Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb stronghold legends gedownload en geïnstalleerd, maar als ik hem wil openen geeft hij een fout melding aan het ligt aan het bestand dragonfly.dll weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo weet iemand hoe ik een game in steam speel? Bedankt.
Laatste reactie door kipneck, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
fifa 06 probleem
door Gast B.I.G- 1 reactie
- 1,9k weergaven
he ik heb fifa 06 gedownload maar nu heb ik een probleem ik heb hem goed geinstalleerd en ik kon hem ook opstarte. maar als ik een team moest selecteren.... ging hij vanzelf doorbladere tusse al die teams en zo kon ik niet kiezen of doorgaan met het spel. weet iemand hoe dit komt?? thx alvast
-
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
bv sonic colours ik heb een dstt met firmware 1.18 het downloaden gaat prima maar dan met het starten krijg ik een error zijn er programmaatjes die ik kan downloaden zodat ze wel werken? Ik heb nu wel een programmaatje advanced gevonden zou dat helpen? bedankt voor de hulp! groetjes Peetje
Laatste reactie door petravdbrink, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Is er een mogelijkheid om met een gedownloade versie van FIFA 13, toch in bezit te komen van de nieuwste spelersselectie updates Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
★ World of Warcraft handleidingen ★ Releases ★ Je kent die websites wel, je betaald 50 euro en je krijgt hiervoor een PDF met daarin alle ins en outs van World of Warcraft, waaronder gold farming ( heel snel goud verdienen etc ). Heb vandaag een paar van deze e-books kunnen bemachtigen, ze zijn nergens anders te downloaden. Dus exclusief voor leden van het DuKen forum. Wat word er in de e-books dan uitgelegd: - Snel gold verdienen - Snel levelen - Professions levelen - PvP handleiding - Reputatie handleiding Deze e-books zijn in het Engels maar erg makkelijk te volgen, een echte must voor een WoW speler. Kom je er niet uit, stel gerust de vragen in dit topic. …
Laatste reactie door Fredpascal, -
[PS3] Call of duty Modern Warfare 2 map pack
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 9 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik heb laatst COD6 gekocht maar ik zou ook graag de map packs willen zonder ervoor te hoeven betalen. Is dat op de een of andere manier mogelijk zonder dat ik daardoor niet meer online kan spelen? Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
-
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik ben een beginnende downloader, en wilde een beetje makkelijk beginnen, dus heb ik SWAT 4 gedownload, ik heb hem met uTorrent gedownload, en kreeg toen vier bestanden: • Swat 4 CD1.bin • Swat 4 CD1.cue • Swat 4 CD2.bin • Swat 4 CD2.cue Toen heb ik een crack gedownload en ook het programma Deamon Tools, maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben vastgelopen, kan iemand me helpen
Laatste reactie door Tom, -
battlefield 2 crack
door -lol-- 2 reacties
- 1,9k weergaven
heey ik heb battlefield 2 gedownload van de populaire game torrents maar ik heb geinstall maar de crack doet het niet ik heb 1.41 gemaakt en crack gedownload niks doet het..... als ik hem opstart krijg ik eeen error en krijg ik zwart beeld ik kan via alt, ctrl, delete uit doen. hulp gezocht graag....
Laatste reactie door -lol-, -
Hallo, Ik heb om m'n NDS lite een ipod gezet. Hij werkt, maar er staan al 4 liedjes op: Shutdown.MP3 2X En ik dacht... stratup.MP3 2X Bij Shutdown.MP3 loopt hij vast als ik hem afspeel. Dus hoe krijg ik die liedjes die er al op stonden er af? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer1, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Waar kan ik een gratis songpack downloaden voor GH3 op de Wii?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 juni 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3, Xbox 360, PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie en Avontuur[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Bethesda Softworks[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]* OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel dual core 2 GHz or similar * RAM: 2 GB * HDD: 4 GB free disk space * Graphics: 256 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (2 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]InXile E…
Laatste reactie door Duken, -
The Lord of the rings the Rise of the Witch King Multiplayer
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey allemaal, Ik heb de The lord of the rings the Rise of the witchking geinstalleerd daarna gepatched en nu wil ik online spelen maar hij doet het niet Ik heb The lord of the rings the battle of middle earth II gedownload omdat ik die cd kwijt ben. misschien heeft dat ermee te maken? Mvg Disaster
-
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
ej jongens mij vriend vroeg of ik voor hem Command And Conquer 3 kon downloaden nou dan heb ik dat gedaan is die klaar wil ik de map uitpakken komen er allemaal van die rare berichten (foutmelding) het rare is dat als die foutmelding er zijn winrar nog steeds bezig is met uitpakken :-\ bijlage meegleverd: [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb dus world of warcraft gedownload... de stickie gevolgd en WoWmortal private server gekozen. nu heb ik daar een account op gemaakt en de realmlist gedaan enzo maar als ik de exe van de server open staat er: This application has encountered a critical error: ERROR #134 (0x85100086) fatal condition program: D:\Downloads\WoWMortal.exe Failed to open archive Data\art.MPQ. Missing or corrupt data. Press OK to terminate the application. ik heb al in mijn WoW folder gekeken en art.MPQ staat er wel bij... ECHT RESPECT ALS IEMAND WEET WAT IK MOET DOEN
Laatste reactie door Valcorb, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Dit is het mapje van NHL 08 wat ik vandaag heb gedownload. Hoe kan ik dit niet van die rare tekentjes maken maar gewoon het teken van winRAR of hoe kan ik het 1 groot winrar bestand maken? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs,