Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik hat in een eerdere topic: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38116.0 het probleem met fifa 11 op de r4 sdhc nou heb ik op youtube: Wood r4 1.13/1.14 for clones Working !!! R4 sdhc,R4i... Dit filmpje gevonden. Hier in zeggen ze,(in de discription op youtube), dat je ook een wood op clones, onder andere de SDHC, van de r4 kunt gebruiken. ik heb de link gedownload, en er gewoon op gezet met een menu.dat bestand omdat ik de r4 kaart anders niet kon gebruiken. Dan opende ik het wood gewoon als een spel... hij deed het gewoon, maar hij kon geen spellen openen... Doe ik iets vekeerd, of kan dit gewoon hellemaal niet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Toen ik deze middag MW2 wilde opstarten werd ik direct teruggezonden naar het PS3-menu. Ik heb de disc al proper gemaakt en alle data verwijderd. Kan ik iets doen zodat het spel terug werkt of is het spel kapot?
Laatste reactie door guilpje, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Yo gastn, COD4:mw ligt nog altijd duur in de winkel dus wil ik dat boeltje gewoon met uTorrent downloaden(FREE) Op de pirate bay vind ik wel veel torrent voor COD4:modern warefare -> 4 <- en enkele voor COD4: modern warfare.k'ben nu juist eentje aan het downloaden die 11uren duurt. Is dit normaal? This een Samsung Windows XP. Maar ik krijg binnen enkele weken Windows Vista. Maar nu nog de laaste tijd verslijten aan deze pc voor ik hem een m'n broer heef,wil ik COD4:mw downloaden,jullie hebben ernorm veel ervaring met games ,welke torrent is het snelst/betrouwbaarst/gewoon de best ,graag link geven Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben in bijna alle cracked servers van cod 4 gebanned om een duistere punkbuster rede. heeft een van jullie misschien een oplossing hoe ik weer lekker kan spelen? Zodat ik ook niet meer gekickt wordt? Ik heb het er best voor over om opnieuw met de levels te beginnen ik hoor het graag!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
Heej mensen, weet iemand van jullie misschien een torrent voor Handball Manager 2008 of 2009? Alvast bedankt, Bramm..
Laatste reactie door Valcorb, -
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
css sprays
door Cédric.- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik probeer een spray voor css te maken maar ik krijg altijd een foutmelding de afmeeting : 256x256 dit is de fout melding Weten jullie een oplossing ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Starwars Galactic Battlegrounds en Worms World Party staan al een tijd ongebruikt op mijn pc. Ze staan echter niet in mijn softwarelijst omdat ze op de F-schijf staan en niet op de C-schijf. Weet niet goed of dat logisch klinkt maar ok.. In de installatiemappen van beide spellen staan ook geen icoontjes waarmee deinstallatie mogelijk is? Is er een manier om deze twee te deinstallleren als ze dus niet in de softwarelijst staan?
Laatste reactie door PatrickV94, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Heb net een spel geinstalleerd die om de CD vraagt als ik het wil opstarten?? Het is een legale versie en ik zou dus aan het verzoek kunnen voldoen maaar tis toch een beetje omslachtig dan. Bij andere spellen vraagt ie er echter niet om en kan ik ze gewoon CD-loos spelen? Mis ik iets?? Waarom start het spel niet gewoon nu het geinstalleerd is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak,