Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb pro cycling manager gemount met daemon tools maar als ik het wil starten komt er dit op: http://i43.tinypic.com/2s14v13.jpg Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
een tijdje terug heb ik ooit ergens gezien dat je een plaatje kan krijgen voor je ttdsi. daarmee bedoel ik in het ds startmenu net zoals een normaal spel een plaatje. wie weet waar ik dat kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
als ik over knippers rij of als ik spring dan slaat de motor voor over maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen bij bike setups
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo! Ik heb battlefield 2142 gedownload met het bekende bestandje Razor1911 erbij maar het werkt niet! Als ik het spel opstart waar ik moet inloggen en als ik dan de txt volg met naar en wachtwoord Razor1911 dan staat er: Ea account niet gevonden op deze computer. Wie helpt mij dit spel offline te spelen? ;D ;D
Laatste reactie door QuiCk01, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een omgebouwde nintendo wii. Alleen lopen de orginele spellen steeds vast (alleen wii sports doet het nog), de gebrande spellen doen het helemaal niet meer. *Ik heb em naar de ombouwservice gebracht die heeft een nieuwe laserstraal erin gedaan, maar tevergeefs, dat ding doet het nog steeds niet. *Toen weer teruggebracht zeggen ze: update je wii. (heb ik toen gedaan via de console waarbij ik eerst de wii verbond met het internet, helpt ook niet) *Ik heb toen een update via internet gezocht op de site van wiikey.cn, toen wiikey geklikt vervolgens EUR. (de gebrande schijf doet et niet op de wii) Weten jullie wat ik nu nog kan doen?? :-[ Alvast bedankt O0
Laatste reactie door rodney12, -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, ik heb het spel GTA gedownload en geïnstalleerd maar nu vraagt die om de cd (en die heb ik natuurlijk niet) kan ik hier iets tegen doen en zo ja: wat? mvg, namsob
Laatste reactie door snor1991, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
telkens ik een game wil spelen, en ik de cd in de drive speel, en ik op afspelen druk krijg ik een foutmelding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd Vanaf dat momnt raak ik niet meer verder programmas als daemon tools heb ik al verwijderd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door sporting04, -
error x80040707
door firecrack- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 ik heb al op het internet gekeken maar ik weet echt niet wat ik moet doen het allerbelangrijkste is: dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. dus echt met EEN goede reden mvg spijdie ps. kan iemand mij helpe???? ???
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Beste duken. het is me gelukt met de crack. Maar nu ik de game speel happert hij de hele tijd. ik heb al een check laten doen bij canirunit. en deze geeft fast aan. dat alles toppie is. ik heb deze besturingen aan boord. Processor : AMD Phenom x4 965 Kloksnelheid 3,40GHZ 3,25GB Kaart: ATI 5770 HD (corsfire) MVG
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?
-
sims 1 serial
door kevimmen- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hee Ik heb sims 1 gedownload maar er zit steeds geen ketgenerator of zo bij. Weet iemand waar ik een serial kan halen.... Ik kan alleen maar nep sites vinden. Help??
Laatste reactie door kevimmen, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered gratis weg in december Epic Games heeft aangekondigd dat er een remaster verschijnt van Shadow Complex, een game die in 2009 werd uitgebracht op Xbox Live Arcade. Begin 2016 komt het spel uit voor de Xbox One en PlayStation 4, de pc-versie is nu beschikbaar en tijdelijk gratis. Shadow Complex is een sidescroller ontwikkeld door ChAIR Entertainment, een divisie van Epic Games. In 2009 verscheen de game als download voor de Xbox 360. Het spel kreeg overwegend goede recensies, dankzij de old-school gameplay gecombineerd met moderne graphics. Epic Games kondigt nu aan dat er een remaster verschijnt voor de nieuwe generatie …
Laatste reactie door Duken, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, als ik gta sa probeer te straten lukt het wel maar na ongeveer 20 sec als die plaatjes komen met tekst onderaan dan gaat die automatisch afsluiten en doet die het niet, dat gebeurt telkens opnieuw als ik hem opstart. ik heb het opnieuw geinstalleer en dat heblpt niet. en hij is ook gecrackt. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv,