Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.303 discussies in dit forum
-
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,7k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
met welk programma kan ik mijn emulatie software verbergen zodat games het niet kunnen merken Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 8 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb nu nog de oude standaard versie van fifa 09 op de psp. Alleen nu zou ik graag de patches installeren voor de nieuwe spelers, stadions, velden, shirts etc etc. Waar kan ik die vinden en hoe installeer ik die? Gr, Snor
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
he ik heb via digi-tor.org de torrent voor sof3 gedownload. ik heb hem met succes geinstalleert en als ik hem wil spelen komt er eerst een zwart beeld en daar komt dat berichtje van rapport verzenden of niet verzenden. ikheb gehoord dat andere ook zwart beeld kregen maar voor somige deed het prima.. wie weet wat ik moet doen ?
Laatste reactie door 040, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo. Ik heb crysis 2 gedownload en geinstalleerd en nu moet ik hem activeren met een code. Weet iemand wat ik nu doen.?? : Gr Thijs
Laatste reactie door Rikkert., -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb dus cod 4 (call of duty modern warfare) gedownload, maar nu kan ik geen private servers spelen ik krijg de erro "key code already in use, try reconnecting later" wat moet ik hier tegen doen ik kan dus nergens een goede key code vinden \ bvb dank
Laatste reactie door r12dannys, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Toen ik deze middag MW2 wilde opstarten werd ik direct teruggezonden naar het PS3-menu. Ik heb de disc al proper gemaakt en alle data verwijderd. Kan ik iets doen zodat het spel terug werkt of is het spel kapot?
Laatste reactie door guilpje, -
rome total war
door jann- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo ik heb al geprobeerd met de zoekfunctie een topic proberen te zoeken met iemand met hetzelfde probleem maar dat heb ik niet gevonden mijn excuses hiervoor als hier toch al een topic over bestaat nu mijn probleem: ik heb van het internet "rome total war" gedownload dit bestaat uit 20 rar bestanden die heb ik uitgepakt dan krijg ik 3 mappen: cd1, cd2,cd3 daarin staat een bin en cue bestand ik heb het bin bestand van elke cd gemount met daemon tools dan open ik het de eerste cd en druk op installeren dit lukt goed tot na een paar minuten dan krijg ik de foutmelding : Error 1309. Error reading from file: " het bestandsnaam" Verify that the file exists a…
Laatste reactie door jann, -
USB Loader
door Marith- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Ik las op verschillende sites dat je een USB Loader kunt hebben.. (voor de wii) Nou heb ik een externe hardeschijf, dus zou moeten kunnen, maaarr.... Als ik Home Brew Channel opstart krijg ik alleen maar de keuzes: - Cios Rev10 Installer - IOS Downgrader v1 - WAD Manager v 1.4 Ik word er niet wijs uit, kan iemand mij helpen? Wat kan je verder nog met Home Brew Channel?? Groetjes, Marith
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 5 reacties
- 1,7k weergaven
Eey Heb net bij Steam een pack gekocht waar oa Call of Juarez Bound in Blood in zat. Nu is deze klaar met downloaden ik wil gaan spelen. Dus ik start op. Maak nieuw game aan story mode op easy dan krijg je intro. Dan staat er in de hoek Press Esc to skip this movie (zoiets was het). Dus ik druk op Esc en dan sluit ie automatisch af Heb het 3 keer geprobeerd en het start maar niet op Iemand die weet waar aan dit kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?
