Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 11 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo mijn naam is henk heb voor het eerst een film gedownload (zwartboek) maar kan hem niet op mijn pc bekijken krijg namelijk alleen maar van die gekleurde balken of een zwart beeld te zien. Heb hem in avi en mpg gedownload wie kan mij helpen moet ik soms iets anders erbij downloaden ik heb geen idee. bv dank Henk
Laatste reactie door Eagles, -
Nerovision
door bart- 11 reacties
- 3,5k weergaven
Hi Ik ben al zover.. Met Nerovision heb ik nu drie avis klaar op een dvd. Maar hoe zet ik nu de ondertitels erbij
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 11 reacties
- 3,5k weergaven
ik wil rayman raving rabbits 2 voor de wii op dvd branden maar het lukt niet, er komt een error:Dit is helaas geen geldig Nero schrijfimage-bestand! wat moet ik doen??
Laatste reactie door repoc, -
- 13 reacties
- 3,5k weergaven
De laatste tijd ben ik regelmatig series aan het kijken dus was ik wel benieuw welke series jullie keken/hebben gezien heb ik gezien chuck heroes south park ga ik binnen kort mee beginnen dexter (niet die van cartoon network ) anime series die ik heb gezien http://myanimelist.net/animelist/kaasbroodje
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hallo. Ik zou graag willen weten hoe ik een willekeurige film, die als je die ript meestal uit 2 files bestaat, om kunt zetten in een AVI file. Wie kan mij vertellen hoe dit moet en welk programma ik hiervoor moet gebruiken. Alvast bedankt MCS
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 3,5k weergaven
Hey Ik probeerde net in virtualDub een film in te laden en toen kreeg ik dit in beeld ???: Couldn't locate decompressor for Format DX50. Wat te doen??? Ik heb al vanalles geprobeerd maar het wil niet lukken :redface: please iemand hel me!
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 3,5k weergaven
Hallo, Ik stream dvd's vanaf mijn pc naar mijn xbox 360 ik ben hier heel tevreden over maar weet iemand ook hoe je er ondertiteling bijzet zodat 9ik ze kan streamen met NL subs mvg, O0 Post samenvoeging: januari 10, 2010, 19:58:58 pmweet iemand hoe ik subs stream of moet ik ze dan eerst inbakken? mvg, O0
Laatste reactie door rayman, -
- 8 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo, Wie zou mij kunnen helpen om Nederlandse ondertitels te vinden voor de documentaire Take Us Home: Leeds United groetjes Leffeblond,,
Laatste reactie door Leffeblond, -
Hallo, ik heb een film gedownload (dvd rip) Maar ik weet niet wat ik met de bestanden moet doen.. ze hebben de naam VTS...... en VIDEO.... de verschillende bestanden zijn : .vob , bup bestand , IFO bestand , Moet dat gewoon gebrand worden of nog iets anders ? Alvast bedankt ! O0
Laatste reactie door Tom, -
Zwart-wit ipv. kleur
door Gast technoroy- 6 reacties
- 3,5k weergaven
Waarom wordt een gebrande film in zwart-wit afgespeeld ipv. in kleur??? Op de PC en één TV gaat het prima, maar op de andere TV is het foute boel. Heeft dit met PAL instelling te maken en wat te doen?? En, dat sommige DVD\'s erg vaak verspringen ed. ...waar zou dat aan kunnen liggen?? Help me!! bvd. Lotte
-
- 6 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo, Ik heb jack ass 2 gedownload en ik heb geen beeld maar wel geluid. :-[ Hoe kan dit? stijnow
Laatste reactie door Michiel, -
- 8 reacties
- 3,5k weergaven
Heey!. Ik wil dus een dvd set download van chris jericho ( de WWE kijkers weten wel wie ik bedoel ) Maar ik probeerde dus eergisteren oorlogswinter te downloaden en als ik hem in de dvdspeler doe krijg ik een error en deze 3 bestandjes zijn alle 3 AVI dus iemand enig idee hoe ik dat moet doen?! Alvast bedankt! Post samenvoeging: september 30, 2010, 15:42:40 Post samenvoeging: september 30, 2010, 16:30:37 ik probeerde het dus uit op me pc en het blijkt dat ik eerst een map moet openen voordat ik hem kan afspelen op me pc .. dus hoe kan ik er gelijk .avi files van maken door ze op me bureaublad te zetten?
Laatste reactie door marcov, -
- 11 reacties
- 3,5k weergaven
hi ik moet voor een vriend mijn dvds copieren maar het gaat niet want er komt steeds copy protected op. zijn er omzeilingen voor dit probleem? dank u
Laatste reactie door bart, -
- 4 reacties
- 3,5k weergaven
Ik heb net 2 avi bestanden binnen gehaald maar wil er graag 1 van maken?? Heb al op verschillende sites gezocht maar heeft nog tot niets geleid. Heb het programma Convertxtodvd, maar weet niet of het hier wel in kan en hoe. Ook al geprobeert met virtualdub maar die herkent geen xvid?? Kan iemand mij helpen??? Bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
Media Player Classic Home Cinema v1.5.2.3456 is uit gekomen.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 3,5k weergaven
Media Player Classic Home Cinema v1.5.2.3456 is uit gekomen. De belangrijkste verandering vind ik nu de ondersteuning voor hoofdstukken menu's in blu-ray's Een Blu-ray kan je laden door simpel weg je blu-ray mapje naar je MPC icoon te slepen,of door als map te openen in mpc.De hoofdfilm start dan automatisch. Media Player Classic Home Cinema v1.5.2.3456 is hier te downloaden http://mpc-hc.sourceforge.net/download-media-player-classic-hc.html De rest van de veranderingen staan hier. New : Added optional fp32 (full float point) processing, fp16 is now half float point Support for BluRay chapters Added Hebrew translation (beta version, the ri…
-
- 8 reacties
- 3,5k weergaven
Beste mensen, Ik heb deze torrents gedownload: http://thepiratebay.org/torrent/3885888/The_Good_The_Bad_And_The_Ugly_Extended_1966_XviD_-_WunSeeDee_- http://thepiratebay.org/torrent/3915171/Once_Upon_A_Time_In_The_West_1968_XviD_MultiSub_-_WunSeeDee_- Ik heb ze uiteindelijk binnen gekregen, en ik heb nu twee .avi files. Maar wat doet zich voor: als ik het bestand met Windows Media Player wil afspelen komt er een foutmelding met deze code: C00D1199 Nu heb ik even op internet gekeken wat die foutmelding inhoud, en ik heb gevonden dat het met de codec(s) te maken moet hebben. Ik heb oa al het k-lite codecpack volledig geinstalleerd, maar tot nu toe doet geen enkel…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 10 reacties
- 3,5k weergaven
hoi, ik heb een dvd gebrand via dvdflick maar heb heeeeel goed beeld en geen geluid, maar op pc wel?
Laatste reactie door Meh Meh, -
img branden
door Gast pemapi- 4 reacties
- 3,5k weergaven
eej, ik heb een probleempje ik heb the business gedownt via bittorrent en hou dan het bestand thebusiness-ftc.img over . IMG bestand dus. via deamon tools kan ik hem kijken maar ik wil hem nu op dvd zetten ... nu weet ik niet hoe dit moet.... gewoon via nero of dvd shrink? ik hhoop wat te horen mzll rick
-
nl ondertiteling
door Gast ambee- 3 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo ik heb net een film gedownload.Het zijn vob files.Zegt mij niksm aargoed.Het probleem is dat ik er geen ondertiteling onder krijg maar hij zit er niet bij.Ik speel de film af met power dvd.Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik nederlandse ondertiteling erbij krijg. Alvast bedankt :laugh:
Laatste reactie door pitoman, -
- 4 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo, ik heb via bitcomet seizoen 1 en 2 van lost gedownload, dat is allemaal zonder probleem gegaan en ik kan ze ook gewoon afspelen op mijn computer.. het probleem is nu dat het RealAudio / RealVideo VBR bestanden zijn en die kan ik niet branden met nero.. al veel op google gezocht naar een converter maar kom er niet uit hoe krijg ik deze bestanden gebrand op een dvd?? alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 3,5k weergaven
hai iedereen, ik heb een probleem ik heb een mini display to hdmi kabel gekocht en een hdmi kabel. ik verbind dit alles met mijn tv en ik krijg echt een schitterende beeldkwaliteit, dit gaat allemaal goed. MAAR ik heb 1 probleem er komt geen geluid uit, ik heb al 2 geluidkabelskabels 1 van apple + een andere niet vn apple, dat ik in de poort voor headphones steek en dan verbind met die rode audio ingang n nog een witte in mijn geval op de tv. Het enige wat mij opmerkt is dat de tv gewoon een ander beeldscherm is ik moet alles verslepen op mijn beeldscherm om het te laten werken misschien moet ik dit veranderen dat dit synchroon mijn pc bedient,of ligt het aan mijn i…
Laatste reactie door Nigel, -
- 2 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over het branden van films met DVD Flick. Ik ben niet echt goed in dit soort dingen, maar ik zal proberen mijn vragen zo duidelijk mogelijk uit te leggen . vraag 1. Ik heb een week geleden voor het eerst dvd flick gedownload om films te kunnen branden op dvd, zodat ik deze ook op de dvd speler kan bekijken. Ik download de films via bittorent en zoek er dan daarna ondertiteling bij. Ik wilde toen een film branden met dvd flick (volgde een uitleg die op internet stond). Alles ging goed, tot het branden moest beginnen, dus als dat eerste scherm word verruild voor ImgBurn geloof ik. Dan zegt ie opeens dat er niet genoeg ruimte is op de dvd om te ku…
Laatste reactie door Rensjow, -
Ik heb een cmp bestand (film: Bridge To Terabithia -CMP), kan ik die gewoon op een dvd'tje zetten of moet ik hem eerst veranderen, zo ja met welk programma? Alvast bedankt
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 3,5k weergaven
Hey, Ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij kan helpen. Bij het rippen van audio uit dvds en/of divx etc. loop ik altijd tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil stukjes tekst uit films halen zodat ik deze kan gebruiken in muziek die ik maak. Het vervelende is nu dat hier dus altijd geluiden onder zitten. Muziek of effecten. Bij een DTS film of 5.1 film komt er alleen spraak uit de centre speaker. Dit moet toch ook apart te rippen zijn.? Zodat ik dus alleen de spraak kan opnemen zonder alle bijgeluiden? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.. Groet, Broscy Post samenvoeging: oktober 29, 2009, 16:09:34 pm Niemand reageren nie ??
Laatste reactie door movado, -
.img bestand ondertitelen
door Gast ocram- 5 reacties
- 3,5k weergaven
ik heb zojuist de film Scary Movie 3 gedownload, alleen nu is het een .img bestand, (geopend met isobuster) en nu staan dr 2 mappen video_ts en audio_ts maar hoe kan ik hier nog een ondertiteling bij doen ? het is geen avi ofzo :S
