Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
hallo ik wil met de ps3 op internet via de kabel ik heb de kabel achter mijn router,en dat is een linksys wrt54g. krijg iedere keer een melding te zien van:netwerk kabel niet aan gesloten,terwijl de kabel erin zit wat moet ik doen om via de router internet te krijgen op de ps3? gr bavaria
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over welke kabels ik nodig heb voor mijn ps3 om hem aan te sluiten op mijn monitor (Het is een Acer AL1916). Ik heb deze al gevonden voor het beeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13189 . Maar nu kan ik niets vinden voor het geluid. Ik wil eigenlijk direct van Rgb naar mijn boxen. Op mijn boxen zit zo'n jack (Geen idee of het een normale 3,5 mm jack is?) die in mijn computer zit. Dus eigenlijk wil ik alleen een hubje. Weet iemand of dat bestaat? En heb je ook een linkje? Alvast Bedankt! Mvg, Niels
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 7.4k weergaven
Hallo, Is het met alle ps3's mogelijk om ze aan te sluiten op een tv zonder HDMI? Ik heb van plan om een ps3 te kopen maar we hebben nog geen TV met HDMI, zodat ik niet straks een ps3 thuis heb staan waar ik niets mee kan. Patrick ps.) Heeft iemand toevallig nog een 2e hand ps3 te koop staan??
Laatste reactie door Markey54, -
ps3 camera
door predator- 3 reacties
- 1.7k weergaven
hallo mijn zoontje heb pas de nieuwste ps3 gehad (deze is iets kleiner dan de eerste en maakt minder herrie). nou heb ik voor hem de ps3 camera gekocht,heb het aangesloten heb wel beeld maar geen geluid. wat moet ik doen? mvgr bavaria
Laatste reactie door Wesley, -
PS3 Cluster
door mikeb106- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Heey, Ik weet niet of ik dit topic in de goede categorie heb geplaatst (anders graag veranderen). Ik ben vaak bezig met het creëeren en renderen van landschappen en andere 3d voorwerpen. Hierbij heb ik een probleem zoals wellicht meerderen zullen hebben. Mijn computer is lang zo traag nog niet maar niet snel genoeg om snel te kunnen renderen. Ik weet dat renderen altijd al een probleem is geweest als je het snel en mooi wilt laten verlopen, het kost altijd veel tijd. Recent heb ik gelezen over een ps3 cluster, ik heb op internet gezocht maar heb niet zoveel gevonden erover (hoe je het maakt). De ps3 renderd live, dus als ik er 3 aan elkaar zou koppelen en alleen de c…
Laatste reactie door mikeb106, -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb een ps3 dualshock 2 controller, die niet meer oplaat :S ik heb hem gebruikt maar had niet door dat hij bijna leeg was dus ik ging door tot dat hij uit eindelijk helemaal leeg was maar nu laat hij niet meer op :S weet iemand dit probleem op te lossen alvast bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
ps3 controller
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.4k weergaven
weet eigelijk niet egt waar dit topic moet. nu mijn probleem, ik was aan het spelen met mijn ps3 en had niet door dat me controller leeg was dus uiteindelijk gaat hij uit. toen ik hem wou opladen deed hij dat niet de lichtjes gaan niet knipperen. :-[ ik laad hem op via mijn ps3 met een kabeltje die er in past ik heb het al met meerdere kabeltjes geprobeert. gr
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Hallo allemaal, Kan je met je ps3 controller spelen op fifa 11 op de computer? Alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
ik wil mijn ps3 controller aansluiten op mijn laptop , daarvoor moet je iets downloaden . wanneer je het dan opend zouw je een groen scherm moeten krijgen maar dat krijg ik niet dus kan ik mijn controller niet verbinden kan iemand mij specifiek uitleggen hoe je het kan verbinden
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Mijn playstation 3 is nu ongeveer 3 jaar oud en het downloaden en installeren van demo's begint steeds slomer te worden. Volgens mij is dit ook zo bij systeem/game updates, maar omdat dat veel kleinere bestanden zijn heb ik daar stuk minder last van. In het begin downloade alles erg snel. Ik denk niet dat dit aan mijn internet verbinding ligt, want die is nog steeds hetzelfde als 3 jaar geleden. Het is overigens in verloop van tijd steeds slomer geworden. Niet opeens. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Zelf dacht ik misschien dat dit aan ruimte (heb 80G versie) kan liggen. Ik verwijder regelmatig oude demo's en save games. Ik heb echter wel de indruk dat ik nu minder …
Laatste reactie door KianYu, -
Heeij ik heb geen internet op de ps3 maar kan ik op een andere manier ook demos downloaden? Of gewoon iets downloaden? Greetz Bapao11
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 3.3k weergaven
Moge, Ik zit nu echt echt echt echt met mn handen in het haar. ik moet iets downloaden met mn ps3. Maar dat ding is zo verdomd traag. 2000 min over een bestand van 1 gb?! Normaal doe ik daar nog geen 20 min over. Hoe kan dit? Ik weet het niet meer. Hoe kan het opgelost worden? Graag jullie hulp? Op internet rond gekeken veel van hetzelfde probleem. Vaak int engels. Mijn engels is niet super goed. Maar voor mij nog niet echt een oplossing uitgekomen om het te fixen. Oja hij is draadloos! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi, ik wil een dual layer van verbatim (8.4Gb) gaan branden voor de ps3 (als film) maar ik vroeg me af welke snelheid ik dan moet nemen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
hé iedereen, Ik download films met .avi bestanden en met het VLC media player kan ik ze op de computer bekijken. Maar ik vraag me nu af of de ps3 avi bestanden leest. Want ik ben van plan vaker films te kijken op de ps3 dan alleen maar FIFA 10 of PES 10 te spelen. Welke DVD's kan ik het beste kopen om ze te branden op dvd? Met vriendelijke groeten, Frank
Laatste reactie door Frank1989, -
- 30 reacties
- 6.2k weergaven
Is het mogelijk om gratis een film te kunnen krijgen voor mijn PS3? Want als ik speel zou ik dat graag kunnen opnemen en dat dan uploaden op YouTube. Zodat ik dan de beste pixels/kwaliteit kan hebben. Is het misschien mogelijk om mijn PC te verbinden met mijn PS3 d.m.v. een HDMI kabel?
