Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik heb u-sing gedownload en gebrand, het werkt maar de wii blijft maar vragen om een micro in de usb-ingangen te steken. Ik heb ergens gelezen dat dit met IOS 37 te maken heeft, en deze heb ik dan ook geïnstalleerd, jammergenoeg zonder resultaten. Weet er iemand wat je daar aan kunt doen? Alvast bedankt voor de hulp Groetjes Peaceandsilent
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
eej, ik heb pas geleden van iemand gehoord van skullptura(goed geschreven) je kon het voor spellen gebruiken maar, wat is het nou eigenlijk en hoe kan je het gebruiken, en zijn er goede site's voor games met skullptura wil iemand me helpen? bvd
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, telkens als ik bij fm 09 een wedstrijd wil spelen en op team bevestigen druk en dan op ja dan sluit hij het spel af en geeft hij deze fout melding: XML parsing error! Not well-formed (invalid token) at line 1 of speed.xml Weten jullie wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door koekie, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
Laatste reactie door Heisenberg, -
Installatie cd2 probleem
door Gast Kadett_city- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hé allen, Ik heb laatst C&C generals en zero hour gedownload, werkt prima. (heb de nieuwste cracks etc.) Alleen sinds ik geen onbeperkt ruimte heb op mijn HD brand ik de programma\'s op een cd. Meestal niets aan de hand. Ik heb dus de schijven gebrand met Nero 7 en ik wil ze installeren. (Nogmaals als ik ze mount met daemon tools lukt de installatie uitstekend.) CD 1 werkt prima en na een tijdje vraagt hij om CD2. Alleen als ik die er dan in doe dan vraagt hij weer naar CD 2. Ik dacht eerst dat de CD foutief was, maar na nog een keer CD2 gebrand te hebben heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik neem aan dat het een beveiliging is van EA, sinds …
-
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hey guys, ik krijg the saboteur niet aan de gang, alles werkt tot de game gaat beginnen (als je voor normaal of wat dan ook aan moeilijkheid heb gekozen) ik heb de 1.3 beta patch eroverheen gedaan met bijhorende crack om te proberen maar hij blijft in het laad scherm zitten, ik kan wel gewoon een webpagina b.v. openen om uit het spel te komen maar het level laad nooit helemaal in. wie weet raad? (ik speel nu trouwens 2 dagen met de belkin n52te maar dat rockt behoorlijk)
Laatste reactie door katarina, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Beste members, :friends: Ik heb mijn GTA SA gepatched naar versie 1.01 en daar heb ik een crack overheen gegooid. Daarna begon ik te spelen alleen mijn trainer werkte niet goed. :s Toen wou ik hem gaan downgraden naar 1.0 maar dat ging niet omdat de orginele gta_sa.exe er niet inzit (omdat er een crack in zit). Maar ik heb de gta_sa.exe niet gebackuped. : Dus nu vraag ik aan jullie of jullie misschien een orginele gta_sa.exe 1.01 file kunnen vinden. Alvast bedankt. Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,8k weergaven
/spam
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb het gedownlaud en ik heb heel veel dingen gelezen en ik heb die dingen ook gedaan maar nog steeds komt dit ik hoop dat iemand me kan helpen
Laatste reactie door Pctje, -
- 11 reacties
- 1,8k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ik zoek bots voor call of duty 1 ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden
Laatste reactie door Jacob, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, gistere heb ik GTA IV gedownload, ik heb hem geinstalleerd alles ging goed, maar nu staat dat niet in de lijst van mijn programma's, ik kan het nergens terug vinden, dan als ik ga naar program files staat het er wel tussen. kan iemand me helpen want ik word er zot van :-[
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo iedereen. Opnieuw heb ik weer eens ERROR :S Dit keer fatal error RMN40. Ik heb windows 7 dus kan ik geen service packs gaan gebruiken. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction,
