Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Nintendo DS
door Wiske1970- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi Mijn zoon heeft voor communie Nintendo DS gekregen. Werkte perfect, tot dit weekend... Geeft nu steeds melding 'System File is Missing' bij opstarten van spelletje... kan iemand me helpen hiermee aub? tanx.
Laatste reactie door Stacytje, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
vraagje :-\ ik heb een nintendo ds met een dstt kaartje, staan nu ongeveer 20 spellen op. moet zeggen werkt perfect O0 alleen een maar nu moet ik elke keer de nintendo ds uit doen als ik een ander spel wil gaan spellen, dit is op zich niet zo erg maar het kost erg veel batterijcapaciteit. kan dit ook anders. alvast bedankt voor jullie antwoord.
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Beste mensen, ik hoop dat ik zo op het goeie topic hiervoor zit (ben beginner).als dat zo is dan heb ik een grote vergissing gemaakt. exuse. mischien een beetje domme vraag Maar mijn vraag is eigelijk of julie mischien een goeie handleiding hebben voor dsorganize, gewoon hoe je kunt interneten en wifi kunt connecten en kunt verbinden met draadloos internet. en ik heb zelf trouwens een flash card supercard one ds. alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door r4nsa, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
kan iemand mij vertellen hoe ik een ander achtergrondje op mijn DS kan krijgen ? Ik heb een DSTT kaart en ik heb al een paar achtergrondjes van internet gehaald maar kan nergens vinden waar ik ze op mijn micro SD moet zetten en hoe ik ze vervolgens te zien krijg op mijn DS Kan iemand me helpen ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Ik heb het spel the sims 3 gedownload voor de Nintendo ds, maar deze wil ik graag in het nederlands hebben. Ik heb wel eens gelezen dat je een spel kunt om zetten van engels naar nederlands, maar kan het niet weer terug vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hallo allemaal, ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht. helaas heb ik weinig verstand van deze dingen. nu heb ik een aantal vragen: - welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc. - moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi? - op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer. - er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben. - wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart. ik heb…
- 44 reacties
- 62.4k weergaven
Je kan beter geen r4 meer kopen :-[ ndstt moet je gewoon goed uit kijken;)
Laatste reactie door williewie1, -
nintendo ds lite 1 2
door kanerniksvan- 28 reacties
- 6.4k weergaven
wij hebben 2 nitendo ds lite gekocht. wij willen er graag een kaartje bij hebben zodat wij ook gedownloade spellen kunnen spelen. alleen wat hebben we dan allemaal nodig. alvast bedankt.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb een Nds lite, en wil die graag gebruiken op internet maar dat kan niet omdat ik de wpa niet mag veranderen naar wep Is het mogelijk om iets van software of een R4 kaartje te zetten dat ik hem toch op internet kan gebruiken? Mvg, Dylan :piraat:
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hey allemaal! Kheb m'n zusje beloofd om eens een spel te downloaden enz. Dus ik kwam hier terecht. Ik heb al even gezocht en heb besloten om een Acekard 2 te kopen. Maar waar heb je die MicroSD kaart dan voor nodig? Die kan nergens in die Nintendo DS Lite? (Of toch nergens dat ik zag, ik haalde zelfs de batterij uit!) Dit vraag ik me toch af Kan iemand dit verduidelijken? Grtz Toin3
Laatste reactie door Toin3, -
- 8 reacties
- 3.2k weergaven
Mensen;) Voor de ds liefhebbers heb ik een torrent voor jullie gemaakt om je ds tepimpen! Ik heb 3 paketten er bij gedaan: Film maken voor de DS NDS Menu aanpassen Nds video tools Wat kun je ermee, Film maken voor de DS, Lees daar eerst de info, alles staat goed aangegeven, je kan er dus film's mee omzetten naar ds formaat! NDS Menu aanpassen, Je kan simpel weg het menu aanpassen van je ds, zit geen programa bij, maar text document hoe het moet! Nds video tools, Hiermee kan je muziek op je ds zetten en video clips! MADE BY, TORRESNL http://search.utorrent.com/search.php?q=nds&e=http%3a%2f%2fwww.mininova.org%2fsearch%2f%3futorrent%26search%3d&u=1
Laatste reactie door fauve, -
- 14 reacties
- 8.2k weergaven
Hallo lui! Ik heb een vraag die hier hopelijk beantwoord kan worden! Ik heb een nintendo DS R4 kaartje gekocht, met een geheugenkaartje van 8 gigabyte. Klopt het dat de R4 dit niet ondersteund? Ik heb er namelijk wel een paar spelletjes opgezet, maar zodra ik die spelletjes wil spelen duurt het heeeeeeeeeeeeeel lang voordat ze geladen worden, althans dat geeft de DS aan, maar het lijkt er gewoon op dat hij dan vast loopt want heb nog geen spelletjes kunnen spelen. Wie o wie kan mij helpen!?? En heeft iemand nog een goeie downloadsite voor de DS? Met vriendelijke groeten,, MN89
-
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hee Ik heb net een R4 8GB geheugenkaart gekocht voor de DS. Hoe je spellen moet downloaden weet ik al, maar wat je daarna moet doen? Hoe gaat dat precies als je spellen erop wilt zetten? Kan iemand uitgebreid uitleggen? Dankje! ;D
Laatste reactie door movado, -
- 2 reacties
- 6.2k weergaven
Afgelopen week heeft´n collega mijn ds R4 kaart meegenomen om wat spellen op te zetten. Ik heb (nog) geen idee hoe dit precies werkt, en was op zoek naar iets nieuws. Zij heeft zelf een ds en ging aan de slag. Nu heeft ze een aantal spellen erop gezet en ze wilde controleren of alles goed gegaan was. Er was niets aan de hand. Ze wilde daarna nog wat spellen erop zetten en nu geeft de kaart steeds een foutmelding. Error: Integrity check failure Press A to lead from MicroSD. Als ik dan op de A druk krijg ik de melding Loading´update evo´ file not found. Abort! Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen. Betekent dit dat ik een nieuwe kaart moet kopen, of val…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Dochter heeft een DS i XL met een R4 SDHC Dual-core 2017 kaartje erin. Een aantal spellen deden het niet. Scherm bleef op zwart of wit staan. Ik heb de firmware van de DS geupdated en op de site van R4 (volgens mij) de laatste firmware van het kaartje gedownload. hoogste versie was die van 2018. Een aantal spellen doen het weer maar alsnog een hele lijst niet. scherm gaat na het laden op wit of op zwart. Wat heb ik gedaan: - alles van het kaartje op de laptop gezet. - kaartje Fat 32 geformatteerd. - gedownloade firmware op het kaartje gezet - Spellen terug gezet - nadat ze het niet deden heb ik van die spellen de SAV-bestanden ve…
-
Nintendo DS roms downloaden
door Gast Phev- 1 reactie
- 9.4k weergaven
Mijn oude fijne DS heb ik weer uit de kast gehaald. Ik wil er wat nieuwe spelletjes opzetten. Weten jullie nog goede rom sites waar ik de roms rechtstreeks kan downloaden?
Laatste reactie door William1, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
ja ik heb er wel een download van megaupload maar daarmee kun je niet multyplayer spelen heefd iemand een link waarbij =dat wel kan??
Laatste reactie door Huismus, -
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo ik heb een nintendo ds lite maar ik heb geen wifi ervoor. we hebben zelf een router maar die heeft niet de juiste instellingen. maar nu heb ik gehoord van een vriend (ik weet niet zeker of het waar is) dat je pc die met je router is verbonden als een soort 2de router kan laten werken. zodat je met je ds met je pc verbind en tog zo op internet kan. dus: router--->pc----> ds of iets anders. maar ik weet niet of het waar is. als dit waar is (of iets wat er wel op lijkt) zou diegene me dan kunnen helpen Dank u wel O0
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik ben van plan om een nintendo DS , DS Lite of DSI aan te schaffen. Zijn er voor al deze versies spelletjes te downloaden? Werkt een spel die ik heb gedownload als .nds bestand voor alle versies van de nintendo? Wie wil me hier wat uitleg over geven? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb ff een vraagje. We zijn er over aan t denken om een DS aan te schaffen maar nu is mijn vraag om hjier gedownloade spellen op te spelen moet ik er dan nog iets aan laten ombouwen zoals met de wii of iets bij kopen of zijn deze spellen meteen te spelen? ik heb de handleiding hierover gelezen en las iets over een micro sd kaart maar zit deze bij een ds als je deze koopt of is dit iets dat je er zelf los bij moet kopen? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 22 reacties
- 4.7k weergaven
Mijn zoontje wordt in november 7 en eigenlijk is het enige cadeau dat hij op dit moment kan verzinnen een nintendo DS, nu ben ik in die dingen zelf eigenlijk helemaal niet thuis. Ben eens gaan kijken maar behalve verschillende kleuren heb je ook nog allemaal verschillende uitvoeringen, maar ik heb dus geen idee wat het verschil ertussen is en wat nu het beste soort is voor een jongetje van 7. Daarbij heb ik nog de vraag wat hij behalve die DS nog meer nodig heeft om er gedownloade spelletjes op te kunnen spelen? Zag dat je er dan nog een of ander kaartje bij zou moeten hebben, maar welk precies is mij nog steeds een raadsel. Alvast heel erg bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
- 5 reacties
- 4.6k weergaven
hallo, Ik ben zelf in het bezit van een NDS Lite. hier heb ik een R4 kaart voor gekocht, om spellen erop te kunnen spelen. na de kernel te hebben gedownload en erop te hebben gezet deed die het en ik heb er heel veel plezier van. nu heeft mijn nichtje ook een ds en zij wou ook graag zo'n kaartje. ze hebben precies dezelfde als ik gekocht. zij wisten niet hoe het werkte , dus zou ik alles voor je klaarmaken. maar nu zit ik dus op een probleem. hij doet het niet! ik heb verschillende kernel downloads geprobeerd. ook de uitleg via dit forum, maar als ik hem dan via de ds wil spelen dan staat er in het bovenste scherm in het rood: Menu? hij doet het dus niet. …
- 2 reacties
- 4.7k weergaven
:redface: please.. is er iemand in the house.. die mij kan vertellen dat er een truukje is..om het probleem van de firmware update in combinatie met de flashcards op te lossen??? ik had het net allemaal voor elkaar en nu :'( lees ik overal dat ik het zo in de prullenbak kan gooien! poef.. weg euro's! iemand?? please???
Laatste reactie door aardewerk, -
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
heb een nintendo dsi xl en zou er graag een kaartje er bij willen hebben. welke kan ik het beste nemen. denk zelf aan een dstt kaartje. en wat kost zo'n kaartje.
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico,