Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv, -
bestanden mounten
door PCgamer- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb een game gedownload maar het is geen ISO bestand wat moet ik nu doen is er een manier om het om te zetten naar ISO zo ja graag een reactie een foto van de bestandjes in de bijlage en dit stond nog in het text bestandje Install Notes ~~~~~~~~~~~~~ 1. Extract RARs 2. Mount or Burn images 3. Install using setup.exe on DVD1 or run autorun 4. Copy over cracked files from the Razor1911 dir on DVD1 to your install folder 5. Have Fun! groetjes,Dylan [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
error x80040707
door firecrack- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 ik heb al op het internet gekeken maar ik weet echt niet wat ik moet doen het allerbelangrijkste is: dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. dus echt met EEN goede reden mvg spijdie ps. kan iemand mij helpe???? ???
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
(ik heb al eerdere deze topic gestart maar toen bestond hij ineens niet meer!) Hallo, ik heb sinds kort fifa 11(gedownload :). Nu deed alles het goed, maar het beeld is erg slecht bij een wedstrijd, Er zitten gaten in de spelers, en ze hebben geen benen. Ook vallen sommige stukken tekst weg in het spel. Ik dacht dat ik een verkeerde download had, en heb een andere geprobeert.... Maar daar was het zelfde probleem... Ik heb fifa 8-9-10 allemaal al gehad en ze deden het super... Heeft iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik zoek bots voor call of duty 1 ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden
Laatste reactie door Jacob, -
Installatie cd2 probleem
door Gast Kadett_city- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hé allen, Ik heb laatst C&C generals en zero hour gedownload, werkt prima. (heb de nieuwste cracks etc.) Alleen sinds ik geen onbeperkt ruimte heb op mijn HD brand ik de programma\'s op een cd. Meestal niets aan de hand. Ik heb dus de schijven gebrand met Nero 7 en ik wil ze installeren. (Nogmaals als ik ze mount met daemon tools lukt de installatie uitstekend.) CD 1 werkt prima en na een tijdje vraagt hij om CD2. Alleen als ik die er dan in doe dan vraagt hij weer naar CD 2. Ik dacht eerst dat de CD foutief was, maar na nog een keer CD2 gebrand te hebben heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik neem aan dat het een beveiliging is van EA, sinds …
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo mensen het klinkt een beetje heel erg raar :geheim: maar ik heb op youtube naar een game gezocht die ik wou (counter strike source) en ik kreeg een filmpje over counter strike source. in dat filmpje wordt uitgelegd wat je moet doen als je counter strike source wil downloaden en waar je het kan downloaden ik heb het geprobeerd met anti virus programma`s,games en Windows programma's probeer het eens O0 P.S kijk ook bij de commentaar of het wel een virus is of niet!!!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hey, ik wou weer eens caterpillar construction tycoon spelen, maar als ik een level wil laden, loopt het spel altijd vast > Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Eerst wou hij spel niet openen om een een dll-file niet had, maar deze heb ik ondertussen gevonden en kan ik het spel openen, maar hij wil geen levels laden > alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik het goed doe. Ik heb een vraag over PSP homebrew. Wat is dat precies en hoe kan ik het zelf gebruiken? Ik hoor vaak dat je je PSP moet ‘hacken’ of zo, maar hoe werkt dat? Ik zou het leuk vinden om wat meer games of apps te kunnen spelen. Alvast bedankt! ExpertJan: Hey GamePeter! Welkom op het forum. Fijn dat je het vraagt, want homebrew op de PSP is echt een cool onderwerp. Homebrew zijn eigenlijk games en applicaties die door gebruikers zijn gemaakt, in plaats van door grote bedrijven. Het leuke is dat je met homebrew allerlei nie…
Laatste reactie door gamer12, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo iedereen. Opnieuw heb ik weer eens ERROR :S Dit keer fatal error RMN40. Ik heb windows 7 dus kan ik geen service packs gaan gebruiken. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bedankt.
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden. ik heb nu langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe........... gr thijs
Laatste reactie door Thijs., -
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
playstation 2
door vorabrax75- 7 reacties
- 1,7k weergaven
goeiedag ik heb een vraag over ombouwen er zijn meerdere keuzes nou wou ik weten wat het beste is om me playstation 2 om te laten bouwen of memor 32 of met hd?
Laatste reactie door IfElse, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Lost Planet 3-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Lost Planet 3-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Lost_Planet_3-FLT Releasedatum: 27 augustus 2013 Retail Datum: 27 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-lop Bron: DVD Grootte: 14,47 GB Genre: Actie Critici: Spark Unlimited, Capcom Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Spark Unlimited, Capcom style=”color: #FF0000″> Update: Lost.Planet.3.Language.Selector-FLTDOX [NFO - DOWNLOAD] Omschrijving Lost Planet 3 onthult nieuwe waarheden over de onhe…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu Gta iv episodes gedownload en uit gepakt. De erbij hoorende crack ook(van ali213) Heb de crack bestanden verplaatst naar de map EFLC. Ik weet veder niet meer hoe ik veder moet. Als ik op launchGTA klik doet hij het. Dit is maar tijdelijk, als ik bij het menu ben krijg ik : The downloadable content reqiured for this autoload is not available. Press ENTER to start a new game of GTA : Episodes From Liberty City. ik druk op enter en er staat tijdens het laden rechtsonderin: LOAD FAILED STARTIN A NEW GAME. even later krijg ik van windows te horen: EFLC doet het niet meer graag een reactie...
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb plannen om een 3DS te kopen. Maar die spellen zijn zo *()&*^duur... Dus ik wil ze uit Amerika halen. Maar dan komt het volgende, namelijk: Is de 3DS regiovrij? Dus kunnen er Amerikaanse spellen gespeeld worden op een Europese 3DS? Alvast Dank! O0
Laatste reactie door PeaceFreak,