Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Ey, Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin (onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van + een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet. Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde. Grtz, en alvast bedankt
Laatste reactie door DutchFighter, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heeb geen hd tv maar een normale geen plasma zeg maar en geen lcd maar gewone kan ik daar oop ps 3 spelen?
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 1,9k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
.
Laatste reactie door fred212, -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1,9k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,9k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
Als ik een ds spel wil spelen loopt ie vast. Het is nooit zo dat ie vast loopt, alleen als ik een spel probeer op te starten. Ik ben bang dat ik perongeluk een programma heb verwijdert die nodig is. KAN IEMAND ME HELPEN?! Alvast bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Lo All, Ik heb een vraagje! Ik heb ffm2009 gedownd geinstaleerd ook met cd-key. Alles werkte maar als ik het spel wil opstarten vraagt hij om een registratiecode. Deze heb ik niet. Is dit nog te omzeilen of niet?? Greetz, Dooie
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter: Hey allemaal! Ik heb een oude PS2 en ik wil ‘m graag opnieuw flashen, maar ik heb echt geen technische kennis. Kan iemand me helpen? Wat heb ik daarvoor nodig en is het moeilijk? Thanks! TechWizard87: Hey GamePeter! Geen zorgen, ik help je graag! Flashen van je PS2 kan misschien intimiderend klinken, maar met de juiste stappen is het echt te doen. Hier een simpel stappenplan: Benodigdheden: Een USB-stick (minimaal 8GB) Een computer met internet De benodigde software (zoals Free McBoot) Downloaden: Ga naar een betrouwbare website (let op dat je geen virus op…
Laatste reactie door gamer12, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack ko…
Laatste reactie door Kelly__, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
eej, ik heb pas geleden van iemand gehoord van skullptura(goed geschreven) je kon het voor spellen gebruiken maar, wat is het nou eigenlijk en hoe kan je het gebruiken, en zijn er goede site's voor games met skullptura wil iemand me helpen? bvd
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Kan iemand mij dit bestandje in een downloadlink geven? :geheim:
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
hallo daar, kan iemand mij vertellen hoe ik fia 09 voor de playstation 2 in het nederlands instel? hij staat nu in het engels. alvast bedankt :peace:
Laatste reactie door johndeerntje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
CD key maken
door JanPieter- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
Hoi, ik heb de sims 3 gewonload en de crack ingevoerd, maar nu ga ik het spel spelen en dan staat er : fout bij verificatie van uw disk. Weet iemand wat ik dan moet doen ? Hij sluit dan af, ik kan niet spelen. Post Merge: oktober 17, 2009, 00:38:22 am laat maar, heb het al met no cd crack gedaan!
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hallo, telkens als ik bij fm 09 een wedstrijd wil spelen en op team bevestigen druk en dan op ja dan sluit hij het spel af en geeft hij deze fout melding: XML parsing error! Not well-formed (invalid token) at line 1 of speed.xml Weten jullie wat ik hier tegen kan doen?
Laatste reactie door koekie, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb net Halo 2 voor de PC gedownload ( de Vista versie ). Maar als ik het wil spelen moet ik me aanmelden voor Windows Live, maar dat heb ik niet. Nu probeer ik een account aan te maken bij Xbox Live maar nu moet ik een 'ouder' aanmaken maar dit gaat niet. Wat moet ik doen? Is er ook een mogelijkheid om dit over te slaan en offline te spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere,