Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.289 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 1,7k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Ik speel in FIFA 08 Cerriere. Alleen, ik kan geen Kampioenenbal (Champions League) spelen... Weet iemand hoe ik hem in kan stellen? ik ben trouwens Real Madrid. Dus Champions Leagie zou ik makkelijk moet kunnen spelen.
Laatste reactie door steffris, -
- 3 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier, hoop dat ik mijn vraag op de goede plek stel. Ik wil heel graag het spel Tomb Raider spelen of Rise of the Tomb Raider. Heb al verschillende torrents gedownload maar het lukt niet!! Is er hier iemand die mij kan/wil helpen? Alvast bedankt, Anne
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
hallo, ik heb gistere modern warfare gedownload, hij doet het goed, maar als ik aan het gamen ben gaat hij heel traag, volgens de can you run it test moet alles lukken :s ik weet niet wat het is , men pc gaat snel
Laatste reactie door -lol-, -
- 6 reacties
- 1,7k weergaven
ik wil et gwwn weten wat jullie leuker vinden :-[
Laatste reactie door martijn1, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een playfect controller gekocht, die ook over een vibratie functie beschikt. Nu heb ik er een cd-tje bij gekregen en hiermee de drivers geïnstalleerd. Als ik nu ga naar [start] -> [Configuratiescherm] -> [spelbesturing] kan ik bij mijn controller op [Eigenschappen] klikken. Ik krijg dan dit te zien: Ik kan mijn controller dus testen en dit werkt allemaal. Wat ik eigenlijk nog graag wel zou willen testen is de vibratie functie. Ik weet echter niet hoe dit moet. Op internet zie ik dat sommige mensen ook het tabje [Vibration test] hebben, waar je dus (logisch!) de vibratie kan testen: Ik heb dit tabje dus niet, maar ik vroeg me af of ik die op de e…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,7k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Jouw top 10 of 5 leukste pc games
door Gast dibyo- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Zet hier je top 5/10 leukste pc games.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
kan je computer het wel aan ?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen met het jailbreaken van mijn PS Vita? Hij ligt nu maar een beetje in de kast en wil hem wel weer is gebruiken. Is er een jailbreak voor versie 3.65? Of is er een mogelijkheid om hem makkelijk te downgraden? Alvast bedankt!
Laatste reactie door NISSANGTR, -
- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hoi, Vaak bij first person shooters en een game als mirrors edge, gebeurt het dat mijn gezichts veld rond draait. Linksom. Instellingen veranderen in het spel werkt niet. :'( Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Is er ook iemand die weet hoe je een niet X-box 360 controller kunt laten werken op een microsoft game? Thnx
Laatste reactie door swingmaster, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
ik wil dus de offieciele patch downloaden voor football manager 2008. Maar omdat dit spel gekopieert is kan ie hem niet donwloaden. Is er een manier om hem wel te downloaden? Bhelave het programma YASU dan. Want dat werkt niet.
Laatste reactie door D1V1NO, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ja dat snap ik wel Heb m ook al, maar ik kan niet online, en dan moet je m wel kopen ;D PS. Je kan wel gratis online. Je hoeft alleen maar te registreren op Spy ID.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik kan eindelijk doorgaan met find game maar als ik dan ga zoeken blijft ie op searching players staan, wie kan mij helpen wat ik moet doen. ik heb NAT open staan Firewall uitstaan en Steam en COD als opnieuw geinstalleeerd En patch 1.0.182 dit komt er in dat console dingetje te staan als ik een spel ga zoeken misschien kan dit voor iemand wat extra informatie zijn: GamerProfile - Compressed 'Exe' keypairs for storage. Used 73/1000 bytes. GamerProfile - Compressed 'Common' keypairs for storage. Used 164/1000 bytes. Calling Party_StopParty() for partyId 0 Clearing migration data Clearing migration data CL_Live_StartLobby() was called, calling Party_Sto…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 11 reacties
- 1,6k weergaven
toen ik onlangs met men tante een leuk spelletje tege kwam op het internet, besloot ik deze te downloaden. gewoon omdat ik geen zin had om er op Te wachten voor ik het had of om naar de winkel te moeten gaan in dit rotweer. het downloaden en het installeren verliep prima. maar toen ik het wou spelen kwam er de volgende foutmelding : Dit programma heeft bekende compatibiliteitsproblemen Controleer online of er oplossingen beschikbaar zijn op de Microsoft-website. Als er oplossingen worden gevonden, wordt automatisch een website weergeven die de te nemen stappen opsomt. maar als ik dan online wil zoeken naar oplossingen staat er dat die niet gevonden kunnen worden.. :-\…
Laatste reactie door marcov, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, ik heb vandaag een oude cd van FIFA 07 gevonden. Deze kan dus goed draaien op mijn netbook. Probleem was netbooks hebben geen cd-opening, dus maar met een torrent gedaan, gemount met daemon tools, en daarna geinstalleerd met mijn cd-key, allemaal gelukt. Maar toen wou ik de 2011 patch installeren, maar dit gaat volgens mij niet. Heb op het spel de load functie geopend en daar kun je niet selecteren of je een patch wil installeren, weet iemand hoe dit wel moet, en hoe dan? Zie ook dit: http://www.goeievraag.nl/vraag/fifa-probleem-pc-help.314349
Laatste reactie door sj88, -
USB Loader
door Marith- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, Ik las op verschillende sites dat je een USB Loader kunt hebben.. (voor de wii) Nou heb ik een externe hardeschijf, dus zou moeten kunnen, maaarr.... Als ik Home Brew Channel opstart krijg ik alleen maar de keuzes: - Cios Rev10 Installer - IOS Downgrader v1 - WAD Manager v 1.4 Ik word er niet wijs uit, kan iemand mij helpen? Wat kan je verder nog met Home Brew Channel?? Groetjes, Marith
-
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik ben aan het kijken voor een nieuwe headset voor mijn ps3 & pc, en ik kom de turtle beach tegen. Ik wil vragen of jullie goede ervaringen hebben met de turtle beach earforce PX21 Foto: Alvast bedankt, Joris.
Laatste reactie door Dark Legend, -
farcry 2 probleem
door BMW- 1 reactie
- 1,6k weergaven
hoi ik heb far cry 2 succesvol gedownload maar eerst als ik em opstarte vroeg hij om serial dus ben ik om een crack gaan zoeken en heb een gevonden. ik heb de crack toegepast en nou vraagt hij nie meer om serial of juiste dvd/cd maar er komt scherm waarop staat farcry 2 maar vanaf dan gebeurt er dan niks... ik heb al 20 min zitten te wachten en nog steeds het zelfde scherm...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
ik wil graag met nog iemand op het zelfde netwerk cod4 spelen. :'( kan dat.zo ja, graag met uitleg hoe het moet
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik speel graag MW2 op PS3 en zeker met hacks en infections. En ik heb gehoord dat er hacks en infections, zelfs mod menu, bestaan waarvoor je je PS3 niet moet jailbreaken. Mijn vraag is of iemand me hiermee kan en wil helpen om deze te krijgen, en dat ik dan ook een infection lobby kan maken voor mijn vrienden.
Laatste reactie door Bolleeder, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo. Ik heb crysis 2 gedownload en geinstalleerd en nu moet ik hem activeren met een code. Weet iemand wat ik nu doen.?? : Gr Thijs
Laatste reactie door Rikkert.,