Afspelen van Films en Series
Al u vragen voor het afspelen en converteren van Films op alle hardware, zoals u PC, DVD speler of draagbare mediaspeler.
1.728 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hoi, Weet iemand een programma waarmee ik een srt in een 3gp-filmpje kan inbranden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Als ik een gedownload (mkv) bestand overzet naar een harde schijf is vaak de ondertiteling verdwenen. Wanneer ik het mkv bestand omzet naar een iso bestand en dan brand op een DVD dan zijn de ondertitels terug aanwezig. Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik kan doen om te voorkomen dat de ondertiteling verdwijnt ? hartelijk dank aan iedereen die misschien een oplossing weet 😉
Laatste reactie door extreme, -
ondertiteling
door avontweety- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien dat een film nederlands ondertiteld is want ik krijg steeds engelse ondertiteling :redface:
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb een Mp 4 gedownload, een laatste aflevering van een seizoen van een serie, die op de mediaplayer en/of tv iets te snel afspeelt. Is er iemand die weet wat ik hier aan zou kunnen doen?
Laatste reactie door Robertusje, -
Add -on voor Zigo
door Beauf- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Kan iemand mij vertellen waar ik de Add-on voor Zigo kan vinden?
Laatste reactie door Duken, -
Dvd branden
door jasperwis- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Op welke manier brand ik een VCD film. Ik heb nero startsmart. Groetjes jasper
Laatste reactie door marcov, -
afgekapt beeld
door charda- 6 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Heb eerst gekeken of mijn vraag al eerder is gesteld, dat is inderdaad het geval maar er zijn toen geen reacties op gekomen. Het gaat om het volgende: Na het omzetten van m'n avi-file naar dvd (incl ondertitels) speel ik de dvd af op m'n dvdspeler die bij de tv staat. Het probleem is nu dat de linker- en rechterkant van het scherm verborgen zit onder het frame van m'n tv. Als ik de tv-instellingen aanpas, zoom, 16:9, 4:3,... dan zie ik geen verbetering. De banden van de film zijn er ahw afgesneden. Als ik nu diezelfde dvd laat afspelen met windows media player dan is er geen enkel probleem. Ik zie de volledige film. De instellingen van convertxtodvd bi…
Laatste reactie door charda, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo wat is de reden om een divx of xvid bestand om te zetten naar dvd bestand ,en blijft het bestand van bv 700mb dezelfde groote of word deze groter? of is dit om 2cd van 700mb samen te voegen naar dvd bestand (met welk programma?) ??? ??? en wat te denken van filmmachine iemand hier ervaring mee als dit goed werkt? groeten
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik wil ook eens een dvd kopieren en heb dus smartripper gedownload. Als eerste staat er, dat je de dvd naar de harde schijf moet kopieren. Wel leuk, maar dat is nu juist wat de kopieerbeveiliging tegen gaat Dus geen VTS*.VOB bestanden te kopieren. Wat betreft de grootte van de film wordt dat wel opgelost door een dubbel layer DVD te gebruiken tegenwoordig. Vraag is alleen hoe los ik dit op? groeten, Eric
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
ik heb nero 7 (startsmart) gedownload ik wil er nu een dvd mee branden maar dvd-video maken staat er nergens tussen kan iemand helpen dringend
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb vandaag mijn lege DVD's (Dvd+R) binnen gekregen maar nu wil ik dan via convertXtoDVD3 branden maar het werkt niet Ik doe dan gewoon de lege dvd in de dvd brander maar het lijkt wel of mijn lege dvd's niet worden gelezen na het converteren dan, want het branden icoontje op convertX blijft gewoon grijs. Help me hiermee alsjeblieft. greetzz
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Waarom krijg ik steeds de fout melding in de wii met mijn gebackupte dvd "error 1027" ? Gebruik imgburn en utorrent. DVD Verbatim -R snelheid 2,4 x De originele gaan wel. Ik krijg er horens van :-[
Laatste reactie door annefien, -
iso bestand
door anjaoo- 3 reacties
- 2,1k weergaven
hallo kan iemand mij uitleggen hoe ik een isobestand overzet naar videoTS met isobuster :'( gr anjaoo.
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb vijf korte filmpjes, allemaal Video-ts bestanden, die ik op 1 dvd gebrand wil hebben. De dvd-speler staat in de repeat-stand en het is de bedoeling dat deze filmpjes gewoon achterelkaar afgespeeld worden. Tot op heden is het mij nog niet gelukt om dit voorelkaar te krijgen, namelijk in de repeat-stand pakte ie steeds weer het eerste filmpje. Wat kan ik doen om dit wel goed te krijgen? Groetjes
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb vandaag een DVD gekregen maar toen ik hem wou bekijken en op openen klikte formatteerde mijn pc hem. Kan ik het filmpje wat erop stond nog terug krijgen? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
hoi, ik ben nu bezig season 4 van Nip/tuck te downloaden. Het viel me op dat op die bestanden xvid-noTv wordt vermeld. Wat wil dat zeggen?
