Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo Allemaal, Mijn DS (fat) is laatst gevallen. Toen ik daar mijn Oude Acekard 2i instak, geen spel werkte. Toen bestelde ik een nieuwe, die werkt ook niet. Hij blijft hangen na het laden van een game, ook op een andere ds. Het vreemde is, dat als ik mijn oude R4 (normale) er in stop, hij wel spellen laad. Maar daar werken niet alle spellen op. Ik wil dus dat mijn nieuwe Acekard2i, firmware 1.8.1, het gewoon doet... Weet iemand hoe ik dit euvel kam verhelpen?? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hallo, er is een probleempje met het spelen van een spel op de laptop, laatst rainbow six vegas gedownload, en gespeeld, maar er achter gekomen dat wanneer ik het spel speel, ik gewoon goed geluid heb, alleen wanneer de mensen beginnen te pratenin het spel, hoor ik dat niet, dus gedacht, dat zal wel aan het spel liggen, ( gedownloade versie ) nu ook nog gta SA gedownload, daar is dat precies het zelfde, wanneer er bijv. een telefoon gesprek is, zie ik wel ondertiteling, maar hoor ik ze niet praten, verder geluid doet het wel gewoon goed, hoe kan dit? bedankt.
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
instructieboekje
door Gast larizieepiziee- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoi allemaal, weet iemand waar ik op het net een instructieboekje vind van een game ???? Alvast bedankt Mikki
-
- 2 reacties
- 24.3k weergaven
Heeft iemand een serial key voor Far Cry 2? Kan namelijk nergens een goede key vinden die niet geïnfecteerd is met een trojan horse. Thanx
Laatste reactie door Robin, -
mods gta sa
door waldek- 2 reacties
- 1.4k weergaven
hallo allemaal ik heb gta sa gedownload en ik zou nu graag mods installeren bv auto's, ufo's, bigfoot enz maar hoe???
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, De titel zal wel vaag overkomen, maar ik zal het even uitleggen... Ik heb sinds zondag Battlefield 3 voor de xbox (en vind het echt een geweldig spel). Ik heb me aangemeld voor die battlelog funtie en ik zag dat ik de serverlijst kan zien van de pc. Ik vroeg me af of ik nu, als ik Battlefield (illigaal) op de pc heb, zou ik hem dan kunnen spelen via mijn battlelog accaunt, dat geactiveerd is met een legale versie van het spel (voor de xbox)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 4.9k weergaven
[table] [th] Company of Heroes [/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.companyofheroes.com/[/td2] http://www.companyofheroes.com/[/td2] [/table] [table][th] Verhaal lijn [/th][/table]Volgens PC Gamer werkt ontwikkelaar Relic Entertainment aan Company of Heroes 2. De game staat op de omslag van het Engelse tijdschrift. De game zou zich in Oost-Europa afspelen en de rts wordt in 2013 op de markt verwacht. Uitgever THQ moet de game nog officieel aankondigen, maar PC Gamer mocht al bij ontwikkelaar Relic, eigendom van de uitgever, langs om Company of Heroes 2 t…
Laatste reactie door Farid., -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
- 2 reacties
- 17.8k weergaven
Hallo Kan ik die xbox one aansluiten op PC of is dat niet mogelijk
Laatste reactie door k2711, -
Mod Gta Sa
door Niels.- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hey ik heb een probleem met mods .. Ik heb zo'n programma die voor mij de mods installeerd alleen ik weer de naam niet zo 1 2 3 , Maar hoe dan oowk , als ik hem geïnstalleerd heb, en ik start het spel op , en dan gebeurd er iets tijden het laden , hij blijft dan halverwege stil staan :S , ik dacht dan moet je gewoon even wachten.. Nou dat deed ik dus , ik keek 1 uur later weer en toen stond hij nog steeds op de loadingbalk :S en oowk nog op de helft, nog steeds :| , wie kan mij helpe?! Groetjes , Niels
Laatste reactie door Niels., -
Scarface TWIY
door maxmeyer- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik heb Scarface: The World is Yours gedownload. Alleen ik hoor geen stemmen. Als Tony belt niet enz. hoort dit ofwat? En nee, ik heb geen rip gedownload. Wat het wel kan zijn. Ik had eerst wel een rip gedowload. Om te kijken of het leuk was. Toen full version. Toen ik die .iso ging mounten. Stond er al meteen: Play Scarface. Misschien opnieuw installeren vanaf de full version?
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Ik kan er ook niet op wachten!
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
hey, ik heb net cod 4 mw 2 gedownload via mininova.com de torrent van globe ik weet niet of die bij mensen bekend voor komt. ik heb de folder extract nar bureablad enz. maar als ik dan op de setup klik dan zegt ie foutmelding '' weet je wel zeker dat de setup in deze folder staat'' ofzoiets ik snap er egt niks mer van zou iemand mij misschien kunnen helpen AUB Alvast bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb sims2 gaan het maken gekocht. Alles geïnstalleerd enzo, en nu ga ik dan naar buurt en is het beeld heel raar door de war. Ik heb al drivers gedownt van Nvidia maar lukt nog niet. Mijn Grafische kaart moet het eigenlijk makkelijk aan kunnen, Geforce 7300 GT 512 MB DDR2. Wie kan me verder helpen??
Laatste reactie door Tjeen, -
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik download game voor de nds maar sommige games werken niet heeft iemand advies ik heb een m3 card
Laatste reactie door fokkema, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Help! Hallo, ik had al eerder een bericht geplaatst, ??? maar ik heb de vraag niet goed gesteld. Hoe kan ik het commentaar voor fifa 09 voor de playstation 2 in het nederlands instellen? Alvast bedankt
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb net een harde schijf gekocht en een sd kaart, een vriend van mij wil er spellen voor mij opzetten, en de wii ook voor mij aanpassen. maar als hij spellen op de schijf zet via zijn pc(windows) kan ik er dan gewoon nog later zelf spellen bijzetten via mijn apple?ben zelf helemaal niet zo slim met computers. dus kan misschien een stomme vraag zijn.alvast bedankt . eigenlijk wil ik het zelf proberen op mijn apple,maar weet niet of ik de standaart programma's kan gebruiken. zoals ik al zei:ik heb echt geen verstand van computers. ik hoop dat iemand mij kan helpen. bedankt vast
Laatste reactie door chriscorona, -
het gaat nog steeds niet
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb nu een virtual drive . het spel is geinstaleerd :NFSMW sd4hide op hide geklikt dan spelen klikken maar nog steeds zegt hij :ER IS CD_DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN ENZ. WAT DOE IK NOG VERKEERD,,,,?????
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb far cry 2 succesvol gedownload. Alles uitgepakt met 7-zip. Ik mount de iso met deamon tools. Maar als ik dan 2x op setup klik gebeurt er helemaal niets ... hier een afbeelding van de bestanden: [img width=487 height=20]http://img293.imageshack.us/img293/nieuweafbeeldinglo5.jpg/1/w487.png
Laatste reactie door Robin, -
Xlink Kai
door shadowwatch- 2 reacties
- 3.7k weergaven
Hallo mensen ik heb een probleem ik probeer via Xlink kai online te gaan met mijn xbox maar het programma sluit zichzelf telkens af en zegt dat ik mijn poort moet forwarden terwijl mijn routers staan ingesteld op UPnP aan waardoor dit niet zou hoeven iemand een oplossen?(ik heb 2 routers bij allebei instelling UPnP aangezet deze 2 zijn ook met elkaar verbonden gaat om een thomson speedtouch 780 en een linksys WRT160N) alvast bedankt
Laatste reactie door ferrariking, -
fifa 11
door ipodtouchmania- 2 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand hoe je na het seizoen van competitie moet veranderen. ben nu barca alleen aan het eind van het seizoen kan ik alleen maar kiezen uit barca en een andere slechte competitie
Laatste reactie door Zombymario, -
hallo ik wil met de ps3 op internet via de kabel ik heb de kabel achter mijn router,en dat is een linksys wrt54g. krijg iedere keer een melding te zien van:netwerk kabel niet aan gesloten,terwijl de kabel erin zit wat moet ik doen om via de router internet te krijgen op de ps3? gr bavaria
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Hello, Nu het spel binnen is heb ik al enkele uren gespeeld en ik moet zeggen wat een bangelijk mooi en leuk spel de beste uit de anno reeks ! O0 Nu heb ik alleen een probleem, als ik mijn dorpjes met een oosterse kolonie wil uitbreiden op een eiland waar meer zand is. Dan bouw ik een "Dates Farm" en een noria ( voor het water) dan krijg ik de melding dat de grond niet vruchtbaar is hoewel ik die dates seeds in m'n warehouse heb staan... Dus eigenlijk zit ik zowat vast, ik kan niet uitbreiden... Weet iemand raad ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo. Heb van iemand begrepen dat je een spel (originele cd) op de harde schijf kan zetten en er dan met een ander programma een zg mirror van kan maken :-[ Dit om te voorkomen dat je originele cd beschadigd wordt. Nu is mij van dit hele verhaal weinig bij gebleven, wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe ik dit kan doen - en welk programma ik hiervoor moet hebben. Alvast erg bedankt O0
Laatste reactie door mcs,