Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.302 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
weet iemand hoe je een .nfo bestand kan openen waarin de serial key in zit?
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,7k weergaven
/spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben in bijna alle cracked servers van cod 4 gebanned om een duistere punkbuster rede. heeft een van jullie misschien een oplossing hoe ik weer lekker kan spelen? Zodat ik ook niet meer gekickt wordt? Ik heb het er best voor over om opnieuw met de levels te beginnen ik hoor het graag!
Laatste reactie door Jeroen, -
.
Laatste reactie door fred212, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
Heej mensen, weet iemand van jullie misschien een torrent voor Handball Manager 2008 of 2009? Alvast bedankt, Bramm..
Laatste reactie door Valcorb, -
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hoi ik heb cod5 en nu wil ik ook wel eens multiplayer spelen.. Maar ik heb een account nodig ofzo en er zijn ook cracked servers. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Bart', -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo iedereen, ik vroeg me af welke spellen er exclusief zijn uit gekomen voor amerikaanse wii ik weet dat mario super sluggers er 1 van is en ik gok op 1 of 2 resident evils aangezien ik deze alleen nog maar heb gevonden in ntsc maar ik vroeg me af of er nog zijn
Laatste reactie door Flemming, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
Laatste reactie door Vraagbaak,