Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo mede-gamers! Ik ben Daniel Veldman, ik ben student en ben bezig met een onderzoek voor de pre-release van een game, wil jij laten weten wat je hier belangrijk bij vindt? Vul dan deze enquête in. Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie deze enquête willen invullen door op de link te klikken, duurt zeker niet langer dan vijf minuten. http://goo.gl/forms/ofweryRscA Alvast bedankt!
Laatste reactie door Alchemist, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
HalloIk heb al een tijdje een wii en wou er wel eens mee online gaan, ik ben in het bezit van een draadloze router, ik volg dus alle stappen zoals het moet, de wii zoekt mijn router, die vind hij ook. Alleen dan gaat de wii een verbindingstest doen, en die mislukt! Wat is er mis? Moet ik ergens iets instellen, registreren? MvG Thijs P.S iedereen fijne kersdagen
Laatste reactie door Thijs, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik en me broertje wouden graag via LAN cod 2 tegen mekaar gaan spelen Bij mij ging de installatie wel goed enzo. Maar zodra me broertje hem wou installeren , kon de pc niet de cod 2 cd vinden :-[ HIj heeft Windows Vista Home Premium Maar wat nou het rare is , is dat als hij de cd erin doet, de pc echt heel veel lawaai gaat maken . Wij hebben dus al in Deze Computer gekeken , alleen dat zie je niks, want dat zoekt de pc kennelijk nog de cd ofzo :-[ We zien dus helemaal geen pictorgram ofzo . Alleen wel een groene laadbalk boven in het beeld. ( van Deze Computer ) Hij laad deze, maar dan blijft hij daar gewoon op staan en doet hij verder helemaal niks. Wie …
Laatste reactie door Niels., -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil de ps3 als media server instellen alleen nu heb ik een probleem ik heb router achter router staan. dus zeg de pc staat aangesloten op router 1 en de ps3 op router 2 hoe zorg ik nu dat ik het media server werkend krijg? Post samenvoeging: november 18, 2011, 22:29:57 Het is al gelukt om te connecten maar als ik een video wil afspelen is hij echt vet traag duurt heeel lang voor die begint met afspelen en dan blijft die ook steeds hangen. Kan ik iets doen om te zorgen dat streamen sneller gaat?
Laatste reactie door shadowwatch, -
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal, ik heb gister van mn buurjongen GTA san andreas ff geleend om vast in de stemming te komen voor IV. Ik heb geÃnstleerd en crack over de .exe geplakt en hij werkt gewoon. totdat ik wil opslaan: zodra ik op save klik krijg ik dat standaard windos error melding en dat de applicatie moet worden afgesloten :geheim:. en sluit san andreas af. Weet iemand een oplossing want ik word zo'n beetje GEK :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload van Skidrow en ik installeer het zoals het moet maar telkens krijg ik een scherm dat ik iets te kort heb, een .dll bestand. ik heb op youtube gekeken hoe zij het doen en bij hun lukt het en als ik naar de descriptions kijk zie ik dat ze ook hetzelfde probleem hebben als mij. Kan iemand dit spel wel spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Dus yesss , spel geinstalleerd etc etc alleen geen serial number en thepiratebay is down dus kan daar niet op snuffelen dus iemand toevallig de serial ? Thanks
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
- 8 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Hoeveel kost de game Harry Potter en de halfbloed Prins op de Wii? Ik zou deze heel graag willen, ik ga zaterdag de film zien
Laatste reactie door lser, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Als ik aan het gamen ben dan loopt me pc soms vast. Weet iemand waarom en hoe ik t kan reparen? Ik heb al directx 9.0c geupdate..
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] Football Manager 2014-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Football Manager 2014-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Football.Manager.2014-RELOADED Releasedatum: 31.10.13 Retail Datum: 05.11.3 Bestandsnaam: sr-Football.Manager ,2014-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre: Sport Critici: 8.0 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sports Interactive (SI Interactive) Omschrijving FM 2014 is voorzien van een vernieuwde overdracht module waar tegengestelde clubs en managers een meer…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey. Zoals jullie misschien wel weten komt die ds3 over een tijdje uit en wordt er meer informatie op 29 september vrijgegeven. Wat verwachten jullie van de 3ds?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Algemene informatie: Torchlight II is an upcoming action role-playing game developed by Runic Games and published by Perfect World. It is the sequel to Runic's 2009 ARPG, Torchlight, and features peer-to-peer multiplayer support and extended modding capabilities. As of June 2011, Runic Games estimates the PC version's release date to be "sometime in 2011." A release for Mac OS is planned for some time after the PC release. [table] [td]Release datum:[/td] [/table] Sep 2011 - 11 days left - Rumor - dus nog niet comfirmed. [table] [/table] PC [table] [/table] Action RPG [table] [/table] Perfect World [table] [/table] Intel CPU - Pentium 4 2.4GHz …
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Razor, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Okeej, ik heb dus laatst een need for speed most wanted torrent gedownload, maar ik heb dus egt geen FLAUW IDEE hoe ik 'm moet installeren zonder een cd te gebruiken, dus zou ik hier misschien wat hulp mee kunnen krijgen? Ik zou jullie voor eeuwig dankbaar zijn ^^
Laatste reactie door wmaster, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een oud spel die ik helemaal te gek vind nog steeds dan,alleen deze game krijg ik niet op gang met de vista ..weet iemand hoe of wat & help mij even daarmee wil je.. groeten en bedankt willem.
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Heeej, ik heb vanmiddag Mass Effect 2 aangeschaft. De game is volledig geïnstalleerd en nu wil ik de savegame van Mass Effect 1 importeren, maar dat lukt niet helemaal. Ik zal wel weer een ontzettende noob zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar. Mass Effect 1 is uiteraard uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand hoe dit moet? Thanx
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik heb need for speed shift gekocht in de winkel en geinstaleerd! instalatie ging allemaal prima tot dat ik het spel opstart! dan word het beeld zwart en komt er de xp error met verzenden en niet verzenden! dus kan ik het spel niet spelen weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?? stefan
Laatste reactie door Nigel, -
- 10 reacties
- 2k weergaven
Hoi ik heb een .iso bestand en dat heb ik gemount met daemon tools, maar nu zegt hij dat ik de schijf moet formatteren terwijl hij dat bij een andere computer (hetzelfde type) niet doet. Wat moet ik doen?? (oja bij die ander doet het spel het gewoon)
Laatste reactie door HanniebalIV, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
Ik kom er niet uit. Ik heb het Wii spel Carnival Games (rar)met uTorrent gedownload. Als ik het wil branden lukt dat niet, want het is geen iso of zo. Wie kan mij helpen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
als ik connect ip druk krijg ik na setup game zwart beeld en error en dan kan ik er niet op op de cracked server [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mortadyr, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
hoi, ik heb fable gekocht en geinstalleerd, dat is allemaal gelukt, maar als ik het spel opstart staat er Programma reageert niet en dan kun je op verzenden of niet verzenden klikken, ik klik altijd op niet verzenen, maar dat gebeurt elke keer als ik het spel wil gaan spelen, ik heb wel een illegale versie van windows, ik weet niet of dat iets uitmaakt maar andere spellen doen het wel. iemand enig idee hoe dit zou kunnen??? Fable is van lionhead studios, ik heb ook black and white 2 daarvan en die werkt wel. ( is ff info kweet nie of je daar iets aan hebt maar ik zet het er maar bij )
Laatste reactie door appelsap, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik zit hier thuis met een NDS met een originele R4 er in. Op die R4 staan ook een paar Pokémon games. Kan ik daarmee online/WiFi? Of wordt dat herkend door Nintendo? Dus concreet: Kan ik met een "pirated" spel gewoon ruilen/vechten over WiFi? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door iOrale,