Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb vandaag een oude cd van FIFA 07 gevonden. Deze kan dus goed draaien op mijn netbook. Probleem was netbooks hebben geen cd-opening, dus maar met een torrent gedaan, gemount met daemon tools, en daarna geinstalleerd met mijn cd-key, allemaal gelukt. Maar toen wou ik de 2011 patch installeren, maar dit gaat volgens mij niet. Heb op het spel de load functie geopend en daar kun je niet selecteren of je een patch wil installeren, weet iemand hoe dit wel moet, en hoe dan? Zie ook dit: http://www.goeievraag.nl/vraag/fifa-probleem-pc-help.314349
Laatste reactie door sj88, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy heb probleem met deze spel loopt vast ik heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
Black & White 2
door spraayer- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hey iedereen ik speel sinds kort B&W 2 en ik krijg een error tijdens het spelen. het komt steeds op een ander moment voor, dan wordt het beeld zwart, en sluit het zichzelf af en daarna krijg ik een error dat er een fout is opgetreden in het white.exe bestand. ook zou ik het andere mensen aanraden het te spelen mvg spraayer
Laatste reactie door spraayer, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo. Ik denk dat de titel duidelijk is. Ik ben op zoek naar een werkende, goede, nederlandse taal pack voor football manager 2011. Ik hoop dat jullie wat voor mij weten. Gr.
Laatste reactie door Bapao11, -
Fifa 2008
door Limburg2007- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een aantal vragen over fifa 2008 1. Ik heb een bijlage toegevoegd, hoe kan ik dit veranderen 2. Op amateur niveau win ik alles, maar op semi-pro verlies ik bijna alles, hoe kan ik beter worden? Weet iemand dat misschien? 3. Weet iemand een goede pc versie van fifa 2008, want ik krijg altijd meldingen in beeld die gaan over een console. En ik speel met toetsenbord. René [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Wesley, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik heb een spel gedownload. Daarbij had ik deze twee bestanden: mohpa.mds mohpa.mdf Nu is mij al een link gegeven om het spel te mounten. (http://www.duken.nl/content/view/27/24/) Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd. Maar als ik dan in deze computer op DVD-station N klik. (Waar de image is geladen) Dan gebeurt er niks en krijg ik een melding: N:\ is niet toegankelijk. Toegang geweigerd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 9 reacties
- 1,7k weergaven
De lord of the rings spellen doen het niet op de pc, ik instaleer de torrent (al een paar geprobeert) en alles gaat goed, ik plak de crack maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het laadscherm... hij doet niks, kan ik eeuwig wachten en als ik CRTL ATL DEL doe, zegt hij dat het niet reageert:P Wat is er aan de hand? mijn pc kan het spel goed aan maar op de een of andere manier reageert hij niet... Weet iemand iets?
Laatste reactie door Sjaak12, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Ik was bezig met het dowloaden van sims 2 studentenleven. Plotseling vroeg hij om: Plaats cd/dvd 2.. Hoe kan ik dit oplossen?? :S als ik op ok druk komt de melding erop nieuw :S Verder gebruik ik Virtual Clone Drive ..
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Goedeavond heb nds spellen op mijn computer windows 7 geopend met kladblok nu hebben alle spellen het kladblok teken en werken ze niet in de nitendo dsi xl, daar had ik een r4 kaart in gedaan met de nieuwe firmware maar in het begin had ik een spel erop gezet voor te proberen en dat ging goed en toen gebeurde me dat van hier boven nu kan ik mijn kleinzoon niet gelukkig maken hopelijk kan me hier iemand helpen. groet hans
-
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb het spel gedownload, maar nu wil ik extra auto's. Ik heb deze ook afgehaald, maar waar moet ik die mappen zetten in de map van mm2? Ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt niet. Mvg
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door Cédric., -
css sprays
door Cédric.- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik probeer een spray voor css te maken maar ik krijg altijd een foutmelding de afmeeting : 256x256 dit is de fout melding Weten jullie een oplossing ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi, Ik vroeg me af of iemand deze hack voor de heeft gebruikt en of hij werkt op een nieuwere versie van de Wii. Ik hoor het graag ^-^
Laatste reactie door Huismus, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Heb net een spel geinstalleerd die om de CD vraagt als ik het wil opstarten?? Het is een legale versie en ik zou dus aan het verzoek kunnen voldoen maaar tis toch een beetje omslachtig dan. Bij andere spellen vraagt ie er echter niet om en kan ik ze gewoon CD-loos spelen? Mis ik iets?? Waarom start het spel niet gewoon nu het geinstalleerd is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb mirror's edge gedownload en geïnstalleerd, maar hij loopt steeds na een tijdje vast. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Philippeee
Laatste reactie door philippeee, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend,