Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
N tijdje geleden had ik Tomb Raider: Underworld geïnstalleerd, draaide goed, geen enkele problemen mee gehad. Daarna had ik het gedeïstalleerd, maar tijdens het deïnstalleren liep mn pc vast. Nadat mn pc opnieuw was opgestart kon ik het nergens meer terug vinden.. Nu wil ik het weer opnieuw installeren maar als ik op de setup klik, geeft het programma aan dat TR als geïnstalleerd staat en dat ik dit dus eerst moet verwijderen... Hoe kan ik dit oplossen.?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb een R4 SDHC Upgrade kaart (met sd van 2 Gig) gekocht voor mijn neefje. Nu wil ik daar software op installeren maar hij blijft foutmeldingen geven (rood schijfje met melding menu?) of bij het opstarten van een game loopt hij vast. Kan iemand mij helpen met de nodige software? ik heb reeds verschillende versies geprobeerd maar allen tevergeefs. Met een gewoon R4 schijfje (van zijn vriend) doet hij het wel. alvast dank
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu Gta iv episodes gedownload en uit gepakt. De erbij hoorende crack ook(van ali213) Heb de crack bestanden verplaatst naar de map EFLC. Ik weet veder niet meer hoe ik veder moet. Als ik op launchGTA klik doet hij het. Dit is maar tijdelijk, als ik bij het menu ben krijg ik : The downloadable content reqiured for this autoload is not available. Press ENTER to start a new game of GTA : Episodes From Liberty City. ik druk op enter en er staat tijdens het laden rechtsonderin: LOAD FAILED STARTIN A NEW GAME. even later krijg ik van windows te horen: EFLC doet het niet meer graag een reactie...
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hoi hoi, ik heb een vraagje. Maakt het uit of ik de ned of de eng versie er op zet? zit er verschil in en werkt de ene beter dan de anderen? ik hoor het graag, groejtes diana
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Beste leden, Nog een probleempje in windows 7, Ik heb cod 4 gedownload en de singleplayer doet het uitstekend op hoogste kwaliteit. Nu start ik met HLSW de multiplayer op zoals ik ook altijd in windows xp deed, dan krijg ik een zwart beeld met alleen de muis in beeld, dat duurt 30 seconde en dan sluit het af. Het is exact dezelfde versie als bij xp en het zijn ook dezelfde servers. Ook heb ik cod4 in mijn firewall toegestaan. Het zou heel fantastisch zijn als je mij weer aan mijn verslaving kon helpen, mvg cancan
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo heeft iemand een werkende call of duty 1 united offensive multiplay cd key voor mij? Bedankt.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
hallo iedereen. Opnieuw heb ik weer eens ERROR :S Dit keer fatal error RMN40. Ik heb windows 7 dus kan ik geen service packs gaan gebruiken. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Bedankt.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hoi ik heb cod5 en nu wil ik ook wel eens multiplayer spelen.. Maar ik heb een account nodig ofzo en er zijn ook cracked servers. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Bart', -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
hallo voor mijn eerste post hier. ik ben al een tijdje aan het proberen om een herhaling van een race in gt5 prologue op pc te zetten, en dat lukt maar niet. Ik heb dus de herhaling op een memory stick gekopieerd en ik vind dat terug op mijn pc als een .DAT bestand. ik heb al een paar video converters geprobeerd maar zonder succes. Mischien heeft hier iemand een programma waar het mee kan lukken? kris
-
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Effe een vraagje... Welk R4 kaartje is het beste voor de Nintendo dsi XL? Ik heb hiervoor R4i Gold Card gehad... Grts O0
Laatste reactie door ben1203, -
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Ewa, Ik heb fruity loops XXL 8.0 gedownload. Maar ik ben nu eigenlijk opzoek naar wat tutorials hoe alles werkt. Ik was eerst bezig met music maker maar das te saai standaard enzo. Maar weet iemand waar ik tutorials kan vinden? Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
ik heb net saints row 2 gedownload en ik krijg 72 rzr-srw2.001 001-bestand rzr-srw2.002 002-bestand enz wat moet ik met die bestandjes doen wil ik het spel spelen???
Laatste reactie door shootdoun, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,9k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Hallo, eerst maar eens een antwoord beginnen voor iedereen die alles heeft geinstalleerd en er komt een menuutje in beeld te staan waar je nog maals de code moet invoeren om verder te gaan dit kan je omzeilen door gewoon de crack aan te klikken in plaats van de cd. Nu mijn vraag als ik FIFA heb gestart komt er als ik online wil spelen te staan dat ik de game eerst moet veriferen terwijl alles het wel gewoon goed doet weet iemand hier een oplossing voor??? ik hoop niet dat deze topic niet word gesloten want het is niet dezelfde vraag van andere die echt zoeken naar de code. groeten jeffrey.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
ik zoek bots voor call of duty 1 ik heb al gegoogled maar kon niet echt iets vinden
Laatste reactie door Jacob, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom,