Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.280 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik heb het spel MOHAA gedownload, en gemount dit ging goed tot 48% van het installatie proces, toen vroeg ie om de 2e cd ik dus de 1e cd geunmount en de 2e cd gemount maar nu doet ie niks iemand een idee hoe ik het kan oplossen?
Laatste reactie door game360, -
call of duty
door dirtyharry- 2 reacties
- 1,6k weergaven
hallo kan iemand mij helpen als ik call of duty instaleer krijg ik een error demoshield runtime player kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen
Laatste reactie door dirtyharry, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
Theme park world
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 1,6k weergaven
beste dukenaars, Ik heb een probleem met het spel Theme park world. Ik heb tevens de crack gebruikt en het spel gepatched. Het probleem is dat als ik m opstart hij niet verder komt dan een heel klein stukje dat ie heeft geladen. En dan komt windows met de foutmelding: ''Er is een fout opgetreden in tp.exe...'' Ik heb trouwens ook al geprobeert om m in verschillende compatibiliteitmodussen te zetten. Maar zonder succes... :'( Iemand de oplossing ?? GreetZlatan
-
sims 3 help
door yde- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben radeloos... ca. 4 weken als ik de ea registratie code wil dan moet ik naar Crack/TS3.exe gaan, ts3 moet ik dan knippen, plakken in games/bin. maar dat lukt niet, de knip optie staat er niet bij. als ik wil kopieeren dat staat er dat er te weinig ruimte is, de map zit al vol.... :-[ wat moet ik doen?
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
hallo mensen. ik heb Company of heroes gedownload en geinstalleerd... maar als ik hem wil spelen en ik begin een missie of een skirmish dan zijn er allemaal groen, blauw, rood, zwart, witte kleuren... ook zijn er geen units te zien 0.0 iemand een oplossing?
Laatste reactie door roykev3, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik wil online met underground 2 maar ik weet niet hoe? Steeds als ik naar het vakje internet ga zijn er geen games om te joinen? Ik heb de illegale versie.
Laatste reactie door martijn1, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hi, Ik heb spellen voor mijn NDSi op een R4i kaartje. Probleem is, dat ik alleen het 1e spel kan spelen. Verwijder ik deze, dan kan ik alleen het eerstvolgende spel spelen, enz. Hoe maak ik het zo, dat ik alle spellen kan spelen die ik er op gezet heb?? Wat doe ik verkeerd??
Laatste reactie door mbloe, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
[modbreak]Erg leuk dat je je collectie met ons wil delen, maar jammer genoeg mogen er geen links naar illegale content maar aangeboden worden, zie ook de huisregels [/modbreak]
Laatste reactie door los-cuentos, -
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Algemene informatie: Release datum: 22 oktober 2010 Multiplayer elementen: nee Platform: Xbox360 en Playstation 3 Ontwikkelaar: Platinum Uitgever: SEGA verhaallijn: Rusland en de Verenigde Staten wedijveren met elkaar over het eigendom van de steeds schaarser wordende energiebronnen op aarde. De Verenigde Staten heeft daarom een ruimtestation ontwikkeld om de energie van de zon te gebruiken. Wanneer de Russen het Amerikaanse ruimtestation overnemen en deze gebruiken om San Francisco te vernietigen moet de geheime agent Sam met behulp van een futuristisch gevechtspak de Russen tot een halt roepen. Sam neemt het op tegen…
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik had eergisteren de Sims 3 Showtime gedownload, geinstalleerd en vrolijk gespeeld. Gisteren ging mijn laptop weer eens uit omdat deze te heet werd (ook door de Sims 3, das altijd bij dat spel...), vervolgens krijg ik mijn PC niet meer normaal opgestart en kreeg ik de melding dat het beter was om de PC te herstellen. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu is mijn icoontje (snelkoppeling) weg op het bureaublad. Via C schijf -> De Sims 3 -> De Sims 3 Showtime -> Game -> Bin -> spel.exe aangeklikt, maar hij deed het niet, kreeg de melding dat mijn spel mogelijk niet legaal is. Dus ik ga opnieuw starten via de virtuele schijf en klik op de Setup... Installeert hij…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, als ik met Moonshell op mijn ds video's ga kijken heb ik altijd heel slecht beeld. Ik ben er achter gekomen dat dat komt omdat de video op de pc zelf al niet full screen was, maar met zwarte randen er omheen. Maar dat is bij bijna elke video! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedank
Laatste reactie door jelmer11, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Heb vandaag alle delen van de sims geïnstalleerd maar nu heb ik een heel vaag probleem. Als ik ga kijken bij de voorwerpen die je kan kopen staat er meerdere keren met rode letters no pic . Als ik daar dan op klik komt er een omschrijving van het voorwerp enz maar als ik het dan koop en het ergens wil neer zetten zie ik niks ook niet hoe me voorwerp er uitziet en als ik het koop gaat me geld wel weg maar er staat niks :-[
Laatste reactie door W.L.M, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Topic: Hoe kan ik mijn Nintendo Switch gemakkelijk ombouwen zonder technische kennis? GamePeter Hey allemaal! Ik heb een Nintendo Switch en ik hoor steeds meer over ombouwen enzo. Maar ik heb echt geen technische kennis. Is er een makkelijke manier om dit te doen zonder dat ik mijn apparaat opblaz? Iemand tips? SwitchExpert92 Hey GamePeter! Snap je zorgen, ombouwen kan een beetje intimiderend lijken. Maar geen paniek, ik leg het graag even uit. Allereerst, wat bedoelen we met ombouwen? Vaak gaat het om het installeren van alternatieve software, zoals custom firmware (CFW). Hiermee kun je meer uit je Switch halen, zoals het spelen van games die je niet in de …
Laatste reactie door gamer12, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Beste members, Ik heb FIFA 11 gedownload en als ik het spel wil starten komt er een wit scherm. Ik heb een r4ultra kaartje Ik heb versie: v1.55(volgens mij is dit de nieuwste versie) Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t,