Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.272 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
weet iemand een headset van ongeveer 15euro?? als hij maar goed werkt er hoeft niks op of aan. alvast bedankt O0 kan een van dees op de ps3 http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-headset-hs-2400/1003004000010150/index.html http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C09&KAC=I29&SC=I0A&ArtikelNummer=740627&Cid=16&KAid=4294925647&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=headset&Nao=0&AI=0&N=186
Laatste reactie door .Wouter., -
Hallo, Ik heb sims 3 gedownload no cd crack er bij en nou geeft hij dit aan... Het spel kan niet gestart worden Initialisatie van service is mislukt (0x0175dcbb) Wat betekend dat? en wat kan ik er aan doen?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hey, Soms als ik op CS:S ben dan zie je wel is van die zelf gemaakt lvl's, kan ik deze ook maken? Zoja met welk programma?
Laatste reactie door Tuny, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Al vele pakketten met games gedownload voor de nintendo dsi. Wat een uitvinding! Ik had voor de nintendo van mijn dochter een white dual core kaartje gekocht (R4 3ds upgrade SDHC 3ds Dsi deze heeft een aantal maanden uitstekend gewerkt, maar opeens is deze op de een of andere reden geblokkeerd.... heel internet rond gezocht en van alles geprobeerd maar tevergeefs... je begrijpt, mijn dochter is zeer :'(. nu ben ik op zoek naar eerlijk advies, welk r4dsi kaart ik het beste kan aanschaffen. en wellicht weten jullie ook waar? ik hoop dat iemand kan helpen.
Laatste reactie door tamari, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Ik heb de Sims 2 op mijn computer staan doormiddel van 1 gebrandde cd (met behulp van DEAMON). Nu heeft mijn broertje de echte CD van Glamour Life, maar als ik die wil instaleren vraagt die om de 4de cd van de Sims 2. Ik probeer dan in DEAMON > mount image en dan ga ik naar de gekopieerde CD van de Sims 2 en dan naar het mapje van CD4 en klik ik dat bestandje aan (zoals ook bij de instalatie van de Sims 2 toen er werd gevraagd om CD4). Maar dit werkt dus niet. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Laatste reactie door candesco, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal hoe zet ik de cheats aan op deze kaart???? ik zoek nu al uren maar kan nergens iets vinden waar ik ze aan kan zetten op het kaartje staat wel in het r4i menu een DAT bestandje met urscheat. kan iemand mij misschien helpen? alvast bedankt voor de moeite
Laatste reactie door quinta, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
- 9 reacties
- 1,6k weergaven
hallo, gistere heb ik GTA IV gedownload, ik heb hem geinstalleerd alles ging goed, maar nu staat dat niet in de lijst van mijn programma's, ik kan het nergens terug vinden, dan als ik ga naar program files staat het er wel tussen. kan iemand me helpen want ik word er zot van :-[
Laatste reactie door Heisenberg, -
james bond games
door arnem10- 2 reacties
- 1,6k weergaven
graag zou ik wat james bond spellen willen downloaden (liefst met crack/patch er erbij) met lekker veel seeders
Laatste reactie door Assyrian, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo. Ik heb crysis 2 gedownload en geinstalleerd en nu moet ik hem activeren met een code. Weet iemand wat ik nu doen.?? : Gr Thijs
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb The Elder Scrolls 4 Oblivion gedownload en heb ook gelijk de crack gedowload. Alleen snap nou niet welk bestand ik moet vervangen, want als ik hem in het bestand zet, geeft ie nog steeds dat ik er een cd in moet doen. En de bestandsnaam van de crack komt net niet overeen met de iconen die er al staan. Ben al de hele dag bezig en word er beetje moe van... Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe?? Spanks
Laatste reactie door b0rs, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Eerst had ik een Windows 7 test versie met empire total war en hij deed het prima. Toen heb ik geupgrade naar de echte windows 7 en als ik dan ga spelen krijg ik heel raar beeld. Hoe kan ik dit fixen? Ik kan al me andere games gewoon zonder probleem spelen. Moederbord : Asus M4A78T-E Chipset : AMD 780 Processor : AMD Phenom II X4 955 @ 3200 MHz Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM ) Videokaart : NVIDIA GeForce GTX 260 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1) Harde Schijf : SAMSUNG (1000 GB) DirectX : Versie 10.00 Windows Performance Index :
Laatste reactie door Maddock, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik wil dus call of duty 4 pro mod gaan spelen, alleen hoe installeer je dit precies? MVG Thijs Post Merge: april 01, 2009, 01:06:47 pm Er is heir dus niemand die ook pro mod speelt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Toen mijn wow gametime op was ging was ik eventjes op een private server geweest.. Nu ik weer gametime heb wil ik dus weer gewoon inloggen maar ik denk dat ik dan misschien geband wordt. Ik hoorde dus wat over account bannen en andere zeggen het ook van niet. Maar ik vroeg me dus af wat te verwijderen om weer naar real WoW te gaan. Je cache + WTF verwijderen? Iedegeval bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Geachte Leden: Wie kan mij vertellen dat Battlefield 2 met de aanvullingen AIX(mod) en Project Reality,niet spelen,(Dus de aanvullingen staan wel in battlefield 2 maar kan ze niet in het schermpje meerdere spelen,laten werken),waar moet ik zoeken omdat werkend te krijgen,Battlefield 2 speelt gewoon. Even ter vermelding,als ik de patch 1.4 erbijvoegd,doet het hele spel het niet meer.wat doe ik verkeerd,ik ben onderhand radeloos,en mijn zoon wil maar spelen met die extra uitbreidingen. Even ter vermelding,het is een gekraakt spel. Ik heb een super computer,met de 8800gt videokaart.en een 600wat,34amp nieuwe voeding.2gb geheugen,dual processor enz,dus dat is dik voor elk…
Laatste reactie door thecorman, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb anno 1701 gedownload en het werkt maar nu probeer ik met me broer (2 pcs, beide ander serial) anno te spelen over local maar als ik een game create ziet de andere pc de game niet! weet iemand hoe ik local kan spele?
Laatste reactie door The Source, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hee wie weet een linkje voor r4 codes het liefst voor sims2 op een onbewoond ijland (castaway).
Laatste reactie door rolts88,