Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter? thanks
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
De EZ flash kun je aansluiten op je computer. Dan kun je gameboy spellen downloaden en erop zetten zodat je ze kunt spelen op je gameboy advance. Dus je zit niet met 10 tallen spelletjes te sjouwen, maar kan er gewoon meerdere op 1 cardridge zetten. Ik heb tot nu toe de volgende games op de cartridge: -Power Of Grayskull -Spiderman Mysterio Menace -Batman Vengeance -Power Rangers Wild Force -Crash Spyro Vol 1 - Rayman Hoodlum Havoc - Crash Bandicoot 2 Het toffe aan dit ding is dat dat niet met een SD kaart in je computer gaat, maar dat je er een EZ writer bij hebt. Met de juiste software kan je een backup maken van de safe games van je originele …
Laatste reactie door Sert70, -
spore registratie
door joeyx- 3 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb al een bericht hierover gelezen maar het lukt niet ik heb spore gedownload en toen geinstaleerd dat ging goed heb een crack gebruikt voor de product key maar het werkt niet bij de registratie code ik heb z'n spore app maar als ik dat start dan staat dit er alert could not find the default preferences the data directory is missing or corrupt. [1004] dan dit alert coult not find a needed package the data directory is missing or corrupt. [1004] weet iemand wat ik nou mis of wat ik moet doen om die registratie code te krijgen
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heb net een spel geinstalleerd die om de CD vraagt als ik het wil opstarten?? Het is een legale versie en ik zou dus aan het verzoek kunnen voldoen maaar tis toch een beetje omslachtig dan. Bij andere spellen vraagt ie er echter niet om en kan ik ze gewoon CD-loos spelen? Mis ik iets?? Waarom start het spel niet gewoon nu het geinstalleerd is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie kan mij aub helpen ? Ik heb een r4i kaartje gekocht van het merk ds happy box versie brand newV2.0 Ik heb vanalles geprobeerd maar hij doet het echt echt niet!!!! Ik heb via www.r4isdhc.com en www.nds9.com alles gedaan zoals het moet maar ik krij alleen een zwart beeld op mijn dsi xl De verpakking is rood en het kaartje is ook rood ik zelf heb geen verstand van computers dus wie kan mij helpen aub Alvast bedankt voor de moeite gr angelique
Laatste reactie door tamari, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heeb geen hd tv maar een normale geen plasma zeg maar en geen lcd maar gewone kan ik daar oop ps 3 spelen?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
Weet iemand een leuke MMOPRG game?
door Gast Play_Gangsta- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik ben opzoek naar een nieuwe MMOPRG game... Ik heb deze gespeeld: Runescape (Echt super saai) FlyFF (Is aanrader als je van vrolijke spellen houd maar het is niet kinderachtig) en MangaFighter (best grappig) Ik zou er graag een willen die je gwn van een website kan downloaden en maximaal 4gig op je Hschijf inneemt!
Laatste reactie door Jon, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
css sprays
door Cédric.- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik probeer een spray voor css te maken maar ik krijg altijd een foutmelding de afmeeting : 256x256 dit is de fout melding Weten jullie een oplossing ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
Jouw top 10 of 5 leukste pc games
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Zet hier je top 5/10 leukste pc games.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Mijn Blade&Soul Online account is offline wegens verdachte activiteit. ik snap helemaal niets van kan niet aanmelden ook niet met ander email adres wat kan ik doen?
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik kan eindelijk doorgaan met find game maar als ik dan ga zoeken blijft ie op searching players staan, wie kan mij helpen wat ik moet doen. ik heb NAT open staan Firewall uitstaan en Steam en COD als opnieuw geinstalleeerd En patch 1.0.182 dit komt er in dat console dingetje te staan als ik een spel ga zoeken misschien kan dit voor iemand wat extra informatie zijn: GamerProfile - Compressed 'Exe' keypairs for storage. Used 73/1000 bytes. GamerProfile - Compressed 'Common' keypairs for storage. Used 164/1000 bytes. Calling Party_StopParty() for partyId 0 Clearing migration data Clearing migration data CL_Live_StartLobby() was called, calling Party_Sto…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg,