Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Zojuist wilde ik mijn zoon blij maken met fifa 11 op een TTds. Helaas krijg ik de melding dat ik de ds moet resetten. (voorheen deed Fifa10 het wel) Ik heb alles gedownload op de V1.18_V5943. Weet iemand of ik iets verkeerd doe? Graag maak ik de belofte waar bij de grote voetbalfan
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
hoi heb een vraag heb een spel voor de wij gedownload smash brawl heb hem kleiner gemaakt met wijscrubber maar dan is het spel nog te groot om op 1 dvd te zetten hoe kan ik dit oplossen bedankt
Laatste reactie door kismo, -
Game maken
door Dark Legend- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil graag een beetje bekend raken met het maken van een game. Nu vraag ik me af, of iemand heir er ervaring in heeft en waar ik het kan leren (gratis). Ik weet dat het erg veel werk is en dat je het echt niet in een paar maanden onder de knie hebt, maar ik wil gewoon de basics kennen, kan iemand me hiermee helpen? alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
Hallo, ben hitman 2 aan het spelen, maar kom niet verder, moet een autobom plaatsen, maar weet niet hoe ik deze aktiveer of uberhaubt maar aan de auto vast krijg. wie helpt mij? :-\
Laatste reactie door kaynick, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb hier een vraag voor gevorderde mensen wat ook goed bekent zijn met wetten over downloaden. Iedereen denkt tot downloaden illigaal is, maar voor zover ik weet mag je alleen een game downloaden als je er eerder voor heb betaald, bijv als je cd kapot gaat. Maar ik heb Cod Mw2 op de xbox360 gekocht maar omdat een deel van mijn vrienden Cod Mw2 op de pc spelen wil ik hem ook graag op de pc hebben. Nu kan je met een crack steam omzeilen en gewoon online spelen maar ben ik strafbaar? Want ik heb eerder voor de game betaald. Hoop hier een goed antwood op te krijgen en een goed betrouwbare bron zal ook handig zijn. Greetz, DeAdSeYe
Laatste reactie door C.K7, -
.
Laatste reactie door fred212, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,7k weergaven
/spam
Laatste reactie door Robin, -
aion online
door xtaix- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik zag dat dit een nieuw spel is op bol.com nu wil ik deze testen, maar bestaat er ook een trial account zodat je hem kan testen?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand hoe je een .nfo bestand kan openen waarin de serial key in zit?
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360,