914 Geplaatst December 23, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 23, 2007 Heb reeds verscheidene topics gelezen over aXXo films, maar op één vraag vind ik nergens een antwoord. Nu spreek ik me totaal niet uit over de kwaliteit. Daar zijn er al genoeg topics over. Het gemakkelijke aan de downloads was, dat ze klein waren, dus kon ik ze makkelijk ondertitelen (op relatief korte tijd) zodat ze afspeelbaar zijn in een stand-alone dvd-speler. Ook vond je gemakkelijk de meest recente films en waren ze altijd van dezelfde (alweer, al dan niet goede) kwaliteit. Dus, mijn vraag, waar haal je makkelijk, kwalitatief goede films. (waarmee ik bedoel, geen cams ofzo) Het mogen van mij gerust grotere files zijn, maar dan moeten ze wel nederlandse ondertitels hebben, want met mijn trage PC duurt het ondertitelen van 700mb al snel 2uur Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 23, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 23, 2007 http://www.film-torrents.nl/index.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
914 Geplaatst December 24, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 24, 2007 Bedankt voor de link! Alleen een beetje spijtig dat oude releases en nieuwe releases door elkaar staan. Ook zijn het meestal films die ook al op DVD uit zijn in de benelux. Dus een leuke link, maar ik blijf een beetje op mijn honger zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst December 24, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 24, 2007 heb nog wel wat meer site,s maar dan moet ik eerst weten of je verbind baar ben anders heb je niks aan die site,s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie