Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
De beste gratis pc-games
door Gast Drifter- 1 reactie
- 1.8k weergaven
De 20 beste gratis pc-games Er is meer dan genoeg te spelen zonder de portemonnee te hoeven trekken. In discussies over gamen op een pc of gamen op een console wordt vaak het argument aangehaald dat gamen op de pc zoveel duurder is vanwege de hardware. Niet alleen is dat argument achterhaald, dankzij de vele gratis games kan je onder de streep alsnog goedkoper uitkomen. Het is uiteraard nog heel goed mogelijk een game computer in elkaar te zetten die vele malen duurder is dan een spelcomputer, maar tegenwoordig kan je voor hetzelfde geld een pc in elkaar zetten die net zo krachtig is. Het helpt daarbij ook dat je voor de pc een hele zwik aan gratis games k…
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Weet iemand waar je in België een psp phat kunt kopen (nieuw)?
Laatste reactie door arnem10, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
hallo ik heb eigen server ik heb een klein probleem ik zie me server staan in xfire maar niet in cod 1 mp wat moet ik doen :'( O0 dit is mijn master servers set sv_master1 "codmaster.activision.com"set sv_master2 "master.gamespy.com:28960"set sv_master3 "codmaster.activision.com"set sv_master4 "clanservers.net"set sv_master5 "codauthorize.activision.com heb ik wat vergeten of zo help plz MVG engin O0
Laatste reactie door engin1234444, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu Gta iv episodes gedownload en uit gepakt. De erbij hoorende crack ook(van ali213) Heb de crack bestanden verplaatst naar de map EFLC. Ik weet veder niet meer hoe ik veder moet. Als ik op launchGTA klik doet hij het. Dit is maar tijdelijk, als ik bij het menu ben krijg ik : The downloadable content reqiured for this autoload is not available. Press ENTER to start a new game of GTA : Episodes From Liberty City. ik druk op enter en er staat tijdens het laden rechtsonderin: LOAD FAILED STARTIN A NEW GAME. even later krijg ik van windows te horen: EFLC doet het niet meer graag een reactie...
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb een vraag? steeds als ik een spel speel op mijn pc ( bijv: nfs most wanted/carbon of the godfather) valt na een tijdje spelen gewoon het spel uit. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhinderen? gr.jan
Laatste reactie door jan1991, -
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Goedemiddag, Ik wil graag weten of de handleiding voor R4DS Nintendo DS (lite) ook geldt voor een Mac. We hebben een poging gewaagd, maar lopen al bij stap 1 vast. Alvast dank, Mildred
-
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Ik heb u-sing gedownload en gebrand, het werkt maar de wii blijft maar vragen om een micro in de usb-ingangen te steken. Ik heb ergens gelezen dat dit met IOS 37 te maken heeft, en deze heb ik dan ook geïnstalleerd, jammergenoeg zonder resultaten. Weet er iemand wat je daar aan kunt doen? Alvast bedankt voor de hulp Groetjes Peaceandsilent
Laatste reactie door Zombymario, -
Game maken.
door Rikkert.- 8 reacties
- 1.8k weergaven
Heb al gezocht via google en hier maar ik vind niks. Weet iemand misschien een makkelijke game maker?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario,