Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Beste allen, graag jullie hulp/tips: ik heb bij een gebrande DVD een normaal beeld op een 100hz breedbeeld met ondertiteling. Echter bij een LCD scherm 108cm wordt het beeld blokkerig incl. de ondertiteling. Het gaat om de muziek DVD van Beyonce Live. Bovenstaande geldt niet voor alle opnames, diverse films draaien normaal. Ik heb het zowel bij ISO als ook Video_TS bestanden! wellicht weet iemand hier meer van, alvast bedankt!
Laatste reactie door Releases, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Het branden van een film duurt bij mij ongeveer 5 a uur?!?!? als ik Nero opstart krijg ik de volgende melding: Hardware acceleration is deactivated. Some capture devices my not work properly. You can activate hardware acceleration using the Directx diagnostics tool. Nu weet ik dat ik bij uitvoeren dxdiag moet typen om in in dat menu te komen, maar ik weet niet wat ik daarna moet doen en of het er iets mee te maken heeft. Graag hulp. Alvast bedankt. Groeten, Kim
Laatste reactie door Michiel, -
DVD naar AVI
door mcs- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo. Ben niet zo'n kei met de PC, mijn vraag daarom is kan ik legale DVD's omzetten naar een AVI format zodat ik wat meer mee kan nemen? Alvast mijn dank MCS
Laatste reactie door mcs, -
Kopieren DVD's
door fujif- 2 reacties
- 2,2k weergaven
holla, Weet iemand voor mij een goed programma waar mee je dvd;s kan kopieren. want sommige dvd's kan ik niet kopieren ivm code's. en kan je daar gelijk een korte uitleg bij geven. Thanks O0
Laatste reactie door ma.blok, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, ik heb een dvd gebrand maar ik ben de ondertitels vergeten weet iemand hoe ik deze er weer op kan krijgen? groeten hugo
Laatste reactie door Dark Legend, -
Hoe kan het dat als ik een gedownloade film brand heel vaak het geluid een beetje voor ligt?Als ik dezelfde film afspeel via de harde schijf heb ik dat niet! wat kan ik eraan doen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik de film Jackass 2 gedownload en daar kwam een .Rar bestand uit, Daaruit kwam Jackass 2.avi. Als ik Jackass 2.avi op een dvd brand kan ik hem niet afspelen in de dvdspeler (aangesloten op tv) wat doe ik fout,, Help me!! Alvast bedankt Kingside
-
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik gebruik het volgende: - nero 8 - DVD+RW schijfjes - PHilips DVD brander (geschikt voor + en -) - Philips DVD speler (geschikt voor + en -) Het probleem is dat ik een aantal schijfjes heb gebrand met Nero die onherkenbaar zijn voor mijn DVD-speler of ergens vastlopen. Als ik de schijfjes dan probeer te wissen/formatteren in mijn pc gaat deze hangen, althans ik kan het DVD RW station niet openen. Of ik nou met explorer, nero of bijv. DVD-shrink probeer de schijf te openen het werkt niet, die programma's lopen vast, reageren niet of starten niet eens op. :-\ Heb dit probleem ook al gehad met schijfjes van de Hema. Heb eerder ook met dezelfde schijfjes wel …
Laatste reactie door Gowez1, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Berichten: 4 Hallo, Ook ik heb een avi bestand met Ned ondertiteling. Op de pc is die ook te zien, maar brand ik de dvd is de ondertiteling weg. Ik brand met convertx to dvd. Als ik kijk als ik de file heb toegevoegd op ondertiteling, dan zie ik dat er extern ondertiteling is. Ik heb ook andere convert/brand progamma's geprobeerd maar lukt het me maar niet. Wie o wie kan mij helpen?Huh? Lips Sealed Cry Fred
Laatste reactie door fdoorenbosch, -
Plex Action required: Important notice of a potential data breach
door Gast Glassertje- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Geen idee of het op de goede plaatst staat, maar de volgende mail kreeg ik vanmorgen. Er is inmiddels ook een draadje op het reddit forumte vinden. Voor wie de mail nog niet ontvangen heeft, bij deze. Zo zie je maar weer het nut van 2FA. Kreeg vanmorgen een mail van Plex. Het is dermate serieus dat ik hem met jullie deel. Mocht je Plex gebruiken, dan verander je wachtwoord. Met Google translate vertaald:
-
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Heeft iemand een juiste film van komt een vrouw bij de dokter?? Ik heb net die van Divxnl gedownload en afgespeeld op de pc, is niks verkeerds aan. Net heb ik hem gebrand op een dvd en afgespeeld maar de tekst klopt van geen kanten :-[ ps ook heel klein smal beeld
-
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Het lukt me niet na het brandfen om het menu goed werkend te krijgen. Hoe doe ik dit kan iemand helpen? Ik ben al een paar dagen aan het klooien, 15 dvdtjes die ik kan weggooinen maar steeds mislukt het.. :-[ :redface:Ik weet het nu ook niet meer...
Laatste reactie door ma.blok, -
Herkent DVD niet
door PBH- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb met convertx2dvd geprobeerd om een dvd met ondertiteling te converteren en te branden. Het converteren lukt, maar ondanks het feit dat er een lege dvd in de brander zit, brandt hij niet. De computer meldt dat er geen dvd in zit. Ik heb al een beetje rondgekeken op het forum en daar had iemand hetzelfde probleem. De oplossing voor dat probleem was het downloaden van Nero, maar ik heb Nero 7 dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Als iemand bekend is met dit probleem, of een oplossing heeft hoor ik het graag.
Laatste reactie door Vevine, -
Hulp AUB!!!!
door emaster070- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik ben een fanatieke prisonbreak fan ik heb vandaag e14 gedownt maar het geluid loopt niet gelijk met het beeld bestaat er niet een progje om het te fixen MHG Earvin :cool2:
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een probleempje: Ik kan wel dvd's branden bijv. vob bestanden en image bestanden. Maar kan ze dan niet kopieren of op de hdd zetten. Nu moet ik ze op de hdd laten staan om ze te branden. Alvast bedankt.
Laatste reactie door seipsje, -
Lang branden
door cinderelle- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Beste dames en heren, ik heb een probleem met het branden van m'n DVD's Ik gebruik NERO maar gemiddeld ben ik 10 (!!) uur bezig met branden... Hoe kan dit? Staat er ene instelling niet goed of ligt het aan de brander zelf? Ik heb eerder wel CD's gebrand en dat ging wel allemaal goed? thanx
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hello, ik wou vragen of het mogelijk is om een ondertiteling te voegen aan een gebrande dvd?
Laatste reactie door Michiel, -
Rippen & Branden
door NaBiLo- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik wil graag een film rippen, hoe doe ik dit? Moet ik eerst de film downloaden en dan rippen of andersom of moet je het eerst op een dvd zetten en kun je m dan pas rippen?? Ik had namelijk laatst een film gedownload waar DVDrip achter staat. Deze film duurde 6 uur terwijl hij niet eens 1GB aan ruimte nam op de dvd. Hoe kan ik dit ook doen met al bestaande films op mijn harde schijf??? Ik deed voorheen met ConvertXtodvd maar dat zijn lang niet zulke grote bestanden als die 6 uur durende film. Kan iemand me helpen?? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door yvon, -
Avi knippen
door remyx- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Heey, k zit met 'n probleempie... K heb LOTR extended version gedowload, maar t openeningsshot waar normaal staat Lord of the rings is in t spaans en dus El senor de los Anillos. Nu is mijn vraag; kun je met een of ander programma in het avi bestand knippen en dus het spaans eruit knippen en het Engelse ervoor in de plaats zetten? Alvast bedankt, Remyx
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
als wij een film gedownload hebben en we willen hem branden met nti(standaard op onze pc met vista) dan geeft hij aan dat het een leeg bestand is. wat moeten we doen om deze film wel op een dvd te kunnen branden. liefst met nti natuurlijk. graag zo snel mogelijk advies groetjes stienus
Laatste reactie door stienus, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik wil graag mijn dvds voorzien van een print.ik heb geen printable dvds dus wil gewoon stickers erop hebben maar welk programma kan ik dan het best gebruiken??
Laatste reactie door Wesley, -
Haperende Dvd's
door Patrickj- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik ben bzig de baantjer serie compleet te krijgen en download vanaf, allemaalfilms.org Het gaat allemaal goed, maar bij het afspelen loopt elke x de laatste aflevering vast. Ik brand met Dvd shrink. En de uploader zegt dat niemand anders dit probleem heeft. Iemand enig idee wat het is? De 1e 3 aflevering van elke schijf lopen goed en de laatste niet. Het is ook niet teveel want zijn ook delen maar 3 afleveringen dan doe 2 het wel en de 3e weer niet..
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
IK HEB ZE BIJNA ALLEMAAL GEPROBEERD DIE BIJ COMMENTS STAAN MAAR NIKS LUKT
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hoi allemaal, ik heb een eigen menu gemaakt met convert x to dvd. in adobe soundbooth heb ik wat stukjes muziek geknipt, geplakt, vervolgens omgezet naar wma bestanden en toen ingevoerd in convert x to dvd als achtergrond muziek bij verschillende pagina's. elk muziek stuk is ongeveer 40 seconden lang maar nu ik alles heb omgezet naar dvd bestanden blijkt alle achtergrond muziek slechts 12 en 14 seconden te duren!! iemand een idee waar ik dit kan veranderen of kan de muziek gewoon niet langer in convert x to dvd alvast bedankt.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Als ik VLC gebruik en ik doe de optie "bestand toevoegen" dan kan ik de film inderdaad met ondertiteling bekijken ze blijven er niet in zitten, dus ik moet elke keer als ik de film opnieuw/verder kijk moet ik die optie gebruiken. Is het mogelijk om de ondertitels er permanent in te zette
