Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
hey guys, ik krijg the saboteur niet aan de gang, alles werkt tot de game gaat beginnen (als je voor normaal of wat dan ook aan moeilijkheid heb gekozen) ik heb de 1.3 beta patch eroverheen gedaan met bijhorende crack om te proberen maar hij blijft in het laad scherm zitten, ik kan wel gewoon een webpagina b.v. openen om uit het spel te komen maar het level laad nooit helemaal in. wie weet raad? (ik speel nu trouwens 2 dagen met de belkin n52te maar dat rockt behoorlijk)
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico, -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
Laatste reactie door Cédric., -
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere, -
- 12 reacties
- 1,8k weergaven
Ik wil dus Saints Row 2 spelen... heb de torrent gedownload (typ ''Saints Row 2 torrent'' in en klik dan op de eerste) maar ik snap er helemaal niks van ik moet iets uitpakken maar dat wil niet want dan krijg ik een error... kan iemand alsjeblieft helpen???
Laatste reactie door roykev3, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
.
Laatste reactie door fred212, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
CD key maken
door JanPieter- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,8k weergaven
/spam
Laatste reactie door Robin, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric.,