Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 3.8k weergaven
Als ik guitar hero wil spelen op mijn omgebouwde wii dan krijg ik de melding een update uit te moeten voeren. Aangezien ik een omgebouwde wii heb wil ik dit omzeilen maar dat lukt niet. Je kunt alleen ok indrukken. Aangezien ik mijn wii heb laten ombouwen bij ombouwinkel ben ik op die site gaan kijken en ze hebben oa wasabi en wii key chips. Heb van allebei de uodate op een dvd gebrand en die wil ik nu afdraaien om zo het probleem te omzeilen. Bij wiikey update geeft ie aan : geen wiikey gevonden en bij wasabi geeft ie een error. Zijn er nog meer chips en zou het updaten van de chip inderdaad dit het probleem oplossen? Indien ja... kan ik zonder de wii te openen zien …
Laatste reactie door marcelvn, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hllo, Sinds enige dagen weer nieuw probleem. Telkens als mijn CPU beetje hoger gaat en mijn computer dus "inspannend" werk moet doen komt er uit het binnenste van mijn computer een geluid alsof er een bromvlieg aan zit (raar verwoord, maar ja). Aan de stand van mijn bak ligt het in elk geval niet... Als iemand mij zoud willen helpen Thnx
Laatste reactie door Pietje8501, -
probleem met het opstarten van FIFA 2006
door Gast Bianca.B- 16 reacties
- 3.9k weergaven
Ik heb een probleem met het opstarten van FIFA 2006. Ik heb FIFA 2006 op DVD bestaande uit drie bestanden: -MIR-FIFA06 (MSInfo-document) -MIR-FIFA06.mds (MDS-bestand) -MIR-FIFA06 (MDF-bestand) Ik heb Fifa geïnstalleerd, met tussenkomst van Daemon, maar ik kan het spel nog niet spelen. Wanneer ik het spel wil opstarten, blijft het meteen hangen (oa Rooney is te zien). Na enkele minuten wordt het geheel afgebroken. Iemand een oplossing?
-
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb een probleem met het opnieuw instaleren van Daemon tools. ik heb (heel stom) daemon tools verwijdert van mijn pc. nu heb ik daemon tools weer geinstalleerd op de pc maar ik kan het spel wat ik voorheen ermee afspeelde niet meer spelen. voorheen had ik daemon tools met een rood icoon (die werkte goed) maar nu krijg ik een blauw icoon en het lukt niet meer. zelf heb ik vista. wie zou mij hiermee kunnen helpen????4 en daarbij heb ik nog een vraag..... als ik het spel via daemon tools kan spelen op de pc, hoe kan ik het spel dan op schijf branden ???? en welk bestand heb ik dan nodig van het spel. groetjes Tes
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo iedereen ik heb een tijd geleden met veel moeite en hulp van mensen die er echt verstand van hebben, een aantal sims-spellen gedownload en geïnstalleerd. mijn computer werkt blijkbaar anders dan andere computers en hij wou het steeds maar niet doen. deze spellen doen het nu allemaal en ik ben er erg blij mee. het zijn de volgende: The Sims 3 The Sims 3: Wereldavonturen The Sims 3: Luxe Accessoires The Sims 3: Ambities The Sims 3: Supersnelle Accessoires The Sims 3: Na Middernacht The Sims 3: Buitenleven accessoires die doen het allemaal. maar nu wil ik er een paar nieuwe bij installeren: The Sims 3: Beestenbende The Sims 3: Slaap- en Badkamer accessoires The Sims 3:…
Laatste reactie door saskiat, -
- 5 reacties
- 1.9k weergaven
als ik bijvoorbeeld een spel wil spelen bijvoorbeeld rome total war dan loopt die bij de wereld kaart vast en krijg ik rechts boven in mijn beeldscherm een rooie streep staan en moet ik op de reset knop drukken. maar het rare is ik heb op canirunit gekeken en die zegt dat ik heb makelijk aan kan ook op recommed. ik zou hier graag hulp mee willen hebben mvg. magicm14
Laatste reactie door Tom, -
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 11 reacties
- 3.9k weergaven
Jaja, er is een game van saw! Ik heb hem gedownload, de crack erin gezet en vervolgens zie ik dit: Ik heb em al opnieuw geinstalleerd!
Laatste reactie door ivo80000, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
hallo ik heb een probleem met het spelen van een spel. als ik aan het spelen ben springt de pc weer naar het bureaublad en als ik dan weer op de taakbalk klik springt het weer naar mijn spel. weet iemand hier een oplossing voor. ik heb een ati/radeon 9800se 256mb kaart m.v.g. freddie
Laatste reactie door freddie, -
Probleem met virtuele schijf
door Gast polsax- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb een probleem met het starten van transport giant. Ik doe mount image, en dan slecteer ik cd1. Als ik vervolgens op play transport giant, krijg ik de fout melding: Please insert the original TransportGiant CD1 into your CD/DVD drive. Als ik dan in verkenner kijk naar mijn virtuele schijf, is de image van cd1 verdwenen.. Wie weet waar dit aan ligt? Alvast bedankt!
-
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, ik heb een 23" monitor Ben er erg blij mee, maar ik wil er graag op gamen, wat mij heel mooi lijkt. Zoals Need for Speed Undercover of FIFA 09. Ik weet nu hoe je zo'n spel kan downloaden, maar als ik het heb geïnstalleerd vraagt die om de goede DVD/CD of om een serial nummer. Nu is mijn vraag: kan iemand mij helpen zodat ik kan gamen? bvd Heb even je bericht aangepast in normaal Nederlands, graag wat netter schrijven anders is het moeilijk je probleem te begrijpen.
- 7 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb een probleem als ik een game: bijvoorbeeld FIFA08 of GTA San Andreas wil opstarten. Als ik erop klik krijg ik een bluew scherm te zien met de volgende tekst: Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen. IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opniew opstarten. Als u het scherm nogmaals krijgt, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren: - Controleer of alle hardware en software op de juiste wijze is geinstaleerd. - Als dit probleem zich blijft herhalen, dient u alle hardawre en software te verwijderen en opnieuw te installeren. Zorg er wel voor dat in de BIOS …
Laatste reactie door steffris, -
- 14 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb een heel vervelend probleem, als ik aan het gamen ben op de pc springt het spel om de 3min. terug na het bureau-blad, vervolgens klik ik het spel weer aan en springt hij weer na 3min. terug na bureau-blad Ik heb al een systeem-herstel geprobeerd maar dat helpt niet
Laatste reactie door IfElse, -
probleem openen game
door bart- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Een minuutje afwezig en uitgelogd.. Mag ik herbeginnen.. : : : ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hi Spel gemount met de nieuwste Daemontools... Alle optie's aangezet. Starforce toch reeds weg.. Cr... geplaatst in Program Files en spel gestart met DT. Dit is het resultaat...
Laatste reactie door bart, -
- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hallo Deze bestanden heb ik in mijn bezit. Dit krijg ik van Poweriso Met alcohol 120.en daemon gaat het ook niet Hulp ?
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Hallo, Ik heb alle instucties gevolgd die hier staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27910.0 Alles liep goed met de instalatie enzo. Maar hoe moet je het spel afspelen? Welk bestand moet je mounten met Daementools? Ik heb die dvd1 gewoon gemount maar als ik op play klik staat er: De gamedisk is niet gevonden! Voor de De SIms 3 gamedisk in voor je verder gaat. Wat kan ik hieraan doen ?
Laatste reactie door Tom, -
- 7 reacties
- 1.9k weergaven
ik heb overlord 2 geinstalleerd heb de crack in het mapje gezet met daemon tools uit. maar dan wil ik hem starten doet die het niet dan geeft die een foutmelding hiet een screen van die foutmelding wie helpt mij! Post Merge: juli 18, 2009, 04:58:43 pm hier de screen [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb PCM 2008 gedownload en de eerste keer spelen ging gewoon goed maar toen ik het voor de tweede keer wilde spelen en een etappe wilde opstarten kreeg ik eerst een wit scherm en daarna ging hij terug naar bureaublad. Weet iemand hoe dit komt? Groetjes Patrick
Laatste reactie door PatrickV94, -
probleem pes 09
door paco123- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hoi, ik ben pas net begonnen met downloaden dus ik weet nog niet zo veel. ik had pes 2009 iso gedownload en hem gemount met daemon tools, maar als ik hem wil spelen staat er: please insert the original pes 2009 cd/dvd. hoe kan ik dit oplossen? en ik had hem al wel geinstalleerd.
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb rome total war gedouwload en unmount in een map en als ik op setup druk krijg ik een fout melding :1607: Unable to instal installshield scripting runtime :'( plz help my alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Probleem Pro Evolution Soccer 5
door Gast dennis6006- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Luitjes, Ik heb zojuist PES 5 gedownload, maar ik krijg het niet geinstalleerd. In de gedownloade map zitte een hoop .rar bestanden. Ik open dus een van deze bestanden in WinRar, en ik zie dat er weer een .rar bestand in zit. Deze open ik dus ook en ik kopieer de inhoud van die map naar een plek op mijn harde schijf. In de map zit onder andere 2 windows installer pakketten: * Pro Evolution Soccer 5 * ISScript9 Ook zitten er de volgende toepassingen in: * Setup * Autorun * instmsia * instmsiw Wanneer ik een windows installer pakket wil openen, geeft ie deze fout: \" Kan dit installatie pakket niet openen. Neem contact op met de leverancier van de toepassing om …
-
- 1 reactie
- 4.6k weergaven
Ik heb met azureus sc. double agent gedownload. In de handleiding stond dat ik het eerst moet mounten, daarna installeren en dan de meegeleverde yasu installeren en dan zou ik moet kunnen spelen. Het mounten installeren en yasu installeren ging nog wel maar als ik het spel wil starten krijg ik de foutmelding: Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Heeft dit met de crack ofzo te maken?, daar heb ik namelijk niks mee gedaan. bvd daan
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
ik heb de sims deluxe edition gedownload en geinstalleerd, maar als ik heb wil laden, komt er het sims scherm, en daarna sluit het af. wat kan ik hieraan doen en wat is het probleem? ik heb vista home basic, in veel gevallen ligt daaraan het probleem.
Laatste reactie door robin1994, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Kan iemand mij vertellen waar ik de crack kan vinden en waar ik deze moet installeren. Heb het spel op 2 dvd's gebrand maar nog niet kunnen installeren.
Laatste reactie door kaasbroodje,