Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.295 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik speel sinds kort Warrock(een online gratis shooter) alleen elke keer als warrock ongeveer 1 minuut aanstaat blijft hij hangen en reageert nergens meer op ook ctr+alt+del niet (geluid hoor ik wel maar valt later weg)Dus moet ik de hele tijd de computer opnieuw opstarten en daar word je computer ook niet beter van. Dus was mijn vraag weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Kan het aan punkbuster liggen?(een programma waarmee warrock werkt) kijk maar even op http://www.evenbalance.com daar kan je handmatig updaten alleen snap niet hoe dat moet. MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, enige tijd geleden heb ik Scene it Twilight gedownload voor op de DSiXL. Alleen bij vragen waarbij een filmclip hoort krijg ik alleen een zwart scherm en loopt het spel vast. Ook bij het spel sing it krijg ik in plaats van een videoclip een zwart scherm. Ik heb een M3i zero kaart met 2 Gb SD en de laatste firmware. Ik heb ook Moonshell al gedownload, maar het helpt niets. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, ik heb vandaag een oude cd van FIFA 07 gevonden. Deze kan dus goed draaien op mijn netbook. Probleem was netbooks hebben geen cd-opening, dus maar met een torrent gedaan, gemount met daemon tools, en daarna geinstalleerd met mijn cd-key, allemaal gelukt. Maar toen wou ik de 2011 patch installeren, maar dit gaat volgens mij niet. Heb op het spel de load functie geopend en daar kun je niet selecteren of je een patch wil installeren, weet iemand hoe dit wel moet, en hoe dan? Zie ook dit: http://www.goeievraag.nl/vraag/fifa-probleem-pc-help.314349
Laatste reactie door sj88, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb gistere modern warfare gedownload, hij doet het goed, maar als ik aan het gamen ben gaat hij heel traag, volgens de can you run it test moet alles lukken :s ik weet niet wat het is , men pc gaat snel
Laatste reactie door -lol-, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik speel in FIFA 08 Cerriere. Alleen, ik kan geen Kampioenenbal (Champions League) spelen... Weet iemand hoe ik hem in kan stellen? ik ben trouwens Real Madrid. Dus Champions Leagie zou ik makkelijk moet kunnen spelen.
Laatste reactie door steffris, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Goedemorgen. ik heb een probleem met me Dstti kaart als ik hem erin die zegt ie ''No Card" ik heb toevallig nog een andere micro-sd kaart en die doet het ook niet Alvast bedankt!
Laatste reactie door meowndz, -
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb dus Aliens vs Predator gedownload en geïnstalleerd maar als ik hem opstart krijg ik een black screen how los ik dit op? ik heb alles zo'n beetje al geprobeerd
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
kan je computer het wel aan ?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo mensen, Ik heb een vraag. Wie heeft er nog een Battlefield 2 Hamachi server waar ik op kan spelen ik zoek maar op google en ik vind niks als iemand een leuke server weet post het hier dan Alvast bedankt. ScorpionQ
Laatste reactie door Sander, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo. Ik heb crysis 2 gedownload en geinstalleerd en nu moet ik hem activeren met een code. Weet iemand wat ik nu doen.?? : Gr Thijs
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb nu nog de oude standaard versie van fifa 09 op de psp. Alleen nu zou ik graag de patches installeren voor de nieuwe spelers, stadions, velden, shirts etc etc. Waar kan ik die vinden en hoe installeer ik die? Gr, Snor
Laatste reactie door Markey54, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb dus cod 4 (call of duty modern warfare) gedownload, maar nu kan ik geen private servers spelen ik krijg de erro "key code already in use, try reconnecting later" wat moet ik hier tegen doen ik kan dus nergens een goede key code vinden \ bvb dank
Laatste reactie door r12dannys, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder,