Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 4 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] R.I.P.D. The Game-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]R.I.P.D. De Game-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: RIPD_The_Game-FLT Releasedatum: 17 juni 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: flt-RIPD Bron: Stream Grootte: 1,97 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Atlus Ontwikkeld door: Old School Games Omschrijving Op basis van de 3D bovennatuurlijke actie-avonturenfilm, RIPD, zullen u en een partner te nemen van de holsters van twee lawmen verzonden naar de andere wereld te beschermen en…
Laatste reactie door Wous, -
- 27 reacties
- 10.5k weergaven
R.U.S.E Release: Rond april en mei Ontwikkelaar: Eugen Platforms: PC, PlayStation 3 en Xbox 360 Uitgever: Ubisoft Genre: Strategy R.U.S.E. is een strategiegame die draait om het misleiden van jouw tegenstanders. In de Tweede Wereldoorlog krijg jij in een reeks verschillende missies, waarbij tegenstanders enkel zijn te verslaan door ze op verschillende manieren om de tuin te leiden. Zo kun je een leger namaakeenheden op de vijand afsturen, terwijl je tegelijkertijd in het geheim via een andere hoek de echte aanval inzet. Ook kun je radiosignalen van jouw tegenstanders onderscheppen of zelf een radiostilte invoeren zodat …
Laatste reactie door Freddytje, -
hoi iedereen, misschien is ie al eens gepost of zit ik niet in de juiste groep, in ieder geval heb ik hem niet opgelost gevonden. hier komt ie, had voor mijn zoontje een R4 kaart gekocht en kon hier een 8gig kaart insteken zonder problemen. nu kocht ik voor hem een nieuwe kaart, echter hier kan ik geen 8gig kaart meer in. heb al alle mogelijke firmwares geprobeert maar hij blijft weigeren, het bekende 'loading' probleem. heeft hier nog iemand ervaring mee en zoja, wat te doen. aub huuuuuulp
Laatste reactie door Farid., -
weet iemand een site waar ik spellen op mijn r4 kan downloaden?
Laatste reactie door giganielsie, -
- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb hier een R4 kaartje liggen deluxe. Maar ik heb pokémon erop gezet. En als ik het kaartje in de nintendo stopt blijft hij zeggen: Loading. Hij komt niet verder. Ik heb uTorrent 1.8.3 gedowloand om de spellen erop te zetten. Maar ook als er niks opstaat blijft hij hangen bij Loading. Weet iemand wat dit betekend? Gr. marjolein
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 14 reacties
- 7.1k weergaven
Goedemorgen beste lezers, Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn nieuwe game card van mijn NDSi. Deze heb ik gekregen van een vriend, maar hij werkt niet goed. Telkens als ik hem opstart krijg ik twee wit schermen met bovenin een rood vierkantje met een ?menu. Ik heb mijn SD kaart (MicroSDHC klasse 2, 4GB) geformatteerd naar FAT32, maar het werkt nog niet. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Gr. Kirsten
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hallo ik heb een r4 gold pro kaartje gekocht voor mijn 3ds. ik heb wel oude r4 kaartje van 2013 en 14 maar wat moet ik doen om deze up and running te krijgen. als ik er een oude in doe met de spelletjes dan krijg ik de melding tlpatch of iets dergelijks. wie kan me aub helpen. groetjes een hulpelose vader van een zoon die graag wil spelen.
-
- 1 reactie
- 4.1k weergaven
hoi, Ik heb vandaag met mijn dochter een r4 kaart gekocht voor haar nintendo dsi. in de computerzaak zeiden ze dat je even naar de site moest om de kernel te downloaden. Dat heb ik gedaan, unzipt in winzip en op het sdkaartje gezet. Daarna in de dsi gedaan en dan staat er loading in het scherm. Dat blijft erop staan. Heb nu echt even geen idee meer wat ik nog kan doen. Op de verpakking van de R4 i sd kaart staat dat het wel voor een DSi is. Op de verpakking van het kaartje staat R4 i SD gold Revolution for DS (DSi/DSL/NDS) …
Laatste reactie door Dinie, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Hallo ik heb mijn oude ds lite uit de kast gehaald en ik wil mijn r4 kaart erin doen maar hij werkt niet er staat dat er geen ds card in zit, maar als ik een ander spel erin doe doet die het wel, hoe kan mijn r4 kaart het wel weer doen?
-
- 10 reacties
- 22.4k weergaven
Ik heb een R4 SDHC Upgrade, Http://www.RI-SDHC.com Met een Trancend 4 GB Micro SDHC kaartje. Had een menu gedownload en er op gezet, spellen erbij. Krijg alleen melding Menu? in rode letters op de ds te zien. Zit dit nu in de Firmware? En welke moet ik dan hebben, ik zie door de bomen geen bos meer. Help
Laatste reactie door DukeNPDA, -
- 7 reacties
- 1.8k weergaven
Hoi, In m'n Nintendo DS Lite heb ik sinds kort een R4 kaartje maar dat werkt slechts voor de helft. Er steekt een sd kaartje van 2 gb in, maar ook al zet ik dat maar voor de helft vol, wanneer ik in mijn lijst spelletjes naar beneden ga, kan ik maar de bovenste 8 spelletjes spelen. Van zodra ik op het negende kom, blokkeert de DS en kan ik zelfs niet meer omhoog. Ik heb reeds met een ander SD kaartje en een ander DS toestel geprobeerd, maar het blijft hetzelfde. Ook wanneer ik er allemaal andere spellen opzet blijf ik hetzelfde probleem hebben. Weet iemand raad?
Laatste reactie door krylion, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
help!! Ik heb dus een tijdje geleden via marktplaats een Nintendo dsi met R4 kaart gekocht. Helaas is tijdens het instellen van de nintendo de nintendo geüpdatet omdat hij op het WiFi netwerk kwam. Hij staat nu op versie 1.4.5E. Zodra ik nu de R4 kaart erin doe en aanklik geect hij een Error aan. De nintendo is al geformatteerd maar hij blijft op deze versie staan. Ook is de sd kaart van de spelletjes helemaal geformatteerd en er is nieuwe software opgezet. Helaas doet de R4 kaart nog steeds de foutmelding.. Is dit nog op te lossen of moet ik een nieuwe R4 kaart kopen?
Laatste reactie door William1, -
- 6 reacties
- 4.2k weergaven
Hallo, ik zat te zoeken op sites waar je een originele r4 kaart kan kopen. Nou is dat naar mijn weten illegaal in Nederland om zo'n kaartje te kopen. Nou vond ik toch volgens mij op een site in Nederland een r4 kaart. Namelijk hier: http://www.koopjegadget.nl/product_info.php?products_id=145 Weet iemand waarom je hier wel een r4 kaart kan kopen? En of het wel vertrouwd is om hier zo'n kaart te bestellen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Duskeniek, -
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Heeeeeeeej Ik heb sinds kort een r4 kaartje voor de nds. Maar ik snaper niks van. Het is van het merk: AceKard Het is een 2.1 kaartje ofzoiets.. Maar ik snap er niks van. :-X ik wil er spelletjes, muziek en internet op hebben, kan iemand me helpen? xx :-* [move]NIEMAND? [/move]
Laatste reactie door Cédric., -
- 13 reacties
- 10.1k weergaven
wie o wie zou mij willen helpen , ik heb vroeger veel r4 kaarten gehad en ds , maar nu krijgt mijn jongste zoon de nieuwste 2ds en heb het nieuwste r4 kaartje gekocht , de software erop en wat nieuwere spellen gedownload maar helaas werken alleen de oude spellen (had er nog een paar op de pc staan ) . Ik zie wel de spellen staan op het kaartje maar kan ze niet openen . ik hoop zo dat iemand mij zou willen/kunnen helpen
Laatste reactie door Moonreine, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Ik heb laatst een van de DS lite spelcomputers van de kinderen tegen bijbetaling omgeruild bij Nintendo voor een nieuwe aangezien de oude defect was. Nu werkte echter mijn R4 kaart niet meer op de DS lite. Op de anderen werkte tie nog wel. Gewone spelletjes werken wel (originele spellen). Nintendo geeft aan dat door een nieuwe chip in de nieuwe apparaten van de DS lite de R4 kaarten niet meer werken. is dat zo en is het te omzeilen?
Laatste reactie door Zombymario, -
r4 kaartjes
door use4all- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Voor de mensen die nog een r4 kaartje moeten/willen hebben mogen mij een pm stuuren
- 5 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo, Ik had gisteren mijn micro sd kaartje verkeerd in de adapter gedaan en nu werk hij niet meer. de pc geeft aan dat het sd kaartje moet geformateerd worden, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij het formateren niet kan voltooien. wat moet ik nu doen? mvg, Dylan
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 4.4k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vandaag mijn r4 binnen gekregen omdat ik heel graag weer wat spelletjes wil spelen op mijn nintendo DS lite. Ik heb al 100 filmpjes bekeken en heel veel verschillende software erop gezet maar niks werkt. Als ik hem opstart staat er een spel van spongebob en zodra ik erop klik krijg ik een loading scherm die niet meer weggaat. Iemand tips? zou het zo leuk vinden als hij het doet.
-
- 4 reacties
- 6.6k weergaven
Ik heb een probleem met mijn R4 en met name met mijn SD HC kaart.... Ik had hem werkend van A tot Z, maar sinds mijn neefje erop gerommeld heeft, kan mijn PC de SD HC-kaart niet meer lezen. In de DS werkt het nog wel. De games werken prima, maar zodra ik het kaartje nu weer met nieuwe spellen wil vullen, dan kan ik het niet meer detecteren op mijn PC. Het maakt niet uit of ik nu de usb-stick gebruikt of mijn USB 2.0 card reader gebruikt, het komt niet meer in mijn scherm op de laptop terecht. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 18.2k weergaven
Weet iemand een site waar ik de software kan downloaden voor mijn r4 kaartje? Ik heb al zo ontzettend veel geprobeerd, maar niets werkt. De ds blijft alleen maar op loading... staan en doet verder niets... Pls help me
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik heb 2 r4 kaarten voor de nds van mijn kinderen. Het komt steeds vaker voor dat de kaarten niet willen opstarten, we komen dan in het hoofdmenu. Ik heb 2 nieuwe adapters aangeschaft maar het probleem blijft zich voordoen. Blazen hielp wel maar nu niet echt meer! Wat is dit, slijtage van de NDS of iets anders?? groeten, Wdg
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 4.5k weergaven
Hallo, Ik heb een tijdje geleden een R4 Kaartje gekocht met 2GB geheugen. Hij was al geïnstalleerd enzo dus ik kon hem gelijk al gebruiken en hij deed het goed. Maar sommige spellen werkten niet dus heb ik Wood geinstalleerd. Dat deed het toen prima en ik kon alle spellen weer spelen. Tot ik op een keer vast zat met een spel en ik me herrinerde dat ik ook cheats kon gebruiken, en dat wou ik dus gaan proberen. Ik stopte toen dus zoals altijd mijn ubs in mn pc, en keek op internet hoe ik moest cheaten in woods. Er stond dat ik een bestandje nodig had voor de cheat genaamd: usrcheat.dat Dus ik downloade dat en ging naar de folder waar het bestandje in moest. Maar daar stond …
r4 voor nds
door joost1982- 6 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb een r4 kaartje gehad met een 8gb geheugen nu heb ik de software gedownload en uitgepakt en de bestanden _system_ moonshl _ds_meunu en _ds_mshl.nds op me kaart gezet. nu ben ik spellen gaan downloaden en deze uitgepakt en de map die daaruit kwam op me kaartje gezet als ik me kaartje nu in me nds stopt dan komen me spelen wel in me beeldscherm te staan. normaal zie je dan het logo van het spel en kan je het spelen maar ik zie alleen een map(zoals op je pc) wat doe ik fout????