Spring naar bijdragen

srt file


Gast sixkiller18

Aanbevolen reactie

Gast sixkiller18

ey

ik heb film ( avi file ) en ondertiteling ( srt file )

met welk programma kon ik de ondertiteling in de film zetten?

ik had eerst een mooi programma maar die ben ik kwijt, als je dat programma opende zag je een plaatje van een bootje en als je ondertiteling opende kon je met behulp van dat plaatje lettertype veranderen. misschien dat iemand weet welk programma ik bedoel?

maar anders wie weet er nog een gemakkelijk programma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Gast mr van etten

Beste sixkiller18,

Ik heb er super lang over gedaan om een avi met ondertiteling om te zetten naar dvd.

wat ik gedaan heb:

-download winAVI (is geen freeware maar weet wel crack te vinden)

-Vobsub

-TMPGENC author (ook geen freeware)

dan maak je een map aan met de titel van de film. en daar zet je het avi bestandje in en geeft de ondertitels dezelfde naam als het avi bestand. MAAR vergeet niet achter dat onderititel bestandje .srt te zetten. anderz pakt Vobsub hem niet mee.

dan start je winAVI op.

klik je op DVD

selecteer je het avi bestandje en doet niks met het .srt bestandje (dat pakt vobSUB als het goed is mee)

dan druk je op convert.

als het goed is kan je nou op preview drukken en staan er de ondertitels bij. als hij klaar is staat het in de aangegeven map.

nu start je tmpGENC auther op.

klik op writing dvd nog wat.

en dan doe je er een lege dvd in.

en dan in tmpGENC de video_TS map in slepen.

en dan burn. gebeurt zeer snel bij mij.

hoop dat het een beetje duidelijk is. ben ook nog maar een beginner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...