Spring naar bijdragen
predator

ps3 loopt vast bij kijken van een dvd (film)

Recommended Posts

hallo

sinds kort loopt mijn ps3 vast.

moet dan helemaal de ps3 uitzetten met de stekker eruit want op de aan knop gaat niet en bij de controler begint alle 4 de lampjes snel te knipperen.

Als de ps3 weer aan staat kan ik de dvd afkijken.

Wat kan de oorzaak zijn?

mvg predator

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi predator,

Heb je hem misschien een tijd niet gebruikt?

Oorzaak kan zomaar stof zijn en het probleem kan misschien opgelost worden door even met een spuitbusje perslucht de sleuf schoon te blazen waar de DVD ingestopt moet worden.

De lens kan ook vuil zijn en daardoor storing veroorzaken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oke bedankt voor je reactie.

maar ben ook achter gekomen dat de controller geen connectie maakt met de ps3.

dus kan de controller niet gebruiken zonder kabeltje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind op het internet dat een oplossing kan zijn is een systeem herstel van je playstation 3

Dit doe je via Instellingen / systeem instellingen --> PS3 Systeem herstellen
Maak van tevoren wel eerst even een backup van je safe games anders ben je deze kwijt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

en hoe doe je een backup maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei predator:

en hoe doe je een backup maken?

Onder deze link staat een Nederlandse omschrijving

Onder deze link staat een YouTube filmpje met uitleg

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bedankt voor julllie hulp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Het is makkelijk, na het aanmelden is er geen reclame meer zichtbaar.

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Draakie
      Misschien niet meer zo populair als vroeger maar er zijn nog altijd bezoekers en leden die graag bij een download het bijbehorende hoesje zoeken.
      Soms voor het digitale archief en andere om deze covers uit te printen om netjes bij de hand te houden. De covers kan je ook gebruiken i.c.m. de media software zoals Kodi om een mooi overzicht te behouden.
      De lijst met websites bevat hoesjes voor muziek albums, films, series en natuurlijk games. Zowel in DVD als CD formaat Je zult zelf moeten kijken waar je het fijnst kan zoeken naar de hoesjes. 
      We proberen deze lijst up-to-date te houden. Werken er links niet of heb je zelf aanvullingen dan kan je dit doorgeven via de reacties. De startpost kunnen we dan ook blijven bijwerken.
      Websites voor CD / DVD hoesjes en covers:
      Cover My Tunes CD Covers Cover Target Free Covers
    • Door pollerita
      Ik ben mijn eigen dvd's op een Nas aan het plaatsen.
      Nu heb ik de fout gemaakt om die in het geheel te rippen. Dus van dvd naar Iso. Natuurlijk staat mijn schijf (1 TB) bijna vol en moet er een nog een heel deel doen.
      Heb al verschillende programma's geprobeerd (trials) maar er is geen enkel bij die kan omzetten naar Mkv? 
      Denk dat Mkv het beste is om de ISO kleiner te maken? En als ik een programma vind dan duurt het een 30 minuten om deze om te zetten.

Hebben jullie een alternatief om de ISO kleiner te maken dat toch redelijk vlug gaat en zodat ik ze ook nog kan afspelen met mijn Shield?
      Bedankt op voorhand!
    • Door guilpje
      Enkele weken geleden heb ik mijn PS3 gejailbreakt via USB. De software was versie 4.82 maar heb het kunnen downgraden naar 4.81.2 rebug. Op mijn PS3 staat wel nog steeds dat ik 4.82 DEX heb, maar dat is het probleem niet. Na enkele keren mod menu enzo te gebruiken heeft Sony mijn PlayStation een consoleban gegeven. Heb al reeds geprobeerd om mijn MAC adres te veranderen via SEN Enabler maar dan crasht mijn PS3 en als ik het probeer via CCAPI werkt de software op mijn PC niet. Iemand die me kan helpen?
    • Door lolman
      ik wil mijn ps3 controller aansluiten op mijn laptop , daarvoor moet je iets downloaden . wanneer je het dan opend zouw je een groen scherm moeten krijgen maar dat krijg ik niet dus kan ik mijn controller niet verbinden kan iemand mij specifiek uitleggen hoe je het kan verbinden