sep Geplaatst November 21, 2007 Bijdragen: 60 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2007 Hallo ik heb een videokaart:NVIDIA Geforce 6800 XT en ik heb laats need for speed pro street gespeeld en dan stotterd die een beetje en bij rainbow six vegas ook al en bij call of duty 4 ook al,,en ik wil gewoon mooie spellen kunnen spelen en oja mijn intern geheugen is 512 mb(ik weet niet of dat belangrijk is bij een nieuwe videokaart maarja) ik wil hier dus mee vragen welke videokaart ik dus het beste kan kopen(een niet al te dure) groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 60
Martijn Geplaatst November 21, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 37 Delen Geplaatst November 21, 2007 hangt helemaal van je budget af, denk dat je met deze de beste prijs/kwaliteit verhouding hebt: Geforce 8800GT a 200 euro Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
DutchFighter Geplaatst November 21, 2007 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst November 21, 2007 512MB is wel een hele grote bottleneck als ik jou was zou ik investeren in ook wat intern geheugen is tegenwoordig niet meer zo duur Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie