Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1.8k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hey, Ik heb net FIFA 09 gedownload maar ik vind geen werkende key :'( Zou iemand mij hierbij een handje willen helpen? Dank bij voorbaat Dennis
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
hallo ik kan niet meer inloggen op steam terwijl ik eiglijk zeker weet dat ik mijn wachtwoord en accountnaam goed heb maar als ik dan gegevens opvraag en zeg dat ik mijn accountnaam weet krijg ik dus een mail met geheime vraag enzo erin maar ik weet het antwoord hierop niet meer weet iemand wat ik nu kan doen zodat ik toch weer kan inloggen op steam?
Laatste reactie door Duken, -
Protector World Snooker Championship 2005
door Gast dterhaar- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Op het spel World Snooker Championship 2005 zit een cd/dvd emulator software detector. Hoe kan ik die wegkrijgen bij een vriend van me? Bij mijzelf doet ie het gewoon...
-
- 1 reactie
- 2.1k weergaven
We hebben 2 flashcards. De r4i 3ds en de r4i sdhc rts, beiden werkten. Totdat de dsi vroeg om een update. Daarna geeft de dsi en ook ds lite aan: geen kaart aanwezig. De microsd kaart formateren en nieuwe firmware erop gezet. Ligt niet aan sd kaart, maar aan flashkaart. Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo allemaal ik heb de laatste tijd veel geprobeerd op cracked servers te spelen voor cod 4 maar ik krijg altijd de melding :iets van een global punkbuster guidban ofzoiet ... kan ik dit verhelpen?? of zijn er gecrackte servers zonder punkbuster?
Laatste reactie door snor1991, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Dit is het vorvolg van het topic WoWscape probleem (World of Warcraft) want ik kan blijkbaar niet meer antwoorden in het topic :-[ maar goed, kan iemand me nu helpen met mijn probleem? (http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25399.40)
Laatste reactie door Tom, -
serienummer
door appeltje123- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Ik heb een spel gedownload en uiteindelijk geinstalleerd en nu moet ik een serienummer invullen, ik weet niet hoe dat moet er stond iets van crack maar waar moet ik dat dan neerzetten?? En op google opzoeken heeft ook geen nut weet iemand hoe ik het serienummer krijg?
Laatste reactie door appeltje123, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik heb nu ook een Playstation 3. Mooi ding, youtube enzo kan ik allemaal bekijken, maar uitzending gemist kan ik niet kijken evenals sommige films.... andere films speelt 'ie weer wel. heeft denk ik te maken met het programma dat word gebruikt door de site op de film af te spelen (Uitzending gemist speelt ie gewoon in Windows Media Player op mijn laptop... hoe die 'm moet spelen op de playstation weetikniet, hij doet het iig niet. bij films die het niet doen is het oa Divx. Dan krijg ik de melding (in het scherm waar de film zou moeten spelen) dat 'deze applicatie niet word ondersteund' hoe kan ik dit oplossen zodat hij de film wel speelt of gaat dit niet? Alvas…
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 7.4k weergaven
Hallo, Is het met alle ps3's mogelijk om ze aan te sluiten op een tv zonder HDMI? Ik heb van plan om een ps3 te kopen maar we hebben nog geen TV met HDMI, zodat ik niet straks een ps3 thuis heb staan waar ik niets mee kan. Patrick ps.) Heeft iemand toevallig nog een 2e hand ps3 te koop staan??
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hallo, Ik heb de sims 3 versie 1.0.615.00107 , kwam erachter dat dit een beta is. Maar wie kan een patch van Beta naar final vinden? Ik nergens. :redface: Alvast bedankt, Lolbroek O0 EDIT: Ik had ergens een patch gezien , maar kan het niet meer vinden.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb MW2 Gedownload en Steam maar hoe moet ik nu online spelen ik heb ook al een steam account en MW2 staat ook al in mijn spellen lijst bij Steam alleen als ik hem opstart via Steam dan doet hij het niet dan staat er ''You need to be logged in whit a steam account.'' of zoiets :-\ :-[
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Hallo, Ik had sims 3 gedownload en het werkte prima. Daarna wilde ik sims 3 ambities eraan toevoegen alleen ea download manager werd daarbij verwijderd! (vond ik vreemd) sindsdien moet ik als ik sims 3 opstart (ik heb een no cd crack gedaan) de seriecode opnieuw invullen, en ook als ik hem opnieuw wil ''no-cd cracken'' moet ik dat doen. Ligt dat eraan dat ik ea download manager niet meer heb? of heeft het een andere rede. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Groetjes.
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Het spel gedownload, maar nu in het allereerste begin moet er een trapje op gesprongen worden. Eerste 2 treden is geen probleem, derde tree is hoger en wat we ook proberen, we krijgen Phineas niet hoog genoeg. Verkeerde download, of heeft iemand een ander idee?
ps2 modden
door nuby- 1 reactie
- 2.2k weergaven
hallo is er iemand die een ps2 kan modden ofzo regio zwevegem , kortrijk (
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hoi, bestaat er een site waarop ik ps2 iso's kan downloaden? en dan niet een torrent-site
Laatste reactie door happyboy, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
Hallo, Ik ben nieuw hier. Allereerst de beste wensen voor iedereen hier. Mijn naam is koos en ik ben 33 en zoek spellen voor mijn dochters. Ik heb een ds met r4 kaartje en heb in het verleden al eens via een andere site gedownload maar die is uit de lucht. Nu heb ik bij dit forum gelezen dat het hier ook kan. Ik heb dit geprobeerd en het downloaden op romulation is gelukt. Het spel uitgepakt en ik heb nu een nds bestand. Na kopieren op micro sd krijg ik een foutmelding op de ds en wel de volgende: load rom errcode = -7. Ik heb als eerst walle gedownload (3 versies) en bij alle dezelfde foutmelding. Wat kan dit zijn????? Alvast bedankt voor de hulp :peace:
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb laatst een van de DS lite spelcomputers van de kinderen tegen bijbetaling omgeruild bij Nintendo voor een nieuwe aangezien de oude defect was. Nu werkte echter mijn R4 kaart niet meer op de DS lite. Op de anderen werkte tie nog wel. Gewone spelletjes werken wel (originele spellen). Nintendo geeft aan dat door een nieuwe chip in de nieuwe apparaten van de DS lite de R4 kaarten niet meer werken. is dat zo en is het te omzeilen?
games werken niet
door jacobje- 1 reactie
- 1.4k weergaven
hallo ff een vraagje van een leek :-[ Ik heb 2 games binnengehaald met bittorrent,nl race 07 en toca 3 grid. heb ze gemount....dat was al heel wat... de iso bestanden zijn e groot om op dvd te branden,nu heb ik met deamontools een virtuele schijf aangemaakt. maar ze doen het niet!!!!! Ze instaleren wel,maar als ik wil spelen dan komt er een melding van securom die om de originele dvd vraagt. De crack staat ook wel op de virtuele schijf en die heb ik in de map geplaatst waar de game geinstaleerd word. Wat doe ik verkeerd?????
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Onlangs heb ik Tomb Raider Underworld gedownload en geinstalleerd op min PC. Helaas blijft het programma vragen om de originele CD. De crack die erbij zit werkt niet (of ik doe iets niet goed). Kan iemand mij raad geven hoe ik Tomb Raider wel aan de gang krijg??? Of waar ik een goede crack kan vinden????
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Ik heb gisteren COD 4 gedownload ik heb hem ook geinstalleert. Dat is allemaal volgens mij goed gegaan. Ik heb ook alle patches gedownload en geinstalleert. Alleen als ik nu het spel start komt er een opstartscherm van het spel daarna zwart beeld en daarna geeft mijn computer de volgende foutmelding: Problem signature: Problem Event Name: APPCRASH Application Name: iw3mp.exe Application Version: 0.0.0.0 Application Timestamp: 47043f08 Fault Module Name: iw3mp.exe Fault Module Version: 0.0.0.0 Fault Module Timestamp: 47043f08 Exception Code: c0000005 Exception Offset: 00276555 OS Version: 6.0.6000.2.0.0.256.1 Locale ID: 1043 Additional Information 1: 8d13 Additional Inform…
-
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
Laatste reactie door Robin,