Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weet iemand of Lord of the Rings: Battle for Middle-Eartht 2: Rise of the Witch-King misschien ook op de mac te spelen is?? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter? thanks
Laatste reactie door Jeroen, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb hier een vraag voor gevorderde mensen wat ook goed bekent zijn met wetten over downloaden. Iedereen denkt tot downloaden illigaal is, maar voor zover ik weet mag je alleen een game downloaden als je er eerder voor heb betaald, bijv als je cd kapot gaat. Maar ik heb Cod Mw2 op de xbox360 gekocht maar omdat een deel van mijn vrienden Cod Mw2 op de pc spelen wil ik hem ook graag op de pc hebben. Nu kan je met een crack steam omzeilen en gewoon online spelen maar ben ik strafbaar? Want ik heb eerder voor de game betaald. Hoop hier een goed antwood op te krijgen en een goed betrouwbare bron zal ook handig zijn. Greetz, DeAdSeYe
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Zojuist wilde ik mijn zoon blij maken met fifa 11 op een TTds. Helaas krijg ik de melding dat ik de ds moet resetten. (voorheen deed Fifa10 het wel) Ik heb alles gedownload op de V1.18_V5943. Weet iemand of ik iets verkeerd doe? Graag maak ik de belofte waar bij de grote voetbalfan
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico, -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey guys, ik krijg the saboteur niet aan de gang, alles werkt tot de game gaat beginnen (als je voor normaal of wat dan ook aan moeilijkheid heb gekozen) ik heb de 1.3 beta patch eroverheen gedaan met bijhorende crack om te proberen maar hij blijft in het laad scherm zitten, ik kan wel gewoon een webpagina b.v. openen om uit het spel te komen maar het level laad nooit helemaal in. wie weet raad? (ik speel nu trouwens 2 dagen met de belkin n52te maar dat rockt behoorlijk)
Laatste reactie door katarina, -
Game maken
door Dark Legend- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil graag een beetje bekend raken met het maken van een game. Nu vraag ik me af, of iemand heir er ervaring in heeft en waar ik het kan leren (gratis). Ik weet dat het erg veel werk is en dat je het echt niet in een paar maanden onder de knie hebt, maar ik wil gewoon de basics kennen, kan iemand me hiermee helpen? alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
aion online
door xtaix- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zag dat dit een nieuw spel is op bol.com nu wil ik deze testen, maar bestaat er ook een trial account zodat je hem kan testen?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke,