Spring naar bijdragen

encoding stopt na 5 %


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wie kan mij helpen ? Als ik backup bij schrink menu indruk gaat de encoding goed tot 5 % daarna stopt ie en krijg foutmelding .Wie heeft dit ook ondervonden. Hij doet bij beide films en heb het op 2 verschillende coputers uitgeprobeerd en doet op beide computers niet de encoding goed...wie heeft dit ook ondervonden en kan mij hierin helpen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.047
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-06-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi..

Welke versie heb van shrink?

Het zou mishien ook mogelijk kunnen zijn dat je een ouderen vesie hebt.

Probeer eens anders om het er af te halen en opnieuw te instaleren?

Ik weet niet of dat helpt maar je kunt het proberen?

Yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Wie kan mij helpen ? Als ik backup bij schrink menu indruk gaat de encoding goed tot 5 % daarna stopt ie en krijg foutmelding .Wie heeft dit ook ondervonden. Hij doet bij beide films en heb het op 2 verschillende coputers uitgeprobeerd en doet op beide computers niet de encoding goed...wie heeft dit ook ondervonden en kan mij hierin helpen ?

wat voor foutmelding krijg je dan?

dat zou al een heel stuk kunnen helpen!

Als het een foutmelding in de vorm van "error #14587" is raad ik een error vertaal programma aan, die meld in normaal nederlands wat er fout gaat.

Ik ken er een, maar ik weet niet meer waar die te vinden is, ik moet heel even zoeken in een laatje! vertel dus eerst wat de foutmelding is!

Bart  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...