Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Weet iemand of je het spel medal of honor airborne online kunt spelen met een cracked versie?
Laatste reactie door Thijs, -
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ey, Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin (onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van + een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet. Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde. Grtz, en alvast bedankt
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
een tijdje terug heb ik ooit ergens gezien dat je een plaatje kan krijgen voor je ttdsi. daarmee bedoel ik in het ds startmenu net zoals een normaal spel een plaatje. wie weet waar ik dat kan krijgen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy wie kan me helpen met spel Gene Troopers in level jungle heb ik geen bild Ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, eerst maar eens een antwoord beginnen voor iedereen die alles heeft geinstalleerd en er komt een menuutje in beeld te staan waar je nog maals de code moet invoeren om verder te gaan dit kan je omzeilen door gewoon de crack aan te klikken in plaats van de cd. Nu mijn vraag als ik FIFA heb gestart komt er als ik online wil spelen te staan dat ik de game eerst moet veriferen terwijl alles het wel gewoon goed doet weet iemand hier een oplossing voor??? ik hoop niet dat deze topic niet word gesloten want het is niet dezelfde vraag van andere die echt zoeken naar de code. groeten jeffrey.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hoi, ik heb het spel GTA gedownload en geïnstalleerd maar nu vraagt die om de cd (en die heb ik natuurlijk niet) kan ik hier iets tegen doen en zo ja: wat? mvg, namsob
Laatste reactie door snor1991, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered gratis weg in december Epic Games heeft aangekondigd dat er een remaster verschijnt van Shadow Complex, een game die in 2009 werd uitgebracht op Xbox Live Arcade. Begin 2016 komt het spel uit voor de Xbox One en PlayStation 4, de pc-versie is nu beschikbaar en tijdelijk gratis. Shadow Complex is een sidescroller ontwikkeld door ChAIR Entertainment, een divisie van Epic Games. In 2009 verscheen de game als download voor de Xbox 360. Het spel kreeg overwegend goede recensies, dankzij de old-school gameplay gecombineerd met moderne graphics. Epic Games kondigt nu aan dat er een remaster verschijnt voor de nieuwe generatie …
Laatste reactie door Duken, -
zie mij vraag want anders ga ik hem halen ps 3 plus fifa 10 tegelijk je nsapt wel wat ik bedoel net als wat je nu kan halen killzone en ps 3 voor 400 euro
Laatste reactie door Hersan, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Mijn Blade&Soul Online account is offline wegens verdachte activiteit. ik snap helemaal niets van kan niet aanmelden ook niet met ander email adres wat kan ik doen?
-
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,7k weergaven
It's the Democratic Leadership Council. They consider themselves "New Democrats" as they try to shift away from traditional populist motives in the Democratic party. They are a think tank of sorts formed in 1985 after Reagen smashing them. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ik snap echt niet wat dat is kan iemand mij dit aub uitleggen ik wil ps3 halen en somige mensen praten over DLC ofzo. alvast bedankt;) [modbreak]Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als dat nodig is [/modbreak]
Laatste reactie door Robin, -
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Als ik een ds spel wil spelen loopt ie vast. Het is nooit zo dat ie vast loopt, alleen als ik een spel probeer op te starten. Ik ben bang dat ik perongeluk een programma heb verwijdert die nodig is. KAN IEMAND ME HELPEN?! Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
wie kan mij aub helpen ? Ik heb een r4i kaartje gekocht van het merk ds happy box versie brand newV2.0 Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het echt echt niet!!!! Ik heb via www.r4isdhc.com en www.nds9.com alles gedaan zoals het moet maar ik krij alleen een zwart beeld op mijn dsi xl De verpakking is rood en het kaartje is ook rood ik zelf heb geen verstand van computers dus wie kan mij helpen aub Alvast bedankt voor de moeite gr angelique
Laatste reactie door tamari, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
Laatste reactie door Heisenberg,