Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2,7k weergaven
ik kan de film pirates of the caribbean 3 niet afspelen op mijn dvd speler, ligt dat omdat het een avi file is, zo ja ik heb een converteer programma alleen weet ik niet waar ik het dan in moet veranderen. oke alvast bedankt.
Laatste reactie door persik, -
- 9 reacties
- 2,7k weergaven
Heyy mensen (zo begin ik altijd) Is er een progje waarmee ik een bepaald hoofdstuk van een DVD kan zetten op mijn pc? Wil namelijk een stukje uit de film I am Legend op youtube zetten. MVG Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Heeey, Ik gebruik het programma convertXtoDVD en ik heb van de film pirates3; 2 helften.. Hoe kun je die by elkaar doen? :redface: En ik weet dat hier al eerder een topic over is gemaakt.. maar ik snapte dat niet :redface: dus als iemand het nog een x zou willen uitleggen.. GRAAG ! Alvast bedankt :-*
Laatste reactie door IRUAL, -
realplayer video's
door Gast kwt- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb een serie gedownload en die speelt alleen af met realplayer en ik heb het op cd/dvd gebrand om te kunnen afspelen op mijn dvd speler maar dat lukt juist niet moet ik dit naar een ander format converteren?
Laatste reactie door yihaa, -
Problemen met AVI2DVD
door Gast jessy1- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb me net geregistreerd omdat ik het antwoord wilde vinden op een aantal vragen. Ik heb een aantal films in AVI bestand. Hier heb ik dan weer een programma voor gedownload dat AVI2dvd heet. Maar nu ben ik zover en geeft het programma de volgende foutmelding: Floating point division by zero Ik weet niet wat ik nu verder moet doen HELP mij alsjeblieft...
-
Problemen met kopieren naar DVD
door Gast NewbieComp- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb zojuist een film gedownload. Hij doet het wel goed, maar hij is in engels, geen ondertiteling. Dus heb ik de ondertiteling maar eens gedownload. Ik heb de stappen gevolgd en het lukt me best aardig om de ondertiteling te scynchroniseren. Ik heb echter een paar problemen.. -Ik krijg maar die ondertitelingen niet op de film. Als ik de film bijv. met Windows Media Player, afspeelt, zie ik geen ondertiteling. Wil iemand het misschien uitleggen, want hoewel ik de uitleg heb gevolgd, lukt het me niet. -Met welke programma kan ik het best branden naar DVD? Ik ggeloof dat er iets mis is met mijn nero rom..In elk geval kan ik met nero niet brande. Moet ik een nieuwe dow…
Laatste reactie door Erwin., -
Hoe snel branden?
door Gast minime- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Als ik een mpeg of avi bestand wil branden op een dvd gebruik ik nero vision express, ik baal alleen dat het gemiddeld anderhalf uur duurt voordat hij op een dvd staat. VCD bestanden brand ik in een aantal minuten op een normaal cd\'tje. Heeft iemand een oplossing, of een programma om dit sneller te kunnen ?
-
andere manier om ondertiteling te plaatsen
door Gast karim_blinkertboy- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Ondertiteling toevoegen aan dvd.(alleen voor ondertiteling toevoegen op een DVD zonder ondertiteling) We hebben nodig: - DVD decrypter - DVD lab pro - IFO update V0.78 - Nero 1) Maak 3 mappen aan op de pc maar zorg wel dat er minstens 20 Gb ruimte vrij is. NTFS partitie is nodig voor DVD’s groter dan 4 Gb.( vb: DVD origineel, DVD demux en DVD klaar ) 2) Nu gaan we de DVD rippen Plaats de DVD in je DVD-rom speler. Installeer DVD decrypter en start hem op, ga dan naar het menu ‘’tools’’ en klik op ‘’settings’’. Klik nu op de ‘’IFO mode’’ tab en neem de instellingen over.(zie …
-
ondertiteling adden bij een .bin bestand
door Gast robijn- 3 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb een film gedownload. die heeft de bestanden .bin en .cue ik wil graag weten hoe ik het kan gebruiken om een ondertiteling erbij te doen. en er is nog een probleem. je hebt 2 stemmen in de film 1 van de film zelf en 1 van de hoofdpersoon die door de film heenpraat alles is goed alleen de volume van de 1e stem is te zacht ik hoor het amper hoe kan ik het geluid harder maken mijn vragen zijn dan dus: 1) ondertiteling bij een .bin en .cue bestand doen 2) Volume van een .bin en .cue bestand omhoog doen(de voice dus) ALVAST BEDANKT Adi P.
-
- 7 reacties
- 2,7k weergaven
Hoi, ik heb de laatste harry potter film gedownload ( met uTorrent ) maar ik weet niet hoe ik hem moet afspelen, en hoe krijg in ondertiteling erin ? Bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, ik wil graag een film inladen bij VirtualDub.. maar telkens als ik dit wil doen krijg ik dit te zien: VirtualDub Error Couldn't locate decompressor for format 'DX50' (unknown) VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are not suitable. --------------------------- OK Wie weet wat er verkeerd is? en wat ik moet veranderen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Michiel, -
- 12 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb met "Handbrake" de ondertitels in de film kunnen zetten, ging prima met QuickTime zag ik dat de titels mooi gesynchroniseerd werden weergegeven.Maar zoals dat zo vaak gaat met mij, kwam ik een voor mij niet zo'n bekend programma tegen "Infuse", even kijken hoe dat er uit ziet, kan geen kwaad.Het is allemaal niet zo erg maar nu kan ik de film inclusief titels alleen met Infuse bekijken en is dit het standaard programma om dit soort bestanden te openen (niks voor Apple,die zet hun eigen programma als eerste om bestanden te openen,in dit geval dus QT)Nogmaals niks dramatisch ik ga nu verder met Infuse aan de slag en dan komt het ook wel goed.
Laatste reactie door peterp0st, -
Subsync probleem
door Flameboy- 0 reacties
- 2,7k weergaven
HAllo Duken. Ik heb een Film gedownload met mirc, maar ik heb geen nl ondertiteling. Dus ik heb al die stappen op Deze site gedaan. alles gaat goed totdat ik subsync ga gebruiken. Dus ik open de film daarnaa de ondertiteling maar nou kan ik de film + de ondertiteling niet afspelen... Ik doe dan in het afspeelschermpje R muis dan op fout gegevens en dan staat er dit: Kan bestand niet afspelen. De indeling wordt niet ondersteund. Enig idee hoe ik hem tog kan afspelen daarmee??? Ik heb het egtt nodig.. ik ben er al Heel lang mee bezig.. Alvast bedankt MAtthijs 13 jr
Laatste reactie door Flameboy, -
Hallo, Ik heb de film Babel met Nederlandse ondertiteling dr al op gedownload. Nou was me eerder gezegd dat je dan gelijk van DIVX naar DVD kon omzetten. Hij was ook al ruim 2 uur bezig tot ik een foutmelding kreeg: Fout tijdens omzetten. Output is misschien niet beschikbaar. wat te doen?
Laatste reactie door Michiel, -
bestand op dvd
door bart- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo ik heb een spel gedownload met nero burning rom. maar wanneer ik op de dvd op setup wil klikken gaat dat niet ik kan die mapjes niet openene,? dank u
Laatste reactie door bart, -
geen geluid
door Gast piet van den broek- 4 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb een avi film omgezet naar dvd en gebrand op dvd maar ik heb geen geliud
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 2,7k weergaven
Ik heb recent een film gedownload (zoals ik dat al vaker heb gedaan) die ik op dvd wou zetten! Downloaden doe ik met Azureus, ik download dan een avi file en ik zet hem om in iso met DIKO. Dit bevalt goed en is een vrij snelle en efficiente manier van werken. Nu heb ik een complete film op mijn computer staan, niks geen problemen, muziek loopt synchroon, redelijk goeie beeld kwaliteit en een goede passende ondertiteling erbij. Ik zette deze om en toen ik hem op dvd zette met DVDshrink merkte ik het volgende op In een keer liep het geluid niet meer synchroon Er is vooraf een beetje reclame van disney, enz. Deze is op de AVI file met bijpassend geluid, maar het geluid…
Laatste reactie door bartelomeus, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik meerdere Vob en Bup bestanden tot een iso bestand kan maken? alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Hallo leute Ik heb nog een vraagje. Hoe krijg ik de gedownloade becker traffic pro 8.0 aan het werk in de auto. Het gaat hier om een navigatieschijf. Alvast efcharisto Martin
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Hallo, Ik wil 4 prison break afleveringen op 1 dvd zetten maar als ik ze omzet met convertxtodvd dan neemt hij de ondertitels niet mee en krijg ik alleen een menu met de afleveringen. als ik 1 aflevering omzet dan krijg ik wel het menu waar ik de ondertiteling kan instellen. kan iemand mij vertellen hoe ik de ondertiteling toch erin kan zetten. Groet Rowan
Laatste reactie door Robin, -
films kopieren
door Gast HaWi- 0 reacties
- 2,7k weergaven
mijn naam is eenhoorn ik ben nieuw op deze site. mijn vraag is ik heb een film van bittorent gedownload en wil hem branden met nero video expres.maar nu staat er in de linkerboven hoek van de gedownloade film allemaal letters in het groen en blijft er getallen van uploads lopen mijn vraag is hoe krijg ik dat weg en hoe moet ik dat in de toekomst voorkomen
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
ik heb een film op dvd gebrand met ondertiteling en alles gaat perfect op de pc speelt de dvd tot het einde en op mijn dvd speler stopt (bevriest beeld) na ongeveer 1u25min van het begin tot die tijd speelt hij perfect aan 1 stuk door zonder problemen tot op dat moment dan bevriest het beeld ineens weet iemand hoe dat komt?
Laatste reactie door Michiel, -
HD formaten
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 2,7k weergaven
Dit is kwalitatief het hoogst beschikbare video signaal voor HD televisies. Net als bij 1080i is het beeld, in verticale richting geteld, opgebouwd uit 1080 lijnen met 1920 beeldpunten per lijn. Het verschil zit in de “p†wat de afkorting is voor ‘progressive scan’. De Nederlandse vertaling hiervoor is ‘volledige beeldtechniek’ wat inhoudt dat per beeldwissel alle lijnen van het scherm benut worden, en er een optimale gebruik wordt gemaakt van de pixels. 1080p wordt door de leveranciers van HDTV’s ook wel “Full High Definitionâ€, “Full-HD†of “True High Definition†genoemd. De tegenhanger van ‘progressive scan’ is ‘interlaced’ (of halve beeld…
-
- 1 reactie
- 2,7k weergaven
Goedenavond, Ik heb pasgeleden mn video 8 bandjes omgezet naar avi bestanden. Nu wil ik deze via mn (ac ryan) streamer afspelen op mn tv beneden, deze doet het echter niet. Andere avi files doen het allemaal wel (zoals films ed). Hebben jullie een oplossing hiervoor?
Laatste reactie door Duken, -
films afspelen
door basje1991- 3 reacties
- 2,7k weergaven
ik weet niet of ik hier goed zit maar ik vraag het maar als ik films op min computer kijk en ook op internet is heel donker weten jullie meschien wat dat is
Laatste reactie door Eagles,
