Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
FIFA 08 in nl
door Thijs- 9 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo, Ik heb fifa 08 gedownload alleen nu is ie engels en ik wil hem graag int Nederlands. Ik heb daarvoor al ooit een patch gehad maar weet niet meer waar die stond weet iemand nog waar je die vandaan kan halen?
Laatste reactie door Cédric., -
Hallo mensen, Ik heb een vraag, na dat ik Blur heb geinstalleerd moest ik een code in voeren. weet iemand hier de code van of kan hem opzoeken??? Alvast Bedankt, IOwnd
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik zit hier thuis met een NDS met een originele R4 er in. Op die R4 staan ook een paar Pokémon games. Kan ik daarmee online/WiFi? Of wordt dat herkend door Nintendo? Dus concreet: Kan ik met een "pirated" spel gewoon ruilen/vechten over WiFi? Alvast Bedankt O0
Laatste reactie door iOrale, -
Finalising disc.
door martijn1- 9 reacties
- 2,2k weergaven
De vorige keer bij het branden van een x360 game , was bij het branden het finalising fout gegaan. Ik had toen wel geen scan gedaan in abgx360, zou dit de fout kunnen zijn? groet. Martijn1
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik heb een probleem met het spelen van een spel. als ik aan het spelen ben springt de pc weer naar het bureaublad en als ik dan weer op de taakbalk klik springt het weer naar mijn spel. weet iemand hier een oplossing voor. ik heb een ati/radeon 9800se 256mb kaart m.v.g. freddie
Laatste reactie door freddie, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
hallo, ik wil de ps3 als media server instellen alleen nu heb ik een probleem ik heb router achter router staan. dus zeg de pc staat aangesloten op router 1 en de ps3 op router 2 hoe zorg ik nu dat ik het media server werkend krijg? Post samenvoeging: november 18, 2011, 22:29:57 Het is al gelukt om te connecten maar als ik een video wil afspelen is hij echt vet traag duurt heeel lang voor die begint met afspelen en dan blijft die ook steeds hangen. Kan ik iets doen om te zorgen dat streamen sneller gaat?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 2 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net mijn wii 4.2E gesoftmod. Ging bijna helemaal goed. Moest uiteindelijk Neogamma installeren om het werkend te maken. Maar hij doet het nu goed. Het gekke is alleen dat als ik nu originele spellen (dus via een originele disk) wil spelen en dus via het gewone Wii-disk kanaal ik een groen scherm krijg. Ik heb geen idee wat ik hieraan kan doen. Weet iemand raad?
Laatste reactie door duootje, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik heb een spel gedwonload maar ik krijg een iso BESTANT TE zien hoe moet ik da openen of wat moet ik er mee doen ??
Laatste reactie door TamSz, -
als ik connect ip druk krijg ik na setup game zwart beeld en error en dan kan ik er niet op op de cracked server [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mortadyr, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een hd van 2 TB gedeeld in 3 partities: partitie1: 350 GB FAT32. Partitie2: 650 GB is WBFS en Partitie 3: 1 TB is WBFS. Bij Partitie 3 van 1 TB heb ik bij het laden van een spel de keuze uit IOS222 en IOS223. Waarom heb ik bij de 3de partities alleen de keuzen tussen IOS 222 en IOS223 om een spel te laden? Terwijl ik bij partitie 2 elke IOS kan selecteren.
Laatste reactie door Robin01, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Ik heb deze torrent (Pro Evolution Soccer 2008) gedownload en nu wil ik deze installeren. Maar dat lukt mij niet. Het bestand is een WinRar bestand. Dat heb ik uitgepakt. Daaruit kwam het volgende: In de map img zitten de volgende bestanden: [img width=600 height=89]http://img377.imageshack.us/img377/749/vb2pn4.jpg Wat moet ik hier precies mee doen. Heb verschillende dingen geprobeerd. Zo heb ik de img bestand(en) geopend met Deamon-Tools, maar dat werkt ook niet. Overigens staat er in het bijgevoegde Read Me bestand het volgende. A 3 step process. Follow carefully. #1 extract PES08.7z with latest winrar Open game folder- #2 Righ…
Laatste reactie door Pctje, -
- 10 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik heb hier die wheel liggen maar ik heb geen drivers ik kan het ook niet vinden wie kan me hier mee helpen )) MVG mo
Laatste reactie door gangstermo, -
Wolfenstein ET
door leniardo- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hey allemaal!! ik heb een probleempje met het spel Wolfenstein ET. als ik in een server ga krijg ik bij ''awaiting challenge'' de hele tijd 1,2,3,4 gaat oneindig door... als ik ET dan opnieuw installeer dan doet hij het weer en sluit ik het spel af en ga weer spelen doet hij het niet meer en moet ik hem weer opnieuw installeren!!! ??? ??? nou zei iemand uit mijn clan dat het aan de PB zou liggen maar hij wist niet precies wat het was in de PB. op internet las ik dat ik de PB moet update maar nergens kon ik precies vinden hoe dat moest :-\ :-\ wie kan mij helpen met dit probleem of weet hoe ik PB moet update????
