Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 4 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik ben in bijna alle cracked servers van cod 4 gebanned om een duistere punkbuster rede. heeft een van jullie misschien een oplossing hoe ik weer lekker kan spelen? Zodat ik ook niet meer gekickt wordt? Ik heb het er best voor over om opnieuw met de levels te beginnen ik hoor het graag!
Laatste reactie door Jeroen, -
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Toen ik deze middag MW2 wilde opstarten werd ik direct teruggezonden naar het PS3-menu. Ik heb de disc al proper gemaakt en alle data verwijderd. Kan ik iets doen zodat het spel terug werkt of is het spel kapot?
Laatste reactie door guilpje, -
Hallo, ben hitman 2 aan het spelen, maar kom niet verder, moet een autobom plaatsen, maar weet niet hoe ik deze aktiveer of uberhaubt maar aan de auto vast krijg. wie helpt mij? :-\
Laatste reactie door kaynick, -
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
is dit spel alleen voor de dsi of ook voor de ds.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
RuneScape Accout.
door Karel!- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Hoewel er veel high lvl's van RuneScape afhaken,afdanken dus. Mssh zitten er hiet mensen tussen die hun accout niet meer nodig hebben, Wel als je hem wil geven PM me dan met dit; je RS naam: RS pass en mssh nog wat je kwijt wil Grtjes, Karel
Laatste reactie door Marciej123, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heeb geen hd tv maar een normale geen plasma zeg maar en geen lcd maar gewone kan ik daar oop ps 3 spelen?
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb Empire total war gedownload en het een tijdje gespeeld. als ik een battle 1 vs 1 doe is er niks raars aan de hand en alles speelt gewoon goed. maar als ik 2 v 2 doe gaan alle units opeens stuiteren en stukje bij beetje vooruit lopen. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Specs: GT630 2GB i3 540 4GB ram
Laatste reactie door Phairdy, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Probleem met mohaa multiplayer en singleplayer
door Gast sanderth- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb patch 1.11 gedownload en nu kan hij nog niet online met mohaa dan staat er: connecting timed out. en met singleplayer komt er steeds een foutmelding als ik een missie wil doen kan iemand mij helpen? En om een vraagje te voorkomen ik heb Gamespy Arcade al. alvast bedankt. Sander
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hello everybody! Vraagske... Iemand die ook Witches And Vampires speelt op DSi? Ik zit namelijk ergens vast... Als ge zo aan de opdracht komt 'zoek het verborgen eiland in het park' weet ik niet hoe ik daar geraak. Heb al gependeld naar dat eiland en dat ding vindt het ook, maar ik geraak er gewoon niet... Iemand een idee? Grts ^-^
Laatste reactie door ben1203, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hoy ben sinds kort Riders of icarus aan speelen en kan niet verder dan level 15 heb nergens Quest meer wat doe ik verkeerd BVB Dank
Laatste reactie door k2711, -
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
(ik heb al eerdere deze topic gestart maar toen bestond hij ineens niet meer!) Hallo, ik heb sinds kort fifa 11(gedownload :). Nu deed alles het goed, maar het beeld is erg slecht bij een wedstrijd, Er zitten gaten in de spelers, en ze hebben geen benen. Ook vallen sommige stukken tekst weg in het spel. Ik dacht dat ik een verkeerde download had, en heb een andere geprobeert.... Maar daar was het zelfde probleem... Ik heb fifa 8-9-10 allemaal al gehad en ze deden het super... Heeft iemand een idee hoe dit komt? Alvast bedankt
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs,