Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 2k weergaven
nu ik (al een tijdje) weet dat je de psp 3000 niet kunt ombouwen, betekent dat dan ook dat je er geen homebrews op kan zette of afspele??/ want ik had laatst ultimate psptube op mn psp gezet, toen ikem wou starte stond er dat ie beschadigt ofzo was en het niet kon afspele hetzelfde geld voor de homebrew torche. is er iets wat ik kan doen, of is het weer afwachten?????? doei 102
Laatste reactie door miran102, -
wii ombouwen
door boely- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi Ho wii softmod 4.2e als ik op het sd krt druk geeft error #004 Iemand 1 oplossing voor. vrg boely
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 2k weergaven
hallo weet iemand hoe ik een game in steam speel? Bedankt.
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb dark messiah of might an magic gedownload, maar hij is 7 gigabyte. Weet iemand hoe ik hem in tweeen kan splitsen om hem op 2 dvdtjes te kunnen branden?
Laatste reactie door keutie, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
ej jongens ik heb net Battlefield 2 Gedownload en Geinstalleerd en Crack erop gezet maar als ik de game start word de beeld even zwart ??? en kom ik weer op mijn bureaublad en verder gebeurt er niks :-\ kunnen jullie mij misschien hiermee helpen O0 alvast bedankt
Laatste reactie door sunaj, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik heb vorig jaar call of duty modernwarfare 2 gekocht maar ik als ik nu multiplayer ga doen krijg ik laggspikes. ik loop en schiet weer terug naar de plaats waar ik was. of ik zoom in en dan zoomt ie weer uit zonder dat ik op het knopje heb gedrukt. andere mensen kunnen mij dan wel beschieten. moet ik hiervoor mijn pporten openen ? en zoja ik heb zo'n tele 2 ding een dv-2020 zon davolink als iemand me hiermee kan helpen graag!!
Laatste reactie door Phairdy, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Beste duken! nu heb ik nog een probleempje. ik krijg telkens een foutmelding. GTA IV FATAL ERROR: ZLIB20 Ik heb directx al geupdate en mijn videokaart ook naar de nieuwste. ik snap er helemaal niks meer van:S MVG
Laatste reactie door Erwin., -
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 2k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Heey mensen !!! Ik heb net een Cod 4 private server online gegooid, vrienden die het spel gekocht hebben konden online, vrienden die hem gedownload hebben niet. Nu wilde ik weten hoe maak je zelf een Cracked Private server ?? Dan al aan het goede geweest maar is nergens te vinden, jammer genoeg :’(, Kan iemand mij hier mee helpen of weet iemand een linkje ?? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen. Ik kan me herinneren dat ik vroeger voor cod4 een rood puntje in het midden van m'n scherm kon krijgen met een bepaald programma. Voor het richten was dat wel makkelijk met bijv. hardcore. Ik heb dat weer gevonden maar het lijkt met windows 7 niet te werken. weet iemand hoe ik zelf zoiets kan maken of hoe ik het red dot programma "always on top" kan houden? Jamie :peace:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
- 0 reacties
- 2k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey ik zit met het volgende probleem: Met multiplayer hapert het spel een beetje. Bijvoorbeeld als ik schiet met m'n gun, komt een seconde later de kogel eruit. Haperen dus. Dit is erg irritant en het spel word er niet leuker van. HOe kan ik dit verhelpen? MVG Lajos
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
gebruikshandleiding
door eddd3- 3 reacties
- 2k weergaven
hallo weten jullie waar ik de gebruikershandleiding van formule 1 2007 kan downloaden? want ik kan hem niet vinden later eddd3
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
weet iemand een winkel of site waar je voor een leuke prijs aan een balance board (geen 2de hands) kan komen. heb al rond gekeken maar overal waar ik zoek kosten het ongeveer 75/90€ dat vind ik te duur
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
Staat er ergens op Deze site een torrent ofzo van een pro c ycling manager behalve 2008.. die wil ik graag Of als iemand een torrent weet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb met fifa 10 een eigen team gemaakt. hoe kan ik deze van Rest of Europe naar de Eredivisie of welke dan ook krijgen? groeten
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
- 6 reacties
- 2k weergaven
hoi, Probleem rayman m, ik heb rayman m gekocht. ik heb hem geinstalleerd . dan klik op het icontje en dan start ie. als ik level aanklik dan hoor ik geluid, en ik zie alleen maar zwart. please help me. probleem donald duck quack attack: ik het spel geinstalleerd, en dan klik op spelen, en dan gebeurt er niks, het is gewoon een orgineel spel, dat zelfde heb ik ook met timon en pumba jungle games. help me mvg
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Is er hier iemand die mij meer informatie kan geven over gratis DS browser(s)? Het liefst iemand die het zelf ook heeft gebruikt. Ik heb een DSTT kaartje groetjes, Downloadfreak