Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik hat in een eerdere topic: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38116.0 het probleem met fifa 11 op de r4 sdhc nou heb ik op youtube: Wood r4 1.13/1.14 for clones Working !!! R4 sdhc,R4i... Dit filmpje gevonden. Hier in zeggen ze,(in de discription op youtube), dat je ook een wood op clones, onder andere de SDHC, van de r4 kunt gebruiken. ik heb de link gedownload, en er gewoon op gezet met een menu.dat bestand omdat ik de r4 kaart anders niet kon gebruiken. Dan opende ik het wood gewoon als een spel... hij deed het gewoon, maar hij kon geen spellen openen... Doe ik iets vekeerd, of kan dit gewoon hellemaal niet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Yo gastn, COD4:mw ligt nog altijd duur in de winkel dus wil ik dat boeltje gewoon met uTorrent downloaden(FREE) Op de pirate bay vind ik wel veel torrent voor COD4:modern warefare -> 4 <- en enkele voor COD4: modern warfare.k'ben nu juist eentje aan het downloaden die 11uren duurt. Is dit normaal? This een Samsung Windows XP. Maar ik krijg binnen enkele weken Windows Vista. Maar nu nog de laaste tijd verslijten aan deze pc voor ik hem een m'n broer heef,wil ik COD4:mw downloaden,jullie hebben ernorm veel ervaring met games ,welke torrent is het snelst/betrouwbaarst/gewoon de best ,graag link geven Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb het spel gedownload, maar nu wil ik extra auto's. Ik heb deze ook afgehaald, maar waar moet ik die mappen zetten in de map van mm2? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Mvg
Laatste reactie door Farid., -
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Valt de 8C om te bouwen???
Laatste reactie door Erwin., -
crack fifa 11 pc
door sekkel- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hoe zet je crack in fifa 11 gr sekkel
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik heb vandaag een oude cd van FIFA 07 gevonden. Deze kan dus goed draaien op mijn netbook. Probleem was netbooks hebben geen cd-opening, dus maar met een torrent gedaan, gemount met daemon tools, en daarna geinstalleerd met mijn cd-key, allemaal gelukt. Maar toen wou ik de 2011 patch installeren, maar dit gaat volgens mij niet. Heb op het spel de load functie geopend en daar kun je niet selecteren of je een patch wil installeren, weet iemand hoe dit wel moet, en hoe dan? Zie ook dit: http://www.goeievraag.nl/vraag/fifa-probleem-pc-help.314349
Laatste reactie door sj88, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
heb het spel ice age 3 gedownload en nu zie ik allemaal winrar bestanden welke moet ik hebben. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo iedereen, ik vroeg me af welke spellen er exclusief zijn uit gekomen voor amerikaanse wii ik weet dat mario super sluggers er 1 van is en ik gok op 1 of 2 resident evils aangezien ik deze alleen nog maar heb gevonden in ntsc maar ik vroeg me af of er nog zijn
Laatste reactie door Flemming, -
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb net Halo 2 voor de PC gedownload ( de Vista versie ). Maar als ik het wil spelen moet ik me aanmelden voor Windows Live, maar dat heb ik niet. Nu probeer ik een account aan te maken bij Xbox Live maar nu moet ik een 'ouder' aanmaken maar dit gaat niet. Wat moet ik doen? Is er ook een mogelijkheid om dit over te slaan en offline te spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb nu nog de oude standaard versie van fifa 09 op de psp. Alleen nu zou ik graag de patches installeren voor de nieuwe spelers, stadions, velden, shirts etc etc. Waar kan ik die vinden en hoe installeer ik die? Gr, Snor
Laatste reactie door Markey54, -
Black & White 2
door spraayer- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hey iedereen ik speel sinds kort B&W 2 en ik krijg een error tijdens het spelen. het komt steeds op een ander moment voor, dan wordt het beeld zwart, en sluit het zichzelf af en daarna krijg ik een error dat er een fout is opgetreden in het white.exe bestand. ook zou ik het andere mensen aanraden het te spelen mvg spraayer
Laatste reactie door spraayer, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Mijn kinderen zijn helemaal weg van de lego spellen. Nu heb ik een aantal nieuwe spellen gedownload, maar die doen het niet op de dsi. Ik heb volgens mij wel de nieuwste r4 download. Wie kan helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
kan je computer het wel aan ?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert.,
