Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heey daar, Onlangs heb ik via via een kopie gekregen van Pro Evolution Soccer 6. Nu ik online wil spelen mis ik het juiste wachtwoord om je aan te melden. Die gast waar ik hem van heb weet het zelf ook niet. Ik heb wat lopen zoeken op internet maar kan heel weinig vinden. Weet iemand wat ik hieraan kan doen of heb ik gewoon dikke pech met het online gedeelte?? Hope not... :'( Thanks! :cool2:
Laatste reactie door Ricardo_058, -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1, -
Installatie cd2 probleem
door Gast Kadett_city- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hé allen, Ik heb laatst C&C generals en zero hour gedownload, werkt prima. (heb de nieuwste cracks etc.) Alleen sinds ik geen onbeperkt ruimte heb op mijn HD brand ik de programma\'s op een cd. Meestal niets aan de hand. Ik heb dus de schijven gebrand met Nero 7 en ik wil ze installeren. (Nogmaals als ik ze mount met daemon tools lukt de installatie uitstekend.) CD 1 werkt prima en na een tijdje vraagt hij om CD2. Alleen als ik die er dan in doe dan vraagt hij weer naar CD 2. Ik dacht eerst dat de CD foutief was, maar na nog een keer CD2 gebrand te hebben heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Ik neem aan dat het een beveiliging is van EA, sinds …
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
hallo weet iemand of Lord of the Rings: Battle for Middle-Eartht 2: Rise of the Witch-King misschien ook op de mac te spelen is?? alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb vanochtend de sims 3 gekocht en heb hem geinstaleerd en alles was goed. Toen heb ik op het tekentje van spelen geklikt en toen kwam er een balkje met : de nieuwste updates downloaden ofzo en dat heb ik gedaan. toen dat was afgerond begon ik het spel, en laadde het eerste veld, dat lukte nog. Toen kwam ik bij de stad : Sunset Valley en begon ik dat te laden, toen het laden ongeveer op 1/4 was sloot het spel inneens af en kwam ik bij me bureaublad en stond het sims 3 balkje er niet meer! Ik vind dit nogal vaag ook omdat er geen fout kwam ofzo! MVG. J0riis
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 8 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb nu nog de oude standaard versie van fifa 09 op de psp. Alleen nu zou ik graag de patches installeren voor de nieuwe spelers, stadions, velden, shirts etc etc. Waar kan ik die vinden en hoe installeer ik die? Gr, Snor
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo iedereen, Ik wil graag de wii spellen die ik dowload op mijn harde schijf zetten maar eerst uploade ze gewoon in 1bestand en nu in wel 30. Ik snap niet hoe ik ze nu op de harde schijf moet zeteen ik doe het met WBFS Manger en dowload eht van isohunt wiiisos en the pirate bay.Doe het met utorrent Alvast bedankt:)!
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 5 reacties
- 1,8k weergaven
heb dit spel gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding als ik het spel opstart. rom loading failed load rom errcode-4 please reset system. wat kan ik doen om dit spel werkend te krijgen voor de ds.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
- 7 reacties
- 1,8k weergaven
ik heb het spel test drive unlimited en probeerde het te instaleren maar krijg foutmelding maar ik heb het spel heel wat op mijn pc gehad en gespeeld maar toen verwijderde ik het maar meteen de dag erna wou ik hem weer spelen dus ik dacht instaleren en spelen maar dat was dus niet het geval. Ik krijg deze foutmelding. KAN IEMAND MIJ HIERMEE HELPEN http://img32.imageshack.us/my.php?image=dfsdfsdm.png Alvast bedankt;), Gr Kush.
Hallo, Ik heb gisteren doom 3 gedownload, maar werkt deze wel op windows vista ultimate, ik krijg hem namelijk niet draaiend, ik wil wel weer eens lekker ouderwets knallen. wie kan en wil mij helpen. :redface: :'(
Laatste reactie door magicm14, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik heb vandaag een oude cd van FIFA 07 gevonden. Deze kan dus goed draaien op mijn netbook. Probleem was netbooks hebben geen cd-opening, dus maar met een torrent gedaan, gemount met daemon tools, en daarna geinstalleerd met mijn cd-key, allemaal gelukt. Maar toen wou ik de 2011 patch installeren, maar dit gaat volgens mij niet. Heb op het spel de load functie geopend en daar kun je niet selecteren of je een patch wil installeren, weet iemand hoe dit wel moet, en hoe dan? Zie ook dit: http://www.goeievraag.nl/vraag/fifa-probleem-pc-help.314349
Laatste reactie door sj88, -
- 10 reacties
- 1,8k weergaven
iemand zij in een server dat ik vals speelde omdat ik volgens hem juggernoud (of iets dergelijks) zou gebruiken wat is dat eigelijk??
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]11 Maart 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]Pc, Ps3 en Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Electronic Arts[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]OS: Windows XP with SP3 OS: Windows Vista with SP2 OS: Windows 7 CPU: Intel Core 2 Duo (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater CPU: AMD Athlon 64 X2 (or equivalent) running at 1.8 GHz or greater RAM: 1 GB (1.5 GB Vista and Windows 7) Video: Radeon HD 2600 Pro 256 MB Video: NVIDIA GeForce 7900 GS 256 MB cards Disc Drive: DVD ROM drive required Hard Drive: 7 GB Sound…
Laatste reactie door Thijs., -
- 6 reacties
- 1,8k weergaven
Ik heb dus cod 4 (call of duty modern warfare) gedownload, maar nu kan ik geen private servers spelen ik krijg de erro "key code already in use, try reconnecting later" wat moet ik hier tegen doen ik kan dus nergens een goede key code vinden \ bvb dank
Laatste reactie door r12dannys, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoe zet ik steam overlay uit voor bf2? kan iemand uitleggen hoe ik dit doe? mvg PCgamer,
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
HoyHeb een probleem met deze spel het taal is deutch en de quest beschriving in engels hoe kan ik dat veranderen ook in deutch Alvast Bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
hallo, ik heb zojuist GTA san andreas gedownload via nieuws groepen en hij is binnen maar nu heb ik 2 bestanden 1 bestand GTA SAN ANDREAS.mds van 5kb en een GTA SAN ANDREAS.mdf van 4.1gb. maar hoe moet ik het nu instaleren? hier nog een picca voor extra info: ik hoop dat ie werkt...
hey ik heb laatst Gunz geinstalleerd gewoon vanaf de site. maar als ik de launcher start krijg ik dat schermpje wel maar er gebeurt gewoon niks weet iemand hoe ik het wel kan spelen?
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Ik had eergisteren de Sims 3 Showtime gedownload, geinstalleerd en vrolijk gespeeld. Gisteren ging mijn laptop weer eens uit omdat deze te heet werd (ook door de Sims 3, das altijd bij dat spel...), vervolgens krijg ik mijn PC niet meer normaal opgestart en kreeg ik de melding dat het beter was om de PC te herstellen. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu is mijn icoontje (snelkoppeling) weg op het bureaublad. Via C schijf -> De Sims 3 -> De Sims 3 Showtime -> Game -> Bin -> spel.exe aangeklikt, maar hij deed het niet, kreeg de melding dat mijn spel mogelijk niet legaal is. Dus ik ga opnieuw starten via de virtuele schijf en klik op de Setup... Installeert hij…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik hat in een eerdere topic: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38116.0 het probleem met fifa 11 op de r4 sdhc nou heb ik op youtube: Wood r4 1.13/1.14 for clones Working !!! R4 sdhc,R4i... Dit filmpje gevonden. Hier in zeggen ze,(in de discription op youtube), dat je ook een wood op clones, onder andere de SDHC, van de r4 kunt gebruiken. ik heb de link gedownload, en er gewoon op gezet met een menu.dat bestand omdat ik de r4 kaart anders niet kon gebruiken. Dan opende ik het wood gewoon als een spel... hij deed het gewoon, maar hij kon geen spellen openen... Doe ik iets vekeerd, of kan dit gewoon hellemaal niet? Alvast bedankt.
Laatste reactie door jelmer11, -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10,