Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weet iemand of Lord of the Rings: Battle for Middle-Eartht 2: Rise of the Witch-King misschien ook op de mac te spelen is?? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik vraag me af hoeveel GB er maximaal in het R4 kaartje kan dat ik heb besteld, het is deze(http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=779) en het staat er niet echt duidelijk bij, wie kan mij helpen? ik hoor het graag!!! X
Laatste reactie door Joris., -
aion online
door xtaix- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik zag dat dit een nieuw spel is op bol.com nu wil ik deze testen, maar bestaat er ook een trial account zodat je hem kan testen?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Wie weet of er al een crack is voor de patch(8.0.1) voor FM 08 Ik heb al op gamecopyworld gekeken maar daar staat helemaal niks van FM 08 op Ik hoop dat iemand weet hoe ik met de crack kan spelen. Thanx
Laatste reactie door tijnbroek, -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu Gta iv episodes gedownload en uit gepakt. De erbij hoorende crack ook(van ali213) Heb de crack bestanden verplaatst naar de map EFLC. Ik weet veder niet meer hoe ik veder moet. Als ik op launchGTA klik doet hij het. Dit is maar tijdelijk, als ik bij het menu ben krijg ik : The downloadable content reqiured for this autoload is not available. Press ENTER to start a new game of GTA : Episodes From Liberty City. ik druk op enter en er staat tijdens het laden rechtsonderin: LOAD FAILED STARTIN A NEW GAME. even later krijg ik van windows te horen: EFLC doet het niet meer graag een reactie...
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360, -
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere, -
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ik ga wat vertellen over steam. -steam is een programma waarmee je demo's kunt opzoeken en meteen downloaden, op steam kun je ook spellen kopen. bij steam kun je spellen downloaden en daarna meteen spelen. nog enige uitleg van de site+download: http://store.steampowered.com/about/ -Direct toegang tot je favoriete games De volledige Steam-bibliotheek en alle toekomstige Steam-releases binnen handbereik. Nadat je een spel hebt gekocht, kun je het meteen downloaden en spelen. Sluit je aan bij de Steam-community Je kunt iemand vinden om mee te gamen, afspreken met vrienden, groepen met dezelfde interesses zoeken, en chats, wedstrijden en toernooien organiseren en bi…
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
ik heb een psp gekocht en ik heb hem omgebouwd ik heb de versie 3.40 oe-c en hoe en van waar kan ik spellen downloaden want ik heb pas een geheugenkaart van 8 gig gekocht :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ weet echt niet wat ik mot doen wie kan mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin.,
