Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb net de sims 2 torrent gedownload en dat ging allemaal probleemloos, het uitpakken was ook geen probleem. Maar nu moet ik het natuurlijk nog installeren. Als je de gedownloade bestanden uitpakt heb je eigenlijk 4 mappen, van elke cd één. Het probleem is, bij het installeren, dat ik niet verder kom dan CD 1. Want dan vraagt de pc om CD 2 en ik kan hier geen installatiesetup voor vinden. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit moet oplossen of wat er mis is?
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, een tijd geleden heb ik battlefield 2 gedownload, maar helaas moet je het spel kopen als je BFHQ en multiplayer wilt spelen. dat is in mijn geval toch aangezien het niet lukt gelukkig kan ik mij amuseren met singleplayer, maar is er een mogelijkheid om de kaartgrootte te vergroten. want ik had ook zo'n boosterpack gedownload, maar kaartgrootte 16 is niet groot genoeg om met de vliegtuigen te kunnen spelen , of gaat dat enkel met BFHQ?
Laatste reactie door njitram, -
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
een tijdje terug heb ik ooit ergens gezien dat je een plaatje kan krijgen voor je ttdsi. daarmee bedoel ik in het ds startmenu net zoals een normaal spel een plaatje. wie weet waar ik dat kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Lost Planet 3-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Lost Planet 3-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Lost_Planet_3-FLT Releasedatum: 27 augustus 2013 Retail Datum: 27 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-lop Bron: DVD Grootte: 14,47 GB Genre: Actie Critici: Spark Unlimited, Capcom Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Spark Unlimited, Capcom style=”color: #FF0000″> Update: Lost.Planet.3.Language.Selector-FLTDOX [NFO - DOWNLOAD] Omschrijving Lost Planet 3 onthult nieuwe waarheden over de onhe…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 14 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een heel vervelend probleem, als ik aan het gamen ben op de pc springt het spel om de 3min. terug na het bureau-blad, vervolgens klik ik het spel weer aan en springt hij weer na 3min. terug na bureau-blad Ik heb al een systeem-herstel geprobeerd maar dat helpt niet
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis
Laatste reactie door Heisenberg, -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden. ik heb nu langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe........... gr thijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik heb samen met een maatje van me allebei PCM gekocht en we hebben alle 2 gewoon een legale code. maar is het mogelijk om samen online een carrière te beginnen net zoals bij football manager?? Mvg Wouter
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Gezocht een werkend ds-spel Disney Tangeld (Rapunzel) Heb inmiddels 2x een versie gedownload - van rom-freaks.net en clubs.nl - maar ze stoppen er allebei halverwege mee. Ik heb de nieuwste Wood-versie op mijn kaart, nieuwere spellen zoals Lego Pirates werkt daar gewoon op. Wie o Wie kan me (oftewel mijn dochtertje) helpen? Dank!
Laatste reactie door kockiekoi, -
zie mij vraag want anders ga ik hem halen ps 3 plus fifa 10 tegelijk je nsapt wel wat ik bedoel net als wat je nu kan halen killzone en ps 3 voor 400 euro
Laatste reactie door Hersan, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen! Ik heb gisteren Call of Juarez binnengehaald, alles werkte goed enzo. Maar toen ik hem wou spelen gebeurde dit: Ik start het spel op nog niks aan de hand, ik klik bij singelplayer en wil die gaan spelen. Hij wordt geladen, en komt bij de eerste cutscene. Als hij die cutscene aan het afspelen is, sluit het spel na een paar seconden af. Je kan de cutscene ook overslaan, maar dan sluit hij ook af. Weten jullie een oplossing? Alvast heel erg bedankt! Maarten.
Laatste reactie door Maartenn, -
Game maken.
door Rikkert.- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Heb al gezocht via google en hier maar ik vind niks. Weet iemand misschien een makkelijke game maker?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Telkens als ik het spel opstart opend hij hem en begint hij met opstarten, ik krijg de reclame's te zien en dan opeens sluit hij af en komt er een foutmelding er komt te staan : not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml heb hem al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet. Kan iemand mij helpen? ps. de game is gedownload
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Ik heb GTA IV gedownloaded en tijdens de installatie vraagt hij om Disc 0 met data4.cab Er is helemaal geen data4.cab, alleen data1 2 en 3 .cab. Weet iemand wat ik moet doen want ik kan zo niet verder installeren. Alvast bedankt
error x80040707
door firecrack- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 ik heb al op het internet gekeken maar ik weet echt niet wat ik moet doen het allerbelangrijkste is: dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. dus echt met EEN goede reden mvg spijdie ps. kan iemand mij helpe???? ???
Laatste reactie door Cédric., -
Alle The lord of the rings games
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik vind de lord of the rings spellen goeie spellen alleen heb ik nu het probleem dat als ik er een opstart zecht ie dat ik de verkeerde cd heb terwijl ik dat niet heb en als ik een crack gebruik werkt al helemaal niet! Weet iemand wat ik moet doen? Mvg Olaf
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hee jongens ik vraag dit ff voor mijn vader, Mijn vader heeft windows opnieuw moeten installeren omdat hij het niet soepel meer vond lopen. Wij hebben hier alles in aparte schijven ingedeeld dus windows zit op een aparte schijf en dus kan je die schijf formatteren en blijven je bestanden bewaard. Wat nou het probleem is, hij heeft windows opnieuw geinstalleerd en nu wil hij een bestand openen maar dat kan niet want het bestand is veranderd naar een alleen-lezen bestand. Hij heeft de volle rechten om dit te kunnen veranderen. Maar telkens als hij het heeft uitgevinkt veranderd het gewoon weer terug naar alleen-lezen dit geld voor de map/submappen/bestanden. Weet iemand h…
Laatste reactie door Duken,