Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik ben al een paar dagen runescape aan het spelen maar hij gaat alleen op low quality ik wil hem wel op high quality voor fullscreen spelen, maar hij wil niet werken. dit kwam erop: Your operating system: Windows Vista x86 6.0 Your graphics card: Microsoft Corporation GDI Generic Your graphics card driver has the following problems: Software Rasteriser Unsupported OpenGL Version No Multi-Texturing Insufficient Texture Units No Extended Multi-Texturing hoe kan ik die allemaal verbeteren? plz help
Laatste reactie door robin1994, -
Teamspeak?
door tepro- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Hey wie weet waar ik een goeje gratis teamspeak kan krijgen heb heel google afgespeurd maar kan niks vinden jullie miss?
Laatste reactie door tepro, -
- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo Ik heb GTA IV gedownloaded en tijdens de installatie vraagt hij om Disc 0 met data4.cab Er is helemaal geen data4.cab, alleen data1 2 en 3 .cab. Weet iemand wat ik moet doen want ik kan zo niet verder installeren. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Telkens als ik het spel opstart opend hij hem en begint hij met opstarten, ik krijg de reclame's te zien en dan opeens sluit hij af en komt er een foutmelding er komt te staan : not well-formed (invalid token) at line 1 of last_saved_game.xml heb hem al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet. Kan iemand mij helpen? ps. de game is gedownload
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo mensen het klinkt een beetje heel erg raar :geheim: maar ik heb op youtube naar een game gezocht die ik wou (counter strike source) en ik kreeg een filmpje over counter strike source. in dat filmpje wordt uitgelegd wat je moet doen als je counter strike source wil downloaden en waar je het kan downloaden ik heb het geprobeerd met anti virus programma`s,games en Windows programma's probeer het eens O0 P.S kijk ook bij de commentaar of het wel een virus is of niet!!!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 9 reacties
- 1,9k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hee mensen, Ik heb net GTA SA-MP gedownload. Als ik het spel opstart, klik ik naast favorites op Internet, maar er komen geen servers tevoorschijn. Ook niet bij official. Het gaat om v0.2.2 RC3. Master Server update wil ook niet. Kan iemand me helpen? MVG Lajos
Laatste reactie door steffris, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb opgemerkt dat veel bezoekers van SPAM op mijn site belanden. Ik, beheerder van SPAM, wilde jullie hierbij even persoonlijk informeren dat ik nieuwe SPAM heb ontwikkeld. Op SPAM vind je een forum met meer SPAM, nog duidelijkere SPAM, betere SPAM en nog snellere SPAM op je vragen! Daarnaast hebben we nu ook een blog met daarin de laatste SPAM! Bijvoorbeeld de SPAM, de SPAM voor de nieuwe SPAM. SPAM Groetjes, SPAM //modbreak: Slotje.
Laatste reactie door Vico, -
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
aion online
door xtaix- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Ik zag dat dit een nieuw spel is op bol.com nu wil ik deze testen, maar bestaat er ook een trial account zodat je hem kan testen?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 11 reacties
- 1,9k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, een tijd geleden heb ik battlefield 2 gedownload, maar helaas moet je het spel kopen als je BFHQ en multiplayer wilt spelen. dat is in mijn geval toch aangezien het niet lukt gelukkig kan ik mij amuseren met singleplayer, maar is er een mogelijkheid om de kaartgrootte te vergroten. want ik had ook zo'n boosterpack gedownload, maar kaartgrootte 16 is niet groot genoeg om met de vliegtuigen te kunnen spelen , of gaat dat enkel met BFHQ?
Laatste reactie door njitram, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon, -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Wie weet of er al een crack is voor de patch(8.0.1) voor FM 08 Ik heb al op gamecopyworld gekeken maar daar staat helemaal niks van FM 08 op Ik hoop dat iemand weet hoe ik met de crack kan spelen. Thanx
Laatste reactie door tijnbroek,