Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi, Ik vroeg me af of iemand deze hack voor de heeft gebruikt en of hij werkt op een nieuwere versie van de Wii. Ik hoor het graag ^-^
Laatste reactie door Huismus, -
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
hoi ik heb cod5 en nu wil ik ook wel eens multiplayer spelen.. Maar ik heb een account nodig ofzo en er zijn ook cracked servers. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
als ik over knippers rij of als ik spring dan slaat de motor voor over maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen bij bike setups
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
Heej mensen, weet iemand van jullie misschien een torrent voor Handball Manager 2008 of 2009? Alvast bedankt, Bramm..
Laatste reactie door Valcorb, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Yo gastn, COD4:mw ligt nog altijd duur in de winkel dus wil ik dat boeltje gewoon met uTorrent downloaden(FREE) Op de pirate bay vind ik wel veel torrent voor COD4:modern warefare -> 4 <- en enkele voor COD4: modern warfare.k'ben nu juist eentje aan het downloaden die 11uren duurt. Is dit normaal? This een Samsung Windows XP. Maar ik krijg binnen enkele weken Windows Vista. Maar nu nog de laaste tijd verslijten aan deze pc voor ik hem een m'n broer heef,wil ik COD4:mw downloaden,jullie hebben ernorm veel ervaring met games ,welke torrent is het snelst/betrouwbaarst/gewoon de best ,graag link geven Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
css sprays
door Cédric.- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik probeer een spray voor css te maken maar ik krijg altijd een foutmelding de afmeeting : 256x256 dit is de fout melding Weten jullie een oplossing ? Alvast bedankt !
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Toen ik deze middag MW2 wilde opstarten werd ik direct teruggezonden naar het PS3-menu. Ik heb de disc al proper gemaakt en alle data verwijderd. Kan ik iets doen zodat het spel terug werkt of is het spel kapot?
Laatste reactie door guilpje, -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb het spel gedownload, maar nu wil ik extra auto's. Ik heb deze ook afgehaald, maar waar moet ik die mappen zetten in de map van mm2? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke,