Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik zoek bots voor call of duty 1 ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden
Laatste reactie door Jacob, -
Game maken.
door Rikkert.- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Heb al gezocht via google en hier maar ik vind niks. Weet iemand misschien een makkelijke game maker?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
COD 2 Vaag probleem
door Roell- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo , ik heb een probleem met het spel cod2 , ik heb hem van een maat geleend , niet origneel maar gebrande cd is het, er staat een iso bestandje op endergelijk. nou het mouten en branden lukt wel en heb zo de installatie aan de gang maar bij ongeveer 60 procent vraagt die opeens naar cd 2? ik kan hier niet onderuit komen terwijl er op die cd geen 2 staat en ik in het begin al gemount hebt en dan wel doet. ik ben fokking noob wat dit soort ongein betreft , dus als iemand het weet zou die het mij kunnen uitlegge Khoef alleen maar online te kunnen spelen daarvoor wil ik hem? Alvast bedrankt :
Laatste reactie door Roell, -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo mensen het klinkt een beetje heel erg raar :geheim: maar ik heb op youtube naar een game gezocht die ik wou (counter strike source) en ik kreeg een filmpje over counter strike source. in dat filmpje wordt uitgelegd wat je moet doen als je counter strike source wil downloaden en waar je het kan downloaden ik heb het geprobeerd met anti virus programma`s,games en Windows programma's probeer het eens O0 P.S kijk ook bij de commentaar of het wel een virus is of niet!!!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hey, ik wou weer eens caterpillar construction tycoon spelen, maar als ik een level wil laden, loopt het spel altijd vast > Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Eerst wou hij spel niet openen om een een dll-file niet had, maar deze heb ik ondertussen gevonden en kan ik het spel openen, maar hij wil geen levels laden > alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Adventuregame Alan Wake is vanaf 15 mei niet meer officieel te koop. Ontwikkelaar Remedy heeft een overeenkomst gesloten met platenmaatschappijen om zeven jaar lang de game te mogen verkopen met bepaalde muzieknummers inbegrepen in de game en die zeven jaar zit erop. Kotaku meldt dat het Finse Remedy, ook bekend van Max Payne en Quantum Break, aan het onderzoeken was of het de licenties voor het gebruik van de muziek kon verlengen, maar dat is vooralsnog niet gelukt. Wel zegt Remedy met de zaak bezig te blijven. Op 15 mei is het zeven jaar geleden dat Alan Wake op de markt verscheen in Europa. Tweakers heeft destijds over de game ook een recensie geschreven. Vo…
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo iedereen. Opnieuw heb ik weer eens ERROR :S Dit keer fatal error RMN40. Ik heb windows 7 dus kan ik geen service packs gaan gebruiken. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
bestanden mounten
door PCgamer- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb een game gedownload maar het is geen ISO bestand wat moet ik nu doen is er een manier om het om te zetten naar ISO zo ja graag een reactie een foto van de bestandjes in de bijlage en dit stond nog in het text bestandje Install Notes ~~~~~~~~~~~~~ 1. Extract RARs 2. Mount or Burn images 3. Install using setup.exe on DVD1 or run autorun 4. Copy over cracked files from the Razor1911 dir on DVD1 to your install folder 5. Have Fun! groetjes,Dylan [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,7k weergaven
It's the Democratic Leadership Council. They consider themselves "New Democrats" as they try to shift away from traditional populist motives in the Democratic party. They are a think tank of sorts formed in 1985 after Reagen smashing them. -------------------------------------------------------------------------------------------------- ik snap echt niet wat dat is kan iemand mij dit aub uitleggen ik wil ps3 halen en somige mensen praten over DLC ofzo. alvast bedankt;) [modbreak]Poll verwijderd, alleen eentje aan maken als dat nodig is [/modbreak]
Laatste reactie door Robin, -
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hoi, ik heb het spel GTA gedownload en geïnstalleerd maar nu vraagt die om de cd (en die heb ik natuurlijk niet) kan ik hier iets tegen doen en zo ja: wat? mvg, namsob
Laatste reactie door snor1991, -
zie mij vraag want anders ga ik hem halen ps 3 plus fifa 10 tegelijk je nsapt wel wat ik bedoel net als wat je nu kan halen killzone en ps 3 voor 400 euro
Laatste reactie door Hersan, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
eej, ik heb pas geleden van iemand gehoord van skullptura(goed geschreven) je kon het voor spellen gebruiken maar, wat is het nou eigenlijk en hoe kan je het gebruiken, en zijn er goede site's voor games met skullptura wil iemand me helpen? bvd
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__, -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
Heey iedereen, Ik heb een game boy advance en zo´n kaartje. Ik wil graag pokemon training card game er op zetten die is van de coller en ik heb er 1an de advance maar dat lukt niet. Ik heb wel andere games die ook van de coler zijn er wel op gekregen maar dn dowlaode ik denk ik een andere bestand. http://romhustler.net/roms/gbc ik heb van deze site dat gedowload. Misschien weet iemand wat ik kan doen om hem wel er op te krijgen. Alvast bedankt:)! ZO´n ame boy spelletje zit in winrar in een zip archief en de coller ook maar er is toch wat anders mee gedaan. Veder zeggen mensen da tje eigen game kan maken weet iemand hoe dat zit? Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu Gta iv episodes gedownload en uit gepakt. De erbij hoorende crack ook(van ali213) Heb de crack bestanden verplaatst naar de map EFLC. Ik weet veder niet meer hoe ik veder moet. Als ik op launchGTA klik doet hij het. Dit is maar tijdelijk, als ik bij het menu ben krijg ik : The downloadable content reqiured for this autoload is not available. Press ENTER to start a new game of GTA : Episodes From Liberty City. ik druk op enter en er staat tijdens het laden rechtsonderin: LOAD FAILED STARTIN A NEW GAME. even later krijg ik van windows te horen: EFLC doet het niet meer graag een reactie...
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, een tijd geleden heb ik battlefield 2 gedownload, maar helaas moet je het spel kopen als je BFHQ en multiplayer wilt spelen. dat is in mijn geval toch aangezien het niet lukt gelukkig kan ik mij amuseren met singleplayer, maar is er een mogelijkheid om de kaartgrootte te vergroten. want ik had ook zo'n boosterpack gedownload, maar kaartgrootte 16 is niet groot genoeg om met de vliegtuigen te kunnen spelen , of gaat dat enkel met BFHQ?
Laatste reactie door njitram,