Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heeb geen hd tv maar een normale geen plasma zeg maar en geen lcd maar gewone kan ik daar oop ps 3 spelen?
Laatste reactie door Robin, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
Goede middag, Ik heb het spel Fear for sale2 - nederlandse versie gedownload maar het spel wil zich niet installeren. Heeft er iemand hier een oplossing voor aub. Alvast bedankt en nog een fijne dag doesje
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb cod5 en nu wil ik ook wel eens multiplayer spelen.. Maar ik heb een account nodig ofzo en er zijn ook cracked servers. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Bart', -
habbo account
door -lol-- 2 reacties
- 1,6k weergaven
/spam
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
hey guys, ik krijg the saboteur niet aan de gang, alles werkt tot de game gaat beginnen (als je voor normaal of wat dan ook aan moeilijkheid heb gekozen) ik heb de 1.3 beta patch eroverheen gedaan met bijhorende crack om te proberen maar hij blijft in het laad scherm zitten, ik kan wel gewoon een webpagina b.v. openen om uit het spel te komen maar het level laad nooit helemaal in. wie weet raad? (ik speel nu trouwens 2 dagen met de belkin n52te maar dat rockt behoorlijk)
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Als je dat spel speelt, kan je uitleggen hoe je Jazz Jackrabbit 2 online speelt!
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb het spel gedownload, maar nu wil ik extra auto's. Ik heb deze ook afgehaald, maar waar moet ik die mappen zetten in de map van mm2? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een Probleem met GTA 4 Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe) Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code. Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel?? Alvast bedankt O0
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
met welk programma kan ik mijn emulatie software verbergen zodat games het niet kunnen merken Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een playfect controller gekocht, die ook over een vibratie functie beschikt. Nu heb ik er een cd-tje bij gekregen en hiermee de drivers geïnstalleerd. Als ik nu ga naar [start] -> [Configuratiescherm] -> [spelbesturing] kan ik bij mijn controller op [Eigenschappen] klikken. Ik krijg dan dit te zien: Ik kan mijn controller dus testen en dit werkt allemaal. Wat ik eigenlijk nog graag wel zou willen testen is de vibratie functie. Ik weet echter niet hoe dit moet. Op internet zie ik dat sommige mensen ook het tabje [Vibration test] hebben, waar je dus (logisch!) de vibratie kan testen: Ik heb dit tabje dus niet, maar ik vroeg me af of ik die op de e…
Laatste reactie door Duken, -
Hallo, Sinds ik weer een beetje actief ben met het 'torrent-en' heb ik twee spelletjes gedownload, namelijk: *anno 1701 *sid meier's pirates Beide zijn volledig geinstalleerd, en ik heb ook geen cd (of mount) meer nodig om ze te kunnen spelen. Echter bijde spellen hebben een vreemde lagg, het lijkt net of het spel stapje voor stapje beweegt ipv. een vloeiende beweging te maken. Nou maakt dit voor het spel opzich niks uit, maar ik vindt het wel vervelend en raar, aangezien ik toch een redelijk nieuwe computer heb. En de spellen zelf zijn toch vrij oud. De pc (laptop) heeft gewoon dual core en 3 gb intern geheugen. Wie o wie weet wat ik hieraan kan doen? Bij voorba…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs.,