Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand hoe je een .nfo bestand kan openen waarin de serial key in zit?
Laatste reactie door marcov, -
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi, Ik vroeg me af of iemand deze hack voor de heeft gebruikt en of hij werkt op een nieuwere versie van de Wii. Ik hoor het graag ^-^
Laatste reactie door Huismus, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
hey guys, ik krijg the saboteur niet aan de gang, alles werkt tot de game gaat beginnen (als je voor normaal of wat dan ook aan moeilijkheid heb gekozen) ik heb de 1.3 beta patch eroverheen gedaan met bijhorende crack om te proberen maar hij blijft in het laad scherm zitten, ik kan wel gewoon een webpagina b.v. openen om uit het spel te komen maar het level laad nooit helemaal in. wie weet raad? (ik speel nu trouwens 2 dagen met de belkin n52te maar dat rockt behoorlijk)
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb hier een vraag voor gevorderde mensen wat ook goed bekent zijn met wetten over downloaden. Iedereen denkt tot downloaden illigaal is, maar voor zover ik weet mag je alleen een game downloaden als je er eerder voor heb betaald, bijv als je cd kapot gaat. Maar ik heb Cod Mw2 op de xbox360 gekocht maar omdat een deel van mijn vrienden Cod Mw2 op de pc spelen wil ik hem ook graag op de pc hebben. Nu kan je met een crack steam omzeilen en gewoon online spelen maar ben ik strafbaar? Want ik heb eerder voor de game betaald. Hoop hier een goed antwood op te krijgen en een goed betrouwbare bron zal ook handig zijn. Greetz, DeAdSeYe
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
Game maken
door Dark Legend- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik wil graag een beetje bekend raken met het maken van een game. Nu vraag ik me af, of iemand heir er ervaring in heeft en waar ik het kan leren (gratis). Ik weet dat het erg veel werk is en dat je het echt niet in een paar maanden onder de knie hebt, maar ik wil gewoon de basics kennen, kan iemand me hiermee helpen? alvast bedankt! O0
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo mensen. ik heb Company of heroes gedownload en geinstalleerd... maar als ik hem wil spelen en ik begin een missie of een skirmish dan zijn er allemaal groen, blauw, rood, zwart, witte kleuren... ook zijn er geen units te zien 0.0 iemand een oplossing?
Laatste reactie door roykev3, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter? thanks
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360,