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik ben pasgeleden mij gaan verdiepen in het downloaden van films en series. Ik heb er nu twee ook gebrand op dvd (iso bestand). Dat ging best goed. Nu heb ik prison break gedownload. Allemaal avi bestanden, 2 met ondertiteling en die ander zonder ondertiteling. Die heb ik geprobeerd eronder te plaatsen met avisub. Als ik hem nu wil afspelen met windows mediaplayer lukt het niet. Hij mist codes ofzo......... Ik heb divx gedownload maar dan speelt hij alleen het geluid af en zie ik geen film......... Wat doe ik fout? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast dank!
Laatste reactie door missdiana, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb alcohol 120% gedownload en ik heb een brander gekocht benq.Dus nu wil ik een film op een dvd-r zetten van mijn harde schijf.Ik heb al heel veel dingen geprobeert alleen ik kom er niet achter hoe het moet.Kent iemand een site of weet iemand zelf hoe het moet, want aan die handleiding heb ik niet echt veel. :redface: Ik ben nu aan het proberen alleen er staat dat hij aan het wachten is voor een schijf... Iemand enig idee ??? XxX Morv
Laatste reactie door Eagles, -
Hallo, Is het normaal het brandproces de ene x in een kwartier klaar is terwijl het soms ook 2 uur duurt?
Laatste reactie door ma.blok, -
soepel overgang
door Gast flatron- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb een fil met kleine bestanden/hoofdstukken, pak ik dit uit dan krijg ik 1 groot bestand. Maar als ik nu de film ga afspelen. Dan is de overgang van het ene hoofdstuk naar het ander niet zo soepel. Gevolg is dan dat er een soort pauze tussen zit. weliswaar een 0,1 sec ofzo maar zeer irritant als dit om de 20 sec gebeurt hoe kan ik dit oplossen?
-
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum... heb nu een aantal films gedownload en ook de ondertiteling erbij (hoop dat ze goed zijn want ik lees hier dat veel mensen problemen hebben met foute ondertiteling) Nu zou ik graag de film willen afspelen inclusief ondertiteling maar gewoon op de computer, (dus zonder het nog te branden) Hoe kan ik dat doen? en met welk programma, ik heb videolan op de comp staan maar daar krijg ik t niet mee voor elkaaar op de 1 of andere manier kan dat aan de ondertiteling liggen of ligt dat aan t programma? of gewoon simpel weg aan mij? de films speelt hij wel af dan, maar de ondertiteling niet :S ik hoop dat iemand mij kan helpen... g…
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Mischien een lachertje en een domme vraag,maar weet iemand of het mogelijk is om van een film in een vreemde taal of met ingebakken vreemde subs de begintijden en de duration te rippen? Ik heb een aantal vreemdtalige films waar echt geen enkele srt of wat voor subfile dan ook te vinden is. Om zoiets van NL subs te voorzien is een imens karwei,omdat van gemiddeld 1200 regels de exacte begintijd en de duur ven het gesprokene moet worden gemeten en genoteerd. Als er nu een progje zou zijn dat deze tijden van het gesprokene of geschrevene op zou kunnen slaan,zou dat een enorme tijdwinst betekenen,omdat ik dan de tijden en duur in een srt file zou kunnen zetten,of eventueel in…
-
VCR naar DVD
door alloo- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Ik ben in het bezit van een Philips DVD/VCR speler/recorder.Nu heb ik nog enkele VCR banden liggen ,die ik graag op DVD zou zetten, het probleem is nu dat deze banden beveilig zijn,zijn er middelen om deze beveiliging te omzeilen. groetjes Fons
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Ik had nero 8 en een licentie overheen gegooid maar nu kan ik niks meer met nero 8 en wie kan mij helpen ik moet nero 8 origineel krijgen met licentie of nero 7 maakt niet uit maar ik had ook een nero 7 die was origineel maar daar is de dvd- plug in er niet wie kan mij vertellen waar ik die kan downloaden
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb een film binnengehaald met meer dan 80 bestanden van het VIDEO_TS.part01 formaat. ALs ik deze RAR-bestanden 'extract' dan wordt voor iedere RAR-file een VIDEO-folder aangemaakt met daarin op het oog steeds weer dezelfde bestanden. Ik heb er nu 2 uitgepakt dus 2x een VIDO-folder en daarin dus dezelfde bestanden. Als ik deze afspeel is de film ook hetzelfde. Doe ik iets fout? Want het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik die meer dan 80 bestanden allemaal uit moet pakken? Wie weed raad. Vr. groet Mariae
Laatste reactie door ma.blok,