Laatste reactie door MisterGhost, -
- 5 reacties
- 4.4k weergaven
Hallo, Ik heb een site gevonden waar je ps3 games kan downloaden www.thebestmediaonline.com maar ik wilde graag weten of iemand ervaring heeft met het downloaden van ps3 games en of dit uberhaupt kan? Gr. Julian
Laatste reactie door julian1991, -
- 1 reactie
- 16.8k weergaven
heey, ik wou vragen of je ook ps3 games kan downloaden en zo kan afspelen op de ps3. zelf had ik al een gekeken maar zo ver ik zie is het niet mogelijk. alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 6.6k weergaven
Ik heb een tijdje geleden mijn PS3 gejailbreakt en kan daarmee dus spellen downloaden en spelen, via MultiMan. Maar ik kan geen enkele goede site vinden met de Europese versie van de games. Iemand die hier wel succes mee heeft?
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 18.9k weergaven
Hoi, Ik heb een aantal maanden geleden een PS3 aangeschaft (zie: ). Dit 12 GB model zit, zoals ook wel te verwachten viel, snel vol. Daarom heb ik een externe HDD gekocht. Nu ben ik ook in het bezit van GTA V, maar alleen het installatiebestand is al 8 GB en dat past er dus niet meer bij op de interne harde schijf van 12 GB. Nu heb ik dus geprobeerd om dat te laten installeren op de harde schijf (http://www.wikihow.com/Add-an-External-Hard-Drive-to-a-PlayStation-3), maar ik kan nog steeds geen installatiebestanden op die externe harde schijf zetten. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Kan dit überhaupt wel? Greetz, THWIT
Laatste reactie door Wous, -
hallo zoals sommigen al weten is op de ps3 11 december home uitgekomen iets zoals second life mij leek het wel leuk om een keer in home af te spreken voor de mensen die ook een ps3 hebben. ik hoor het wel
Laatste reactie door eddd3, -
ps3 in auto
door topries- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo mensen, ik wil morgen op vakantie . en ik heb een ps3 slim en een portable dvd -speler. Mijn vraag is of je de ps3 van stroom kan voorzien in de auto. heeft iemand hier mee ervaring ?? ik hoor het graag en a.u.b snel !!! THNX
Laatste reactie door TereZz, -
ps3 internet
door Renedeman- 1 reactie
- 1.7k weergaven
hallo, ik heb draadloos internet met ps3, en beneden doet hij het gewoon heel goed maar ik heb hem nu naar mijn slaapkamer verplaatst en dan zegt hij dat hij de toegangspoort niet kan vinden? Router is net nieuw en kan ( zei de verkoper ) probleemloos door het hele huis internet geven. weet iemand het probleem?
Laatste reactie door teun2, -
- 7 reacties
- 2.9k weergaven
ik heb het probleem dat ik bijna niemand kan joinen, op COD black ops staat bijvoorbeeld dat hij internet moderate is, dat betekent weer dat ik niet veel mensen kan joinen. dit is niet alleen het geval bij Call of duty maar bij bijna alle online spellen. het moet dus wel aan me router liggen denk ik dan maar ja wie ben ik omdat te zeggen. ik heb wel eens gezien dat iemand op een site de router soort van open zetten zodat je dat probleem niet meer heb. mijn vraag is dus hoe doe je dat want het is egt heel irritant dat ik geen vrienden kan joinen. alvast bedankt O0
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb met mijn ps3 internet problemen want als ik me internet laat controleren heb ik NAT-type 3 en er staat dan onder dat communicatie mogelijkheden beperkt zijn. hoe kan kan ik dit veranderen naar NAT-type 2? want dan staat er niks onder en dat lijkt me beter. alvast bedankt O0
ps3 jailbreak
door arjen1996- 6 reacties
- 3.3k weergaven
hey weet iemand hier waar ik de software om de ps3 te jailbreaken en te downgraden kan downloaden en hoe je het doet, en ik zie ook veel over op mobiele telefoons ps3 jailbreak, kan iemand mij uitlegge hoe dat moet en wat dat is? thnx
Laatste reactie door PatrickV94,