Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
vaag probleempje
door ev77- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een vaag probleempje met gekopieerde dvd`s. Dit doe ik al een tijdje en gebruik hiervoor altijd DVD`s van Imation omdat ik hier nooit problemen mee had. Nu heb ik pas een paar nieuwe doosjes gekocht en alle films die ik nu brand geven problemen.Blokjes in beeld en haperend geluid,gelijk al vanaf het begin. Pak ik nu een film die ik een paar maandjes terug heb gebrand,ook op een DVD van Imation,dan doet hij het gewoon wel. Ik heb al verschillende brand programma`s gebruikt,op verschillende snelheden,nieuwe firmware voor mijn externe DVD brander van HP,maar niets helpt.Op een hakkietakkie dvd speler doen ze het overigens wel. Het vreemde is dus dat de films die …
Laatste reactie door yvon, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hoi allemaal, Gister heb ik een film gedownload van Blue Ray kwaliteit via Spotnet. NL subs zijn ingebakken. Normaal kan ik een film (DVD5 of DVD9) afspelen en worden de NL subs automatich getoont (ingesteld). Nu wil ik mijn eerste "Blue Ray" kwaliteits film kijken en zie ik elke keer maar een flits van de ondertiteling. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
-
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
hey ik heb een nero image bestand van 9 gig. en ik heb geen duallayer brander pf schijf. dus hoe kan ik deze op 2 dvd's branden?? zonder dat ik de menus weg haal of iets kleiner moet maken? alvast bedankt
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb de VLC-MediaPlayer gedownload. Een film gedownload op thepirateboy.org en de ondertiteling ervan gedownload bij nlondertitels.nl Bij het afspelen krijg ik toch geen ondertiteling?? Heb het wel aangevinkt en gebrowsd. Wat doe ik verkeerd?
Laatste reactie door Eagles, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, Ik heb net een aantal films van limewire gedownload en ook het programma VLC media player. Nu kon ik de films net allebei afspelen, maar na de laptop opnieuw te hebben opgestart heeft ie van beide films (en ook van een liedje trouwens) een zip bestand gemaakt. :-X Wanneer ik deze uitpak komt er een setup te staan en als ik die open verschijnt er: file corrupt from transfer. Is er iemand die me zou kunnen helpen de films weer naar een gewoon bestand te zetten? Groeten!
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Sorry nog ff vraagje :'( Heb een film gedownload (ISO bestand) die net te groot is om te branden. Nero geeft dat aan. Hij is geloof ik 4,6 gig en past dus net niet op het schijfje. Kan ik een ISO bestand ook laten krimpen? (Net als VOB met DVD shrink) THNX AGAIN!!! Mo
Laatste reactie door Monique1324117104, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb een beveiligde dvd gekopiëerd op mijn harde schijf. Probeerde deze daarna te branden met DVDSchrink en Nero, maar na enige tijd kreeg ik een foutmelding. Als ik de dvd bekijk, staat er maar een deel op, dus onbruikbaar. Kopie op DVD+R 8,5 GB. (heb ondertussen zo al 2 schijfjes verprutst en zijn niet zo goedkoop) Wat doe ik hier verkeerd ? of ligt dit aan mijn writer. Ik heb ook al eens geprobeerd met een ander programma van Sonic, maar kreeg toe een melding dat er krassen, vingers of stof op de dvd waren en onleesbaar, nochthans is het een nieuwe aangekochte DVD die ik wil kopiëren.
Laatste reactie door Michiel, -
VLC Ondertiteling
door Gast Tommm- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hoi, Als ik films gedownload heb kijk ik die via het programma VLC maar soms loopt de ondertiteling van de film net te langzaam of net te snel, zou iemand aub kunnen uitleggen hoe ik dit kan veranderen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
He iedereen Ik had even een vraagje over het branden van een gedownloade film op dvd. Ik heb een aantal films gedownload via een p2p netwerk. Is allemaal goed gelukt en ik krijg deze film in een bepaalde map. Allemaal goed en wel. Nu heb ik een programma (MYDVD) om videobestanden, eventueel bewerkt, op dvd te zetten. Dit heb ik geprobeerd, alleen geeft mijn programma aan dat de films te groot zijn. Zo heb ik een film van 84 minuten die niet op dvd wil, terwijl op de hoes staat dat deze 120 min. kan hebben. Bestaat er een bepaald programma dat ik deze film als het ware pers in grootte? Dat ik dus meerdere films (120 min totaal) op 1 dvd kan zetten? Laat t me aub weten …
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik ben superblij om een nieuwe Nederlandstalige subtitle scenegroup te zien, nadat QoQ, SimplyReleases, 2Lions en DMT gestopt zijn onder dwang. Mijn dank gaat voornamelijk uit naar Janty want hij of zij is de enige die ik tot nu toe ben tegengekomen van MMF. Weet iemand uit welke namen de groep nog meer bestaat? En op welke website releasen zij hun ondertitling?
Laatste reactie door sjako, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo ik heb een probllem ik heb mr beans holiday gedownload engels gesproken en zweedse ondertiteling is het mogelijk die zweedse ondertiteling er af te halen en er nederlandse op te zetten ????????
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 5 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb hier een orginele dvd van pink floyd. nu wil ik die branden met nero maar geeft aan dat hij beveiligd is . wat nu? ik heb ook wel dvd schrink maar snap daar niks van wie kan en wil me helpen
Laatste reactie door Assyrian, -
Hulp ondertitel
door Gast jaapy22- 2 reacties
- 2,6k weergaven
heb shaun of the dead gedownd. maar weet niet of ik de goede odnertiteling heb want radlight pakt de video zelf niet. wat moet ik doen?
-
Volgende stappen
door bbplayer- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hello iedereen, Ik heb mij deze avond geregistreerd en ben op het gebied van downloaden nog een echte blue (beginneling). Ik zal maar direct met de deur in huis vallen met mijn vraag: ik heb namelijk vandaag een film gedownload met uTorrent 1.8 Beta , alsook heb ik al VLC Media Player geinstalleerd. Maar welke stappen moet ik nu volgen om deze film te kunnen bekijken? Hopelijk kan er iemand mij iets wijzer maken. :'( Met vriendelijke groeten, BB Player
Laatste reactie door Robin, -
DVD bewerken
door alloo- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo allemaal,ik heb een film(DVD-RW) opgenomen met een DVD recorder van de TV ,en kan het ook zonder problemen afspelen op de PC met VCL .Nu is mijn vraag is het mogelijk deze film te rippen naar mijn PC (met welk programma ?)en daar te bewerken(reclamen ertussen uithalen)dan terug te branden op een DVD PS ,het is een UDF bestand. groetjes Alfons
Laatste reactie door alloo, -
kan niet kijken
door sjanie- 5 reacties
- 2,6k weergaven
hey k heb net een film gedownload in avi bestanden en daarna vlc mediaplayer maar ik kan hem niet kijken. kan iemand me alsjeblieft helpen? thanks! :'(
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo, wie kan mij helpen? Ik heb een film gedownload in het volgende bestand: Rescue Dawn[2007]DvDrip[Eng]-aXXo.avi Maar krijg hem met ConvertXtodvd (VSO) niet omgezet naar dvd. Weet iemand hoe het wel kan? Greetz Marco
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb met iSkysoft de docu serie Chernobyl naar mp4 overgezet (dan kan ik hem op de iPad afspelen) maar nu zijn dus de ondertitels weg.Moet ik ze nu handmatig toevoegen?En welke moet ik dan kiezen? http://ondertitel.org/ondertitel/Chernobyl-(2019)/20792
-
- 4 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo Allemaal, Ik kijk graag films op mijn PSP, door DivX te converten naar .mp4 De resolutie wordt dan 480x272 pixels. Nu vroeg ik mij af, zie je de slechte kwaliteit van een CAM / TS release ook op de PSP. Want ik converteer hem naar 480x272 pixels. Op een TV zou je namelijk WEL het kwaliteitsverschil wel merken tussen een Retail en CAM/TS. Concreet, kan ik CAM / TS gewoon kijken met dezelfde kwaliteit als met een retail (op PSP dan)? Ja, ik weet het, mijn vragen zijn "complex" :-[ Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 3 reacties
- 2,6k weergaven
De film die ik wil branden is 500 MB maar is ook 102 min. Dus als ik het wil branden op een CD dan geeft hij aan dat hij te groot is om te branden. wat moet ik doen om het wel te kunnen branden. avb Meeuw
Laatste reactie door Eagles, -
Ondertiteling
door Gast NewbieComp- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik heb een ondertiteling gedownload, maar per ongeluk heb ik hem laten openen met een nero. Nu kan ik hem niet meer gebruiken, als ik de film op media plater afspeelt. Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Kingside, -
m2ts en ps3?
door kevinb- 1 reactie
- 2,6k weergaven
kan de ps3 nou wel m2ts afspelen ofniet? zo niet, hoe kan je dan het beste de m2ts converten zonder audio en video kwaliteit verlies? alvast bedankt!
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 2,6k weergaven
Hallo mensen, Tijdens het invoeren van de gegevens bij Gspot en Avi2dvd gaat bijna alles vanzelf. Alleen blijft bij stap 3 in Avi2dvd het gekleurde vlakje rood en niet groen zoals in het voorbeeld. Verder komt er tijdens het coderen een melding na ca 10 min. die het volgende bericht heeft: Access violation at address 7C911BF4 in module "ntdll.dll". Write of address AE36591E Wat gaat er niet goed en wat kan ik eraan doen? Alvast bedankt voor de hulp
Laatste reactie door WuLLe, -
Fout melding AVI2DVD
door Gast Ryanto1978- 3 reacties
- 2,6k weergaven
Bij het gebruik van Avi2Dvd, krijg ik een fout melding wanneer het programma start met de omzetting van Avi naar Dvd, Avisynth open failure: Avisource: couldn\'t locate a decompressor for fource xvid Wie kan me hiermee helpen???
Laatste reactie door Kishan, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Ik stream dus van mijn pc films en series over het netwerk naar mijn tv . Pc en tv zitten op bekabeld netwerk en 1gig routers . Ik heb een 4K lg tv met het webos systeem waarmee ik vanop mijn tv bedien wat ik wil bekijken . Het eerste jaar werkte alles perfect nu heb ik het probleem dat er sommige films beginnen te bufferen . Zeker 4K films en ook gewone mkv bestanden . Het rare is als ik op met tv de plex app openen en dezelfde bestanden afspeel er geen buffering is . Die gaat nogthans over hetzelfde netwerk enz . Wat zou het probleem kunnen zijn ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door lex luger,
