Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo, heb een film gedownload (nativity story) en ook de ondertiteling ik zet de ondertiteling gelijk met film via subsync en als ik dan kijk of ze gelijk loopt loopt ze ook gelijk en als ik ze dan met virtualdub onder de film zet als dat dan gedaan is en ik dus een avi bestand heb van de film met ondertiteling loopt ze niet meer gelijk met de film hoe komt dat ik had probleem anders niet
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
hallo, ik heb een film en ondertiteling geconverteerd en gebrand met convertxtodvd maar mijn ondertiteling loopt te langzaam het is de film the nativity story in het begin komt er eerst een stuk tekst in de film en daarbij is de ondertiteling perfect maar zogauw als de mensen in de film beginnen te praten loopt het fout dan loopt de ondertiteling achter op hetgeen dat gezegd wordt kan iemand helpen
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal Ik heb 2 problemen met afspelen van films. Probleem 1: Als ik het volledige scherm van windows media player gebruik, dan schokt het beeld van de film steeds. Maar als ik kleine scherm gebruik van media player 11, dan doet die dat niet. Waar kan dat aan liggen? Probleem 2: Ik speel nu vaker films af via windows media center van vista. Maar na een tijdje blijven dvd films, die ik laad via een virtuale drive vasthangen? Ligt dat aan de drive of aan het programma? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hoi hoi, Sinds vandaag heb ik de nieuwste kodi software op mijn mediabox, maar de logging blijft in beeld staan ook tijdens een film. Hoe haal ik dit weg? Groetjes, Tamara
Laatste reactie door Duken, -
Hoi., Ik gebruik het programma convertXtodvd wat prima werkt maar wat ik niet begrijp is wanneer ik een film wat 2cd`s zeg avi`s zijn hoe ik die samenvoeg en hoe ik ook de beide ondertitels samenvoeg. Ik had van een film lady sings the blues de beide srt`s in het programma gezet maar alleen het eerste deel was ondertiteld de film zal best met nederlandse ondertitels te vinden zijn toch is het nooit weg wanneer je je weet hoe het samenvoegen werkt heeft iemand een goede tip Dank.
Laatste reactie door josnixs, -
ondertiteling op mijn tv (opgelost)
door Gast jaap 2005- 5 reacties
- 2,5k weergaven
hoi. ondertiteling staat net te laag. de 2de regel. hoe kan ik hem iets om hoog zetten? speel hem af met windvd. beeld is verder goed. ik hoop dat er hier mensen zijn die dat voor mij kunnen helpen. gr jaap :redface:
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Beste mensen van Duken, Ik had de nieuwe film 300 gedownload en kreeg 2 XVID bestanden dus ik wil ze open met virtualdub maar dat lukte niet. Ik keek op het forum of er nog meer topic over dit waren, ik zag er 1 en daar stond dat je K-lite moest downloaden. Ik heb hem nu gedownload en ik kan het bestand openen met virtualdub alleen is er geen geluid ! Wie weet mischien meer over dit probleem of wat ik moet doen ? groetjes steev0
Laatste reactie door steev0, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
hoi daar,, heb dus een film gedownload van een torrentsite,film is in video ts bestanden gedownload,vlc player heeft hiervan 5 bestanden omgezet in oranje kegeltjes,, de film start echter niet bij het begin,hapert en valt uit,, kan ik hier iets aan doen of ligt het aan de film zelf ??? van een beginneling,, dank bij voorbaat,,
Laatste reactie door Michiel, -
- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo DukeNers, Af-en-toe als ik online een filmpje wil afspelen lukt dat niet. De pop-up opent van uitzendinggemist.nl en dan behoort de player (windows media) hem af te spelen maar als ik op het play knopje druk gebeurt er niks. ook als ik heel lang wacht. Ik gebruik FireFox. Kan ik misschien niet instellen dat het niet wordt afgespeeld met windowsmediaplayer maar met quicktime van apple ofzo? Jelmer :peace:
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Weet iemand hoe ik bij (een gedownloade) film een sub kan weghalen die er vast in zit?
Laatste reactie door Eagles, -
Schrijfsnelheid
door annet9- 5 reacties
- 2,5k weergaven
Als ik een dvd kopieer kies ik eigenlijk vrij willekeurig de schrijfsnelheid, meestal 8 x. maar wat is nou de beste om te kiezen?
Laatste reactie door Michiel, -
oke ik heb dus een hdmi kaben gekocht voor onze hd tv allen hij kan onze pc niet weer geven als beeld scherd en dat moet dus wel weet iemant wat ik moet doen en alle kabel zitten er goed in
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hee, Ik heb een .avi bestand gedownload (yes man). Hij is nu nog aan het uploaden, overigens. Ik heb geen idee wat dat inhoudt, maar goed. De kwaliteit is goed, en ik zoek niet naar subtitles, maar ik heb geen geluid. Hij speelt af met Windows Media Player. Heb wel gewoon beeld. Eerst had ik geen beeld, maar toen moest ik XVID downloaden, dus dat heb ik gedaan, en nu heb ik wel beeld. Ik heb het bestand niet hoeven uitpakken, kan het daar aan liggen? Mochten jullie iets weten, graag reageren, ik wil dat hij het doet . Eerste film, dus ik weet echt niet hoe alles werkt. Alvast bedankt, Groetjes, Eerin
Laatste reactie door basbulletje, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb ne paar avi filmpjes op mijn pc , die ik nu op mijn tv wil bekijken , welke is het best progje om die filmjes omtezetten ? ook het gemakelijkste en liefs nederlands ik ben geen expert , dus wie kan mij helpen aub ;;; groetjes urbje thxxxx
-
VCD naar DVD
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2,5k weergaven
ik heb 2 VCDtjes en die wil ik om 1 DVD zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
-
- 7 reacties
- 2,5k weergaven
Ik heb een dvd (VOB-files) waarvan ik een kopie wil maken. Als ik dat met DVD decrypter probeer dan krijg ik een lijst te zien waar zo'n 10 á 12 * de film getoond wordt (12 sets). De totale capaciteit van de te kopiëren dvd lijkt daardoor zijn 50 Gb te zijn. Als ik een willekeurige set selecteer dan wordt de set netjes gekopieerd naar mijn harde schijf maar als ik dan de kopie op dvd zet dan is de volgorde van de scenes niet correct. Is dit een nieuwe manier van beveiligen? Weet iemand hoe ik de juiste files kan selecteren zodat ik de scenes wel in de goede volgorde krijg?
Laatste reactie door Tobiaski, -
MT2S bestand gedownload
door Gast Lovad- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Ik heb een film gedownload met het bestandstype MT2S . Ik ben dit nog niet eerder tegen gekomen. Wat is een MT2S en waarmee speel ik dit af? Is uitpakken nodig?
Laatste reactie door William1, -
- 3 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo mensen ,, ik ben Luc Murrer en heb een vraagje? Ik heb via de handleiding van dvd shrink op duken.nl geprobeerd om een dvd te kopieëren,, alles lukte prima, alleen nu ik hem in de dvd speler stopte dee hij het niet,, kan iemand mij vertellen misschien hoe dat kan? verdere info waar jullie misschien iets mee kunnen is dat ik nero 9 heb,, met een dvd+r heb gebrand, niet weet of het een beveiligde dvd was (orginele dvd Police academy 1) het ging gewoon zo via de handleiding, op mijn pc doet ie het wel, in deze-computer staat dat als je op de dvd klikt krijg je links in het scherm bij details te staan dat het bestandssysteem UDF is. Alvast bedankt Luc Murrer.
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Wie heeft er een Nederlandse ondertiteling kunnen vinden. Heb de wel de film maar........ondertiteling is toch praktischer... Tot horens Met vriendelijke groet, Fabienne
Laatste reactie door fabienne1324117199, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Bij mij doen zowel de .avi files als de ondertitels het wel. Maar ik heb een probleem dat de beelden af en toe blijven stilstaan en dan weer enige seconden later verdergaan. Erg irri natuurlijk. Wie weet daat wat op? Alvast bedankt
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 6 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo, De laatste weken heb ik problemen met afspelen van gebrande films. Gebrand met DvdShrink. Afspelen op de computer gaat goed, maar op de dvd-recorder via de tv niet: vaak is de volgorde helemaal verkeerd of komt de melding: niet compatible. Wat te doen? hanx
-
Rare kleuren
door Gast r_vanl- 0 reacties
- 2,5k weergaven
haaj, ik heb een probleempje met aan avi file die ik heb omgezet naar een brandbaar DVD bestand. Voor ik het had omgezet kon ik het bestand gewoon afspelen en was er geen probleem met geluid of beeld. Nadat ik het geconverteerd (2pass) heb met the filmmachine en ik open in de output een bestand krijg ik allemaal rare kleuren. bomen die groen zien en gezichten die blauw zien enzo..Ik heb nochtans voor ik het bestand geconverteerd heb eerst de juiste codecs geinstalleerd met behulp van Gspot....wat zou dit kunnen zijn?
-
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
Ik bekijk altijd via mn harde schijf mijn films op mijn tv (films branden ging altijd mis). Het enige nadeel is dat de ondertiteling van de films altijd nogal klein is. Kan je deze op één of andere manier eenvoudig vergroten (aan je tv mss)? Bedankt
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
zo dat wou ik effe kwijt O0
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,5k weergaven
Hallo luitjes kan iemand mij helpen ik heb pirates of the carrebean 3 gedownload die is dus 2 cd's maar hoe moet ik die dan branden met vso gwn hetzelfde als normaal of anders.? en moet ik dan ook iets veranderen aan de ondertiteling groetjes Un Indo ;D O0
Laatste reactie door jobias,
