Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
hi wanneer ik een film laad met avitodvd krijg ik volgende melding... acces violation adress 00000000 wat te doen?
Laatste reactie door Michiel, -
converx2dvd
door Gerhard222- 6 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb geprobeerd met convertxtodvd madgascar op dvd te krijgen. Nu is dat na een paar pogingen eindelijk gelukt, maar nu stop ik em in de dvd speler en gebeurd er helemaal niks. Volgens het programma was het branden enz allemaal goed gegaan en ik heb een dvd+r gebruikt en die zou het gewoon moeten doen op onze dvd speler. Weet iemand wat ik fout gedaan heb? Ik hoop dat iemand me kan helpen alvast super bedankt!. Op de PC doet hij het wel en op de Xbox ook. BVD
Laatste reactie door basbulletje, -
srt file
door Gast sixkiller18- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ey ik heb film ( avi file ) en ondertiteling ( srt file ) met welk programma kon ik de ondertiteling in de film zetten? ik had eerst een mooi programma maar die ben ik kwijt, als je dat programma opende zag je een plaatje van een bootje en als je ondertiteling opende kon je met behulp van dat plaatje lettertype veranderen. misschien dat iemand weet welk programma ik bedoel? maar anders wie weet er nog een gemakkelijk programma?
-
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben helemaal nieuw op de computer en heb een vraag. Ik heb van You Tube een paar filmpjes gedownload van schilders(ik ben een zondagschildertje) en heb deze op een dvd gezet. Dat is prima gelukt maar er is een ander probleem. Ik kan hem zelf wel op mijn PC afspelen maar op een andere pc lukt dat niet!! Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt en wat er aan te doen is? Al vast bedankt. Groetjes Adri
Laatste reactie door kaasbroodje, -
metal
door metalcorta- 4 reacties
- 2,3k weergaven
hoe zet ik ondertitling op de film--bekijk ze via pc naar tv--brandt ze niet--xie kan me helpen
Laatste reactie door Eagles, -
- 8 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb zonet met jullie handleiding van ConvertX2DVD een avi film omgezet en op dvd schijf gebrand met ConvertX2DVD, maar mijn dvd speler kan de film niet afspelen! Brand-snelheid was 1x, het laagste, zoals werd aangeraden in de handleiding. Wat zou ik kunnen veranderen? Het hoeft niet om een menu aan te maken enz, gewoon film op schijfje dat afspeelbaar is. Bedankt al voor de hulp!
Laatste reactie door ullie, -
- 4 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik ging gisteren even kijken of mijn gebrande DVD het deed op mijn Playstation 2. Tot mijn verbazing deed hij het. Is mijn PS2 nu omgebouwd?. Hij was wel een keer kapot. Toen is hij gemaakt door een man die PS2's ombouwd.
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Forumdiscussie: Beste goedkope IPTV-abonnementen voor beginners Gebruiker: Jan123 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met het verkennen van IPTV en heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Wat zijn de beste goedkope IPTV-abonnementen voor beginners? Iemand tips? Expert: IPTV_Guru Hallo Jan123! Goede vraag, en zeker iets waar veel mensen mee worstelen als ze beginnen met IPTV. Allereerst, IPTV staat voor Internet Protocol Television. Het biedt je de mogelijkheid om live televisie te streamen via het internet in plaats van via de traditionele kabel. Voor beginners zijn er een paar belangrijke dingen om op te letten: Prijs: Er zijn veel aanbieder, maar als be…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo Ik ben DVD Rip aan het installeren. deel 1 is gelukt. Bij deel 2 geeft ie aan dat DVDRIP_DUKEN_NL het geen geldige win32 toepassing is Wat nu? Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb The Last King of Scotland gedownload van 3,66 GB. Als ik hemafspeel komt meteen de film en niet het menu.
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Ik heb net geprobeerd om een avi file met subtitels met convertx2dvd te branden... (op een rweetje... ) Ik heb de handleiding helemaal gevolgd, en dus de ondertitels toegevoegd. Wanneer ik 'm afspeel in dvd player, krijg ik geen ondertitels..., op de afstandsbediening heb ik geen knopje om subtitles te selecteren, dat staan wel standaard ingesteld in de setup van de dvd recorder... -- > Zou het kunnen dat ik die subtitles (*srt) niet te zien krijg omdat ik bij de instelling van ondertitels (bij convertx2dvd) niet geselecteerd had: dvd players automatisch subtitles laten dedecteren (of zoiets ??) en mijn 2e vraag, als ik 'video voorbeeld' aanvink bij c…
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Beste mensen Weet iemand hoe ik met dvd shrink een dvd 9 formaat laat krimpen tot een dvd 5? Alvast super bedankt! :-\
Laatste reactie door Monique1324117104, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
hallo ik haal regelmatig film as op pakketnews met mirc in divx formaat maar ik vind de kwaliteit niet zo optimaal zodat in liever dvd zou willen ophalen maar ik vind deze bijna niet op pakketnews is dit normaal het zijn dan natuurlijk grotere bestanden Bv 4GB waar zijn deze te vinden ev met ondertiteling in ned erbij groeten en dank op voorhand
Laatste reactie door Kishan, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hoi, ik zit tot voor kort met een probleem ivm met mijn windows media player. ik werk met een partitie(dus op 1 en dezelfde harddisc een 2de fictieve schijf) en op de ene kan ik mijn films zonder problemen afspelen maar op de andere heb ik wel geluid maar geen beeld, je ziet wel de donkergrijze kader waar je normaal de film zou moeten in zien. ik ben er 100% zeker van dat het niets te maken heeft met een of andere codecs want alle mogelijke codecs die ik nodig heb om de films af te spelen heb ik. en alle films die ik nu heb, heb ik al kunnen afspelen. de dvix-player speelt mijn dvix films wel af maar wat is dan het probleem met windows media player? dank bij vo…
Laatste reactie door evissu, -
framerate 29.970?? en nu??
door Gast M.Stuit- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Ik gebruik voor het maken van DVD\'s altijd de manier die beschreven wordt alhier: http://www.froeling.net/conversie/index.php?action=handleiding Daar ben ik zeer tevreden over, het werkt bijna altijd.... alleen nu kom ik binnen een week twee films tegen met een framerate van 29.970... In de handleiding worden deze niet genoemd... en het terugbrengen naar 25.000 doet vobsub niet.... Weet iemand wat je hiermee moet doen?? Groeten Arjan
-
ondertiteling??
door .Wouter.- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hoe kan ik ondertiteling onder een film doen want ik heb transformers gedownload maar er is geen onder titeling bij :-[ hoe kan ik dat er bij zetten?? :'( alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hoi, ik zal me eerst ff voorstellen, want ik heb me pas geregistreerd.\ Ik ben nostramarco en ik wilde graag even het volgende kwijt...ik heb de film the departed gedownload en die is prima, vervolgens heb ik verscheidene nl. ondertitels voor deze film gedownload en geprobeerd deze in de film te zetten...i'm not a novice...ik weet hoe 't werkt, maar het lukt me niet om de ondertiteling synchroon te krijgen. Na een hoop gepuzzel met subsync lukt 't mij om 't in het begin goed te krijgen, maar verder in de film gaat 't mis....wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ik heb gehoord dat Nero de beste kwaliteit levert als het gaat met om dvd branden of branden convertxtodvd en Nero hetzelfde dvd kwaliteit???? ik vind kwaliteit van een dvd belangrijk dan kan je een film met plezier gaan kijken, dus ik hoop dat een van jullie weet welke van deze twee het best is om te branden O0
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Het volgende proggie zet je AVI/MPEG2/DVD etc. naar IPODformaat! (http://www.ipodshopping.nl/ipod-software/freeware/free-ipod-video-converter) Veel plezier ermee! yihaa
Laatste reactie door monique1324117135, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Ik heb Prison Break gedownload met Bittorrent. Daarna heb ik een Nederlandse ondertiteling met Virtual Dub er pernament in gezet. Mijn avi met vaste ondertiteling wilde ik converteren met VSO DivxtoDVD. Dat gedaan maar na het conveteren heb ik verschillende VTS bestandjes maar ZONDER ondertiteling. Mijn Ondertitel is dus weggegaan na het conveteren. Hoe kan ik dus mijn film branden met de nederlandse ondertiteling erin? Alvast Bedankt! Rutger
Laatste reactie door scofield, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo, Kan er mij iemand uit de doeken doen hoe ik een afzonderlijk gedownload ondertitel bestand ( vb srt ) moet invoegen in convertxtodvd om zo een dvd film te verkrijgen met "natuurlijk " de afspelende ondertiteling. Ik heb dit de eerste maal ingevoegd met behulp van te drukken met mijn rechtse muisknop, toevoeging ondertiteling, mijn srt bestand ingevoegd, en dan geconverteerd naar dvd. Als resultaat heb ik enkel de film zonder ondertiteling. Niettegenstaande ik rechtstreeks kijk met windows mediaplayer de film wel afspeeld met ondertiteling. ( wel in één dezelfde map geplaatst met allebei dezelfde naam ) Dus aan het ondertitelings bestand mankeert er niets.…
Laatste reactie door sjako, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
hoi allemaal mischien weten jullie raad ik heb 2 films gedownload op de pc kan ik ze kijken heb ze ook omgezet naar iso maa zodra ik wil branden krijg ik errors en brand dus niks ongeveer bij 59 % stopt het programma wat kan ik hier aan doen gaarne jullie reaktie. grreets tine :-\
Laatste reactie door Michiel, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
hallo ik heb nu alvin an the chipmunks gedownload en elke keer als ik die film opstart in vlc mediaplayer geeft hij iets aan dat hij een avi bestand moet repareren. hij repareert hem wel en ik kan hem ook kijken nadat hij gerepareert is maar elke keer als ik hem opnieuw opstart repareert hij hem opnieuw wat kan ik hier aan doen? mvg, marcel
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
ik heb een film gedownlaod met bittornado, de rar bestanden heb ik uitgepakt en heb nu een map met een image bestand van zo'n 4Gb dus ik denk dat het de hele film is. maar wat moet ik nu doen? ik zou de ondertitels er nog bij moeten zetten ma ik krijg het image bestand niet geopend alvast bedankt
Laatste reactie door Eagles, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hey iedereen! Ik heb vandaag Shrek 3 gekregen in een aXXo (DVDrip.AC3[Eng]-aXXo+) formaat en nu ik hem wil afspelen op de pc (ik heb windows vista) krijg ik het beeld wel maar geen geluid; hoewel mijn geluidsboxen op max staan. Kan iemand me helpen? :-\ alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje,
