Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo, jullie weten waarschijnlijk dat resurgence map pack voor mw2 uit is. echter moet ik 14 euro betalen om het te downloaden via psn. (ps3) nou heb ik een aantal video's gevonden op youtube met een link naar een programma, die genereert psn codes voor je. er zijn dus alleen maar positieve reacties, dus het werkt echt. maar als ik het wil downloaden komen die irritante surveys. kheb er 2 gedaan maar steeds wil het maar niet lukken. dus zou iemand die voor mij willen proberen te downloaden en het voor me te uploaden ? of een code genereren en het naar me sturen in een prive bericht. zou jullie dankbaar zijn !
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Hoi, ik heb laatst battlefield 3 gekocht maar het geluid werkt niet goed. Soms hoor ik heel even geen geluid of hoor ik bepaalde geluiden niet.. Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd en dat werkte ook niet.. Ook heb ik op internet gezocht daar vond ik zogenaamde fixes maar die hebben helemaal niks gefixed. Heb dit probleem nog nooit eerder gehad bij andere games
Laatste reactie door roelvvv, -
- 2 reacties
- 6,7k weergaven
Hallo allemaal, het is mogelijk om de Switch, ook al is deze gepatched te hacken m.b.v de SX Core. https://sx.xecuter.com/#prod-sxcore helaas moet de Switch dan wel open gemaakt worden en er een chip in gesoldeerd worden. iemand enig idee of er mensen zijn in NL die dit doen?
Laatste reactie door Dongilles, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoy Kan iemand zeggen hoe ik een iso bestand op dual layer brand met welk programma
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
The Minimum System Requirements for Alpha Protocol: Operating System: Windows XP (Service Pack 2) Processor 2.66GHz (Intel Pentium) or Athlon XP 2400+(AMD) Memory: 2 GB RAM Hard Drive: 12 GB available hard drive space Video Card (graphics): DirectX 9.1, Pixel Shader 3.0 and 256 MB (i.e. GeForce 7900 or ATI 1800) Sound: DirectX 9.1 compatible Keyboard, Mouse Systemen: PC, XBOX 360 en Playstation 3 Alpha Protocol heeft een lange weg afgelegd: aangekondigd in 2008 met een releasedatum in het eerste kwartaal van 2009, komt de game eind mei 2010 uiteindelijk in de schappen te liggen. Een echte reden voor de vertraging wordt er niet gegeven door ontwikkelaar Obsidian…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
ik heb hier hl2 ligggen voor te spelen maar moet een steam account hebben. heb deze game van iemand gekocht. kan ik iemand zijn steamaccount krijgen en het paswoord of weet iemand hoe ik dit anders kan doen.
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey allemaal ik heb de legale versie van de sims 3 gekocht. volgens 'Can I run it' Moet het voor mij mogelijk zijn om het spel probleem loos te draaien. Nou heb ik een aantal minder leuke grafische problemen en heb ik al veel dingen geprobeerd. Zoals de de drivers van de video card ge-update, alle video instellingen in het spel geprobeerd, en scherm resolutie aan gepast maar niks help! Heeft iemand nog een tip of een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Windows vista 32 bit. Nvidia GeForce 7150m /n Force 630m Bij behorende plaatjes zie je mijn grafische probleem het zijn vooral de sims zelfs en dat is best vervelend. Al vast bedankt voor jullie hulp [verwijderd doo…
Laatste reactie door lovely86, -
stronghold 2
door rolts88- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
goeiedag allemaal ik heb xbox en speel xbox live, maar heb vandaag (pas) mw3 gekocht en hij kan geen 'match' vinden. heb hier wel een x wat over gehoord maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen alvast bedankt groeten!
Laatste reactie door MrJoost, -
Wii u Softmod
door Paula- 2 reacties
- 2,6k weergaven
Hallo. Ik heb een gesoftmodde wii u. Ooit heb ik hier een externe harde schijf aan gedaan met spellen. Nu wil iemand de spellen die ik erop heb staan ook op zijn harde schijf kan dat gewoon door hem met de wii u te formatteren en dan de spellen over te zetten via wii u of moet er dan nog een apart programma op gezet worden eerst?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
Quake Live is een nieuwe lancering van ID software. Quake kennen we natuurlijk allemaal als shooter en dit keer publiceren ze hem geheel webbased (met uitzondering van een kleine installatie) en gratis! Spelen kan via: http://www.quakelive.com/ [img width=600 height=375]http://gdjce.files.wordpress.com/2009/02/quakelive_15.jpg
-
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo ik heb windows 7 ultimate deze heb ik van torrentz.com precracked. ik ben zeer tevreden erover heb alleen 1 probleem met spellen installeren ik krijg in het geval van fm 10 bijvoorbeeld de fout melding dat er essentielen bestandsdelen missen en kan niet eens de setup runnen.. ik heb het al geprobeerd in compabilliteit modus met windows xp sp2 iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Laatste reactie door TomCollombon, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 3,9k weergaven
Heeii, ik ben nieuw hier en heb een vraag. Ik weet dat er op de kaarten voor de 3ds alleen nog normale ds-spellen gespeeld kunnen worden en niet de 3d-spellen. Dit komt omdat de 3ds-mode nog niet gekraakt is? Weet iemand hier meer over en zou die dat mij willen vertellen? Sorry als het al in een ander topic stond... Nog een vraagje. Weet misschien iemand wanneer het wel mogelijk is 3ds spelletjes te downloaden en die te kunnen spelen? Groetjes, Jenna
Laatste reactie door JennaL, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik heb sinds gister mijn ps3 en ik ben nu bezig met uncharted 2 online... Ik vroeg me af hoe kies ik een wapenuitrusting? Ik heb al lvl 4 maar ik kan nergens wapens of perks kopen ofzo.. En als ik bij de winkel kijk staat er dat ik het spel uitgespeeld moet hebben voor zo'n wapen... Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door dinges123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
hallo, ik heb een hele collectie van psp games,ds games en ik zou die graag willen delen met andere mensen ( www.pspiso.com ) kan iemand mij daarbij helpen groeten joris
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb een Wow private server gemaakt volgens deze filmpjes: Maar de server werkt niet helemaal goed want als ik in een zappilin ga, in een boot of lift dan doet hij het niet. Ik ga er dan in en op de helft of in het begin val ik er uit. De teleports werken ook niet. Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 4,3k weergaven
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar het spel Gotcha (zo heette het in mijn herinnering), in het spel ben je een "boef" in een doolhof die zoveel mogelijk munten/diamanten moet verzamelen zonder gepakt te worden door de agent. Zodra het doolhof leeg is, ga je naar het volgende doolhof met een andere dief. (zie foto) Voor zover ik me herinner was het menu e.d. allemaal in het Duits, en de controls volledig met het toetsenbord. Heeft iemand enig idee waar dit spel te vinden is?
Laatste reactie door Bart', -
psp go games
door timothy250- 2 reacties
- 2k weergaven
Kan je op een psp go gedownloade games zetten?
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
Hallo allemaal, Sinds een paar weken hebben we een andere computer met windows 7 ultimate.. Hiervoor windows xp. Maar als ik nds bestanden(spellen) van de harde schijf naar de sd micro card wil kopieren duurt dit erreg lang. Terwijl ik weet dat het veel veel sneller kan. Wat doe ik fout? vast bedank voor de reactie...
Laatste reactie door beuken, -
- 2 reacties
- 3,2k weergaven
Hi ^^ Ik heb zojuist de Sims Deluxe gedownload met BitTornado en de serial en de no CD crack heb ik al. Ik ben begonnen met het installeren van het spel en heb de serial al ingevuld en de no CD crack in de start.exe van CD1 gedaan en dan begint ie met installeren. Maar nu komt het probleem, als hij CD 1 heeft geïnstalleerd vraagt ie naar CD2. Dan komt er zo'n melding dat CD2 moet geplaatst worden. Dus ik mount CD2 en dan zegt ie dat het niet de juiste CD is. Ik heb het al geprobeerd met PowerISO en Daemeon Tools.
Laatste reactie door Huyen, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Hallo, Ik heb een R4 kaartje en het bevalt me goed. Maar soms zijn er games die super leuk zijn maar het niet doen Kan je iets doen om het spel te laten werken? Alvast bedankt! Groeten Jurgen
Laatste reactie door jurgen466,