Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]5 April 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie, TTP[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Namco Bandai Games[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Kan ik niet vinden, als iemand anders het heeft, post het hier please?[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Er is geen multiplayer[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Black Lion Studios[/td] [/table] verhaallijn: Shadow Harvest is een zeer meeslepende 3rd-person tactische actiegame in het jaar 2025 op diverse huidige en toekomstige punten van het con…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Na een geruime tijd had ik weer een oud spel terug gevonden. Na wat blijdschap heb ik het spel geprobeerd te spelen, maar krijg het niet geinstaleerd. elke keer als ik op de instalatiebutton druk krijg ik deze melding "c:\windows\system32\autoexec.nt Het systeembestand is niet geschik voor een ms-dos- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten" Is er een manier om je systeem zo aan te passen dat ik het spel toch kan spelen en zonder mijn windows helemaal opnieuw op mijn pc te zetten??
Laatste reactie door Tuny, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen. ik heb Company of heroes gedownload en geinstalleerd... maar als ik hem wil spelen en ik begin een missie of een skirmish dan zijn er allemaal groen, blauw, rood, zwart, witte kleuren... ook zijn er geen units te zien 0.0 iemand een oplossing?
Laatste reactie door roykev3, -
- 9 reacties
- 1,9k weergaven
hoi heb een vraag heb een spel voor de wij gedownload smash brawl heb hem kleiner gemaakt met wijscrubber maar dan is het spel nog te groot om op 1 dvd te zetten hoe kan ik dit oplossen bedankt
Laatste reactie door kismo, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
(ik heb al eerdere deze topic gestart maar toen bestond hij ineens niet meer!) Hallo, ik heb sinds kort fifa 11(gedownload :). Nu deed alles het goed, maar het beeld is erg slecht bij een wedstrijd, Er zitten gaten in de spelers, en ze hebben geen benen. Ook vallen sommige stukken tekst weg in het spel. Ik dacht dat ik een verkeerde download had, en heb een andere geprobeert.... Maar daar was het zelfde probleem... Ik heb fifa 8-9-10 allemaal al gehad en ze deden het super... Heeft iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb de sims 2 torrent gedownload verder gedownload met vuze uitgepakt en na uren w8en loop ik vast in de ''handleiding staat: Bij starten van het spel wordt om CD 1 gevraagd. De kopie die je nu hebt, voldoet niet, omdat daarop niet de beveiligingscodes staan, die wel op het origineel staan. Doe dus voor je gaat spelen eerst het volgende: - Stop het spel - Maak een backup van sims2.exe in de programmadirectory van Sims 2 (meestal "C:\Program Files\EA Games\De Sims 2\TSBin\") - Kopieer het hier bijgesloten programma "sims2.exe" naar die programmadirectory, ter vervanging van de originele sims2.exe. - Start het spel opnieuw. Klaar ! maar ik kan sims2.exe …
Laatste reactie door Kelly__, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Allemaal, Mijn DS (fat) is laatst gevallen. Toen ik daar mijn Oude Acekard 2i instak, geen spel werkte. Toen bestelde ik een nieuwe, die werkt ook niet. Hij blijft hangen na het laden van een game, ook op een andere ds. Het vreemde is, dat als ik mijn oude R4 (normale) er in stop, hij wel spellen laad. Maar daar werken niet alle spellen op. Ik wil dus dat mijn nieuwe Acekard2i, firmware 1.8.1, het gewoon doet... Weet iemand hoe ik dit euvel kam verhelpen?? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
FEAR Italiaans
door Gast sharif256- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Is er hier iemand die weet of ik de gedownloade versei van FEAR die ik geinstalleerd heb van italiaans of ik die na installatie ofzo in engels kan zetten of een patch ofzo?????? greetz
-
cod 4 probleem
door koetje123- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ey, ik heb dus cod 4 gedownload en geïnstalleerd ook crack erover heen alleen krijg ik nu een foutmelding wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi allemaal, Ik heb met bittorrent fifa 09 gedownload, maar ik kan hem niet starten omdat de registratiecode ontbreekt! Kan iemand mij asjeblieft helpen???? O0 tzou fantastisch zijn! alvast bedankt! Als je me iets daarover kan vertellen, mail me dan op rolfwoltinge@solcon.nl Rolf
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
hallo allemaal ik ben bezig mijn psp 2000 te hacken daarvoor heb ik een mmakkelijke video gevonden How to hack your PSP WITHOUT A PANDORA BATTERY (HD) Easiest tutorial on youtube! maa rmijn firmware is 6.37 en dat lukt alleen op 5.03 nu is mijn vraag hoe doe ik dat mijn firmware naar 5.03 te brengen mvg
Laatste reactie door delly, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb pro cycling manager gemount met daemon tools maar als ik het wil starten komt er dit op: http://i43.tinypic.com/2s14v13.jpg Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Erwin., -
ps2 ombouwen??
door djamide- 2 reacties
- 1,9k weergaven
waar zou ik dit kunnen doen? zijn er risicos? kan iemand mij hier meer over vertellen.... O0
Laatste reactie door teun2, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, heeft er iemand een fatsoenlijke crack voor mij voor bia: hh want bij vraagt hij die heletijd om een cd maar heb wel al een crack erover gegooit alsvast bedankt
Laatste reactie door nathaninho, -
- 12 reacties
- 1,9k weergaven
Ik wil dus Saints Row 2 spelen... heb de torrent gedownload (typ ''Saints Row 2 torrent'' in en klik dan op de eerste) maar ik snap er helemaal niks van ik moet iets uitpakken maar dat wil niet want dan krijg ik een error... kan iemand alsjeblieft helpen???
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een omgebouwde nintendo wii. Alleen lopen de orginele spellen steeds vast (alleen wii sports doet het nog), de gebrande spellen doen het helemaal niet meer. *Ik heb em naar de ombouwservice gebracht die heeft een nieuwe laserstraal erin gedaan, maar tevergeefs, dat ding doet het nog steeds niet. *Toen weer teruggebracht zeggen ze: update je wii. (heb ik toen gedaan via de console waarbij ik eerst de wii verbond met het internet, helpt ook niet) *Ik heb toen een update via internet gezocht op de site van wiikey.cn, toen wiikey geklikt vervolgens EUR. (de gebrande schijf doet et niet op de wii) Weten jullie wat ik nu nog kan doen?? :-[ Alvast bedankt O0
Laatste reactie door rodney12, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Heb beide games gedownload en geinstalleerd op mijn pc, maar op het moment dat ik ze wil spelen krijg ik de melding dat ik de cdrom in de drive moet doen, dit terwijl die er in zit.Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Laatste reactie door Cédric., -
sims 1 serial
door kevimmen- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hee Ik heb sims 1 gedownload maar er zit steeds geen ketgenerator of zo bij. Weet iemand waar ik een serial kan halen.... Ik kan alleen maar nep sites vinden. Help??
Laatste reactie door kevimmen, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hoi, ik heb het spel GTA gedownload en geïnstalleerd maar nu vraagt die om de cd (en die heb ik natuurlijk niet) kan ik hier iets tegen doen en zo ja: wat? mvg, namsob
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben in bijna alle cracked servers van cod 4 gebanned om een duistere punkbuster rede. heeft een van jullie misschien een oplossing hoe ik weer lekker kan spelen? Zodat ik ook niet meer gekickt wordt? Ik heb het er best voor over om opnieuw met de levels te beginnen ik hoor het graag!
Laatste reactie door Jeroen, -
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Weet iemand waar je in België een psp phat kunt kopen (nieuw)?
Laatste reactie door arnem10, -
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm,