Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
[PS3] Controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb laatst een PS3 gekocht met een controller erbij, ik heb nu ook gekeken naar andere controllers maar ik moet even wachten voordat ik die kan bestellen en binnen heb dus ik dacht even aan een andere altenatieve controller die ik nog ergens had liggen. Op de Computer werkt alles goed maar als ik hem aansluit op de PS3 doet een heel belangrijk knopje het niet. Namelijk het X knopje. Het is een Medion MD 85175 controller. Heeft iemand hier een oplossing voor want ik wil graag mijn broertjes inmaken Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
ubersoldier
door bart- 2 reacties
- 2.7k weergaven
HI iK heb Ubersoldier op cd staan en heb het geinstalleerd. Nu vragen ze een key omdat er starforce protection is. hoe kan ik dit oplossen aub? bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
[PC] Pure, help!
door bertjj- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo, ik heb vanmiddag Pure.Multi-3.Full-Rip.Skullptura gedownload, deze netjes uitgepakte en zo, crack erop gezet.. alleen nu heb ik 2 problemen: - het spel laad héél traag, dit duurt wel een minuut per keer dat'ie moet laden, kan ik de op een 1 of andere manier de filmpjes eruit halen, zodat het spel dat niet meer gaat laden? - als ik 1 track heb gespeeld (in campaign) en dan naar een andere ga, loopt het spel vast, het geeft wel het normale beeld dat ie aan het laden is, maar niet het pictogram laden.. Mvg, Bertjj.
Laatste reactie door bertjj, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
Ik heb een DS met een N5 kaartje waar gewoon al spellen op staan enz, tot op een dag me zusje er mee ging spelen en naar me toe kwam dat de DS op loading bleef staan. Kan iemand me alsjeblieft hiermee helpen?! Dank je wel
Laatste reactie door filkill, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii om laten bouwen met Wiikey. Veel spellen gedownload en gebrand. Werkt allemaal prima. Nu heb ik Super smash bros. brawl binnengehaald en gebrand. Stop m in me Wii en hij geeft het volgende aan: Er is een fout opgetreden. Druk op de eject knop, verwijder de disc en zet het wii systeem uit. Heb ik gedaan, werkt niet. Hij geeft steeds hetzelfde weer. Meerdere downloads geprobeerd, dit is mijn derde poging. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sam Cooper, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
kan iemand mij vertellen hoe ik een ander achtergrondje op mijn DS kan krijgen ? Ik heb een DSTT kaart en ik heb al een paar achtergrondjes van internet gehaald maar kan nergens vinden waar ik ze op mijn micro SD moet zetten en hoe ik ze vervolgens te zien krijg op mijn DS Kan iemand me helpen ?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo ik heb een vraag weet iemand hoe ik Drizzt Do´Urrden kan spelen in neverwinter
Laatste reactie door k2711, -
Sims 2 gedownload en geinstalleerd.. start niet op
door Gast paj3- 2 reacties
- 3.2k weergaven
Hi! Ik heb totaal geen ervaring met games downloaden enzo.. maar ik heb een gedownloade versie van de sims 2 gekregen, en hem zonder problemen geinstalleerd. Als ik hem opstart komt het erop neer dat hij de cdrom niet kan vinden.. er staat op de cdrom GEEN bestand/map met de naam Crack! Wat moet ik nu doen? HELP ME PLEASE , bij voorbaat dank
-
4 elements 2
door Albert B- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb net 4 elements 2 gedownload en nu wil mijn zoon het spelen, floept het spel voor de 1e level er al uit. Telkens als ik het weer wil opstarten, floept het spel in 1x uit. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet niet waar ik het moet zoeken, om het probleem op te lossen. Wie weet wat hier aan de hand is.
Laatste reactie door Albert B, -
Men of War
door xxlbuk- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik speel het spel men of war nu, ik ben al aardig ver, maar ik loop vast > weet iemand hoe ik (bij de dacht ik eerste nachtmissie van de soviets, waar je met 4 soldaten moet infiltreren, mijn moet ruimen en tijdbomen moet leggen..) tijdbommen moet plaatsen, en hoe ik hun kamp ik kan komen? ik heb alle mijnen al geruimd..maar dat kamp is zo dik bewapend..
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met downloaden van games ik download ook films dus dat lukt me wel maar van games downloaden snap ik echt niks van ik ben nu ghost recon aan het downloaden dus dat duurt nog even maar hij is ongeveer aan het eind van de middag klaar maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Laatste reactie door KianYu, -
FM 2006 instaleert niet
door Gast julernoff- 2 reacties
- 2.5k weergaven
ken iemand mij helpen ik mount de image maa rhij doet niks ken iemand mij helpen
-
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
Need for speed
door GroteBizon- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb need for speed undercover gedownload. Daarna uitgepakt en geïnstaleerd. Nu heb ik het volgende probleem: als ik het spel wil spelen komt er een melding: Contorleer je registratiecode en voer hem opniew in. Voer de registratiecode die je vindt op de achterzijde van de handleiding of de verpakking zorgzulding in. Als ik mijn code invoer dan zegt ie dat hij niet juist is. Wat nu? Grs
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Algemene Cracked Servers Call of Duty Series [PC] Call Of Duty 1: 85.17.45.69:28960 109.121.229.197:28960 Call Of Duty 2: 79.99.24.11:28962 79.99.24.11:28960 82.101.233.27:28961 82.217.152.169:28961 Call Of Duty 4: 86.91.204.135:28960 (www.dutchfunfactory.info) 81.171.125.95:28960 178.63.10.213:28960 208.167.251.27:28960 88.198.102.1:28960 Call Of Duty 5: 82.217.152.169:28962 Post hieronder je meest betrouwbare en leukste cracked servers voor de Call of Duty series, en ik zal ze hier erbij zetten zo hebben we een mooi overzicht over op welke servers we het beste kunnen spelen.
Laatste reactie door Wous, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb laatst een game gedownload (met grabit) en deze game (the sims 3) is in iso formaat en is met 5,59GB te groot voor een dvd. Ik wil dit spel graag in dvd formaat hebben zodat ik het gewoon op m'n computer kan spelen. WEET IEMAND EEN MANIER OF PROGRAMMA OM ISO TE CONVERTEREN NAAR DVD?? Iso converteren met Alcohol 120% of Nero gaat helaas niet en ook Winrar kan geen iso uitpakken of converteren.
Laatste reactie door svenholtman, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Ik heb dit spel gedownload maar krijg een foutmelding, hoe los ik dit op. alvast bedankt. Kan de toepassing niet correct straten. (0xc0000142).
Laatste reactie door reneetje1969, -
Pokemon GO op tablet offline spelen
door Gast Jim99- 2 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb een tablet thuis en daarop Pokémon GO geïnstalleerd. Er zit gps op. Op het nieuws hoorde ik dat je Pokemon GO offline kan spelen. Maar hoe doe ik dat precies? Ik hoorde iets over de map offline Downloaden?
-
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
hoi hoi, graag zou ik willen vragen of iemand weet waarom de dsi van mijn zoontje ineens niet meer opstart en een error weergeeft? bij het opstarten en aanklikken van de acekard, verschijnt er zwart beeld met het bericht: an error has occurred. press and hold the power button to turn the system off. please refer to the nintendo dsi operations manual for details bij de handleiding staat alleen dat ik contact met de nintendo service moet opnemen. het vreemde is dat mijn zoontje al maanden speelt op zn dsi, zonder problemen. wel zijn er onlangs nieuwe spellen opgezet, waaronder een spelletje die japans bleek te zijn? kan dat er mee te maken hebben? wie heeft er …
Laatste reactie door mamasan, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Beste leden, Ik heb een eigen gameserver hij is gehost bij een bedrijf. Namelijk een CoD4 gameserver 24 slot (zie mijn sig voor meer info). Maar ik wil graag dat er veel mensen op kunnen gamen. En niet iedereen heeft een legale CoD4 key. Heeft iemand ergens een tutorial hoe je zo'n gameserver een cracked server maakt. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
Grand Prix 4
door .Wouter.- 2 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb GP4 weer eens gedownload maar ik wil er nu mods in plaatsen. bijvoorbeeld de auto van force india. ik heb nu een Wadupdater gedownload maar die zien de bestandjes niet die ik voor de force india heb gedownload. en als dat is gelukt waar moeten die bestanden heen? ik probeer het zelf al een tijdje maar het lukt maar niet alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door Shaddix, -
- 2 reacties
- 5.7k weergaven
Hey, Ik heb een compleet gesoftmodde wii, maar ik heb een paar probleempjes met mijn harde schijf. Ik kan perfect wii games spelen met mijn harde schijf met wiiFLow, maar dan kan ik er geen films enzo... meer op zetten (wegens geformatteerd). Ik heb ergens gelezen dat je je harde schijf niet hoeft te formatteren (gewoon op NTFS laten staan), maar dan weet ik niet hoe ik er spellen moet opzetten vanaf de pc. Heeft iemand hier een goede guide voor? Alvast Bedankt, Groetjes Peaceandsilent
Laatste reactie door Peaceandsilent,