Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
ik ga wat vertellen over steam. -steam is een programma waarmee je demo's kunt opzoeken en meteen downloaden, op steam kun je ook spellen kopen. bij steam kun je spellen downloaden en daarna meteen spelen. nog enige uitleg van de site+download: http://store.steampowered.com/about/ -Direct toegang tot je favoriete games De volledige Steam-bibliotheek en alle toekomstige Steam-releases binnen handbereik. Nadat je een spel hebt gekocht, kun je het meteen downloaden en spelen. Sluit je aan bij de Steam-community Je kunt iemand vinden om mee te gamen, afspreken met vrienden, groepen met dezelfde interesses zoeken, en chats, wedstrijden en toernooien organiseren en bi…
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Ik heb GTA IV gedownloaded en tijdens de installatie vraagt hij om Disc 0 met data4.cab Er is helemaal geen data4.cab, alleen data1 2 en 3 .cab. Weet iemand wat ik moet doen want ik kan zo niet verder installeren. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
mensen ik heb vanmidag cod4 weer geinstalleerd, ik heb het een tijd geleden al gespeeld en dat ging perfect! natuurlijk speel ik op cracked servers... maar nu word ik elke keer gedisconected als ik inlog op een server...ik kan wel het spel zien en mijn groep kiezen, maar 2 sec. later ben ik dr af.. zelf dacht ik dat het kon liggen aan mijn videokaart die nie up to date was..ik heb een ati radeon x1600, zou iemand miss een link kunnnen geven van een nieuwe update of driver daarvoor? me doorverwijzen naar de site van ati of amd werkt nie..ik heb al veel geprobeerd! als iemand een andere oplossing weet is ie ook welkom!! thnx en grtz:)
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand waar je in België een psp phat kunt kopen (nieuw)?
Laatste reactie door arnem10, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb een omgebouwde ps2 en ik heb een paar iso bestandjes voor ps2 gedownload en wil hem daarna branden. ik heb nu langzamerhand al 5 lege dvd schijfjes verkloot en het wil maar steeds niet lukken. bij eentje pakt ie het wel als een game alleen daarna zegt die: plaats een playstation of playstation 2 disc. Bij eentje laad die wel een half uur en is dan nog steeds niet klaar en bij eentje zegt ie fout bij het lezen van disc. :-\ kword er ziek van. Wil iemand mij helpen? Ik weet niet wat ik fout doe........... gr thijs
Laatste reactie door Thijs., -
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Lost Planet 3-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Lost Planet 3-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Lost_Planet_3-FLT Releasedatum: 27 augustus 2013 Retail Datum: 27 augustus 2013 Bestandsnaam: flt-lop Bron: DVD Grootte: 14,47 GB Genre: Actie Critici: Spark Unlimited, Capcom Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Spark Unlimited, Capcom style=”color: #FF0000″> Update: Lost.Planet.3.Language.Selector-FLTDOX [NFO - DOWNLOAD] Omschrijving Lost Planet 3 onthult nieuwe waarheden over de onhe…
Laatste reactie door DukeNPDA, -
error x80040707
door firecrack- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 ik heb al op het internet gekeken maar ik weet echt niet wat ik moet doen het allerbelangrijkste is: dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. dus echt met EEN goede reden mvg spijdie ps. kan iemand mij helpe???? ???
Laatste reactie door Cédric., -
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
(ik heb al eerdere deze topic gestart maar toen bestond hij ineens niet meer!) Hallo, ik heb sinds kort fifa 11(gedownload :). Nu deed alles het goed, maar het beeld is erg slecht bij een wedstrijd, Er zitten gaten in de spelers, en ze hebben geen benen. Ook vallen sommige stukken tekst weg in het spel. Ik dacht dat ik een verkeerde download had, en heb een andere geprobeert.... Maar daar was het zelfde probleem... Ik heb fifa 8-9-10 allemaal al gehad en ze deden het super... Heeft iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Wie weet of er al een crack is voor de patch(8.0.1) voor FM 08 Ik heb al op gamecopyworld gekeken maar daar staat helemaal niks van FM 08 op Ik hoop dat iemand weet hoe ik met de crack kan spelen. Thanx
Laatste reactie door tijnbroek, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb plannen om een 3DS te kopen. Maar die spellen zijn zo *()&*^duur... Dus ik wil ze uit Amerika halen. Maar dan komt het volgende, namelijk: Is de 3DS regiovrij? Dus kunnen er Amerikaanse spellen gespeeld worden op een Europese 3DS? Alvast Dank! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
De EZ flash kun je aansluiten op je computer. Dan kun je gameboy spellen downloaden en erop zetten zodat je ze kunt spelen op je gameboy advance. Dus je zit niet met 10 tallen spelletjes te sjouwen, maar kan er gewoon meerdere op 1 cardridge zetten. Ik heb tot nu toe de volgende games op de cartridge: -Power Of Grayskull -Spiderman Mysterio Menace -Batman Vengeance -Power Rangers Wild Force -Crash Spyro Vol 1 - Rayman Hoodlum Havoc - Crash Bandicoot 2 Het toffe aan dit ding is dat dat niet met een SD kaart in je computer gaat, maar dat je er een EZ writer bij hebt. Met de juiste software kan je een backup maken van de safe games van je originele …
Laatste reactie door Sert70, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Effe een vraagje... Welk R4 kaartje is het beste voor de Nintendo dsi XL? Ik heb hiervoor R4i Gold Card gehad... Grts O0
Laatste reactie door ben1203, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ey, Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin (onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van + een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet. Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde. Grtz, en alvast bedankt
Laatste reactie door DutchFighter, -
Alle The lord of the rings games
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, Ik vind de lord of the rings spellen goeie spellen alleen heb ik nu het probleem dat als ik er een opstart zecht ie dat ik de verkeerde cd heb terwijl ik dat niet heb en als ik een crack gebruik werkt al helemaal niet! Weet iemand wat ik moet doen? Mvg Olaf
-
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
Laatste reactie door Erwin.,