Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
Playstation 3
door Hersan- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heeb geen hd tv maar een normale geen plasma zeg maar en geen lcd maar gewone kan ik daar oop ps 3 spelen?
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
CD key maken
door JanPieter- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo! Hoe maak ik een nieuwe CD-key voor Call of Duty 1 en United Offensive? Ik weet dat je iets met een creator moet doen, maar weet ik er niks van. Wie kan me verder helpen? Jan-Pieter
Laatste reactie door Dark Legend, -
Black & White 2
door spraayer- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hey iedereen ik speel sinds kort B&W 2 en ik krijg een error tijdens het spelen. het komt steeds op een ander moment voor, dan wordt het beeld zwart, en sluit het zichzelf af en daarna krijg ik een error dat er een fout is opgetreden in het white.exe bestand. ook zou ik het andere mensen aanraden het te spelen mvg spraayer
Laatste reactie door spraayer, -
- 12 reacties
- 1,7k weergaven
Ik wil dus Saints Row 2 spelen... heb de torrent gedownload (typ ''Saints Row 2 torrent'' in en klik dan op de eerste) maar ik snap er helemaal niks van ik moet iets uitpakken maar dat wil niet want dan krijg ik een error... kan iemand alsjeblieft helpen???
Laatste reactie door roykev3, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Heb net een spel geinstalleerd die om de CD vraagt als ik het wil opstarten?? Het is een legale versie en ik zou dus aan het verzoek kunnen voldoen maaar tis toch een beetje omslachtig dan. Bij andere spellen vraagt ie er echter niet om en kan ik ze gewoon CD-loos spelen? Mis ik iets?? Waarom start het spel niet gewoon nu het geinstalleerd is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
GTA SA probleem
door Vico- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo Ik heb ff een klein maar toch soms een vervelend probleem met SA. Ik heb gemerkt, vroeger toen ik het speelde, werkte hij perfect. Maar nu hoor ik die kerels die met elkaar praten voor een missie niet meer. Aan wat kan dat liggen? Best vervelend want dan moet ik die subs enzo aanzetten.. Heb al ff gegoogled, maar heb niks gevonden dat helpt :-[ alvast thx shahab
Laatste reactie door eddy..., -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, gistere heb ik GTA IV gedownload, ik heb hem geinstalleerd alles ging goed, maar nu staat dat niet in de lijst van mijn programma's, ik kan het nergens terug vinden, dan als ik ga naar program files staat het er wel tussen. kan iemand me helpen want ik word er zot van :-[
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
met welk programma kan ik mijn emulatie software verbergen zodat games het niet kunnen merken Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
call of duty
door dirtyharry- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo kan iemand mij helpen als ik call of duty instaleer krijg ik een error demoshield runtime player kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen
Laatste reactie door dirtyharry, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een playfect controller gekocht, die ook over een vibratie functie beschikt. Nu heb ik er een cd-tje bij gekregen en hiermee de drivers geïnstalleerd. Als ik nu ga naar [start] -> [Configuratiescherm] -> [spelbesturing] kan ik bij mijn controller op [Eigenschappen] klikken. Ik krijg dan dit te zien: Ik kan mijn controller dus testen en dit werkt allemaal. Wat ik eigenlijk nog graag wel zou willen testen is de vibratie functie. Ik weet echter niet hoe dit moet. Op internet zie ik dat sommige mensen ook het tabje [Vibration test] hebben, waar je dus (logisch!) de vibratie kan testen: Ik heb dit tabje dus niet, maar ik vroeg me af of ik die op de e…
Laatste reactie door Duken, -
- 11 reacties
- 1,7k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
Laatste reactie door Zombymario, -
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een Probleem met GTA 4 Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe) Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code. Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel?? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
Laatste reactie door Cédric.,