Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb Saints row 2 gedawnlaod i had hem geinstaleert en toen ik in menu kwam as nog alles normaal ik ging in game toen zag ik dat de pooptjes wit enz waren :S:S kei raar kijk pic Mijn systeem : Intel® Core2 Duo CPU T5870 @ 2.00GHz 2.00GHz, 2.86 GB of RAM Physical Address Extension Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:51:08 pm alles up to date en ook windos update Post samenvoeging: januari 09, 2010, 21:53:10 pm 1/9/2010, 12:50:12 Machine name: MAKAVELI-8399C3 Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090804-1435) Language: English (Regional Setting: English) Syst…
Laatste reactie door Maartenn, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Goedemiddag, Ik heb een sims 2 uitbreidingspakket gedownload en geinstalleerd, en nu wilde ik het spelen dus opende ik het, maar nu loopt ie soort van vast bij het ladingsscherm. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt!! groetjes Esther
Laatste reactie door e123, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Heb de sim2 compleet gedownload en nu bezig te instaleren lukt prima incl cracks alleen zegt ie nu als ik wil spelen dat ik de cd erin moet doen... Hoe los ik dit op??? Graag iemand die het me stap voor stap uitlegd heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen maar snap er nog echt helemaal niets van... blijkbaar heb ik de verkeerde cracks? Thanks
Laatste reactie door Heks82, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb vandaag een nieuw uitbreidingspakket geïnstalleerd van de Sims en heb het na de installatie even kunnen spelen. Toen ik het net weer wou opstarten, ging het echter niet meer :-\ Ik speel met een virtuele drive en heb de crack gedownload. Het spel zelf krijg ik opgestart, maar wanneer ik de intro wil skippen of wanneer ik eindelijk aan het hoofdscherm aanbeland ben, blokkeert het spel. Dan hoor ik het gekende 'ping'-geluid, en wanneer ik van scherm wissel zie ik het volgende schermpje: Heb al vanalles geprobeerd maar ik ben sowieso geen heldin in dit soort zaken, dus ... help? :-[ Alvast bedankt!
Laatste reactie door Vevine, -
komt halo 3 meschien voor de pc uit?
Laatste reactie door Robin, -
oude pc spellen
door bambi1515- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, weten jullie hoe ik oude pc spellen(dus zonder keycode,cracks) moet branden met nero? het gaat hier om spellen van 1998 zoals rome,pharaoh en zeus. strategische spellen dus.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een probleem met de xbox 360 ik hb nog xtreme 1.6 en deed fifa 12 erin (daarvoor natuurlijk activition) en toen vroeg die om te update dit gedaan en na het laden gaf huij ineens sneeuw . Toen opnieuw aangezet en weer sneeuw stroom eraf gehaald maar weer sneeuw. Iemand enige idee wat te doen?
-
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Het is me een moeite maar ik heb hem nu eindelijk geisntalleerd. Ik ben er heel blij mee maar this veel leuker als je het vloeiend speelt en dat is bij mij nu niet. Nu is mijn vraag wat moet ik installeren om het vloeiend te spelen.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
heei iedereen! heb even een vraagje! ik heb sinds kort de sims 3 (jeeeei ;D) en ik heb het tot 2 keer toe goed kunnen spelen.. maar nu als ik het spel open en een familie wil maken, zie ik in dat onderste sjabloontje waar het gezicht van je sims normaal staat nisk meer staan, :-\ en als ik dan mijn familie op sla en wil verhuizen zie ik alleen 2 zwarte schimmen ??? snap er helemaal niks van hoe dat kan! hij dee het namelijk eerst wel goed! :'( heeft iemand toevallig een oplossing? ik heb het trouwens ook als ik een bestaande familie verhuis.. dan zijn het ook zwarte schimmen x :-*
Laatste reactie door Robin, -
Starforce
door kevinho1444- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb last van dat irritante starforce, weet iemand er iets tegen?
Laatste reactie door kevinho1444, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weet imand waar de code godmode in moet tippen Bedankt
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een dstt kaartje met pokemon diamond. Is het veilig om dan online te gaan om met een vriend pokemons te ruilen? Wat kan er gebeuren (gebaned etc.) en valt er later nog wat tegen te doen? ik hoop dat iemand me kan helpen Groetjes, Downloadfreak
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb mijn USB loader van versie 67 ge-update naar Versie 70. Ik vind de nieuwste versie 3 keer niets, ik vind het ook erg traag en er verschijnt onder en bovenaan witte taakbalken. Graag wil ik terug naar de versie 67. Is er een manier om dit terug te doen? onder update zie ik versie 67 niet meer in de lijst voorkomen.
Laatste reactie door Duken, -
Gta IV
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hallo mensen, Ik heb Gta IV gedownload van Razor 1911. Ik heb hem met succes geinstalleerd en al het andere gedaan dat in het nfo bestand stond. Maar toen ik op play klikte kreeg ik eerst mooi twee van die begin teksten te zijn maar toen kreeg ik de fout melding : GTA IV FATAL ERROR: resc10. Daarna had ik de patch gebruikt in de hoop dat ie dan wel zou werken maar nu krijg ik zelfs al voor die tekst de foutmelding: GTA IV FATAL ERROR: Out of video memory - please re-boot your system 2967552 3297280 Heeft iemand een oplossing want ik wil hem echt heel graag spelen :'( Mvg DisasterSint
-
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
yu ik heb team fortress 2 gedownload maar als ik kijk bij de spellen van steam staat tf 2 er niet bij en als ik op het spel zelf doe server zoeken dan zegt hij steam beta moet zijn geactiveerd om de functie servers zoeken te gebruiken
Laatste reactie door onestar, -
mirrors edge
door magicm14- 5 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb een probleem ik hem mirrors edge gedownload hij is een reloaded dus dan meot ik hem uitpakken als ik dat wil doen dan geeft ie ondere het uitpakken steets een fout aan(met winrar)wat moet ik doen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb een probleem. ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen. ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo? weet iemand wat ik nu moet doen? alvast bedankt MVG, Marajana
Laatste reactie door appelsap, -
Error PES 08
door Vision- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb Pro Evultion Soccer gedownload via deze torrent Pro_Evolution_Soccer_2008-FLT Maar nu geeft hij tijdens het installeren deze foutmelding en deze kan ik allemaal wel negeren maar dan start het spel vervolgens niet op, iemand tips?
Laatste reactie door Thijs, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, ik heb dus guitar hero en ik ben de originele liedjes zat. nu ben ik best bereid om te betalen voor nieuwe liedjes, maar er zit voor mij niks interresants tussen. aangezien ik redelijk fan ben van Green Day zou het natuurlijk geweldig zijn als hier Downloadeble content voor uitkwam.. en wat blijkt:die is er inderdaad....voor rockband > :( ??? :-[ :geheim: :-\ :'( :redface: :s :duivel: daarom ben ik best wel pissed off. is er een manier om zelf liedjes in t spel te zetten (kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis, toch? Ik heb de game voor mijn Xbox360 (niet omgebouwd)
Laatste reactie door njitram, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
Halloo, ik probeer de game 'the movies' te downloaden, naja het downloaden is wel gelukt. En ik heb 'm gemount en geinstaleerd maar als ik 'm nu wil afspelen zegt ie: 'Please insert the movies CD, select OK and restart application.' Wie kan mij alsjeblieft helpen? Ik heb namelijk niet veel verstand van Pc spellen downloaden ...
-
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hallo ik heb zojuist age of empires 3 gedownload en geinstalleerd enzo maar nu start ik hem op en heb ik de taal op frans ofzo staan maar hoe kan ik hier een engels/nederlands taal pakket voor krijgen?
Laatste reactie door mummy,