Spring naar bijdragen

DVD blokkeert in speler


Vico

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn films die ik op dvd burn. Wat ik doe: Ik onlangs de film No Country for old men gedownload, en ik heb er daarstraks naar gekeken. Kwaliteit is toppie en ondertitels zijn perfect. Alleen heb ik een probleempje: Bij de films No country... blokkeert hij om de 10 seconden. Dit was in het begin van de film niet zo, in het midden/bijna einde deed hij zo raar. Dit probleem heb ik al meerdere keren gehad, alleen heeft het nog nooit zo veel geblokkeerd. Voor uitleg wat ik bedoel met blokkeren: De film stopt, en na 5 of 10 seconden is het weer goed. Wat kan ik hier aan doen?

Dit is echt héél vervelend.

Alvast Bedankt

Shahab

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Is goed mensen! Het ligt gwn aan me stomme disc. Hij is een keertje gevallen en was waarschijnlijk beschadigt. Met een nieuwe dvd loopt hij prima!

3

2

1

~Closed (Slotje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...