Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
mafia 2 bug?
door lorddemon66- 2 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb mafia 2 voor de pc ( gedownload) nu ik bij chapter 13 ben komt er laden in het scherm en gaat de game niet meer verder het icoontje van laden draait steeds door maar er gebeurt niks. Iemand een idee hoe dit te fixen is ?
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
Kent er iemand een co-op campaign spel, hebben niet zo'n goede pc's voor graphics.
Laatste reactie door guilpje, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
ik heb GTA IV, gedownload & geïnstalleert. maar ze vragen voor serial & die heb ik niet ?
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 9 reacties
- 1,8k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heeb geen hd tv maar een normale geen plasma zeg maar en geen lcd maar gewone kan ik daar oop ps 3 spelen?
Laatste reactie door Robin, -
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
CD key maken
door JanPieter- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
Laatste reactie door Heisenberg,