Spring naar bijdragen

Problemen met aansluiten harde schijf Samsung S2 Portble 320 GB op de Wii


viarijn

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal. Ik heb vorige week 2 harde schijven type Samsung S2 portable 320 GB gekocht om aan te sluiten om mijn Wii. Mijn Wii is gesoftmod.

Ik heb eerst via Configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, en schijfbeheer via de snelfunctie de hdd geformatteerd. Toen aangesloten op de Wii. De USB loader opgestart en toen werd er gevraagd of de hdd geformatteerd moest worden. Dit is goed gelukt en met de WBFS manager heb ik er wat spellen op kunnen zetten en deze kunnen goed worden afgespeeld.

Echter de andere hdd, van precies het zelfde type lukt dus niet, wat ik ook probeer. Heb hem ook gefomatteerd en aan Wii gekoppeld, maar kreeg alleen zwart beeld. Toen geprobeerd te formatteren via WBFS managere zelf, en die geeft aan dat de schijf niet geformatteerd kan worden.

Ook de nsWBFSTool heb ik geprobeerd, maar dat lukt ook niet. Zojuist heb ik de schijf geformatteerd in MS dos maar ook nu wordt hij niet herkend door de WBFS manager.

Ik heb geprobeerd om op dezelfde manier een USB stick klaar voor gebruik op de wii te maken, en dat lukt wel gewoon.

Heeft iemand anders misschien een idee wat ik nog kan doen, want ik snap echt niet waarom de ene schijf het wel doet en de andere niet. Alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...