Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Goedendag, Ik heb even een vraag voor jullie Ik heb hier een Panasonic TX-L42G20E en een desktop met Windows XP. Hoe kan ik content streamen van de computer naar de televisie. De televisie heeft de nieuwste software voor het systeem. De televisie is aangesloten op een router en de desktop is ook aangesloten op dezelfde router uiteraard (Bekabeld allebei) Op andere forums kan ik er niet echt wijs uit worden dus ik vestig me hoop op jullie ;D BVD!
Laatste reactie door Blackout.NL, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
de disneyfilms zijn die ook te kraken via fab platinum en dvd shrink?wil ze graag naar een schijfje copieeren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 6 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, Korte geschiedenis/samenvatting van deze complete leek die ook wel eens een film wou downloaden. Via Google-BitTorrent-btjunkie (op goed geluk een aantal films met NL ondertiteling uitgekozen)-Totally Free Burner (poging)en DVD Flick (bij add movie kon ik de meeste wel openen)een film gebrand en warempel,in mijn ouwe tweedehands Aristona DVD recorder speelde hij prima. :dans2: De film in de huiskamer via de Panasonic (home system) bekeken.Met de tweede film wederom geen problemen,totdat ik de derde film van de onderhand circa 15 gedownloade films (in die ouwe Aristona helemaal geen problemen,alle films spelen daar zo in af)wou zien,zowel in de Panasonic als in …
Laatste reactie door Ronaldo60, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
wie kan me helpen wt ik moet doen bij de volgende foutmelding in het engels all attempts to automatically close the drive tray have faillied! note: this is expected on laptop style slimline drives. please close it manually and then click 'ok to continue help me aub even
Laatste reactie door kaasbroodje, -
san andreas
door jann- 2 reacties
- 2,4k weergaven
ik zou graag een reserve cd van mijn san andreas makan ik heb een iso bestand - wet welk programma brand ik het beste mijn cd( niet nero want het lukt me niet meer die te installeren) - welke cd dvd-rw of dvd+rw groetjes jann
Laatste reactie door jann, -
codec gezeur
door Pctje- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hee mensen, Ik ben bezig met wat films te downloaden voor vakntie op me ipod. maar als ik hem af wil aspelen of wil converteten zegtie dat ie codecs heeft maar waar ken ik die vandaan halen datk die allemaal heb? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
Games uit Movie DVD's Rippen
door Gast xempri- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hoi, Misschien dat iemand dit weet of dit een uitdaging vind. Ik zou graag willen weten hoe je een game uit een bijvoorbeeld Disney Movie DVD kan rippen. Daar bedoel ik dus mee die spelletjes die ze bij dvd\'s doen voor de kinderen. Het zijn vaak hele simple spelletjes, maar me kids vinden ze geweldig. En als deze geript is wil ik deze later compile in bijvoorbeeld DVD lab. Ik heb al vanalles geprobeert, maar mij lukt het niet. Weet iemand hoe dit moet, dan zou ik dit graag horen. Bedankt alvast. Groetjes Yeppie
Laatste reactie door Duken, -
converterX2DvD
door Gast .:beginner:.- 2 reacties
- 2,4k weergaven
hallo mensen van duken.nl, ik heb converterX2dvd gratis, maar dan heb je een watermerk in het beeld staan :-\ ik wil namelijk de echte versie. ik heb all een paar keer deze forum gekeken waar het volgende in stond: Hoe kan je ConvertXtodvd installeren? 1. Verwijder eerst de oude versie, als je geen oude versie hebt ga dan naar stap 2. 2. Installeer VSOConvertXtodvd3_setup.exe, maar start het programma nog niet op. 3. Na de installatie kopieer de crack en vso_hwe.dll in de folder waar je het programma installeerd: C:/Program files/vso/convertx/3/ en open tenslotte de crack in map en druk patch. 4. Klaar, U kunt nu het programma gebruiken. ik snap het niet…
-
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
Na wat zoeken op dit forum heb ik het antwoord nog niet gevonden. Ik ben nieuw hier, dus mocht de vraag al gesteld zijn en ik heb hem over het hoofd gezien, sorry daarvoor. Ik ben al een tijdje bezig, maar kom er niet uit. Probeer een dvd van the shield te kopieren. DVD shink 3.2 pakt hem niet direct. Daarom rip ik de dvd allereerst met de gratis DVD fab HD decryptor 5.0.6.0 (geen platinum dus). Omdat ik van daaruit niet direct kan branden, laad ik het omgezette bestand vervolgens in DVD Shrink. Van daaruit brand ik het bestand met Nero 8. Ik brand de film op een Imation DVD+R dual layer. Tot zover gaat alles goed. geen foutmeldingen of wat dan ook. Als ik vervolgens de …
Laatste reactie door mart11n, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
hallo allemaal, ik heb een .iso bestand en wil dat graag op een double layer dvd hebben. natuurlijk is dat niet moeilijk, maar ik wil het graag op een andere manier erop hebben: als ik de dvd open, wil ik gewoon graag een .iso bestand zien, en niet het uitgepakte .isobestand. dus als ik de dvd in de pc stop, moet hij niet vanzelf opstarten, maar moet er in de verkenner een .isobestand te zien zijn! wie kan me hiermee helpen? alvast bedankt!
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hi Met deze sites kan je bijna alle ondertitelsites vinden. Heel handig Probeer het maar ! http://www.sub-search.com/ http://www.rdwsubs.com/
Laatste reactie door Wesley, -
Buffering Opslaan
door vibokip- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hey Ik zit al tijdje films te downloaden enzo en dan kon ik ze zonder problemen bekijken maar nu net elke keer als ik een film begin te kijken komt er elke keer na een paar minuten buffering opslaan op rechts vanonder en dan moet ik w8ten ik gebruik vlc mediaplayer wat kan ik doen?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
printable dvd
door herbert- 2 reacties
- 2,4k weergaven
hallo, ik heb sinds gisteren een canon pm 640. Heet printen van een printable dvd is geen probleem alleen print hij tot de buitenste ring en niet tot de binnenste. ik gebruik full printable dvd's. Weet iemand hier een oplossing voor. Alvast bedankt, Groeten Herbert
Laatste reactie door herbert, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
wat kan ik doen zodat de film op mijn tv zonder grote zwarte zijkanten te zien
Laatste reactie door Releases, -
- 3 reacties
- 2,4k weergaven
hallo ik heb een vraag ik download films dat gaat goed deze worden dan uiteraard in een map gezet op mijn pc maar hoe kan het nu dat als ik een films die ik zelf op dvd heb als ik die daar bij zet zodat ook een ander van mijn films zou kunnen genieten deze niet verschijnt in mijn lijst van films in het download programma kan iemand mij dit vertellen hoe ik dit moet doen. bvd yentl
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Ik heb dit in mijn map staan. Nou heb ik Nero (versie 7 ultra editie) en wil ik dit op dvd zetten zodat ik het in me dvd-speler kan afspelen. Wat moet ik dan kiezen bij Nero Smartstart?? Thanks, Ricardinho
-
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
UHHH heb nu Alf gedownload, jullie kennen m wel dat bruine ding from out of space ;D maar dat is IMG formaat? NU DAT WEER PFFF hoe krijg ik die nu in dvd formaat? hahaha
Laatste reactie door Princessyaartje, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo Weet iemand een zeer goede gratis converter Ik heb de nieuwste dvdfab geinstaleert Maar krijg hem nie opgestart
Laatste reactie door jejjejeedjgfdddgg, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Hey iedereen Ik heb net men eerste 3D film gedownload. Dit zijn 2 beelden. Hoe krijg ik deze goed zodat ik ze op dvd kan zetten en dan zien in 3d op mijn tv. het is een .mkv bestand? Alvast bedankt!
