E7691 Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst Januari 25, 2008 hallo, ik zou graag eens mijn computer volledig maar ook volledig opruimen zodat hij sneller zal gaan maar nu is mijn vraag hoe doe je dat hitman pro is juist voor spyware en zo ik zou dus graag mijn computer opruimen zodat hij rapper gaat want ik heb 20GB waar ik nog maar 4GB over en kan iemand mij ook een antwoord geven op deze vraag ? - ik heb nero eens op mijn computer gezet en dat is 500 MB maar die heb ik eens weg gedaan maar een paar dagen naardien is er een probleem opgetreden ik heb de datum terug gezet voor dat het verwijderd was dus hij stond er weer op : maar als ik die probeer te verwijderen zegt hij ..... ontbreekt ! met ccleaner gaat het ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
kaasbroodje Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 25, 2008 hier mee lukt het vast wel http://thepiratebay.org/tor/3979351/Your_Uninstaller_PROFESSIONAL_6.1.Build1236(Updated-with_serial_ als je maar 20gb heb wordt het dan niet tijd voor een grotere harde schijf ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Jeroen Geplaatst Januari 25, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Januari 25, 2008 simpel,,, fabrieksinstellingen, maar bij confrigatiescherm en dan software kun je de paar grootste verwijderen, ik denk dat je daar genoeg aan hebt. maar natuurlijk een grotere harde schijf :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie