Spring naar bijdragen

vaag probleempje


ev77

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een vaag probleempje met gekopieerde dvd`s.

Dit doe ik al een tijdje en gebruik hiervoor altijd DVD`s van Imation omdat ik hier nooit problemen mee had.

Nu heb ik pas een paar nieuwe doosjes gekocht en alle films die ik nu brand geven problemen.Blokjes in beeld en haperend geluid,gelijk al vanaf het begin.

Pak ik nu een film die ik een paar maandjes terug heb gebrand,ook op een DVD van Imation,dan doet hij het gewoon wel.

Ik heb al verschillende brand programma`s gebruikt,op verschillende snelheden,nieuwe firmware voor mijn externe DVD brander van HP,maar niets helpt.Op een hakkietakkie dvd speler doen ze het overigens wel.

Het vreemde is dus dat de films die ik nu op nieuwe DVD`s van Imation het niet doen,en de films die ik een tijdje geleden gebrand heb op Imation DVD`s doen het nog wel.

Heeft iemand hier een verklaring voor wat ik begrijp er geen pepernoot meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

doe je tijdens het branden van de dvd's ook nog andere dingen op je pc?

het kan zijn dat je nu minder schijfruimte hebt en dat het branden alleen al teveel in beslag neemt. als je dan ook nog andere dingen (surfen, downloaden, muziek luisteren , gamen) doet heeft je dvdschrijver te weinig ruimte om te werken en krijg je mindere kwaliteit!

anders is het indd een vaag probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee,ik raak mijn pc verder niet aan,ik sluit altijd alles af en start hem zelfs opnieuw op voor ik ga branden.

Het gekke is dat hij op een hakkietakkie dvd speler wel werkt.

Ik begrijp er echt niks meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

dan is het indd raar! gebruik je een ander programma dan voor het omzetten?

er moet ergens iets zijn waarom hij het eerst probleemloos doet en later hapert! druk eens op ctrl alt delete als je aan het branden bent > dan op processen> druk dan eens op het tabblad geheugen!

vertel me wat je daar zoal ziet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee,ik download de films gewoon en brand ze daarna met nero.

Maar als het door mijn pc zou komen,dan zouden de schijfjes toch ook niet moeten werken in andere dvd spelers ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Het kan mischien ook zo wezen dat je mischien wat gedownload hebt waadoor bepaalde programma's kunnen storen.

Je zegt ik heb verschillende brand programma's gebruikt mischien zit dus daar het probleem.

Sommig brand programma kunnen niet samen .

Het zou mischien een mogelijkheid kunnen zijn dat er dus een storring zit in het downloaden.

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...