Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
Laatste reactie door Nieuws, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
gta sa
door kaasbroodje- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik zit vast in een missie dat je naar een low riders wedstrijd gaat. weet iemand een manier om die missie over te kunnen slaan of waar ik een save kan downloaden van iemand die die missie heeft gehaald heb een trainer gevonden maar weet niet hoe die werkt ken geen duits Anleitung: Einfach die Lowrider oder die Beach Party Mission starten, [ALT]+[TAB] drücken und den Trainer starten! Dieser Trainer gibt euch in der Lowrider und Beach Party Mission unendlich Punkte!
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Goeie fps?
door marcelvn- 2 reacties
- 1.7k weergaven
ik zoek al de hele dag naar een goeie fps had brothers in arms hells highway maar die is niet zo top ik weet verder voor pc geen goeie op cod5 na want die heb ik al iemand idee? en heb aardig zin in een fps mischien is crysis warhead wat?
Laatste reactie door marcelvn, -
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
aion online
door xtaix- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Ik zag dat dit een nieuw spel is op bol.com nu wil ik deze testen, maar bestaat er ook een trial account zodat je hem kan testen?
Laatste reactie door Phairdy, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, Hoe kan het dat bij mij FM vastloopt op 1 juni 2011?? Altijd in het laadscherm naar de volgende dag. Altijd bij de zelfde zojuist gespeelde voetbalwedstrijd. Dit is mn 2de carriere die ik ermee heb gestart. In mijn 1ste carriere was ik nog niet op die dag. Maar ik ben nu bezig met Juventus, en als het daar weer gebeurd dan weet ik echt niet wat er aan de hand is. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt omdat er zo'n beetje nooit iemand in het centrale topic van FM10 zit... Iemand enig idee? Groeten
Laatste reactie door joete, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
PC Reset
door Dark Legend- 2 reacties
- 1.7k weergaven
hallo, ik wil mijn PC resetten door er een nieuwe XP op te zetten, maar wordt hierdoor mijn MSN contactenlijst ook gewist? of kun je hiet een backup van maken?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
css sprays
door Cédric.- 2 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik probeer een spray voor css te maken maar ik krijg altijd een foutmelding de afmeeting : 256x256 dit is de fout melding Weten jullie een oplossing ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 1.7k weergaven
hey, ik heb assassin's creed (1) gedownd, maar ik kan geen goede crack vinden. iemand hier die er een werkende heeft?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Onze kinderen hebben allebei een Nintendo DS (2½ jaar oud) met een R4DS-kaartje. Sinds kort lukt het ze niet altijd om het ding goed op te starten. Ipv in het R4DS-menu te komen komen ze bij het picture chat gedeelte terecht. Als ze dan de R4DS er uit halen, in het slot en op het kaartje blazen en er mee 'wapperen', terugstoppen en weer opstarten gaat het wel goed. Herkent iemand deze problemen en wat zou er dan stuk kunnen zijn? De R4DS of de Nintendo? Alvast bedankt...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hallo, ik heb hier net een nieuw product van team xecuter gevonden, het is voor de Nintendo Switch-jailbreak, zoals sx pro voor Switch 2017. Is dit waar ? zo ja, echt waard om te kopen?
-
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Heey. Ik kan gewoon geen PC versie van fifa 10 meer vinden op nieuwsgroepen. of ze zijn al te oud, maar op ftd is ook niks meer. weet iemand er miss nog een? jamie :peace:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
beste mensen ik vind dream tennis erg leuk maar heb geen registratie code hoe kom ik eraan en hoe werkt het daarna al wezen googelen, en dan vind ik wel bestandjes, maar geen code ik kan in het spel gewoon een registratie code invullen, maar weet niet welke wie helpt..
Laatste reactie door Sander, -
- 9 reacties
- 1.7k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Ik heb een Probleem met GTA 4 Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe) Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code. Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel?? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere,