Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 4,7k weergaven
wie kan mij helpen met een crack of code voor fifamanager 14 heb hem al wel maar wil niet starten
Laatste reactie door Duken, -
goede game pc ?
door boeskool- 2 reacties
- 1,4k weergaven
- AMD Athlon64-X2-5600-(2x2,8GHz, S.AM2) - 2048 MB (=2 GB) DDR2-RAM/800 MHz - 320 GB Marken-Festplatte, 7.200U., SATA2 - Midi-Tower-Gehäuse, Silent-Netzteil! - 1024 MB GeForce 9500 GT, DDR2, TV-O, DVI, PCIe. - Marken-Mainboard Abit oder Asus/Asr. - 22-fach DVD-Dual-Brenner, brennt alle Formate! - PS/2-Windows-Tastatur, ergonomisch - optische PS/2-Scroll-Mouse - 2x Front-USB 2.0-Anschluß, 4x Back-USB! - CardReader 12in1 vorn - 10/100/1000 Mbit LAN, xDSL-fähig, UDMA133 is dit goed om call en duty en zo tespelen of wie helpt me opweg v…
Laatste reactie door Jeroen, -
Probleempje
door Gast RowanG- 2 reacties
- 980 weergaven
Ik heb dus een laptop met windows 7. Mijn probleem is dat bijne elk spel dat ik heb (gedownload) na een tijdje gaat haperen. Ik hoor allemaal gekraak en het beeld gaat heel sloom reageren. Na een tijdje houdt dat dan weer op, en dan begint het weer opnieuw. Ik weet cker dat ik een goede videokaart heb. Kan iemand me helpen? alvast bedankt.
-
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Beste mensen, Ik heb call of duty eind 2008 gedownload en had de eerste keer geen problemen met het installeren en spelen. Nadien niks qua hardware verandert oid. Laatst wilde ik weer cod gaan spelen dus ik besloot het weer te installeren. Als ik cod nu installeer doet alles het gewoon, hij start op en ik kan beginnen. Ik druk op Solo en dan krijg ik het scherm welke moeilijkheid ik wil doen. Voorheen klikte op bijvoorbeeld regular en dan startte het spel. Nu kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm blijft staan en er gebeurt niks, het loop dus niet echt vast, er gebeurd gewoon niks. Dit geldt hetzelfde voor het joinen van gecrackde servers, voor heen werkte dat wel…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
zijn er la tale hacks for exp of kan ik alsjeblieft een acc krijgen van iemand die niet meer speelt ?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 4,6k weergaven
Beste lezer, Ik heb mijn registratie code niet meer van Red Alert 3, heb een crack gedownload, doet het de 1e keer, maar als ik het spel opstart, en deze opnieuw invul, werkt hij niet. Ook een andere code werkt niet. Ik zag in een eerder topic al dat je bestanden van je crack naar 'je' map moest zetten, maar heb geen flauw idee welke en hoe. Help mij! Bedankt voor het lezen, en hopelijk heb je een antwoord Vriendelijke groet, Jacob
Laatste reactie door mitsas, -
- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb net mijn wii 4.2E gesoftmod. Ging bijna helemaal goed. Moest uiteindelijk Neogamma installeren om het werkend te maken. Maar hij doet het nu goed. Het gekke is alleen dat als ik nu originele spellen (dus via een originele disk) wil spelen en dus via het gewone Wii-disk kanaal ik een groen scherm krijg. Ik heb geen idee wat ik hieraan kan doen. Weet iemand raad?
Laatste reactie door duootje, -
longest journey
door Gast kimmekuh- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo Ik ben de demo aan het downloaden van het spel longest journey. Nu hoorde ik laatst dat je via een crack op die manier - eens je de demo hebt - het volledige spel kan binnenhalen... Is dat waar ??? Bedankt A
-
gedownloade Half Life 2 Online spelen?
door Gast erik_gek- 2 reacties
- 2k weergaven
hey mensuh ik heb een probleem met Half Life 2, ik heb dit spel gedownload en kan hem gewoon singleplayer spelen. Maar ik wil hem online spelen, Hoe kan ik dit doen. Moet ik een gecrackte versie van Steam downloaden en als dit zo is waar dan? Bij voorbaat dank
-
- 2 reacties
- 8,1k weergaven
Hallo, Ik heb een R4i kaartje van R4I-SDHC.com en een nintendo ds lite. Ik heb het kaartje ongeveer al een jaar en heb er vele spelletjes meegespeeld. maar ik deed hem vanochtend aan en mijn DS geeft aan dat er geen kaartje inzit. ik heb het kaartje gewoon altijd op de nieuwste kernel gehad en dat ging altijd goed! maar opeens vandaag pakt hij hem niet meer, ook niet op een andere DS (heb even geprobeerd op mijn broertje zijn DS) Er is geen vocht niks bij gekomen, heb niks raars gedaan, dus ik begrijp het niet.. Hopelijk kun jullie mij helpen! Groetjes AnnaBell! p,s het kaartje op deze http://www.elotrolad...ce-ndsi_1663312 foto heb ik.
