Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
Marck Ecko en The Da Vinci Code crash
door Gast daantjedegekste- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Als ik deze 2 spellen wil beginnen (installatie ging goed) dan komt er dit bericht Abort ABORTING: Your display adapter doesn't have sufficient capabilities to run this game [no game crash info] afbreken negeren opnieuw Als je afbreken , negeren of opnieuw drukt stopt het spel ermee Hoe los ik dit op
Laatste reactie door Granaat90, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
ik heb een oud spel die ik helemaal te gek vind nog steeds dan,alleen deze game krijg ik niet op gang met de vista ..weet iemand hoe of wat & help mij even daarmee wil je.. groeten en bedankt willem.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
heb deze maand fifa 21 besteld via bol.com ben benieuwd hoe het spel gaat en hoop op geen flater van fifa 9 oktober komt het spel uit voor ps4
Laatste reactie door hfofjfopf484848, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb need for speed shift gekocht in de winkel en geinstaleerd! instalatie ging allemaal prima tot dat ik het spel opstart! dan word het beeld zwart en komt er de xp error met verzenden en niet verzenden! dus kan ik het spel niet spelen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? stefan
Laatste reactie door Nigel, -
- 1 reactie
- 2,1k weergaven
hallo dukens ik heb een probleem ik probleer nu de hele avond al om call of duty 6 modern warfare online te kunnen spelen maar dat verloop niet volgens plan zou iemand mij er mee kunnen helpen of tips kunnen geven hoe ik het moet doen greetzz bloodysaw !!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb dit spel gedownload van Skidrow en ik installeer het zoals het moet maar telkens krijg ik een scherm dat ik iets te kort heb, een .dll bestand. ik heb op youtube gekeken hoe zij het doen en bij hun lukt het en als ik naar de descriptions kijk zie ik dat ze ook hetzelfde probleem hebben als mij. Kan iemand dit spel wel spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Hey Ik en me broertje wouden graag via LAN cod 2 tegen mekaar gaan spelen Bij mij ging de installatie wel goed enzo. Maar zodra me broertje hem wou installeren , kon de pc niet de cod 2 cd vinden :-[ HIj heeft Windows Vista Home Premium Maar wat nou het rare is , is dat als hij de cd erin doet, de pc echt heel veel lawaai gaat maken . Wij hebben dus al in Deze Computer gekeken , alleen dat zie je niks, want dat zoekt de pc kennelijk nog de cd ofzo :-[ We zien dus helemaal geen pictorgram ofzo . Alleen wel een groene laadbalk boven in het beeld. ( van Deze Computer ) Hij laad deze, maar dan blijft hij daar gewoon op staan en doet hij verder helemaal niks. Wie …
Laatste reactie door Niels., -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb op 1 pc veel spellen geinstallerd en nu heb ik al die spellen overgezet op station c van pc 2. Waarom werken die games opeens niet meer? ik krijg melding o. a dat er opnieuw moet worden geinstalleerd.
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Bij het spelen van FIFA 07 gebruik ik een gamepad, 4 knoppen, 2 analoge sticks, en een R1, R2, L1, L2 en een D-pad. Als ik het boekje van het spel lees, moet je met de rechtse analoge stick trucs kunnen doen. Als k deze stick beweeg lukt dit bij mij niet om trucs te doen uitvoeren, er gebeurt gewoon niets. Als ik overschakel naar de toetsenbord besturing lukt dit wel met de shift toets zoals aangegeven in het boekje. Wanneer ik in het spel bij instellingen de trilfunctie aanleg van de besturing voor gamepad, werkt deze ook niet; nochthans beschik ik ook over een trilfunctie op de gamepad. Wanneer ik de trilfunctie aanleg en de insrtellingen opsla, zie ik dat de trilfuncti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door Duskeniek, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Leden. Zoals zo velen hier op het forum,Heb ik ook het probleem. Fifa 11 op de dstt card gaat gewoon niet werken,Maar me zoon zeurt de oren van me hoofd. Ik wil hem ik wil hem ik wil hem!! Nu lees ik velen verhalen over zowel de ackard,cyclo en de r4 etc etc Nu heeft me zoon de ds lite en de laatste spelen werken gewoon niet meer Wat raden jullie nu aan voor de aanschaf van een ds card,Waarbij de spellen dus wel gaan werken. Bedankt alvast voor jullie reactie's
Laatste reactie door chevycaprice, -
ombouwen psp,waar?
