Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hallo, een tijd geleden heb ik battlefield 2 gedownload, maar helaas moet je het spel kopen als je BFHQ en multiplayer wilt spelen. dat is in mijn geval toch aangezien het niet lukt gelukkig kan ik mij amuseren met singleplayer, maar is er een mogelijkheid om de kaartgrootte te vergroten. want ik had ook zo'n boosterpack gedownload, maar kaartgrootte 16 is niet groot genoeg om met de vliegtuigen te kunnen spelen , of gaat dat enkel met BFHQ?
Laatste reactie door njitram, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1.8k weergaven
It's the Democratic Leadership Council. They consider themselves "New Democrats" as they try to shift away from traditional populist motives in the Democratic party. They are a think tank of sorts formed in 1985 after Reagen smashing them. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ik snap echt niet wat dat is kan iemand mij dit aub uitleggen ik wil ps3 halen en somige mensen praten over DLC ofzo. alvast bedankt;) [modbreak]Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als dat nodig is [/modbreak]
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden. ik heb nu langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe........... gr thijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun, -
Heey mensen, Heb f1 2008 full.zip bestand gedownload. Dan moet ik hem uitpakken en installeren maar moet ik dan nog cracks/patches doen voor geen cd bijvoorbeeld
Laatste reactie door Farid., -
psp go games 'overdragen'
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Ik was misschien van plan om een psp go te kopen(2ehands), maar hoe zit het met de spellen die erbij zitten? Ik heb gehoord dat je die niet over kunt dragen aan de koper, weet iemand hoe dit zit? Niels
-
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb plannen om een 3DS te kopen. Maar die spellen zijn zo *()&*^duur... Dus ik wil ze uit Amerika halen. Maar dan komt het volgende, namelijk: Is de 3DS regiovrij? Dus kunnen er Amerikaanse spellen gespeeld worden op een Europese 3DS? Alvast Dank! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door Wesley, -
Ravenshield
door Niels2008- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Aangezien ik mij een tijdje geleden nogal verveelde, besloot ik Tom Clancy's Rainbow Six: Ravenshield weer eens uit de oude doos te halen. Jammer genoeg bleek dat cd 2 op onverklaarbare wijze was kwijtgeraakt. Geen ramp, dacht ik, ik download het wel even via Utorrent. Dit lukte, ik kreeg netjes 2 imagebestanden (van beide cd-rom's 1) die ik met Nero op een cd heb gebrand. Tijdens de installatie werd gevraagd om cd2 in te voeren, dit gedaan hebbende zou het spel geinstalleerd moeten zijn. Wanneer ik nu echter op play ravenshield klik, verschijnt de foutmelding: 'Please insert Raven Shield's CD-ROM 2, select OK and restart the applicitation'. Als ik CD-ROM 2 invoer, blijf…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
error x80040707
door firecrack- 4 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 ik heb al op het internet gekeken maar ik weet echt niet wat ik moet doen het allerbelangrijkste is: dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. dus echt met EEN goede reden mvg spijdie ps. kan iemand mij helpe???? ???
Laatste reactie door Cédric., -
CD key maken
door JanPieter- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
beste, ik ben er achter gekomen dat je ESR nodig heb om op memor 32 singstar games te kunnen spelen, maar ik kan geen download link vinden, alleen maar verlopen download links. Dus weet iemand een werkende download link ik had nog een vragje: hoe moet ik ESR gebruiken? Post samenvoeging: november 23, 2009, 21:53:13 pm
Laatste reactie door jaccodagansta, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hallo weet iemand of Lord of the Rings: Battle for Middle-Eartht 2: Rise of the Witch-King misschien ook op de mac te spelen is?? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
hallo mensen. ik heb Company of heroes gedownload en geinstalleerd... maar als ik hem wil spelen en ik begin een missie of een skirmish dan zijn er allemaal groen, blauw, rood, zwart, witte kleuren... ook zijn er geen units te zien 0.0 iemand een oplossing?
Laatste reactie door roykev3,