Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb vandaag een oude cd van FIFA 07 gevonden. Deze kan dus goed draaien op mijn netbook. Probleem was netbooks hebben geen cd-opening, dus maar met een torrent gedaan, gemount met daemon tools, en daarna geinstalleerd met mijn cd-key, allemaal gelukt. Maar toen wou ik de 2011 patch installeren, maar dit gaat volgens mij niet. Heb op het spel de load functie geopend en daar kun je niet selecteren of je een patch wil installeren, weet iemand hoe dit wel moet, en hoe dan? Zie ook dit: http://www.goeievraag.nl/vraag/fifa-probleem-pc-help.314349
Laatste reactie door sj88, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
sims 3 help
door yde- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben radeloos... ca. 4 weken als ik de ea registratie code wil dan moet ik naar Crack/TS3.exe gaan, ts3 moet ik dan knippen, plakken in games/bin. maar dat lukt niet, de knip optie staat er niet bij. als ik wil kopieeren dat staat er dat er te weinig ruimte is, de map zit al vol.... :-[ wat moet ik doen?
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb cod5 en nu wil ik ook wel eens multiplayer spelen.. Maar ik heb een account nodig ofzo en er zijn ook cracked servers. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hey, ik heb harry potter and the half blood prince voor op de pc gedownload. maar het zijn 74 bestanden. ze heten allemaal rzr-hpbp.001, rzr-hpbp.002 en zo gaat het door tot de 72. dan zijn er nog 2 andere bestanden. 1 om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken en nog 1 bestand dat rzr-hpbp.sfv heet. ik weet niet wat ik er mee moet. allene het bestandje om mijn systeem gegevens te kunnen bekijken kan ik openen. weet hier iemand hoe ik de game zou moeten installeren?
Laatste reactie door 197328645, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Na PES al velen malen uit te spelen had ik vandaag opeens zin in een nieuwe voetbaluitdaging dus ik dacht ik ga FIFA 08 kopen LEGAAL en alles, ik was 18 euro kwijt,prikkie dacht ik zo Ik kom thuis installeer 'm zoals t hoort geen problemen, ik start fifa op krijg ik deze foutmelding te zien conflict met emulatiesoftware gedecteerd :'( ik zo driftig als ik kon meteen op ge googled maar er kwam niet zo heel veel bruikbaars uit ,bij iedere hit ging t er om dat het spel illigaal was of dat ze hetzelfde probleem hadden maar met een andere game, ook EA dat wel anyways.....ik heb echt geeeeeeeeeeeen idee what to do , want op mn bonnetje staat namelijk …
Laatste reactie door igar079, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik had eergisteren de Sims 3 Showtime gedownload, geinstalleerd en vrolijk gespeeld. Gisteren ging mijn laptop weer eens uit omdat deze te heet werd (ook door de Sims 3, das altijd bij dat spel...), vervolgens krijg ik mijn PC niet meer normaal opgestart en kreeg ik de melding dat het beter was om de PC te herstellen. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu is mijn icoontje (snelkoppeling) weg op het bureaublad. Via C schijf -> De Sims 3 -> De Sims 3 Showtime -> Game -> Bin -> spel.exe aangeklikt, maar hij deed het niet, kreeg de melding dat mijn spel mogelijk niet legaal is. Dus ik ga opnieuw starten via de virtuele schijf en klik op de Setup... Installeert hij…
Laatste reactie door Freddytje, -
reservoir dogs
door petie- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een spel gedownload op thepiratebay.org maar nu heb ik een probleem als ik het spel wil starten staat er op : Er is geen CD/DVD gevonden. Plaats de originele ''ReservoirDogs Europe'' CD/DVD. zie http://www.securom.com/message.asp?m=nl voor meer details. Ik denk dat ik iets moet doen met de crack die ik erbij gedownload heb, maar ik weet niet wat en hoe ik het precies moet doen . zouden jullie mij alstublieft willen helpen? [modbreak=Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0[/modbreak]
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb een steam mod gevonden die erg cool is! Het is eigenlijk zo een beetje Obilivion online. Je moet allerlei missie's online uitvoeren. Je hebt 3 teams en je kan kiezen uit : Knight :Footman :archer Het speeld zich af in de middeleeuwen. Je hebt verschillende wapens zoals : pijl en boog, kruisboog, schild + zwaard, enzo.... [img width=600 height=375]http://www.age-of-chivalry.com/images/aoc12_media/1222897598_resized.jpg http://nl.youtube.com/watch?v=OqD20XXhzmA Hoe en waar downloaden ? 1) Download steam: Download 2) Download Half li…
Laatste reactie door jeroen755, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
eh verder niet zoveel verstand van forums dus als ik wat fout doe... roep ff ik ben overlord 2 aan het spelen en nu ben ik in "the last sanctuary"... je weet wel met the tower heart enzo.... je moet daar helemaal in het begin 5 minions op the heart sweepen en dan met de lift nbaar beneden. maar als ik dan beneden kom zijn mn minions er van af en er kunnen er maar drie bij omdat de rest van het heart over de rand steekt. zo kan ik niet vered... doe ik iets fout , is het een fout in het spel??? plzz post suggestions
Laatste reactie door Heisenberg, -
Manhunt prob
door Bozz- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb dus net manhunt gedownload en gebrand, maar als ik eerste 2 cd's heb geinstalleerd geeft ie aan dat ie sfx.RAW mist .. wat moet ik ermee ??
Laatste reactie door Robin, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina,