Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Heeft iemand utherverse 3D code om vip te worden?? mag zelf namelijk niet bellen of wat dan ook :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
WII ombouwen
door kevimmen- 7 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Ik heb mijn wii omgebouwd voor 3 kwart, probleem is dat ik niet verder kom bij het instaleren van de usb loader GX. Volgens de handleiding http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html moet ik het via Wad manager doen. Daar kies ik 249 en de wii sd slot. Ik druk op A en dan staat er please wait. Mijn wii controler valt dan uit. En na een uur staat er nog steeds het zelfde. Heb ook een andere geprobeerd: 250. Ik las ergens anders dat iemand het zelfde probleem had. En net als ik Begint mijn serial nummer Met LEH enz. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik wil een spel downloaden maa4r ik weet niet welke goed is. wie kan me een goede torrent geven van het spel midnight club. alvast bedanktt ;D
Laatste reactie door sstitchh, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hey allemaal, ik heb gister van mn buurjongen GTA san andreas ff geleend om vast in de stemming te komen voor IV. Ik heb geÃnstleerd en crack over de .exe geplakt en hij werkt gewoon. totdat ik wil opslaan: zodra ik op save klik krijg ik dat standaard windos error melding en dat de applicatie moet worden afgesloten :geheim:. en sluit san andreas af. Weet iemand een oplossing want ik word zo'n beetje GEK :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mede-gamers! Ik ben Daniel Veldman, ik ben student en ben bezig met een onderzoek voor de pre-release van een game, wil jij laten weten wat je hier belangrijk bij vindt? Vul dan deze enquête in. Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie deze enquête willen invullen door op de link te klikken, duurt zeker niet langer dan vijf minuten. http://goo.gl/forms/ofweryRscA Alvast bedankt!
Laatste reactie door Alchemist, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Heey mensen, Heb effe een vraagje over die nieuwe game van Avatar. Hoe kan ik die "Chamber of Elements" uit eigenlijk? Ik snap er echt niks van ben al 2 dagen aan het proberen. groetjes, Yolanneke
Laatste reactie door denno127, -
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo ik ben need for speed carbon aan het downloaden het is een iso bestand en die kunnen ook op me playstation 2 maar de vraag is kan een iso bestand voor computer ook op de playstation ???????
Laatste reactie door Erwin., -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door Duskeniek, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Beste alle, Ik ben op zoek naar de firmware voor het volgende R4 kaartje: Op het kaartje zelf staat: R4 Ugrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Op het doosje staat: R4 SDHC R4-III Upgrade Revolution for DS (NDSL/NDS) Wie kan mij helpen ik kom er namelijk echt niet meer uit! Groetjes, Christine
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
Wii internet
door Freddytje- 0 reacties
- 2.1k weergaven
zie wii winkelkanaal en ga naartoe en ga naar kanalen toe en je ziet gratis internet om te installeren
-
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Leden. Zoals zo velen hier op het forum,Heb ik ook het probleem. Fifa 11 op de dstt card gaat gewoon niet werken,Maar me zoon zeurt de oren van me hoofd. Ik wil hem ik wil hem ik wil hem!! Nu lees ik velen verhalen over zowel de ackard,cyclo en de r4 etc etc Nu heeft me zoon de ds lite en de laatste spelen werken gewoon niet meer Wat raden jullie nu aan voor de aanschaf van een ds card,Waarbij de spellen dus wel gaan werken. Bedankt alvast voor jullie reactie's
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
goeiemorgen, ik heb net GTA vice city gedownload en ik wou hem starten. goed, hij is opgestart, alles draait nu nog goed. maar dan, als ik de controls heb aangepast op mijn AZERTY-klavier, en toen ik drukte op "back" en daarna op "play", ging hij naar die tafel met allemaal die maffiabazen die ik ook zag op de ps2 versie, alleen: er is geen geluid!!!!! ik drukte op linkermuisknop, want ik had vroeger ergere problemen met games op vista, dus ik dacht: ach, laten we maar verdergaan. ik speelde, ik stal een paar auto's om te zien of dat nog ging, dat ging, ik kapte wat koppen af, ik sloeg wat oude mensen om te hun rug te genezen en het hielp ;D maar dan was ik kl…
Laatste reactie door Cédric., -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
- 8 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik wil de ps3 als media server instellen alleen nu heb ik een probleem ik heb router achter router staan. dus zeg de pc staat aangesloten op router 1 en de ps3 op router 2 hoe zorg ik nu dat ik het media server werkend krijg? Post samenvoeging: november 18, 2011, 22:29:57 Het is al gelukt om te connecten maar als ik een video wil afspelen is hij echt vet traag duurt heeel lang voor die begint met afspelen en dan blijft die ook steeds hangen. Kan ik iets doen om te zorgen dat streamen sneller gaat?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Allemaal, Ik zit hier thuis met een NDS met een originele R4 er in. Op die R4 staan ook een paar Pokémon games. Kan ik daarmee online/WiFi? Of wordt dat herkend door Nintendo? Dus concreet: Kan ik met een "pirated" spel gewoon ruilen/vechten over WiFi? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door iOrale, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Ik wil met mijn xbox 360 gezellig films afspelen. Maar mijn xbox 360 kan de computer niet vinden en windows media player. En op de site van xbox 360 zelf heeft geen rekening mee gehouden dat windows media player ook in het nederlands kan zijn.
Laatste reactie door proboss, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mensen. Een vriend van mij heeft een laptop (dell inspiron 1501 uit m'n hoofd), en kan volgens mij voor het goede cod4 eigenlijk net niet goed draaien. De muis reageert in het menu nog gewoon goed, maar als hij gaat spelen reageert hij heel traag en heel onprecies en hij hapert nog al. Zijn er manieren om cod echt op het laagste van het laagste te spelen? Ik weet dat je voor de hoogste settings bepaalde commands kan invoeren in de console in cod. Misschien is er ook zo iets voor de lage settings. Weet iemand dit? Jamie :peace:
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 volger
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Top 25 RPG's van 2025: Het Jaar van RPG's? Role-playing games maken een sterke terugkeer. Met een scala aan spannende titels die op de planning staan om uit te komen, hebben gamers veel om naar uit te kijken. Deze lijst benadrukt de top 25 RPG's van 2025 en toont een verscheidenheid aan opwindende nieuwkomers. RPG's zijn altijd een essentieel onderdeel geweest van de gamewereld, en 2025 belooft een overvloed aan spannende nieuwe titels te brengen. In deze blogpost verkennen we de top 25 nieuwe RPG's van 2025, waarvan elk een unieke en meeslepende game-ervaring biedt. FromSoftware & Verder: Coöperatieve Spelervaring Herontdekt Elden Ring: Nightreign - Ee…
Laatste reactie door Girev, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
Laatste reactie door appelsap, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom