Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
hoi daar allemaal kan iemand mij helpen, ik heb dvd shrink en wil mijn film alleen verkleinen om op dvd te branden maar hij wil niets pakken. elke film die ik er in doe zegt hij kan bestand niet vinden. doe ik iets fout?? of heeft dvd shrink een foutje? zou iemand mij de stappen kunnen vertellen die nodig zouden zijn voor dvd shrink? thanks jolanda
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2,3k weergaven
Hey, Ik kom er zojuist achter dat de ondertiteling van mijn film niet synchroon loopt met het beeld, maar heb de film wel al op dvd gebrand (rewritable). Nu heb ik met dat programma waarmee je subtitles kunt aanpassen deze ondertiteling wel weer synchroon laten lopen met het beeld. Moet ik nu weer het proces van omzetten helemaal opnieuw beginnen met convertxtodvd of is er een snellere manier om dit aangepaste bestand onder de film te krijgen? Het convergeren duurt bij mij namelijk meer dan 3 uur, dus als er een snellere manier is hoor ik dat graag!
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Hallo Heeft iemand de code voor ConvertXToDvd 4.0.9.322 voor me? Want zonder de code kan ik heb niet gebruiken. Ik kan hem wel uitproberen maar dan krijg ik steeds tijdens de film een tekst zal ik maar zeggen . Alvast Bedankt :zwaai:
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 2,3k weergaven
Ik heb wel eens 2 dezelfde films maar dan heeft de ene bijv. een gegevenssnelheid van 11315kbps en een bitverwerkingssnelheid van 384kbps. De andere een gegevenssnelheid van 7401kbps en een bitverwerkingssnelheid van 7401kbps Welke is dan beter?
-
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hello sorry nog eens voor het storen maar als je bvb een ondertiteling afhaalt kan je dan bv al een stukje van de film bekijken om te zien of het juist is(met de synchronisatie). Dus voor dat je begint te branden eens kunnen zien of het in orde is. Ik heb dit al eens gezien maar weet niet meer hoe je dit moet doen.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Ha! Van de week heb ik mijn eerste film ever gedownload en dat ging goed ;D Vandaag heb ik een DVD burner geinstalleerd en nu wil ik die film graag branden en op mijn tv bekijken. Nu heb ik uiteraard gelezen dat je films met een extentie moet overzetten op iets anders. Echter bij mijn film kreeg ik k-Lite codec en nu heeft de film geen extentie maar staat er real media file..... :-\ wat moet ik doen om dit toch op een dvd te zetten? is het stiekm toch een extentie of moet ik het met een een of ander programma aanpassen? Kortom? Ik geloof dat ik hetniet meer helemaal begrijp. Wie kan mij op weg helpen? Groetjes. salsera
Laatste reactie door Salsera, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Hey beste dukenaars, Ben dus sinds kort bezig met Herman Finkers rippen, en tot dus ver is dit wel goed gegaan, alleen nu met het laatste stuk wil hij niet meer :'( De output movie hapert en het geluid loopt niet synchroon, de ***_movie.avi die Gordian knot altijd aan maakt... Dus de film zonder het geluid loopt wel zonder haperen, alleen dus het bestand waar de audio al in gemuxd is speeld dus niet goed af... Hoe kan dit ?? Greetzzz BoBo
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik had inception gedowload en probeerde hem aftespelen via mijn mediaspeler, dan krijg je een menu waarbij je info van de film kan zien en instellingen maar ik kan de film dus niet afspelen omdat er niet een optie in het menu zit om de film aftespelen het is de versie van 2lionsteam en het is een video_ts map hopelijk kunnen jullie me uitleggen hoe ik dit kan afspelen. alvast bedankt dus mvg Pcgamer,
Laatste reactie door PCgamer, -
nieuwe beveiliging
door marl1v- 0 reacties
- 2,2k weergaven
hey allemaal, ik wil graag even weten of iemand ook problemen ervaart met het kopieren van nieuwste disneyfilms (prince of persia). heb al met anydvd geprobeerd in combo met clone dvd2 van slysoft die normaal altijd werkt, ook heb ik ripit4megebruikt met een decrypter en schrinker en clonedvd 5 die ook bij jullie handleidingen staat vermeld maar alle geven aan dat er leesfouten zijn en bepaalde vob's niet kan lezen. clonedvd5 geeft gewoon niet de mogelijkheid om te starten. die andere geeft leesfouten. tis een gloednieuwe dvd uit de winkel en de brander is netjes onderhouden/ schoongemaakt met cleaning diskje en heeft mij tot dusver niet in de steek gelaten :geheim: alvas…
Laatste reactie door marl1v, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Laatste tijd heb ik de films: Harry Potter 5, Transformers en nog een paar films gedownload.. Ik brand ze met convertxtodvd en bij sommige dvd's de voorbeelden die ik hierboven noemde bijv. en dan krijg ik midden in de film bij het logboek het volgende: White error - Codec 030C00 [write error] - info 0 -CSI 0 at sector 062704 (16) - recover sequence started Reporting invalid adress for write during recovery - trying to continue Write error at 262720 (16) - Codec 052102 [illegal request, invalid adress for Write] Hij werpt dan de dvd uit mijn dvd brander.. Dvd kan ik vervolgens weggooien.. Waar ik elke x van baal.. Nu is dus mijn vraag aan iedereen die Convertxtod…
Laatste reactie door badjas, -
branden lijkt niet meer te lukken.
door Gast nummer1dj- 3 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb een probleem. ik kan lijkt wel geen enkele film meer branden. ik krijg steeds de fout melding brandproces mislukt met2,4x(3,324kb/sec. ik weet niet hoe ik dit anders kan instellen,ik heb nero7 :-[
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb alles gedaan zoals staat geschreven in DVD Kopiëren. Ik heb DVDFab 6 ,DVD shrink 3.2 en ik heb Nero 9. De dvd copiëren lukt met DVDFab en terug roepen metDVDshrink geen probleem . Die wordt weggebrand geen probleem. Nu het probleem op mijn computer kan ik de film bekijken. En probeer hem in de draagbare dvd speler kom er op slechte disc. Wat moet ik doen heb al 4 maal geprobeert en het blijft zelfde. al bedankt grtjs Patje
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Net nieuw hier en heb al lopen spitten maar ik kom nergens tegen hoe ik ondertitels kan krijgen als ik een dvd download via mn nieuwsgroepen. Met avi-files heb ik genoeg gelezen hoe dit gaat maar hoe kan ik dit doen met mijn dvd-iso files en dvd video-ts map? Is dit mogelijk of moet ik dan weer converteren naar avi en dan weer terug? want dan verlies je natuurlijk ook weer kwaliteit als ik internet mag geloven. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. MVG Apekop O0
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Forumdiscussie: Wat is Kodi precies en hoe kan ik het gebruiken zonder technische voorkennis? Gebruiker: Janneke21 Hey allemaal! Ik heb gehoord van iets genaamd Kodi, maar ik weet eigenlijk niet wat het is of hoe ik het kan gebruiken. Kun je het zonder technische kennis aan de gang krijgen? Alvast bedankt! Expert: TechTimo Hoi Janneke! Geweldig dat je dit vraagt. Kodi is eigenlijk een soort mediacentrum. Stel je voor dat je al je films, series, muziek en zelfs foto’s op één plek kunt verzamelen en bekijken. Het is een gratis softwareprogramma dat je op verschillende apparaten kunt installeren, zoals je pc, smartphone of zelfs een smart TV. Je kunt Kodi gebru…
Laatste reactie door Mandyyy, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hoi ik heb met het programma subtitle workshop twee ondertitels(deel 1 en deel 2 van apartment zero) samengevoegd. bij het afspelen van de film krijg ik enkel maar het eerste deel van de ondertitel. :(Ik denk dat dat komt omdat het tweede deel van de ondertiteling terug begin op oo seconden. Hoe kan ik de tijd laten voortlopen?? ik heb het avi bestand ook in twee dlen, is er een programma dat de twee avi's en de twee behorende ondertitels dan ook samenvoegt?? als het kan geef me de twee oplossingen, dank lucko
