Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
hoi. Ik heb iets gevonden op een site wat je dus kan downloaden. Het programma heet dus crackdown. Is er iemand hiermee bekent en is het een handig programma. Dat wilde ik alleen maar even weten.. yvon
Laatste reactie door mohammedb, -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb mijn Wii via dewiiombouwen.nl omgebouwd, het was een behoorlijke klus maar ik heb nu een Homebrew Channel! Nu vroeg ik me af hoe ik games kreeg erop want dat is me niet duidelijk, is hij nu omgebouwd?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum. Ik had een vraag over torrents die direct gespeeld kunnen worden zonder iets daarvoor maar te hoeven installeren. Nu wil ik dat zelf gaan doen met een spel maar hoe doe je zoiets? alvast bedankt Mike
Laatste reactie door jochem100, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi. IK heb nog een klein vraagje over het opschonen van je pc als het mag :-\ Als ik kijk bij mijn software en ik klik op een programma en daar staat dan achter : GEbruikt zelden" Is het dan verstandig om dat ook weg te halen of juist niet. Dat was dus even mijn kleine vraagje. :pc: vonnetje
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
[glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow] Inleiding Beste mensen, Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens. Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden. Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial. Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen! Het begin... Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen, Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc. Kies je game …
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi Ik zit ongeveer halfweg in de single player van COD4, wanneer het spel plots vast loopt en de volgende foutmelding weergeeft: Loading fastfile village_assault Fastfile for zone 'village_assault' appears corrupt or unreadable (code 107.) Ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar telkens loopt hij vast :s Kan iemand mij helpen? Mvg Forche
Laatste reactie door forche, -
Hallo mensen, Ik heb een vraag, na dat ik Blur heb geinstalleerd moest ik een code in voeren. weet iemand hier de code van of kan hem opzoeken??? Alvast Bedankt, IOwnd
Laatste reactie door Erwin., -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2,2k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
scope bug cod4
door bjornty- 1 reactie
- 2,2k weergaven
ik vraag mij af of iemand mij hier mee kan helpen... steeds als ik in een promod server kom zijn de snipers weg maar er zijn bugs voor om altijd aan een scope te komen... iemand een idee?
Laatste reactie door snor1991, -
PC game singles 2
door larissa- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Ik heb een paar dagen geleden het spel, Singles 2 triple trouble gekregen van een vriendin. Maar het spelen lukt niet. Hij geeft het begin scherm, ik kan kiezen met welke personages ik wil spelen en daarna krijg ik een foutmelding (zo'n blokje met ''bewerking wordt afgesloten, raport wel of niet verzenden''). Op de andere computer speelt het spel wel gewoon af maar daar mag ik eigelijk nix installeren :-\ Heb ik ergens iets verkeerd ingestelt? Wat kan ik eraan doen om het spel gewoon af te laten spelen, ik heb hem al een aantal keer opnieuw geinstalleerd.
Laatste reactie door Erwin., -
age of empires
door jann- 4 reacties
- 2,2k weergaven
hey ik had laatst age of empires 3 van mijn vriend geleend en geïnstalleerd ik vond hett zo'n leuk spel dazt ik het wou kopiëren. ik maakt van elke dvd een iso-bestand en dat lukte maar bij het opnieuw installeren van die iso-bestanden kreeg ik de volgende foutmelding bij het kliken op de setup: de andere twee cd's zijn wel oké
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
ik heb een oud spel die ik helemaal te gek vind nog steeds dan,alleen deze game krijg ik niet op gang met de vista ..weet iemand hoe of wat & help mij even daarmee wil je.. groeten en bedankt willem.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Enkele maanden geleden speelde ik COD Advanced Warfare en freezede opeens mijn spel en sindsdien kan ik geen games meer afspelen, ook geen die ik heb gekocht via de Play Store. Ik heb mijn FAT PS3 eens open gedaan om te zien of er misschien een draadje kapot was en ik zag niets. Ik heb dan eens naar mijn Blu Ray lens gekeken en schoongemaakt en nu neemt mijn PS3 de spellen niet meer aan. Ik denk dat ik het wel kan oplossen zodat hij ze terug aanneemt maar niet dat hij zelf geen spellen van de Play Store leest, kan iemand me helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo ik post het maar even hier omdat niemand antwoord in het gta 4 topic. Daar geraak ik er totaal geen wijs uit in dat topic daarom vraag ik het hier nog even. Een goed werkende torrent voor GTA 4 en een werkende crack liefst. btw: is mss ook goed voor andere lezers
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
hallo. Ik heb een medal of honor heroes allied assault serial key nodig ik heb 1uur lopen zoeken en ik word gewoon ZIEK door al die troep en ik heb niks behalve virussen gevonden. Heeft iemand er een voor mij? En toevallig ook een goede serial site en geen serials.ws want dat zijn een stelletje beuners met hun porno.. Bedankt.
Laatste reactie door Releases, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
ik snap niet wat hdmi kabel is is dat nou de kabel om je joystick op te laden want die worden niet bijgeleverd als je een joystick haalt of is dat nou een verbinding van je ps 3 naar je tv ofzo want als ik naar hdmi kabel kijk is dat een usb verbinding ofzo? en mij tv heeft dat niet? Dus mij vraag wat is het nou :redface:
Laatste reactie door Duken, -
Kan je onberperkt virtuele drives maken of heb je de limiet van 4
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
goeiedag allemaal ik heb xbox en speel xbox live, maar heb vandaag (pas) mw3 gekocht en hij kan geen 'match' vinden. heb hier wel een x wat over gehoord maar ik weet niet hoe ik dit op moet lossen alvast bedankt groeten!
Laatste reactie door MrJoost, -
Wolfenstein
door Wieberman- 5 reacties
- 2,2k weergaven
De nieuwe wolfenstein komt eraan, om precies te zijn 7 augustus. En gisteren zijn de systeemeisen bekend gemaakt! - CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+ processor - RAM: 1GB RAM - Videokaart: 256MB Nvidia Geforce 6800 GT of ATI Radeon X800 - Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible geluidskaart - HDD ruimte: 8GB - Besturingssysteem: Microsoft Windows XP of Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 worden niet ondersteund) Niet super zwaar dus, da's mooi voor de gamers met een lichtere computer dus
Laatste reactie door Jeroen, -
Call of Duty 4
door Geertt.- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload en geinstalleerd, en een key crack : /knip ingevoerd. MAar als ik de COD Multiplayer opstrart. En verbinding wil maken staat er : Error Key code in use. Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt Geert
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
hello.. ik speel op het moment frontlines fuel of war,..maar in de 2e missie krijg ik alsmaar een desktop crash.. ik heb de patch nog nie geinstalleerd, maar elke x als ik die instaleer en de crack weer vervang, vraagt ie weer naar de patch, dus zo kan ik lang doorgaan weet iemand miss een oplossing? thnx
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik zit hier thuis met een NDS met een originele R4 er in. Op die R4 staan ook een paar Pokémon games. Kan ik daarmee online/WiFi? Of wordt dat herkend door Nintendo? Dus concreet: Kan ik met een "pirated" spel gewoon ruilen/vechten over WiFi? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door iOrale, -
- 9 reacties
- 2,2k weergaven
zijn er ook rw disc's van verbatim die 8,5 gb zijn zodat k spelle die k dan gbrand heb daarop kan overschrijven met een andere game;)
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Goedemorgen, Ik zie dat de nieuwe Nintendo Switch Lite console binnenkort wordt uitgebracht. https://nl.ign.com/nintendo-switch/115671/news/nintendo-switch-lite-offi... Slechts één vraag, kunnen we doorgaan met jailbreak Switch lite met o?
Laatste reactie door Moonreine,
