Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.265 discussies in dit forum
-
Heej allemaal! Ik dacht, ik trek even een oud spel uit de doos en kwam op Age of Empires 1. Hartstikke veel zin in natuurlijk, installatie ging goed. Dus ik opstarten, maar dan komt er de volgende error: Could not initialize graphics system. Make sure your Video Card and Driver are compatible with DirectDraw. Nu heb ik geen flauw idee wat DirectDraw is dus ik vraag even wat hier aan te doen is. Ik kan het spel makkelijk aan met mijn PC specs, heb al een test gedaan op srtest.com Ik kan ook alle andere versies van AoE spelen, alleen dus AoE 1 en de uitbreiding van AoE 1, The Rise of Rome niet. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Erik
Laatste reactie door waltere, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik weet niet waar ik left 4 dead 2 moet spelen. al verschillende torrents gedownload :S heeft iemand een tutorial om left 4 dead 2 te downloaden en te spelen? heb gelezen dat je geen directe links mag geven? maar mag je ook de naam geven zodat ik die zelf zoek? Post samenvoeging: mei 22, 2010, 15:42:09 welke torrent is clean? gewoon de game, verder niets Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:32:26 wie weet of dit werkt: http://blog.theevilpc.com/2009/11/how-to-update-and-play-left-4-dead-2-no.html ik kan alleen heel lastig aan die game krijgen :S kan geen goeie torrent copie... dus moet met megaupload een voor een downloaden :S
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb sinds gister het spel horsez. nu geeft deze een foutmelding aan na een minuut of 5 geeft hij aan dat commonplayer niet meer werkt. heb ook gechecked of deze op vista zou moeten kunnen en dat kan gewoon. opnieuw geinstaleerd pc opnieuw opgestart maar helaas. iemand die dit spel ook heeft of dit probleem kent? Tips?? Groetjes Wendy
Laatste reactie door modelwendy, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb saw the videogame gedownload maar nu heb ik geen geluid en ondertiteling :'( :'( weet er iemand misschien waar ik een goeie vandaan kan halen of hoe dit komt....het spel doet het wel alleen in het begin heb ik wel geluid maar als het spel gaat beginnen is het geluid weg weet iemand hoe dit kan of hoe ik dit kan verhelpen....alvast bedankt. groetjes chrissie
Laatste reactie door Karel!, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hoi ik heb cod5 en nu wil ik ook wel eens multiplayer spelen.. Maar ik heb een account nodig ofzo en er zijn ook cracked servers. Kan iemand me helpen?
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Beste members, Ik heb FIFA 11 gedownload en als ik het spel wil starten komt er een wit scherm. Ik heb een r4ultra kaartje Ik heb versie: v1.55(volgens mij is dit de nieuwste versie) Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi heeft iemand een link waar ik een werkende key kan vinden van Black Shark? Er zat een key bij de torrent, maar die werkt dus niet helaas >
Laatste reactie door Farid., -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb laatst grid gedownload. En het spel doet het goed Behalve de kleuren die je kan aanpassen, zie je niet. Alleen als je in het begin scherm bent. Als je de kleur wilt aanpassen gaat dit, maar de auto blijft gewoon zwart. Ook als je gaat racen, blijf de kleur van de auto zwart. hoe kan ik dit verhelpen?? gr wouter
Laatste reactie door Eaglenl, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Beste iedereen, Ik heb vaker films en muziek gedownload, maar games... daar begin ik nu pas mee! Heb dus net een game gedownload, uitgepakt met winrar, geïnstalleerd, allemaal volgens handleidingen die ik hier en elders lees. Maar dan komt het eerste probleem: het plaatsen van de crack. Ik weet waar de crack staat, en heb geprobeerd het bestandje (in de ISO) dat precies hetzelfde heet hierdoor te vervangen, maar geloof niet dat dat gelukt is. Anyway, toen op het icoontje van van het spel om bureaublad geklikt, ging-ie nog vanalles doen, installaties ofzo, en dan moet ik een serial code hebben. Deze kan ik in de ISO nergens vinden. Er zit een heet simpele handleiding…
Laatste reactie door Tom, -
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi ik heb een ipod touch 32 gb 3 G firmware : 3.1.3 als ik hem wil downgraden naar 3.1.2 krijg ik dit : ERROR : en dat is nou het probleem : uw ipod wordt gewist en de IPHONE maar het moet ipod zijn ?? ik doe het met deze software kubus , ik heb het al met heel veel gebprobeerd ook met bijvoorbeeld de software 3.1.1 maar daar kreeg ik hetzelfde SOFTWARE KUBUS :
Laatste reactie door Joris., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
IK heb overal op google en youtube gezocht maar niks gevonden voor 1.0.184. Er zijn er wel paar, maar daar moet je surveys doen alleen dat lukt niet:S/ heeft iemand gwn die crack maar dan bijv. op filefrond of megaupload? ik wil wel graag MP spelen op Cod 6. thx
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii om laten bouwen met Wiikey. Veel spellen gedownload en gebrand. Werkt allemaal prima. Nu heb ik Super smash bros. brawl binnengehaald en gebrand. Stop m in me Wii en hij geeft het volgende aan: Er is een fout opgetreden. Druk op de eject knop, verwijder de disc en zet het wii systeem uit. Heb ik gedaan, werkt niet. Hij geeft steeds hetzelfde weer. Meerdere downloads geprobeerd, dit is mijn derde poging. Weten jullie hoe ik dit op kan lossen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Sam Cooper, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
telkens ik een game wil spelen, en ik de cd in de drive speel, en ik op afspelen druk krijg ik een foutmelding: Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd Vanaf dat momnt raak ik niet meer verder programmas als daemon tools heb ik al verwijderd. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door sporting04, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb dus cod 4 (call of duty modern warfare) gedownload, maar nu kan ik geen private servers spelen ik krijg de erro "key code already in use, try reconnecting later" wat moet ik hier tegen doen ik kan dus nergens een goede key code vinden \ bvb dank
Laatste reactie door r12dannys, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,6k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Emily14,