Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Goede middag, Ik heb het spel Fear for sale2 - nederlandse versie gedownload maar het spel wil zich niet installeren. Heeft er iemand hier een oplossing voor aub. Alvast bedankt en nog een fijne dag doesje
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
- 9 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, gistere heb ik GTA IV gedownload, ik heb hem geinstalleerd alles ging goed, maar nu staat dat niet in de lijst van mijn programma's, ik kan het nergens terug vinden, dan als ik ga naar program files staat het er wel tussen. kan iemand me helpen want ik word er zot van :-[
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, ik heb van alles geprobeerd om games te downloaden, dat lukt allemaal maar nu is mijn vraag hoe installeer ik het spel goed want blijkbaar doe ik iets niet goed. het spel dat geinstaleerd is werkt niet vraag om een registratie code die achter op de verpakking staat. heb ook cracks toe gevoegd maar alles is zonder resultaat zou iemand mij goed kunnen helpen ? mis via MSN ? bvd.
Laatste reactie door klaasauke, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Beste duken. het is me gelukt met de crack. Maar nu ik de game speel happert hij de hele tijd. ik heb al een check laten doen bij canirunit. en deze geeft fast aan. dat alles toppie is. ik heb deze besturingen aan boord. Processor : AMD Phenom x4 965 Kloksnelheid 3,40GHZ 3,25GB Kaart: ATI 5770 HD (corsfire) MVG
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een playfect controller gekocht, die ook over een vibratie functie beschikt. Nu heb ik er een cd-tje bij gekregen en hiermee de drivers geïnstalleerd. Als ik nu ga naar [start] -> [Configuratiescherm] -> [spelbesturing] kan ik bij mijn controller op [Eigenschappen] klikken. Ik krijg dan dit te zien: Ik kan mijn controller dus testen en dit werkt allemaal. Wat ik eigenlijk nog graag wel zou willen testen is de vibratie functie. Ik weet echter niet hoe dit moet. Op internet zie ik dat sommige mensen ook het tabje [Vibration test] hebben, waar je dus (logisch!) de vibratie kan testen: Ik heb dit tabje dus niet, maar ik vroeg me af of ik die op de e…
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb een Probleem met GTA 4 Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe) Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code. Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel?? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
als ik over knippers rij of als ik spring dan slaat de motor voor over maar ik heb geen idee wat ik moet veranderen bij bike setups
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
Laatste reactie door Cédric., -
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
Laatste reactie door Tom,