Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb GTA IV gedownloaded en tijdens de installatie vraagt hij om Disc 0 met data4.cab Er is helemaal geen data4.cab, alleen data1 2 en 3 .cab. Weet iemand wat ik moet doen want ik kan zo niet verder installeren. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hey, ik wou weer eens caterpillar construction tycoon spelen, maar als ik een level wil laden, loopt het spel altijd vast > Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Eerst wou hij spel niet openen om een een dll-file niet had, maar deze heb ik ondertussen gevonden en kan ik het spel openen, maar hij wil geen levels laden > alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, eerst maar eens een antwoord beginnen voor iedereen die alles heeft geinstalleerd en er komt een menuutje in beeld te staan waar je nog maals de code moet invoeren om verder te gaan dit kan je omzeilen door gewoon de crack aan te klikken in plaats van de cd. Nu mijn vraag als ik FIFA heb gestart komt er als ik online wil spelen te staan dat ik de game eerst moet veriferen terwijl alles het wel gewoon goed doet weet iemand hier een oplossing voor??? ik hoop niet dat deze topic niet word gesloten want het is niet dezelfde vraag van andere die echt zoeken naar de code. groeten jeffrey.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Need for Speed Undercover: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] O0 O0 O0 ;D ;D ;D
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
(ik heb al eerdere deze topic gestart maar toen bestond hij ineens niet meer!) Hallo, ik heb sinds kort fifa 11(gedownload :). Nu deed alles het goed, maar het beeld is erg slecht bij een wedstrijd, Er zitten gaten in de spelers, en ze hebben geen benen. Ook vallen sommige stukken tekst weg in het spel. Ik dacht dat ik een verkeerde download had, en heb een andere geprobeert.... Maar daar was het zelfde probleem... Ik heb fifa 8-9-10 allemaal al gehad en ze deden het super... Heeft iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
weet iemand hoe je een .nfo bestand kan openen waarin de serial key in zit?
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Wie weet of er al een crack is voor de patch(8.0.1) voor FM 08 Ik heb al op gamecopyworld gekeken maar daar staat helemaal niks van FM 08 op Ik hoop dat iemand weet hoe ik met de crack kan spelen. Thanx
Laatste reactie door tijnbroek, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
Alle The lord of the rings games
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo allemaal, Ik vind de lord of the rings spellen goeie spellen alleen heb ik nu het probleem dat als ik er een opstart zecht ie dat ik de verkeerde cd heb terwijl ik dat niet heb en als ik een crack gebruik werkt al helemaal niet! Weet iemand wat ik moet doen? Mvg Olaf
-
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
eej, ik heb pas geleden van iemand gehoord van skullptura(goed geschreven) je kon het voor spellen gebruiken maar, wat is het nou eigenlijk en hoe kan je het gebruiken, en zijn er goede site's voor games met skullptura wil iemand me helpen? bvd
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
Game maken
door Dark Legend- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik wil graag een beetje bekend raken met het maken van een game. Nu vraag ik me af, of iemand heir er ervaring in heeft en waar ik het kan leren (gratis). Ik weet dat het erg veel werk is en dat je het echt niet in een paar maanden onder de knie hebt, maar ik wil gewoon de basics kennen, kan iemand me hiermee helpen? alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Effe een vraagje... Welk R4 kaartje is het beste voor de Nintendo dsi XL? Ik heb hiervoor R4i Gold Card gehad... Grts O0
Laatste reactie door ben1203, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb dus Aliens vs Predator gedownload en geïnstalleerd maar als ik hem opstart krijg ik een black screen how los ik dit op? ik heb alles zo'n beetje al geprobeerd
Laatste reactie door roykev3, -
Heej mensen, weet iemand van jullie misschien een torrent voor Handball Manager 2008 of 2009? Alvast bedankt, Bramm..
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo iedereen. Opnieuw heb ik weer eens ERROR :S Dit keer fatal error RMN40. Ik heb windows 7 dus kan ik geen service packs gaan gebruiken. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bedankt.
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__,