Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil met een maatje van me via een cross kabel command and conquer generals doen. ik heb hem via origin en me maatje gewoon legaal gekocht. maar het probleem is dat als wij elkaar willen joinen dat dat hij dan zegt dat er een mismatch is. Doordat er een van ons twee een andere versie heb. hoe kunnen we dit oplossen? P.S. ik zit in het buitenland vandaar dat het zo laat lijkt dat ik post
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
ik ben dus een noob in crack games enzo en ik wil graag wat games downloaden. Ik weet jammer niet hoe dat moet. Zou iemand me kunnen helpen? Neem maar van me aan dat niets van crackprogramma's heb, ik weet er helemaal niets van. Ik heb al youtube filmpjes bekeken maar niets lukt. Please, help!
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Zojuist wilde ik mijn zoon blij maken met fifa 11 op een TTds. Helaas krijg ik de melding dat ik de ds moet resetten. (voorheen deed Fifa10 het wel) Ik heb alles gedownload op de V1.18_V5943. Weet iemand of ik iets verkeerd doe? Graag maak ik de belofte waar bij de grote voetbalfan
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik heb u-sing gedownload en gebrand, het werkt maar de wii blijft maar vragen om een micro in de usb-ingangen te steken. Ik heb ergens gelezen dat dit met IOS 37 te maken heeft, en deze heb ik dan ook geïnstalleerd, jammergenoeg zonder resultaten. Weet er iemand wat je daar aan kunt doen? Alvast bedankt voor de hulp Groetjes Peaceandsilent
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
telkens ik een game wil spelen, en ik de cd in de drive speel, en ik op afspelen druk krijg ik een foutmelding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd Vanaf dat momnt raak ik niet meer verder programmas als daemon tools heb ik al verwijderd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door sporting04, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo weet iemand of Lord of the Rings: Battle for Middle-Eartht 2: Rise of the Witch-King misschien ook op de mac te spelen is?? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
Hallo, ben hitman 2 aan het spelen, maar kom niet verder, moet een autobom plaatsen, maar weet niet hoe ik deze aktiveer of uberhaubt maar aan de auto vast krijg. wie helpt mij? :-\
Laatste reactie door kaynick, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo ik heb onlangs settlers VI rise of an empire gedownload ik heb het spel geïnstalleerd , zonder problemen ik start het spel op , ook zonder problemen, maar dan als ik een nieuw spel begin of ik laad een bestaand spel dan gaat het spel enorm traag, het is gewoon helemaal niet meer aangenaam om het te spelen dat ik er mee ben gestopt. maar ik weet zeker dat het een leuk spel zou kunnen zijn dus vraag ik wat raad aan jullie , of jullie geen oplossing hebben. trouwens, mijn computer is geschikt voor het spel en ik heb de drivers van de grafische kaart pas geupdatetd mijn computer processor: AMD Sempron 2800+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM op…
Laatste reactie door jann, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
.
Laatste reactie door fred212, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Mijn Blade&Soul Online account is offline wegens verdachte activiteit. ik snap helemaal niets van kan niet aanmelden ook niet met ander email adres wat kan ik doen?
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Beste leden, Nog een probleempje in windows 7, Ik heb cod 4 gedownload en de singleplayer doet het uitstekend op hoogste kwaliteit. Nu start ik met HLSW de multiplayer op zoals ik ook altijd in windows xp deed, dan krijg ik een zwart beeld met alleen de muis in beeld, dat duurt 30 seconde en dan sluit het af. Het is exact dezelfde versie als bij xp en het zijn ook dezelfde servers. Ook heb ik cod4 in mijn firewall toegestaan. Het zou heel fantastisch zijn als je mij weer aan mijn verslaving kon helpen, mvg cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander,