Spring naar bijdragen

Prison Break: Geluid en beeld níet synchroon


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo mensen, ben ik weer, blijkbaar werd mijn account verwijderd..

Ik downloadde met BitLord de 22delige serie Prison Break, en heb prachtig beeld en geluid. Alleen lopen deze twee niet synchroon. Doordat er zo'n vijf seconden tussen beeld en geluid zit, is het redelijk heel erg irritant om de film te bekijken.

Is er een of ander trucje of programmaatje om dit euvel te verhelpen?

Ohja, mijn mediaspelers WMP, en ook SubSync (en alle andere op jullie site beschreven progjes) vertonen enige discrepantie tussen beeld-en geluidstroom.

Verder kon ik, ook op het forum niet, het antwoord op mijn dringende vraag vinden.

Ik hoop dat misschien..........?!

Groeten, BVD Jop

EDIT: Het zijn overigens allemaal .avi bestanden

EDIT DOORBRAAK: Ik kom er net achter dat de bestanden wel correct af ter spelen zijn via Realplayer.

De bestanden zijn dus niet foutief gedownload.

Als ik de serie op dvd brand, zou dan wel alles goed lopen, net als met Realplayer?

En vraag2: Moet ik voor het toevoegen van ondertitels letten op het beeld, of op het (achterlopende) geluid?

THX!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Ik ben geen brand wonder, daarom kan ik ook geen antwoord op je vraag geven. Maar ik zou in dit geval een dvd-rw'tje gebruiken: gaat het fout, is er niets aan de hand :)

dit is trouwens een erg gave serie 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  136
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-07-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  42

Tja, dat het niet synchroon loopt kan komen door bepaalde video codecs die je wel of niet geinstaleerd hebt... En als een file wel goed loopt via Realplayer zie ik geen reden om het niet synchroon te branden... En voor het toevoegen van ondertitelingen moet je letten op het geluid... Soms wordt er wat gezegd zonder dat je dat kunt zien... Het beste is natuurlijk om op allebei te letten... zodat je altijd goed zit met een begin van een zin als dat hij zijn mond open doet...

Greetzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 136

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...