Spring naar bijdragen

Geluidskaart & Netwerkkaart werken niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hey All,

Nou ben even aan een PC gaan sleutelen, windows XP sp2 er op nieuw opgezet en het werkt gewoon goed. Maar nu stuit ik op twee problemen:

1. Als ik muziek wil luisteren, krijg ik de melding dat "Er een probleem met uw geluidsaparaat is geconstateerd, hij is mogelijk niet goed geinstaleerd of door een ander programma in gebruik".

Omdat ik ook geen internet heb (kom ik later op terug) heb ik via een usb stick everest overgezet, en ben er achter gekomen dat ik de Nvidea MCP04 heb. Ik heb een driver paket van Nvida gezocht, geinstaleerd en nog werkt het niet. Hebben jullie misschien wel de goede driver?

2. Als ik er een normale Internet kabel in stop aan de achterkant, krijg ik geen verbinding. Ik heb op (maar dan ook echt) alle manieren geprobeerd "een nieuwe verbinding tot stand te brengen" maar niks helpt. Ook hier denk ik weer dat het aan de driver licht. Bestaat er zoiets als een driver voor 'n netwerkkaart? Bij Everest kan ik niks over netwerk kaarten vinden, hij geeft dus eingelijk aan dat ik er geen heb hoewel dat dus wel zo is..

Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes,

Robin

Edit: Of is het idee om zo'n paket op te zoeken voor m'n moederboard, waar alle drivers inzitten?

Edit2: Ik heb de Acer Apsire T151, natuurlijk staan juist van dit type weer geen drivers op de acer site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Opgelost, heb een vergelijkbare pc genomen, en vanuit daar al me hardware geupgrade. Zit nu vanaf me oude (nieuwe) pc op duken, ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...