Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon, -
gta sa
door kaasbroodje- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik zit vast in een missie dat je naar een low riders wedstrijd gaat. weet iemand een manier om die missie over te kunnen slaan of waar ik een save kan downloaden van iemand die die missie heeft gehaald heb een trainer gevonden maar weet niet hoe die werkt ken geen duits Anleitung: Einfach die Lowrider oder die Beach Party Mission starten, [ALT]+[TAB] drücken und den Trainer starten! Dieser Trainer gibt euch in der Lowrider und Beach Party Mission unendlich Punkte!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
hey, Ik had ooit ergens gelezen dat het mogelijk zou zijn om je computer te besturen met je DS. Weet iemand of dit echt mogelijk is, en als het mogelijk is hoe? alvast heel erg bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1,7k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Epic Games geeft pc-versie Shadow Complex Remastered gratis weg in december Epic Games heeft aangekondigd dat er een remaster verschijnt van Shadow Complex, een game die in 2009 werd uitgebracht op Xbox Live Arcade. Begin 2016 komt het spel uit voor de Xbox One en PlayStation 4, de pc-versie is nu beschikbaar en tijdelijk gratis. Shadow Complex is een sidescroller ontwikkeld door ChAIR Entertainment, een divisie van Epic Games. In 2009 verscheen de game als download voor de Xbox 360. Het spel kreeg overwegend goede recensies, dankzij de old-school gameplay gecombineerd met moderne graphics. Epic Games kondigt nu aan dat er een remaster verschijnt voor de nieuwe generatie …
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
wie kan mij aub helpen ? Ik heb een r4i kaartje gekocht van het merk ds happy box versie brand newV2.0 Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het echt echt niet!!!! Ik heb via www.r4isdhc.com en www.nds9.com alles gedaan zoals het moet maar ik krij alleen een zwart beeld op mijn dsi xl De verpakking is rood en het kaartje is ook rood ik zelf heb geen verstand van computers dus wie kan mij helpen aub Alvast bedankt voor de moeite gr angelique
Laatste reactie door tamari, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hoi, als ik gta sa probeer te straten lukt het wel maar na ongeveer 20 sec als die plaatjes komen met tekst onderaan dan gaat die automatisch afsluiten en doet die het niet, dat gebeurt telkens opnieuw als ik hem opstart. ik heb het opnieuw geinstalleer en dat heblpt niet. en hij is ook gecrackt. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Valt de 8C om te bouwen???
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil graag een ps3 headset voor sinterklaas maar ik vroeg me af doet deze headset t op de ps3? https://dynabyte.nl/artikel/7111080/Logitech_USB_Headset_H330 Het is een usb headset maar ik weet niet zeker of hij wel werkt..
Laatste reactie door Erwin., -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
hoi heb een vraag heb een spel voor de wij gedownload smash brawl heb hem kleiner gemaakt met wijscrubber maar dan is het spel nog te groot om op 1 dvd te zetten hoe kan ik dit oplossen bedankt
Laatste reactie door kismo, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
playstation 2
door vorabrax75- 7 reacties
- 1,7k weergaven
goeiedag ik heb een vraag over ombouwen er zijn meerdere keuzes nou wou ik weten wat het beste is om me playstation 2 om te laten bouwen of memor 32 of met hd?
Laatste reactie door IfElse, -
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter? thanks
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi, Ik vroeg me af of iemand deze hack voor de heeft gebruikt en of hij werkt op een nieuwere versie van de Wii. Ik hoor het graag ^-^
Laatste reactie door Huismus, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb hier een vraag voor gevorderde mensen wat ook goed bekent zijn met wetten over downloaden. Iedereen denkt tot downloaden illigaal is, maar voor zover ik weet mag je alleen een game downloaden als je er eerder voor heb betaald, bijv als je cd kapot gaat. Maar ik heb Cod Mw2 op de xbox360 gekocht maar omdat een deel van mijn vrienden Cod Mw2 op de pc spelen wil ik hem ook graag op de pc hebben. Nu kan je met een crack steam omzeilen en gewoon online spelen maar ben ik strafbaar? Want ik heb eerder voor de game betaald. Hoop hier een goed antwood op te krijgen en een goed betrouwbare bron zal ook handig zijn. Greetz, DeAdSeYe
Laatste reactie door C.K7, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo iedereen, ik vroeg me af welke spellen er exclusief zijn uit gekomen voor amerikaanse wii ik weet dat mario super sluggers er 1 van is en ik gok op 1 of 2 resident evils aangezien ik deze alleen nog maar heb gevonden in ntsc maar ik vroeg me af of er nog zijn
Laatste reactie door Flemming,