Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 4,1k weergaven
hewj, ik heb de film mr. & mrs. smith gedownload, maar het is een .img bestand en in de film zit nog geen nederlandse ondertiteling. Hoe krijg ik hem erin?¿? alvast bedankt
-
dvd kopieren
door Gast abdel_e- 4 reacties
- 4,1k weergaven
ik heb laatst \'man on fire\' van iemand geleend (ook een gekopieerde dvd) maar de film duurt ongeveer 140 minuten, wanneer ik de dvd probeerde te kopieerde was het brandproces mislukt omdat de film te lang was, er staat op de dvd dat je er 120 minuten op kan zetten, maar kun je die instellingen van de tijd niet verlengen zodat ik de film toch kan kopieeren? (ik werk met nero) alvast bedankt. grtz Glenn
-
- 4 reacties
- 4,1k weergaven
Ik download sinds kort films en series. Ik zoek mijn downloads op via spotlite dan download ik ze met sabnzb. en vervolgens moet ik ze eerst omzetten naar .mv4 en dan kan ik ze pas toevoegen aan itunes. Hebben jullie een idee hoe ik dit makkelijker geautomatiseerd kan laten doen? Downloads moeten wel in itunes komen voor Airplay met apple tv hebben jullie een idee?
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Hoi, ik ben helemaal nieuw hiero en ik ben verder geen held in dit soort computerdingen. :-\ Hopelijk kan iemand mij helpen met mijn vraag. Weet iemand een goed en makkelijk programma om een gedownload bestand op DVD te krijgen? Ik download films uit FTD en eigenlijk ben ik op zoek naar een programaatje die alleen de dvd op film kan zetten zonder allemaal menu's en extra's. Ook zou het handig zijn als het niet teveel van mijn geheugen vraagt. Alle films zijn trouwens AVI bestanden. Hopelijk bestaat dit, of kan iemand mij een tip geven? Alvast bedankt. O0
Laatste reactie door svenholtman, -
svcd op dvd branden
door Gast shaidoe- 2 reacties
- 4,1k weergaven
hallo, ik heb een film gedownload en het is een mpeg file. wat ik vroeger altijd deed is via tmpgenc een svcd van maken en deze brande ik dan met nero6 op twee cd\'s omdat ik nog geen dvdbrander had. nu heb ik een dvdbrander aangeschaft. ik wil dus af dat ik steeds een cd moet wisselen als we een film aan het kijken zijn. ik wil dus met nero mijn svcd bestandje die ik met tmpgenc heb gemaakt in het geheel branden op een dvd-schijfje. hoe doe ik dat? want als ik nero smart opstart en zeg een dvd branden dan krijg ik een foutmelding. ps. ik weet niet waarom deze topic er twee keer instaat want ik heb hem naar mijn weten maar één keer gepost
-
Hallo, Ik heb zojuist mijn eerste film gedownload en via convertXtoDVD gebrand. Bij het afspelen op de dvd speler ziet alles er vrij aardig uit met uitzondering van een doorzichtig logo (vso-software) dat telkens in beeld verschijnt. Weten jullie hoe ik dit kan verwijderen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door xbox fanaat, -
geen geluid?!
door jva84- 2 reacties
- 4,1k weergaven
ik heb een film gedownload. ik had allemaal .rar bestanden en .r00 (\"getalbestanden\"). deze bestanden heb ik uitgepakt, en er ontstond een .img file. deze kan ik bekijken met een virtuele schijf, of hoe je dat ook noemt. maar nou komt het probleem. ik hoor geen geluid. en voordat de vragen/opmerkingnen komen over mn computer; het geluid doet het, en de speakers zijn goed aangesloten. dus weet iemand wat er aan de hand is en wat ik moet doen?
Laatste reactie door Duken, -
Zelf ondertiteling maken bij mp4 bestand
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 4,1k weergaven
Hoe en met wat kan ik zelf ondertiteling maken bij een mp4 bestandje. Dus ik wil zelf ondertiteling maken bij een filmpje. Is dit mogelijk? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Thomah, -
.iso
door Gast losje- 3 reacties
- 4,1k weergaven
Als je film download via mirc, die komt als .iso eruit, hoe krijg je da op pc om te bekijken want met alcohol120% krijg ik die extra schijf maar krijg ik error dat schijf beschadigd of niet leesbaar is....
Laatste reactie door pitoman, -
- 15 reacties
- 4,1k weergaven
hoi hoi Ik heb gisteren en eergisteren sylvia millecam en 3 kerstfilms op dvd gedownload.. Ik heb hem gecontroleerd en uitgepakt de rar bestanden, er bleven vob en ts bestanden over.. NA te hebben gebrand met nero, was hij voltooid. Ik doe hem in de dvd speler en hij blijft now reading zeggen, en in de laptop werkt hij ook niet. Wat doe ik fout, want als ik na reacties kijk van overige, die hebben hem wel binnen. vriendelijke groet chris
Laatste reactie door Michiel, -
Film Part bestand
door sunaj- 2 reacties
- 4,1k weergaven
eej jongens ik heb hier een PART file film ik kan hem wel gewoon met windows media player afspele maar als ik hem brand kan mij DVD hem dan ook Afspelen of moet ik hem perse converteren :geheim: ik heb al gezocht naar een converteer programma maar heb niks kunnen vinden :-\ alvast bedankt O0
Laatste reactie door sunaj, -
- 1 reactie
- 4,1k weergaven
ik zag net dat je bij tpb 3d films kon downloaden, maar nu is mij vraag welke moet ik downloaden voor een passieve 3d tv? Kan je sbs op een pasieve 3d tv zien?
-
- 4 reacties
- 4,1k weergaven
Afspelen mislukt: DVDRead kon schijf "C:/Documents and Settings/Durk Houtsma/Mijn documenten/Downloads/Samen met dre DVD2-2lions/VIDEO_TS/V" niet openen. Uw invoer kon niet geopend worden: VLC kon de MRL 'dvd://C:/Documents and Settings/Durk Houtsma/Mijn documenten/Downloads/Samen met dre DVD2-2lions/VIDEO_TS/V' niet openen. Controlleer het logboek voor details. Afspelen mislukt: DVDRead kon schijf "C:/Documents and Settings/Durk Houtsma/Mijn documenten/Downloads/Samen met dre DVD2-2lions/VIDEO_TS/V" niet openen. Uw invoer kon niet geopend worden: VLC kon de MRL 'dvd://C:/Documents and Settings/Durk Houtsma/Mijn documenten/Downloads/Samen met dre DVD2-2lions/VIDE…
Laatste reactie door midnight, -
- 12 reacties
- 4,1k weergaven
Hoi, Ik heb een film gedownloaded, maar kan hem niet afspelen, alleen de Windows mediaplayer titeling. Heb wel zoo groot mb bestand en hij speelt nog geen 4 seconden af. Dat is alles wat ik heb gezien. Wat doe ik fout. Heb VLC geprobeerd, ook niks. Ik hoop niet dat ik opnieuw moet downloaden. Groetjes, Bianca
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Enkele dagen geleden heb ik tijdelijk een DVD speler van een kennis gehad, mijn eigen DVD speler is kapot. Het is een nogal oud ding, het lijkt er volgens reviews van meerdere mensen op dat hij geen gebrande DVD's afspeelt. Dit is de DVD speler; http://www.ciao-shopping.nl/Sony_DVP_NS_330__Review_28655 Is er een manier om toch gebrande DVD's af te spelen? Groetjes, Namtrac Cire :-[
Laatste reactie door miran102, -
afspelen?
door ..speedfreak..- 14 reacties
- 4k weergaven
hallo, ik heb ghostrider 3 gedownload, normaal speel ik alle filmpjes die ik download af met windows media player, maar deze geeft een melding dat hij dit bestand niet accepteerd, ( het is een .rar bestand ) ik heb al gezocht op internet maar alles wat ik vind moet je voor betalen, ik neem aan dat dit toch ook wel gratis is af te spelen : wie kan me verder helpen? mvg. Lorenz
Laatste reactie door Michiel, -
- 17 reacties
- 4k weergaven
Hallo allen kan iemand mij helpen ik heb een externe harde schrijf van seagate waar ik juist hele leuke kerstfilms op heb gezet voor het gezin. Echter pakt deze externe harde schrijf niet wel op mijn laptop en pc maar niet op mijn tv of Blu-ray-dvd speler iemand tips hoe ik deze wel aan de praat krijg. Heb nog andere harde schrijven ook externe van wd maar die doen het wel op mijn tv of Blu-ray-dvd speler alleen deze wilt op 1 of andere manier niet aan gaan ? Hopelijk heeft iemand voor mij de juiste tip ! Alvast bedankt zou fijn zijn, dan kan ik de kerstfilms kijken en anders maar over zetten weer naar een andere s…
Laatste reactie door mazdacx3, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Hallo, als ik een film afspeel (sommige films) of naruto seizoen 1 Zeggen Windows media spelen en divx player: This File contains a track in the dolby AC3 Audio (code ''8192'') format. You may need to install a DirectShow Decoder for this audio format in order to hear the soundtrack of this file. Kan iemand mij Alsjeblieft helpen??
Laatste reactie door kaasbroodje, -
winavi ondertiteling
door Vico- 3 reacties
- 4k weergaven
Hallo. Ik heb zojuist voor de eerste keer een film geconvert en geburnt met winavi. Dat is zeer goed maar de ondertiteling is echt HUGE. Kan ik de ondertiteling wat verkleinen?, Want zo is dat niet leuk om naar te kijken. Je kan bijna het beeld niet zien, alleen de ondertitels. Kan dat? Om dat te verkleinen. MVG Shahab
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
hi ik heb een cd met 6000 fotos en 50 audiobestanden. hoe zet ik die eerst op harde schijf om daarna ze weer op andere cds te zetten? DANK
Laatste reactie door Duken, -
Branden met shrink
door Gast rilana- 0 reacties
- 4k weergaven
Heb nu al drie dvd\'s gebackupt met shrink, alleen als ik de film na het branden af wil spelen dan blijf de dvd hangen na het begin menu.. Het branden verloopt telkens succesvol. Doe ik soms iets fout?? Alvast bedankt, Groetjes Royco
-
Probleem met avi2dvd
door Gast maiden- 12 reacties
- 4k weergaven
Hallo, Ik kreeg een rare fout melding in avi2dvd(zie bijlage) Weet misschien iemand wat ik fout doe? :blush:
-
- 3 reacties
- 4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb hier een 7" tablet en wil daar graag films op kijken. Echter heb ik geen grote harddisk en wil ik dus zo klein mogelijke films binnenhalen. Ik heb daarnet Iron Man 3 binnen, en die is ongeveer 2GB. Dit vind ik erg groot voor een DivX film. Vroeger waren de avi's meestal zo'n 700-1000 MB... Dus concreet: Hoe krijg ik DivX zo klein mogelijk omgezet? Het hoeft geen überkwaliteit te zijn, want het is maar voor 7 inch... Ik hoop dat jullie mij begrijpen, en me verder kunnen helpen. Alvast heel erg bedankt! Groeten, Rik
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 12 reacties
- 4k weergaven
Hi Van een Avi ben ik er nu ingeslaagd om te branden met ondertitels mede dankzij de goede diensten van Michiel. ( ik kan je geen PBs sturen het lukt niet ) Alleen heb ik soms zwarte hokjes in de film en stopt de dvd soms. Misschien iemand een tip of tut? Mijn andere vraag is dat ik een bestand downloadde maar het is precies geen AVI Zie Wat moet ik daarmee en wat met de ondertitels dit zijn de gegevens FileSize : 786M PlayTime : 02:15:34.896 VideoCount : 1 AudioCount : 1 ===== Video Info ===== Video 0# Stream VideoCodec : MPV1 VideoWidth : 352 piexs VideoHeight : …
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 4k weergaven
Hoi, Weet iemand met welke software ik een iso bestand van blu ray op pc kan afspelen?
Laatste reactie door IfElse,