door fiero- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal Ik heb inmiddels de psp van mijn zoon overgenomen. En nu wil ik hem laten ombouwen,zodat ik zelf mijn spellen en films kan downloaden. Ik wil dit wel laten doen door iemand die het echt goed doet. Ik woon zelf in Beverwijk en nu is mijn vraag,weten jullie mischien of hebben jullie ervaring met een ombouwer die bij mij in de buurt woont? Heb al heel wat verhalen gehoord van"mislukte pogingen"en dat wil ik dus duidelijk niet ! Mvg Fiero
Laatste reactie door los-cuentos, -
psp go games
door timothy250- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Kan je op een psp go gedownloade games zetten?
-
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon, -
- 11 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of battlefield nog veel gespeeld wordt via multiplayer en wat is beter hem kopen of kan ik hem ook online spelen als ik hem download? Mvg,
Laatste reactie door mannetje123, -
- 5 reacties
- 2,1k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
Laatste reactie door appelsap, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Beste duken leden, Het lukt maar niet om Luigi Bowsers inside story voor de ds te spelen ik weet dat er een beveiliging op dit spel zit. Ik had wat onderzoek gedaan op google.nl en daar stond dat het wel werkt met andere firmware voor de R4 flashkaart maar het lukt nog steeds niet iemand sugesties wat ik nu nog kan doen? Mvg, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Ik heb via Romulation Picross 3D gedownload. Ik heb op mijn DS een M3 Real kaart, maar ik lijk het niet aan de gang te krijgen. Mogelijke oplossing lijkt te zijn om een .sav file van de japanse verse te gebruiken, maar als dat de Rittai versie is, krijg ik die ook niet aan de gang. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen/oplossen? TNX Post samenvoeging: april 02, 2010, 00:09:40 Ik dacht dat ik laatst de firmware al had bijgewerkt, maar nu heb ik het nog een keer geprobeerd. En... het spelletje doet 't! Dus de Japanse .sav heb ik niet meer nodig....
Laatste reactie door movado, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik heb Flight Simulator 2004 gemount en geinstaleerd als ik dan op het pictogram klik van opstart komt er dit te staan: Cannot locate de CD-ROM Please insert FS2004 Disc 4, select OK and restart application. Hoe kan ik dit goed krijgen zodat ik kan spelen? ik heb een crack maar als ik daarop klik komt er dit te staan: ERROR Couldn't load language Resource DLL Error file:C:\documents and settings\thijs\mijndocumenten\bittorentdownloads\FS2004 - Flight SImulator 2004 [full game+crack]\No-cd-key\language.DLL Error Code: 0x7E (126) Program is aborting! Ik hoop dat het probleem opgelost kan worden
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Heeft iemand utherverse 3D code om vip te worden?? mag zelf namelijk niet bellen of wat dan ook :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 4 reacties
- 2,1k weergaven
Iemand al een goede link gevonden?, ik download nu deze: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] Hopen dat hij goed werkt..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal,Ik heb sinds kort een groot probleem.Elke keer als ik bo2 / black ops 2 wil spelen (multiplayer) krijg ik een melding: Connection interrupted.Wat kan ik hier aandoen aangezien mijn connectie gewoon 4 balkjes is.Groeten Ipodtouchmania
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 3 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over welke kabels ik nodig heb voor mijn ps3 om hem aan te sluiten op mijn monitor (Het is een Acer AL1916). Ik heb deze al gevonden voor het beeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13189 . Maar nu kan ik niets vinden voor het geluid. Ik wil eigenlijk direct van Rgb naar mijn boxen. Op mijn boxen zit zo'n jack (Geen idee of het een normale 3,5 mm jack is?) die in mijn computer zit. Dus eigenlijk wil ik alleen een hubje. Weet iemand of dat bestaat? En heb je ook een linkje? Alvast Bedankt! Mvg, Niels
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15556.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Wii internet
door Freddytje- 0 reacties
- 2,1k weergaven
zie wii winkelkanaal en ga naartoe en ga naar kanalen toe en je ziet gratis internet om te installeren
Laatste reactie door jeromol,