Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
wie kan mij aub helpen ? Ik heb een r4i kaartje gekocht van het merk ds happy box versie brand newV2.0 Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het echt echt niet!!!! Ik heb via www.r4isdhc.com en www.nds9.com alles gedaan zoals het moet maar ik krij alleen een zwart beeld op mijn dsi xl De verpakking is rood en het kaartje is ook rood ik zelf heb geen verstand van computers dus wie kan mij helpen aub Alvast bedankt voor de moeite gr angelique
Laatste reactie door tamari, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
ps2 ombouwen??
door djamide- 2 reacties
- 1,9k weergaven
waar zou ik dit kunnen doen? zijn er risicos? kan iemand mij hier meer over vertellen.... O0
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hey, ik wou weer eens caterpillar construction tycoon spelen, maar als ik een level wil laden, loopt het spel altijd vast > Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Eerst wou hij spel niet openen om een een dll-file niet had, maar deze heb ik ondertussen gevonden en kan ik het spel openen, maar hij wil geen levels laden > alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
De EZ flash kun je aansluiten op je computer. Dan kun je gameboy spellen downloaden en erop zetten zodat je ze kunt spelen op je gameboy advance. Dus je zit niet met 10 tallen spelletjes te sjouwen, maar kan er gewoon meerdere op 1 cardridge zetten. Ik heb tot nu toe de volgende games op de cartridge: -Power Of Grayskull -Spiderman Mysterio Menace -Batman Vengeance -Power Rangers Wild Force -Crash Spyro Vol 1 - Rayman Hoodlum Havoc - Crash Bandicoot 2 Het toffe aan dit ding is dat dat niet met een SD kaart in je computer gaat, maar dat je er een EZ writer bij hebt. Met de juiste software kan je een backup maken van de safe games van je originele …
Laatste reactie door Sert70, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik speel sinds een paar dagen crysis, de pc trekt dat gewoon prima, dus daar ligt het niet aan, alleen, net loop ik 10 min weg van mn pc, spel staat gewoon op pauze, kom ik terug, staat het spel in het klein op mijn beeld het zelfde als je in internet rechts boven op het knopje tussen het minnetje en het kruisje drukt. dus wil ik op groot vlakje klikken bij het spel, zodat hij op groot beeld komt, klik klik: geen reaktie dus ik naar instellingen in het spel, daarmee krijg ik het ook niet goed, nu staat het spel maar half in beeld, aan de linkse kant. rechts staat gewoon het klokje, fototjes en het kladblokje van vista die normaal op de achtergrond staan, ond…
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik heb een probleem. ik hoop dat jullie me daarmee een handtje verder kunnen helpen. ik heb sims 2 +11 uitbreidings pakket gehad (niet de oringenel). en ik ik heb alles uitgepak. maar hij geeft steeds aan dat ik de juiste cd rom moet plaatsen, nou ik dacht ik download wel deamon tools. en dat heb ik ook gedaan. en ik weet hoe deamon tools een beetje werk. alleen ik zie geen een image staan in de map waar de sims 2 staat op me pc :-\ .. kan ik niet zoiets downloaden ofzo? weet iemand wat ik nu moet doen? alvast bedankt MVG, Marajana
Laatste reactie door appelsap, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb plannen om een 3DS te kopen. Maar die spellen zijn zo *()&*^duur... Dus ik wil ze uit Amerika halen. Maar dan komt het volgende, namelijk: Is de 3DS regiovrij? Dus kunnen er Amerikaanse spellen gespeeld worden op een Europese 3DS? Alvast Dank! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, ik heb het spel GTA gedownload en geïnstalleerd maar nu vraagt die om de cd (en die heb ik natuurlijk niet) kan ik hier iets tegen doen en zo ja: wat? mvg, namsob
Laatste reactie door snor1991, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey allemaal ik heb de legale versie van de sims 3 gekocht. volgens 'Can I run it' Moet het voor mij mogelijk zijn om het spel probleem loos te draaien. Nou heb ik een aantal minder leuke grafische problemen en heb ik al veel dingen geprobeerd. Zoals de de drivers van de video card ge-update, alle video instellingen in het spel geprobeerd, en scherm resolutie aan gepast maar niks help! Heeft iemand nog een tip of een idee wat ik nog zou kunnen proberen? Windows vista 32 bit. Nvidia GeForce 7150m /n Force 630m Bij behorende plaatjes zie je mijn grafische probleem het zijn vooral de sims zelfs en dat is best vervelend. Al vast bedankt voor jullie hulp [verwijderd doo…
Laatste reactie door lovely86, -
PS2 online
door Thijs- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik wil graag op de PLAYSTATION 2 online gaan spelen. Ik heb de slimline versie(met de ingebouwde network adaptor) Alleen nou heb ik gehoord dat je je PS2 moet registreren alleen daar had je een network access key voor nodig. Alleen die ben ik kwijt , zijn er nog andere manieren om online te kunnen PLAYSTATIONEN? MVG Vencinto
Laatste reactie door Petrus, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Weet iemand waar je in België een psp phat kunt kopen (nieuw)?
Laatste reactie door arnem10, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Mijn Blade&Soul Online account is offline wegens verdachte activiteit. ik snap helemaal niets van kan niet aanmelden ook niet met ander email adres wat kan ik doen?
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Telkens als ik het spel opstart opend hij hem en begint hij met opstarten, ik krijg de reclame's te zien en dan opeens sluit hij af en komt er een foutmelding er komt te staan : not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml heb hem al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet. Kan iemand mij helpen? ps. de game is gedownload
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden. ik heb nu langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe........... gr thijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Weet iemand of je het spel medal of honor airborne online kunt spelen met een cracked versie?
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een omgebouwde nintendo wii. Alleen lopen de orginele spellen steeds vast (alleen wii sports doet het nog), de gebrande spellen doen het helemaal niet meer. *Ik heb em naar de ombouwservice gebracht die heeft een nieuwe laserstraal erin gedaan, maar tevergeefs, dat ding doet het nog steeds niet. *Toen weer teruggebracht zeggen ze: update je wii. (heb ik toen gedaan via de console waarbij ik eerst de wii verbond met het internet, helpt ook niet) *Ik heb toen een update via internet gezocht op de site van wiikey.cn, toen wiikey geklikt vervolgens EUR. (de gebrande schijf doet et niet op de wii) Weten jullie wat ik nu nog kan doen?? :-[ Alvast bedankt O0
Laatste reactie door rodney12, -
sims 1 serial
door kevimmen- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hee Ik heb sims 1 gedownload maar er zit steeds geen ketgenerator of zo bij. Weet iemand waar ik een serial kan halen.... Ik kan alleen maar nep sites vinden. Help??
Laatste reactie door kevimmen, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
error x80040707
door firecrack- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 ik heb al op het internet gekeken maar ik weet echt niet wat ik moet doen het allerbelangrijkste is: dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. dus echt met EEN goede reden mvg spijdie ps. kan iemand mij helpe???? ???
Laatste reactie door Cédric.,