Laatste reactie door AnnaBell, -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,6k weergaven
/spam
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 2,5k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van usb loader 70. Graag wil ik de background aanpassen /themes door zelf mijn eigen foto te gebruiken Ik heb een zelf geprobeerd om de achtergrond aan te passen door een voorbeeld themes met eigen script. Maar dat is niet gelukt. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door Robin01, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hey allemaal ik heb een probleempje met een gedownloadde versie van counterstrike: ik wil heel graag online met counterstrike om beter te worden met shouters, het probleem is dat wanneer ik online wil dat ik een melding krijg dat ik een verkeerde versie heb, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen????? btw: kheb al geprobeert het spel up te daten maar tot nu toe zonder resultaat
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
Als ik ga game dan krijg ik overal kleuren kijk maar: http://s281.photobucket.com/albums/kk227/RoelVording/?action=view¤t=naamloos.jpg Ik heb me drivers 10x opnieuw geinstalleerd en nog steeds heb ik t. Weet iemand waar t aan ligt?(Het is bij al me games) Soms is het nog wel erger. Ik denk dat ik een nieuwe video kaart moet kopen maar liever niet. Kan iemand me pls helpen? Oh en ik heb een geforce 7600GS en hij wordt niet te warm dus daar ligt t ook nie aan.
Laatste reactie door Polleey, -
- 2 reacties
- 2,7k weergaven
Gevraagd online registratie code fifa manager 10 alvast bedankt O0
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 2 reacties
- 1,5k weergaven
ik heb dus gister SVR2011 gedownload en ik heb een ps2 emulator gedownload maar zodra ik druk op CD/DVD lezen dan krijg ik een error dat ik de bios mis :S Iemand enig idee wat ik nodig heb!? Thanks Post samenvoeging: december 20, 2010, 18:18:30 Kleine update het is me gelukt om hem werkend te krijgen maar zodra ik met smackdown vs raw 2011 een match wil starten word alles zwart
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo Ik heb met mijn SD-kaart de HomeBrew channel op mijn wii gezet, ik heb alles gedaan wat deze gast deed; How to hack Mario Kart Wii (NEW WAY) Part 1 and 2 Natuurlijk heb ik de PAL codes gebruikt, als ik launch met GECKO maar er is nix anders aan het spel, nix van de hack. WAT DOE IK VERKEERD? ik heb ook al andere code's gebruikt, maar bij mij werken ze niet! Grzz
Laatste reactie door Karel!, -
- 2 reacties
- 2,6k weergaven
ik heb een probleem hoe kan je bestaan van ]Tomb Raider Anniversary.cso iso voor mijn psp hoe zet ik die oom naar iso .wand ik bij cso doe het spel niet wie weet hoe gr hapje007
Laatste reactie door IfElse, -
gta sa
door kaasbroodje- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik zit vast in een missie dat je naar een low riders wedstrijd gaat. weet iemand een manier om die missie over te kunnen slaan of waar ik een save kan downloaden van iemand die die missie heeft gehaald heb een trainer gevonden maar weet niet hoe die werkt ken geen duits Anleitung: Einfach die Lowrider oder die Beach Party Mission starten, [ALT]+[TAB] drücken und den Trainer starten! Dieser Trainer gibt euch in der Lowrider und Beach Party Mission unendlich Punkte!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb saw the videogame gedownload maar nu heb ik geen geluid en ondertiteling :'( :'( weet er iemand misschien waar ik een goeie vandaan kan halen of hoe dit komt....het spel doet het wel alleen in het begin heb ik wel geluid maar als het spel gaat beginnen is het geluid weg weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen....alvast bedankt. groetjes chrissie
Laatste reactie door Karel!, -
- 2 reacties
- 3,5k weergaven
kan je zien of je een goed game download dat ook daadwerkelijk werkt of moet je het maar wat op geluk doen. heb al een paar games gedownload die na installeren niet werken of dat er een ander game opstaat
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
videokaart doet vaag :S
door Gast piwi10- 2 reacties
- 2,1k weergaven
Heej . wat het betreft van computers weet ik niet veel. mr ik zit nou wel met een kut probleem ik speel graag spellen op mooie kwaliteit. zoals jullie mss wel weten speel ik counter strike 1.6,een spel waar je geen goede kaart enz voor nodig heb. en nog doet hij het niet mooi. als ik hem speel via opgen gl via de videokaart dus krijg ik allemaal blokjes en heb ik zoon verkankerd beeld. wij hebben een vrij nieuwe computer met een NVIDIA geforce fx 5600 videokaart. ik las in andere topics over de kaarten van gforce dat die juist aan te raden zijn. waarom is hij niet goed bij mij dan ik hoop dat julie mij verder kunnen helpen. bvd groeten dennis
-
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
Ik heb nfs underground 2 gedownload met nieuwsgroepen. Ik heb het image bestand gemound met DAEMON tools, nu heb ik het spel geinstalleerd, maar nu vraagt ie steeds om de serial,, ik heb met de instalatie ookal de serial ingevoerd,, maar nu pakt hij diezelfde serial niet. Hoe kan ik dit verhelpen? alvast bedankt !
Laatste reactie door woepaaa, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
[table][th] Ms Splosion Man-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Ms Splosion Man-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ms.Splosion.Man-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 3 april 2013 Bestandsnaam: rls-MSSM Bron: Stream Grootte: 2.10 GB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 85% Uitgegeven door: Microsoft Studios Ontwikkeld doo…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sander,