Laatste reactie door Assyrian, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb meerdere films gedownload(megamovie), allemaal film's met vob bestanden(met ifo en bup), wat ik ook probeer ze spelen niet af, geen enkele film of gedeelte ervan. Of ik nou VLC-player, powerDVD, media player classic of media player probeer niets werkt. Ook heb ik Xp codec pack en CCCP gedownload. Tevens heb ik ze geprobeerd te branden, dan staan de bestanden(video_ts en audio_ts) op de dvd maar hij speeld niet af. VLC leest het vob bestand wat ik selecteer in(bijna 1gig) maar de speelbalk beweegd van het begin tot het eind in een seconde of twee, wel gaat mijn CPU(2x 512 DDR 400Mhz) gebruik gelijk naar 100%(dit gebeurd ook bij powerdvd), selecteer …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Scarface hulp
door maxmeyer- 7 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, ik heb een DvdRip van Scarface gedownload. Alleen, als ik hem op m'n PC in klein schermpje kijk, is hij goede kwaliteit. Kijk ik in fullscreen, slechte kwaliteit. Als ik hem op dvd brand. Is het dan op de TV ook slecht? B.V.D
Laatste reactie door maxmeyer, -
Ntsc naar Pal
door Gast wallaroofreak- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Beste lezers op het duken forum, Ik heb een film gedownload; Dodgeball (Avi, DivX) Deze is in Ntsc dus ik kan hem niet branden zodat hij op mijn dvd speler speelt, en ook de ondertitelingen lopen nu niet gelijk. Weet misschien iemand hoe ik dit moet oplossen, dus hoe ik ntsc naar pal kan converteren? Ik heb het al geprobeerd met virtualdub -> video -> framerate en dan 25 invullen, de subs zijn dan goed maar dan is de audio weer helemaal niet meer goed Hopelijk weet iemand raad met dit probleem, Soemie
Laatste reactie door Duken, -
lost op dvd
door plato007- 4 reacties
- 2,2k weergaven
ik heb het volledige seizoen van lost 3 gedownload zijn allemaal avi bestanden de taal is engels. ik heb ook het bestand met nederlandse ondertitels gedownload. nu is mijn vraag hoe krijg ik dit allemaal op een paar dvd's met de ondertiteling natuurlijk zodat ik het op dvd speler kan bekijken alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo als ik op converteren druk staat erop dat er een watermerk zal zijn. Ik heb gelezen dat je een code kan invoeren maar waar moet ik dit dan invoeren? sorry voor de vraag ???
Laatste reactie door hylicht, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
ik zet mijn films om met convert x to dvd, alleen ik kan ze niet afspelen op de dvd speler. wel op de playstion. licht dit aan de dvd speler?? iemand enig idee. het gaat op een dvd speler van leteon HDD + DVD
Laatste reactie door nautic, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
het volgende probleem stelt zich. wanneer ik een film bekijk of alles corect is met MP of eender welke player , dan lijkt alles ok de ondertittels netjes onderaan de film. wanneer ik echter de film samen met de subtitels converteer met convertxtodvd en dan brand staan de subtitels in het midden van de film. wanneer ik deze bekijk met dvd speler op TV. enig idee hie dit te verhelpen of waar de fout ligt de subtitels waren appert in srt bestand
Laatste reactie door yvon, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
ik zoek een betere programma dan Contvertxtodvd, een programma die de kwaliteit van de film niet verslechtert!!!! kent er iemand een programma die films convertreert ik hoop van wel!
Laatste reactie door basbulletje, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=14400.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
Problemen met gedownloade films
door Gast Sjeel- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Mijn gedownloade films kan ik afspelen met Windows Media Player 10 maar dan krijg ik geen beeld !! Ik heb K-Lite Codac Pack gedownload maar nog niks dus !! Ook lukt t niet meer om Avi´s om te zetten naar DVD met vso DivxToDVD 0.5 ... Wie o wie kan en wil mij helpen ??
Laatste reactie door marcov,