Laatste reactie door Rikkert., -
call of duty
door dirtyharry- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo kan iemand mij helpen als ik call of duty instaleer krijg ik een error demoshield runtime player kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen
Laatste reactie door dirtyharry, -
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb een Probleem met GTA 4 Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe) Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code. Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel?? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Ik had eergisteren de Sims 3 Showtime gedownload, geinstalleerd en vrolijk gespeeld. Gisteren ging mijn laptop weer eens uit omdat deze te heet werd (ook door de Sims 3, das altijd bij dat spel...), vervolgens krijg ik mijn PC niet meer normaal opgestart en kreeg ik de melding dat het beter was om de PC te herstellen. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu is mijn icoontje (snelkoppeling) weg op het bureaublad. Via C schijf -> De Sims 3 -> De Sims 3 Showtime -> Game -> Bin -> spel.exe aangeklikt, maar hij deed het niet, kreeg de melding dat mijn spel mogelijk niet legaal is. Dus ik ga opnieuw starten via de virtuele schijf en klik op de Setup... Installeert hij…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Microsoft brengt rond de kerst volgend jaar een opvolger van zijn Xbox-spelcomputer op de markt onder de naam Project Scarlett. De nieuwe spelcomputer wordt tegelijk met de nieuwe game Halo Infinite uitgebracht. De Scarlett wordt "vier keer zo krachtig" als de Xbox One X-console, meldde Microsoft tijdens de jaarlijkse gameconferentie E3. Scarlett bevat een chip gebaseerd op de grafische technologie van de Zen 2 van AMD en de Navi van Radeon RDNA. Het zal GDDR6-werkgeheugen bevatten. Volgens het bedrijf kan daardoor het aantal mogelijke beelden per seconde bijzonder hoog komen te liggen (tot 120FPS) en wordt het mogelijk om beeldresoluties tot 8K te behalen…
-
- 4 reacties
- 1,7k weergaven
kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb laatst CoD2 gedownload (cracked by deviance) maar mijn multiplayer werkt niet! Ik speelde dit spel altijd bij een vriend van me en daar zocht hij via Xfire naar een server met 'cracked' in de naam en dan klikte hij daarop en kon hij spelen. Maar als ik dat bij mij doe dan zegt ie alleen maar dat Call of Duty 2 multiplayer not responding is. Ik heb alleen een crack voor de singleplayer ontvangen bij het pakket, kan dit wat uitmaken? Alvast bedankt, Zaye
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo Ikl heb hier een Xbox 360 en een computer met win xp pro. Nu will ik doormiddel van Media Center mijn xbox aan de computer verbinden maar in xp pro zit geen media center. Is er een manier om daar aan te komen? Oxsiide
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, enige tijd geleden heb ik Scene it Twilight gedownload voor op de DSiXL. Alleen bij vragen waarbij een filmclip hoort krijg ik alleen een zwart scherm en loopt het spel vast. Ook bij het spel sing it krijg ik in plaats van een videoclip een zwart scherm. Ik heb een M3i zero kaart met 2 Gb SD en de laatste firmware. Ik heb ook Moonshell al gedownload, maar het helpt niets. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 7 reacties
- 1,7k weergaven
Ik heb net Halo 2 voor de PC gedownload ( de Vista versie ). Maar als ik het wil spelen moet ik me aanmelden voor Windows Live, maar dat heb ik niet. Nu probeer ik een account aan te maken bij Xbox Live maar nu moet ik een 'ouder' aanmaken maar dit gaat niet. Wat moet ik doen? Is er ook een mogelijkheid om dit over te slaan en offline te spelen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een playfect controller gekocht, die ook over een vibratie functie beschikt. Nu heb ik er een cd-tje bij gekregen en hiermee de drivers geïnstalleerd. Als ik nu ga naar [start] -> [Configuratiescherm] -> [spelbesturing] kan ik bij mijn controller op [Eigenschappen] klikken. Ik krijg dan dit te zien: Ik kan mijn controller dus testen en dit werkt allemaal. Wat ik eigenlijk nog graag wel zou willen testen is de vibratie functie. Ik weet echter niet hoe dit moet. Op internet zie ik dat sommige mensen ook het tabje [Vibration test] hebben, waar je dus (logisch!) de vibratie kan testen: Ik heb dit tabje dus niet, maar ik vroeg me af of ik die op de e…
Laatste reactie door Duken,