Laatste reactie door Wesley, -
Wii IOS 36 Installeering Probleem!
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Nou als ik het installeer dan komt er een error... Weet iemand wat? Dit is het filmpje ervan. http://nl.youtube.com/watch?v=VOOXsojEvlg
-
- 8 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ik zoek een warrock account omdat ik niet echt ver kom en ik wel eens andere wapens wil.
Laatste reactie door yenthel333, -
CoD2 Installatieprobleem.
door Gast levince- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Hey jongens.. Ik heb laatst CoD2 gedownload.. Maar hij wilt niet installeren. Als ik op Setup druk.. krijg ik een error te zien Er staat niks meer dan Error 1158. Misschien dat jullie me kunnen helpen b.v.d
-
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Kan je halo 2 (vista) ook tegen xbox en 360 gamen....? jah da wil ik ff weten... er zullen vast genoeg mensen zijn die hiervan wel op de hoogte zijn ik niet hep wel het een en ander gelezen maar de ene keer staat er dat het wel kan en de andere keer weer nie.. Als je het weet zeg het dan ff . Alvast bedankt ... (ik ga namelijk zelf halo 2 vista kopen:D)
-
Fifa 2008
door Limburg2007- 4 reacties
- 2,2k weergaven
Ik speel al een paar weken fifa 2008 op de pc. Maar ik had een vraagje: Kun je net zoals in vorige versies van fifa, op een bepaalde manier spelers naar voren en achter verplaatsen in de opstelling? Of instellen dat je team aanvallend moet spelen ofzo? Dat kon namelijk wel in oudere versies? René
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 2,2k weergaven
Als ik iets download van Modthesims2 is het een HTML-document en niet een .rar of .zip bestand, maar dat zou het wel moeten zijn. Ik kan ook niks anders kiezen als ik het download. Wat moet ik nu doen, want op die site download je de beste sims 2 spullen en hacks.
Laatste reactie door Huismus, -
hallo weet er iemand waar ik hoesjes voor games pc formaat cdrom kan vinden?
-
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
hallo ikheb fifa 09 gedownload van bitlord en insteleerd ging allemaal goed maar als ik ga stelen dan zie je in het gezicht van die manetjes allemaal zwarte dingetjes hoe kan dit kan je dit ook oplosen ofzo jaccodagasnta
Laatste reactie door Tom, -
age of empires
door jann- 4 reacties
- 2,2k weergaven
hey ik had laatst age of empires 3 van mijn vriend geleend en geïnstalleerd ik vond hett zo'n leuk spel dazt ik het wou kopiëren. ik maakt van elke dvd een iso-bestand en dat lukte maar bij het opnieuw installeren van die iso-bestanden kreeg ik de volgende foutmelding bij het kliken op de setup: de andere twee cd's zijn wel oké
Laatste reactie door jann, -
- 5 reacties
- 2,2k weergaven
Heey iedereen. Als ik de Fifa dvd erin doe reageert de hele PC niet .. weet iemand het probleem. ik hoop dat er snel op wordt gereageerd.. Want op de PC van mijn vader reageert ie wel :-\ ik vind het heel erg raar :S
Laatste reactie door yvon, -
hoi. Ik heb iets gevonden op een site wat je dus kan downloaden. Het programma heet dus crackdown. Is er iemand hiermee bekent en is het een handig programma. Dat wilde ik alleen maar even weten.. yvon
Laatste reactie door mohammedb, -
- 3 reacties
- 2,2k weergaven
Hoi. IK heb nog een klein vraagje over het opschonen van je pc als het mag :-\ Als ik kijk bij mijn software en ik klik op een programma en daar staat dan achter : GEbruikt zelden" Is het dan verstandig om dat ook weg te halen of juist niet. Dat was dus even mijn kleine vraagje. :pc: vonnetje
Laatste reactie door Duken,