Spring naar bijdragen

Need for speed shift:lukt me niet


chevycaprice

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste Leden.

Het lukt me weer eens niet,Dus zou graag van jullie hulp gebruikmaken.

Ik heb need for speed shift gedownload,Wel nu als ik op EAsetup klik vraagt hij om de registratie code en ja die heb ik niet..Waar haal ik die vandaan.

En ik weet ff niet meer waar ik die crack nu moet inbrengen.

Pleas help me!!

Graag in jip en janneke taal

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet de cd mounten (dan denkt je PC dat er een cd inzit) dit doe je met bijvoorbeeld deamontools of PowerIso (als je niet weet hoe dat moet hoor ik t wel). En dan kan je de game wel installeren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Freddytje.

Ik wel poweriso op de pc staan maar geen idee hoe dat werkt,

Dus als je een gebruiksaanwijzing voor me heb,dan heel graag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt (ik gebruik altijd Deamontools) Maar je kan dit volgen:

      Run PowerISO.

      Choose "Mount" button on toolbar.

 

      PowerISO shows ISO Mounter menu.

   

      Choose a virtual drive.

   

      Select the iso file which you want to mount.

   

      Click "OK" button to mount the iso file to the virtual drive.

Ik hoop dat je een beetje engels kan? Maar zo zou het moeten lukken, succes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie geen mount staan.

maar mount is toch iets van koppelen??

Wat ik nu heb gedaan is dus :koppelen,Dan komt er een schermpje waarbij ,Koppel image aan speler (L) dan kan je het spel zoeken en dan neem ik de iso (zoals in bijlage van eerder)??rld-nffs

dan klik ik dus op openen en dan heb ik een leeg poweriso veld!?!?

Kijk ik nu bij deze computer,dan zie ik de cd speler (L) staan met daar achter need for speed dan doe ik dubbel klik en krijg is een scherm en dan klik ik op spelen...En dan gebeurt er helaas niks..

Klopt dit allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gebruik daemontools, werkt een stuk fijner.

Hier is de stap voor stap handleiding. Daemontools!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Krijg hem wel gedownload,Alleen na installatie vraagt hij de computer opnieuw op te starten.

Als ik dat gedaan heb krijg ik die melding weer.Heb hem nu 4 keer opnieuw opgestart maar nu vraagt hij erweer om...Lijkt me toch niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

deze moet je downloaden: http://www.disc-tools.com/download/daemon  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@ freddytje

Heb die gedownload en ook weer de pc opnieuw opgestart.

Maar wanneer ik deze dan aanklik krijg ik de volgende melding

Dit programma heeft minsten s window 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig,kernel debugger moet  gedeactiveerd zijn??

Het is en blijft moeilijk voor mij om een spel te downloaden en dan nog werkend te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Uhm.. laatst had een vriend van mij, volgens mij ook zo'n error. Hij heeft er verder ook geen moeite aan besteed. Dus ik heb geen idee hoe je dit moet oplossen. Iemand anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

deamon tools is met vrij weinig computers goed compatible. Als het werkt, werkt het goed. Ik zou weer terug naar PowerIso gaan, werkt in principe hetzelfde. Ga naar Koppelen, stel 1 speler in, koppel image aan een speler, pak je image. Ga dan naar deze computer, als het goed is staat daar je install van NFS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@Jeroen, ik heb er iig nooit last mee gehad (wat een mazzelaar ben ik toch ::))

Maar ik heb geen ervaringen met PowerIso dus misschien gaat het met de manier van Jeroen wel goed, succes ermee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

probeer CloneDrive, ik heb bovenstaande errors ook gehad en met CloneDrive werkte het perfect

http://www.slysoft.com/nl/virtual-clonedrive.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,3k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb het nu zoals bijlage.

Ik klik op koppel en klik dan op 1 speler,Dan koppel ik image aan speler,Dan ga ik naar  computer en dan zie ik wel dat staion staan maar klik ik daar op krijg ik dat beeld zoals bijlage.Maar klik ik op spelen gebeurd er dus helemaal niks..

Ga straks ook dat clonedrive proberen ,Hoop dat er een handleiding voor is.

Snap niet dat ik het niet onder de knie krijg :-[

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Probeer eens autorun in die map. Die werk waarschijnlijk gewoon. Dus in de map van de screenshot die je stuurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Helaas Jeroen,Ook die werkt niet.Want als ik op exsetup klik vraagt hij om die registratiecode

die heb ik via internet gevonden en toen is hij geinstalleerd..Maar nu nog aan de praat krijgen.

Maar er zit ook een crack bij daar moet je toch ook wat mee doen??

Echt,Het zal heel makkelijk zijn maar ik snap er telkens weer helemaal niks van.

Als iemand het voordoet begrijp ik het wel maar om het nu even te doen?? :-[

Maar met jullie hulp zal ik er best komen hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het probleem is dat je het goed doet. Misschien weet ik nog 1 manier. Zet je internet connectie uit, en probeer het daarna nog eens. EA games heeft vaak zulke beveiliging, Nu werkt het misschien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Moest even zoeken hoor.Maar internet uitgezet maar helaas geen spel...

Chips hoe krijg ik hem nu toch aan de praat  :D

Die crack,Heb je die niet nodig ??of zit die gelijk in die virutelespeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die crack heb je pas nodig na het installeren. Raar probleem, wat zijn je systemspecificaties eigenlijk? Dus wat voor processor, videokaart etc je hebt. Of misschien de naam van je pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Poeh dat weet ik allemaal miet.

Wat ik wel wet is dat ik hem helemaal heb laten samenstellen met de wensen voor snel internet,pc games kunnen spelen en downloaden.

De pc is denk een 1/2 jaar 3/4 jaar oud dus mag ervan uitgaan dat hij hem makkelijk aan kan

Heeft windows 7 mischien dat het daarom niet gaat...!!??


Post samenvoeging: september 21, 2010, 21:42:02

Leden.

Ik ben nu zover dat ik in mijn computer de station heb staan met de naam need for speed erachter

Als ik hier nu op dubbel klik krijg ik dus het menu van spelen,handleiding sluiten etc

druk ik nu op spelen ben ik zover dat ik nu de melding krijg:geen juiste cd/dvd gevonden.

Weten jullie hopenlijk meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

  • Bijdragen:  142
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben weer bezig hoor,Kan het niet hebben.

Maar ik heb nu daemontools pro erop staan,Ik krijg de iso wel naar een dvd station toe,Maar klik ik dan op spelen werkt het ook niet.

Wat moet ik nu doen.Wil het zo graag weten....Help please :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 142

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Wizzard2 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...