Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Goedemorgen allemaal, er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn. groetjes
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 10 reacties
- 11.8k weergaven
Een vriend van me wil zijn PS3 jailbreaken voor bv een MW2 infection te maken maar weet niet hoe, hij heeft al veel dingen geprobeerd maar niets werkte. Kent er iemand van jullie een tutorial om dit te doen?
-
PS3 Kopen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo mensen, Ik ga een PS3 kopen ik weet dat de ps4 over een jaar uitkomt maar toch ga ik voor de ps3. Ik was een beetje aan het rondkijken op internet en kwam bij deze site uit: Site Heeft iemand van jullie enige ervaring met deze site? De producten zijn wel heel goedkoop en daarom weet ik het niet zeker. Graag jullie ervaring en of mening erover. Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Ps. Ik weet niet zeker of ik hem hier goed gepost heb. Wil je hem anders even ergens anders heen verplaatsen zomby.
-
hallo , ik had de vraag waar kan ik een ps3 online kopen tegen goede prijzen in belgie heb ik het goedkoopst 289euro gevonden maar ik ken geen winkels in NL dus misschien kunne jullie mij helpen met een online winkel die Ps3 goedkoop verkoopt en naar belgie verstuurt ? Iemand geintreseert in paar XBOX360 spelletjes ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 29 reacties
- 10.5k weergaven
Hey. Ik ben een complete newbie op het gebied van Playstations en Xboxen en zo, maar ik wil me er binnenkort toch aan gaan wagen. Vraag me niet waarom ik er eigenlijk nooit aan ben begonnen, want ik heb zelf ook geen idee, ik heb vroeger wel de nodige Gameboy's en DSsen gehad, maar Playstations ben ik nooit aan begonnen. Ik heb al wel de afweging gemaakt tussen Xbox en Playstation en ga uiteindelijk voor de Playstation. (Ook omdat veel vrienden een PS3 hebben, is 't vast gezellig op de multiplayer ) Vandaar dat ik nu om wat advies vraag en eigenlijk is elke tip of opmerking welkom, ik vraag me namelijk een aantal dingen af en wellicht dat jullie voor een beetje ophelder…
Laatste reactie door T H W I T, -
PS3 loopt vast
door guilpje- 4 reacties
- 21.9k weergaven
Sinds gisteren loopt mijn PS3 steeds vast of als ik ergens op klik blijft hij dit laden en kan dan niets meer doen. Hij is niet gejailbreaked en heb hem nog nooit laten vallen ofzoiets dergelijks. Ik heb gisteren een systeemupdate gedaan via USB en toen werkte hij terug. Vandaag begint hij steeds weer vast te lopen, dus doe ik nog een keer systeemupdate maar dit werkte niet. Is er nog iets dat ik kan doen behalve formatteren want ik kan niets op USB zetten en ik heb map packs van MW3 gedownload van een vriend en wil ze ook niet kwijt. Ik heb mijn PS3 al 3-4 jaar en was nieuw toen ik hem kocht. En het is een FAT PS3. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door playstation 3 user, -
- 8 reacties
- 4.4k weergaven
hallo sinds kort loopt mijn ps3 vast. moet dan helemaal de ps3 uitzetten met de stekker eruit want op de aan knop gaat niet en bij de controler begint alle 4 de lampjes snel te knipperen. Als de ps3 weer aan staat kan ik de dvd afkijken. Wat kan de oorzaak zijn? mvg predator
-
Ps3 media server
door Pctje- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hee jongens, Ik wil graag streamen van pc naar playstation 3. Hiervoor heb ik het programma: Java PS3 media server V1.10.51 Ik heb em volgens mij wel goed ingesteld want als ik op mijn ps3 kijk dan zie ik ook de media server staan. Ik kan ook de bestanden doorzoeken e.d. Maaar.... Als ik vervolgens een liedje af wil spelen en hem selecteer gaat hij over naar het afspeelscherm van de ps3. Maar dan kyk ik op de ps3 en buffert hij niet :( Hij doet helemaal niets. Nu heb ik het programma al een volledige toegang gegeven in mijn firewall. en op een gegeven moment zelfs mijn firewall uitgezet maar nog steeds krijg ik geen muziek uit mn ps3. Hij heeft het voorhee…
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 2.1k weergaven
hallo, ik wil de ps3 als media server instellen alleen nu heb ik een probleem ik heb router achter router staan. dus zeg de pc staat aangesloten op router 1 en de ps3 op router 2 hoe zorg ik nu dat ik het media server werkend krijg? Post samenvoeging: november 18, 2011, 22:29:57 Het is al gelukt om te connecten maar als ik een video wil afspelen is hij echt vet traag duurt heeel lang voor die begint met afspelen en dan blijft die ook steeds hangen. Kan ik iets doen om te zorgen dat streamen sneller gaat?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hey, Ik zou graag mijn Playstation 3 verbinden met mijn pc via PS3 Media Server, maar het probleem is dat deze elkaar niet vinden. Mijn Playstation ziet mijn pc niet en omgekeerd hetzelfde. Moet ik mijn pc eerst registeren op mijn Playstation of zo? Grts Ben
-
ps3 nickname's
door .Wouter.- 0 reacties
- 1.9k weergaven
ik wil meer mensen in me ps3 friendlist als ik je mag toevoegen zet hier je nickname bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 6 reacties
- 12.4k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb hier een PS3 staan. Ik wil deze graag ombouwen met zo'n USB stick. Kan iemand mij daarbij helpen? Hier de systeemversie: Versie 3.61. (Is die al om te bouwen?) Het is een oude (fat) PS3, met een 40 GB Hdd. Alvast Bedankt! PS. Als jullie meer informatie nodig hebben, vraag het maar Sent from my A101IT using Tapatalk
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 4 reacties
- 1.4k weergaven
Mannen Ik organiseer een online FIFA11 toernooi. Mensen die geïnteresseerd zijn om deel te nemen kunnen zich inschrijven. Ik ben nog op zoek naar 8 (actieve) deelnemers. Ter info: dit is mijn derde toernooi dat ik organiseer en hiervan werd het eerste volledige uitgespeeld met winnaar en is het tweede momenteel nog aan de gang. Interesse: klik op volgende link Hey http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2932 Het is een toernooi waar zowel ploegen als landen mogen gekozen worden (dit om zo veel mogelijk 5* teams te laten meedoen). Ter info: momenteel zijn ploegen zoals Man Utd, Inter, Duitsland, Portugal (4,5*) nog allemaal vrij. Ik hoop dat jullie will…
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Er is zeker geen programma die PS3 Singstar's converteert voor de PS2? De bestaande Singstar's voor de PS2 beginnen saai te worden.. PS3 heeft daarentegen wel wat nieuwere en leukere liedjes. Weet iemand of dit mogelijk is?
Laatste reactie door wesley__, -
- 5 reacties
- 6.5k weergaven
Hallo ik ben verplan om een ps4 te kopen. is er iemand die mij simpel kan uitleggen wat het verschil is tussen de ps3 slim en de ps4 of mij een site geven waar op ik het kan lezen groetjes tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Enkele maanden geleden speelde ik COD Advanced Warfare en freezede opeens mijn spel en sindsdien kan ik geen games meer afspelen, ook geen die ik heb gekocht via de Play Store. Ik heb mijn FAT PS3 eens open gedaan om te zien of er misschien een draadje kapot was en ik zag niets. Ik heb dan eens naar mijn Blu Ray lens gekeken en schoongemaakt en nu neemt mijn PS3 de spellen niet meer aan. Ik denk dat ik het wel kan oplossen zodat hij ze terug aanneemt maar niet dat hij zelf geen spellen van de Play Store leest, kan iemand me helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
ik zoek een stuur voor mijn ps3 omdat volgende week f1 2011 komt, en het schijnt met een stuur veel leuker te zijn. maar mijn vraag is wie kan er een goed stuur aanraden van maximaal 100euro? dit is mijn eerste keer dat ik zo een stuur wil kopen dus misschien heeft iemand een idee. ik dacht zelf aan: http://www.bol.com/nl/p/games/supersports-3x-racing-wheel-accelerator-brake-pedals/1004004011008938/index.html Alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
ps3 uit canada
door unknown- 11 reacties
- 2.7k weergaven
hallo, zit al meer als half jaar orienteren op ps3 wil hem nu eigeiljk wel hebben. vind 400 euro veel op videogameplus. staat goedkope mijn vraag: als je die koopt kan je hem dan gewoon gebruiken in nederland of zitten daar andere snoeren enzo aan?
Laatste reactie door Hersan, -
Enkele weken geleden heb ik mijn PS3 gejailbreakt via USB. De software was versie 4.82 maar heb het kunnen downgraden naar 4.81.2 rebug. Op mijn PS3 staat wel nog steeds dat ik 4.82 DEX heb, maar dat is het probleem niet. Na enkele keren mod menu enzo te gebruiken heeft Sony mijn PlayStation een consoleban gegeven. Heb al reeds geprobeerd om mijn MAC adres te veranderen via SEN Enabler maar dan crasht mijn PS3 en als ik het probeer via CCAPI werkt de software op mijn PC niet. Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 7 reacties
- 16.1k weergaven
Ik speel een spel dat ik graag met mijn PS3-controller zou willen spelen. Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn controller moet connecteren aan mijn laptop?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
gwn uit nieuwsgierigheid!!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb enkele games gekocht op Steam, namelijk de reeks van Assassin's Creed. Ik zou deze willen spelen via een controller (PS4), maar wanneer ik de game wil opstarten krijg ik een waarschuwing dat dit niet gaat. Kun je enkel met een Steam controller spelen dan? En zo ja, is er een manier om Steam te laten denken dat ik toch een Steam controller gebruik terwijl ik één van PS4 gebruik? Ik speel deze games niet graag met keyboard. Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 3.5k weergaven
goedendag ik ben bezig mijn ps4 te custom ( te jailbreaken ) maar het wil mij niet lukken misschien dat jullie mij kunnen uit leggen wat ik moet doen?
Laatste reactie door fafke, -
- 1 volger
- 3 reacties
- 6.8k weergaven
Hallo, moet ik de PS4 ombouwen om gedownloade games van het net te spelen? Grtz, Nougabol.
Laatste reactie door Nougabol, -
- 2 reacties
- 3k weergaven
ten eerste weet niet precies waar ik dit moet plaatsen ik ben beetje internet aan het afstruinen gewoon om even wat te lezen over de ps4. maar dan bedenk ik me in eens kan je je games je ps3 op je ps4 afspelen want ik heb heel wat ps3 games. toen ik dat even bij google had in getypt kwam ik er achter dat het via een soort stream moet. maar daar bleef het ook bij. hoe gaat dit werken? ik begrijp dat je niet eventjes je ps3 cd in je ps4 doet. graag niet te technische uitleggen want dan snap ik er niks meer van Alvast bedankt
Laatste reactie door Wouter_feyenoord,