Laatste reactie door vivet, -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hoi, ik heb al deze stappen via jullie site gevolgd en DVD's gebrand met Nero. Volgens het brandproces zijn de films gelukt maar ik kan ze niet op de Pc bekijken en ook niet afspelen op mijn DVD speler. Ik krijg vermelding : no disc of kan disc niet lezen. Wat gaat er mis ? fifizeebrugge
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
MarkNL: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar een manier om de Grand Prix van België (Spa) van 25-27 juli gratis te kunnen kijken. Moet ik wel in het buitenland zijn en heb ik niet toegang tot de officiële streams. Iemand tips? Thanks! F1Fan88: Hoi Mark! Geen stress, ik kan je helpen! Als je de race wilt kijken vanuit het buitenland, is een VPN echt de beste oplossing. Een VPN (Virtual Private Network) maakt het mogelijk om je internetverbinding te beveiligen en je locatie te verbergen. Zo kun je doen alsof je in Nederland bent, zelfs als je dat niet bent! Mijn favoriete keuze is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super stabiel, snel en heel makkelijk te in…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 5 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo ik heb de nieuwe twilight film gedownload en ik weet niet wat ik moet doen om hem te bekijken.De bestanden zijn allemaal winrar van ongeveer 14.3 kb en er is een bestand een rar achive bestandtype die ongeveer 700 mb is ik weet niet wat ik der mee moet doen.En er is nog een nfo bestand van 2kb.Als iemand me kan helpen reageer dan alsjelbieft. groetjes joop
Laatste reactie door svenholtman, -
Error "Bad Disk"
door kimmie- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Na het kopiëren van een dvd van de videotheek (eerst met DVD fab decrypter en daarna met DVD shrink + brandn met nero) krijg ik de error "bad disk" wanneer ik hem probeer af te spelen met mijn dvd speler (is er één die zeker en vast divX kan afspelen en zowiezo gekopiëerde dvds). Het vreemde is dat ik een andere dvd van de videotheek op net dezelfde manier gekopieerd heb en die speelt gewoon wel af op de dvd speler. Tijdens heel het proces van kopieren op de pc komt er trouwens nooit een foutmelding.. Ik hoop echt dat iemand een oplossing weet want dit is zeer frusterend :-( Thanks !
Laatste reactie door kimmie, -
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Forumdiscussie: Hoe kan ik ontspannen streamen zonder haperingen? Gebruiker: Niels89 Hey iedereen! Ik ben net begonnen met streamen, maar ik heb nogal wat haperingen tijdens het uitzenden. Heeft iemand tips om dat te voorkomen? Ik wil het echt relaxter maken zonder al die stotters. Dank alvast! Expert: StreamGuru Hey Niels89! Goed dat je het vraagt, dit is een probleem dat veel nieuwe streamers tegenkomen. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om soepeler te streamen: Controleer je internetverbinding: Een snelle en stabiele verbinding is cruciaal. Kijk of je een bedraad netwerk kunt gebruiken in plaats van WiFi; dat kan vaak veel verschil maken. …
Laatste reactie door Mandyyy, -
DVD branden
door MiXo- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik heb shrek 3 + NL sub gedownload en nu wil ik deze branden maar speelt hem niet af en op de pc doet hij het wel. Onze DVD-speler kan gebrande DVD's ook afspelen (de andere gebrande DVD's door een ander), maar hij geeft nu aan verkeerde DVD formaat. Wij hebben de DVD met deze ruimtes: - DVD + R - RW - 1-4X speed - 4.7 GB schrijfruimte SINGLE SIDED - Data/Video - merk: TDK DVD ruimtes die ik wel kan afspelen: - DVD - R - 1-4X speed - 4.7 GB schrijfruimte/ sp 120 min. - for data - merk: PRINCO ligt het aan de dvd of aan de gedownloade film? Groeten, Nick
Laatste reactie door ma.blok,
