Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
Nintendo DS
door shakaal- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Beste allen, Ik heb sinds kort een DS en een R4-kaart met spellen erop. Alles werkt optimaal maar het enige waar ik mee zit is dat ik vanuit een willekeurige spel niet terug kan gaan naar het hoofdmenu. Dus het menu waar alle spellen staan. Ik moet de DS uitzetten en weer aanzetten en dan kom ik weer in het menu. Dat kost erg veel batterijcapaciteit. Is er een bepaalde toetscombinatie om dit te regelen? Alvast bedankt voor het antwoord. Shakaal.
Laatste reactie door Michiel, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo ik heb een vraagje. Ik heb nu een NDS emu gedownload met pokemon diamond, maar ik moet in het begin het midden van de pokéball aanraken, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij dat uitleggen?
Laatste reactie door Robin, -
Hulp nodig bij Cracks
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Kunnen jullie mij aub helpen met cracks, elke crack die k gebruik behalve fifa10 werkt neit. Eerst COD 4, k d8 dat ht aan mij lag, ddaarna dragon origins en nu gta san andreas. Ze missen allemaal een zogenaamde .dll bestand, die download ik google zoeken .dll eerste link, en dan mist ie weer iets in ie dll bestand. Kan iemand een crack geven van 1 van de bovenstaande links. K vind dit heel irritant, nu kan k alleen nog fifa10 spelen. Gr, D
-
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Beste duken! nu heb ik nog een probleempje. ik krijg telkens een foutmelding. GTA IV FATAL ERROR: ZLIB20 Ik heb directx al geupdate en mijn videokaart ook naar de nieuwste. ik snap er helemaal niks meer van:S MVG
Laatste reactie door Erwin., -
PSP en WII probleem
door Gast dibyo- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Beste mensen, Zou 1 van jullie mij kunnen helpen met mijn 2 problemen? 1: Mijn wii zegt dat er geen wii-remote aanwezig is ofzo, hij kan het signaal van de wii remote niet oppikken, en nee mijn wii-remote is niet kapot, want toen een vriend van mij bij me kwam met zijn wii-remote, kon mijn wii zijn wii-remote ook niet oppikken. 2: Ik heb mijn PSP omgebouwd en nu kan ie opeens geen gedownloade spellen meer spelen. Ennuh dit is niet egt een probleem, maar kan weet iemand misschien een leuk spel voor op de pc? Een spel zoals runescape, maar ook gewone die je in de winkel kan kopen. Bedankt allemaal. Post samenvoeging: november 21, 2009, 18:08:21 pm Oh ja ze zijn alle…
Laatste reactie door ivo80000, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen. Ik heb een r4i-sdhc kaart in mijn ds. Met de laatste firmware. Maar als ik bijv cars 2 wil spelen krijg ik een err-4. Kan iemand mij vertelen hoe ik hem wel werkend kan krijgen?? Alvast bedankt. Joyce
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi iedereen Ik heb een vraagje waar ik eigelijk nog geen antwoord heb op kunnen vinden .. Ik ben van plan om mijn xbox360 software matig telaten ombouwen en nu is de vraag kan ik ook de games downloaden en dan via mijn computer op de hardeschijf van je xbox360 zetten ? of is de enige optie branden op een dvd double layer ? ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes john
Laatste reactie door Wesley, -
Age of mythology
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik wil graag online spelen met AoM heb al een account enz maar als ik inlog krijg ik dit telkens maar weer :-[ : Your Key cannot be activated at the moment. please wait a few minutes. Ik ben ook al op het nederlandstalige AoM forum gekeken, daar hadden ze ook zo'n probleem maar het is daar toch nog niet opgelost. P.s ik heb ook AoM the titans er bij geinstalleerd. greetZlatan
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo mensen. Ik kan me herinneren dat ik vroeger voor cod4 een rood puntje in het midden van m'n scherm kon krijgen met een bepaald programma. Voor het richten was dat wel makkelijk met bijv. hardcore. Ik heb dat weer gevonden maar het lijkt met windows 7 niet te werken. weet iemand hoe ik zelf zoiets kan maken of hoe ik het red dot programma "always on top" kan houden? Jamie :peace:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
Waar kan ik farcry 5 downloaden voor de pc?
door Gast Timmer- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik wil graag farcry 5 spelen. Ik wil hem graag downloaden voordat ik en koop voor online spelen. Er is nergens een demo te spelen. Maar er zijn zoveel downloads van farcry 5. Weten jullie welke torrent of usenet download van farcry 5 werkt en te vertrouwen is?
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 11 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of battlefield nog veel gespeeld wordt via multiplayer en wat is beter hem kopen of kan ik hem ook online spelen als ik hem download? Mvg,
Laatste reactie door mannetje123, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik krijg test drive unlimited niet aan de praat Ik heb er een gedownload via nzb, en geïnstalleerd, crack erop gezet. MAAR, ik heb een bagger geluid, en kan niet rijden Kan iemand mij helpen? Of heeft er iemand wel een goede NZB die het wel doet? Please help Post Merge: augustus 13, 2009, 11:39:47 am Ben nu een andere versie aan het downloaden.. maar mocht iemand nog wat weten ik hoor het graag ;D EN ALS JIJ EEN VERSIE HEBT DIE WERKT, en is het een nzb... Alsjeblieft geef mij dan even die link zodat ik het ook kan spelen. PC versie
Laatste reactie door Freddytje, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik krijg steeds een melding van een punkbuster fout(bij cod 4 online) Er staat: Server communication failure punkbuster.exe Ik ben in het bezit van de legale cod 4(dus gekocht) En ook heb ik punkbuster al geupdate, en verscheidene keren op google gekeken, maar ik vind nog geen oplossing. Ook kan ik het punkbuster.exe bestandje niet vinden om het in mn firewall te zetten
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
mijn zoon heeft een m3 ds kaartje nu draaien de nieuwe gedownloade spellen er niet allemaal op iemand zei mij dat ik wellicht het system moet wijzigen(updaten) waar kan ik dat vinden en welke moet ik dan gebruiken.
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi mensen, Ik heb al meerdere topics gepost over verschillende spellen die niet correct werken op mijn pc. Ik kom telkens hetzelfde tegen bij deze spellen, ik zal er even een aantal noemen. Gears of War, The Club, Hour of Victory, Universe At War, Kane & Lynch: Dead Men. Deze spellen heb ik allemaal gedownload, en de bijbehorende crack op de normale manier (kopieren naar de installatie map) geplaatst. De spellen starten heel mooi op, niks mis mee. Ik kan ze zelfs een tijdje spelen. Daarna stoppen deze spellen, en krijg ik een bericht op windows vista dat er een fout is opgetreden. Nu weet ik nog steeds niet wat er aan de hand is, en ik weet ook niet of iemand mij ka…
Laatste reactie door Tuny, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
wii ombouwen
door boely- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hoi Ho wii softmod 4.2e als ik op het sd krt druk geeft error #004 Iemand 1 oplossing voor. vrg boely
Laatste reactie door Thijs., -
- 16 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Een tijdje geleden heb ik NFSS gedownload, deze installeerde zich goed etc. Ik had eerst de test gedaan en dit kwam daar uit... dus normaal zou k hem heeeeeeeeeeeeeeel makkelijk moeten draaien. als ik het spel opstart is het niet mooi het beeld, en ik kan de eerste bocht nog niet nemen en ik heb al problemen. Heb de nieuwste drivers al geinstalleerd maar wil niet baten... Het beeld lijkt hier mooier omdat het kleiner is ... Zo zou het normaal moeten zijn... [img width=620 height=348]http://www.nfsunlimited.net/news/shift.jpg
Laatste reactie door snor1991, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb een aantal mods voor gta gedownload maar ik weet niet wat ik erin meot zetten en waar mes verder helpen als het kan mvg.magicm14
Laatste reactie door wmaster, -
Hallo, wanneer ik een game(virtua fighter 2) wil instaleren, staat er als ik druk op 'install game' no ssp.ini found en dan stopt ie. Kan iemand me helpen? Max
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
mijn tante heeft een DSi en zij heeft per ongeluk een update gedaan via internet. nu doet het kaartje het niet meer waardoor ze geen spellen meer kan spelen.. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Zombymario,