Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik weet het erg oud maar ik heb zin om hem weer es te spelen. maare heeft iemand een crack voor me?? :redface: alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
Yoo, Ik heb onlangs een spel gedownload, namelijk battlefield 1942.. Maar hoe moet ik deze game instaleren?? Als ik naar de downloadmap ga (documenten>downloads>BF1942) dan zie ik 2 mappen: Disk 1 en Disk 2. Als ik naar Disk 1 ga zie, staat er: BF1942_1.xmd en BF1942_1.xmd.. Ik heb de .exe al gedownload.. Daemen tools en poweriso heb ik ook. Wat moet ik doen? MVG, shahab
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik probeer een WII versie 4.3 via please.hackmii.com/ om te bouwen. Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik de melding:Letterbomb.zip:CRC failed in boot.elf. The file is corrupt. ik heb het bestand uitgepakt met 7-zip, ondanks de melding dat het bestand boot.elf is beschadigd. boot.elf en map private heb ik gekopieerd naar de sd kaart en de wii opgestart. ik klik op het rood bericht komt in een zwart scherm terecht maar ik zie geen Hackmii plaatje. de Wii loopt dan vast. Iemand een idee hoe je dit kan oplossen
Laatste reactie door Robin01, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Mijn zoon heeft een r4i kaart heb net nieuwe software erop gezet R4iLS_R4_V1.24 engels. Heb kaartje geformarteerd. Maar hij blijft op Loading staan. Kingston sdc4/4gb. Wie kan me helpen? Remko
Laatste reactie door daantje12565, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
help.. ik heb een groot probleem... mijn pc wil geen grote moderne spellen meer draaien hij draaide eerst call of duty 4, gta sa, settlers 6. alsof het niets is,,, maar nu geeft ie elke keer de melding dat het programma gestopt is met werken ... bij al deze spellen,, ik heb al geprobeerd de spellen opnieuw te instaleren maar zonder resultaat, ik had er een no-cd crack overheen geplakt maar later ging ik gewoon met de dvd(dus niet gedownload) proberen... zonder resultaat,, iemand een idee wat het kan zijn ? :-\
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
Laatste reactie door Mijkie, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik denk dat het niet hier hoort maar ik weet ook niet waar dit hoort...
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb laatst RS:Vegas gedownload en vind hem wel vet. Weet iemand hier een goede crack/programmaatje/serial waarmee ik online kan, want ik moet een serial invoeren die ik niet heb...
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Heb al een aantal keren toystory 3 gedownload maar allemaal doen ze het niet op de DSi XL, krijg alleen maar een wit scherm. Nu heb ik een Acercard2i aangeschaft in de hoop dat het spel wil draaien maar helaas is niet zo dus. Heeft iemand hier een advies over?
Laatste reactie door Zombymario, -
Assassins Creed
door repoc- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hey ik heb assassins Creed gedownload en heb drna dus de crack nodig maar ik weet niet meer precies hoe dat werkt kan iemand dat uitleggen? alvast bedankt
-
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Wie O wie heeft er een werkende crack voor mij om dit spel te kunnen spelen. Het ziet er heeel erg leuk uit, is niet zwaar voor mijn pc en wil het spel graag spelen, maar de crack die ik heb gevonden, of doet het niet of ik doe iets verkeerd.
Laatste reactie door iOrale, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hey . Ik heb vanmorgen GTA. Vice city gedownload. Alles ging goed, alles uitgepakt etc Totdat ik wilde spelen. Het ging nog goed , tot in het startmenu. Boem, geen geluid meer. Dus ik druk maar op Start game. Cutscene was zonder geluid ; Hmpf. Dus ik ga wat spelen , autos stelen, mensen neerslaan etc. Ook geen geluid! Dus nu vraag ik mij af hoe ik daar nu weer geluid inkrijg. Is wel zo handig Ik heb op verschillende fora gezocht, en wel wat gevonden , maar ik snap er niets van , of het lukt mij gewoon niet. Ook op dit forum heb ik al met de zoekfunctie gezocht , maar niets gevonden . (Als er een topic over is , zou ik daar graag de link van krijgen , en an…
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb Call of Duty 4 gedownload en geinstalleerd dit allemaal zonder problemen. Ik heb de crack van call of duty 4 geplakt in het mapje activision(het was de crack van gameburnworld versie 1.4) alleen als ik bij de trainingsmissie was en ik moest op borden gaan schieten blijf het spel hangen, hierna kreeg ik een zwart beeld en daarna kwam er te staan er is een fout opgetreden in iw3sp.exe (de crack volgens mij) Heeft er iemand een oplossing voor? MVG Vencinto
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Ik krijg het spel niet gespeeld er staat the saved data has been corrupted and must be erased. Wat kan ik hieraan doen R4 revolution for ds (ndsl/nds) Wie kan mij helpen ? ???
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
People, ik heb een probleem met pcm 2009. Ik heb de torrent gedownload, hem geinstallerd en de crack gekopierd naar dezelfde map als waar het spel stond. Als ik heb opstart lijkt hij het even te doen, maar dan komt het volgende bericht: 'Pro Cycling Manager has stopped working' Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op kan lossen? Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Cube World, Een nieuw spel, Begonnen als Kickstarter. Op het moment zit ie in de Alpha status. Screenshots: Informatie: Cubeworld is een actie role-playing-game voor de PC gemaakt door Wollay. Het is in ontwikkeling sinds juni 2011. Met gameplay geïnspireerd door Diablo, Zelda, Minecraft, en vele andere klassieke Role-Playing Games, Cubeworld bedoeld om de perfecte mix van RPG-elementen, exploratie, actie, en de schepping zijn. Uitleggen? Meh, heeft niet veel zin. Kijk het filmpje en je snapt het beter! Reeds te downloaden (legaal) €15 ,- https://picroma.com/buycubeworld Ja, ik heb he…
Laatste reactie door Duken, -
Aradi tracker
door Thijs- 4 reacties
- 1,8k weergaven
op http://www.araditracker.com heb ik een account gemaakt maar hoe kan ik deze torrents bij bittorrent downloaden want bij elke torrent die ik wil downloaden geeft hij een fout aan.Moet ik nog iets speciaal doen om te downloaden? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb Crysis Warhead gedownload, geinstalleerd en de crack gebruikt. Hij staat nu op mijn bureablad maar wanneer ik hem wil opstarten wordt het beeld even zwart (lijkt alsof hij begint te laden) en dan na 3 seconde gaat hij weer terug naar bureablad.... er gebeurt eigenlijk dus helemaal niks weet iemand hier eenoplossing voor?
Laatste reactie door rpouwels94, -
Gears of War
door walter1988- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt
Laatste reactie door walter1988, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
elke keer als ik call of duty 4 mp start krijg ik een fout(iw3mp.exe)maar sp werkt prima kan iemand mij helpen met dit probleem alsvast bedankt Edit: en het is geen gedownloade versie Edit mod: voortaan de verander knop gebruiken
Laatste reactie door JStyle, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1,8k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.