Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Mijn zoon heeft zijn 2ds xl bijgewerkt, door onvoorzichtigheid en nu is het v11.10.0-43E ... totaal onverwacht maar we bestelden een ntrboot-kaart op free-switch.com en ik vraag me af of de kaart nog steeds zou werken op de 2ds 11.10 om luma te installeren? Bij voorbaat dank voor het antwoord!
Laatste reactie door Hope massi, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb hier een vraag voor gevorderde mensen wat ook goed bekent zijn met wetten over downloaden. Iedereen denkt tot downloaden illigaal is, maar voor zover ik weet mag je alleen een game downloaden als je er eerder voor heb betaald, bijv als je cd kapot gaat. Maar ik heb Cod Mw2 op de xbox360 gekocht maar omdat een deel van mijn vrienden Cod Mw2 op de pc spelen wil ik hem ook graag op de pc hebben. Nu kan je met een crack steam omzeilen en gewoon online spelen maar ben ik strafbaar? Want ik heb eerder voor de game betaald. Hoop hier een goed antwood op te krijgen en een goed betrouwbare bron zal ook handig zijn. Greetz, DeAdSeYe
Laatste reactie door C.K7, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
hoi, als ik gta sa probeer te straten lukt het wel maar na ongeveer 20 sec als die plaatjes komen met tekst onderaan dan gaat die automatisch afsluiten en doet die het niet, dat gebeurt telkens opnieuw als ik hem opstart. ik heb het opnieuw geinstalleer en dat heblpt niet. en hij is ook gecrackt. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
FSX: FlightSimulatorX
door gaz- 1 reactie
- 1.8k weergaven
[move]Hey luitjes[/move] Ik heb FSX gedownload en gerepareerd en uitgepakt. Nu wil ik hem natuurlijk instaleren, alleen ik heb een probleem. telkens als ik hem wil instaleren dan wordt zo'n install voorbereider gestart en dan geeft hij een error. zie plaate/bijlage voor preciese error. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen/verhelpen. [move]groetjes en alvast bedankt GAz[/move]
Laatste reactie door nazarian, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
heey ik had hem geinstalleerd en alles alleen als ik hem nu wil opstarten komt er kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll en als ik hem bij de j schijf open komt er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Laatste reactie door dundee, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
- 5 reacties
- 1.8k weergaven
mensen ik heb vanmidag cod4 weer geinstalleerd, ik heb het een tijd geleden al gespeeld en dat ging perfect! natuurlijk speel ik op cracked servers... maar nu word ik elke keer gedisconected als ik inlog op een server...ik kan wel het spel zien en mijn groep kiezen, maar 2 sec. later ben ik dr af.. zelf dacht ik dat het kon liggen aan mijn videokaart die nie up to date was..ik heb een ati radeon x1600, zou iemand miss een link kunnnen geven van een nieuwe update of driver daarvoor? me doorverwijzen naar de site van ati of amd werkt nie..ik heb al veel geprobeerd! als iemand een andere oplossing weet is ie ook welkom!! thnx en grtz:)
Laatste reactie door xxlbuk, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Heb net een spel geinstalleerd die om de CD vraagt als ik het wil opstarten?? Het is een legale versie en ik zou dus aan het verzoek kunnen voldoen maaar tis toch een beetje omslachtig dan. Bij andere spellen vraagt ie er echter niet om en kan ik ze gewoon CD-loos spelen? Mis ik iets?? Waarom start het spel niet gewoon nu het geinstalleerd is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1.8k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door los-cuentos, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
Heej mensen, weet iemand van jullie misschien een torrent voor Handball Manager 2008 of 2009? Alvast bedankt, Bramm..
Laatste reactie door Valcorb, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
beste mensen, ik heb al van verscheiden mensen gehoord dat je cod4 niet meer cracked kunt spelen. nou ik dus ook niet meer. (nieuw mobo cod4 opnieuw instaleert) maar al mijn vrienden die cood4 ook cracked spelen, spelen het nog elke dag. is dit niet een beetje vreemd?
Laatste reactie door killmaster, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.8k weergaven
Yo gastn, COD4:mw ligt nog altijd duur in de winkel dus wil ik dat boeltje gewoon met uTorrent downloaden(FREE) Op de pirate bay vind ik wel veel torrent voor COD4:modern warefare -> 4 <- en enkele voor COD4: modern warfare.k'ben nu juist eentje aan het downloaden die 11uren duurt. Is dit normaal? This een Samsung Windows XP. Maar ik krijg binnen enkele weken Windows Vista. Maar nu nog de laaste tijd verslijten aan deze pc voor ik hem een m'n broer heef,wil ik COD4:mw downloaden,jullie hebben ernorm veel ervaring met games ,welke torrent is het snelst/betrouwbaarst/gewoon de best ,graag link geven Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!,