Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.294 discussies in dit forum
-
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
ik ga wat vertellen over steam. -steam is een programma waarmee je demo's kunt opzoeken en meteen downloaden, op steam kun je ook spellen kopen. bij steam kun je spellen downloaden en daarna meteen spelen. nog enige uitleg van de site+download: http://store.steampowered.com/about/ -Direct toegang tot je favoriete games De volledige Steam-bibliotheek en alle toekomstige Steam-releases binnen handbereik. Nadat je een spel hebt gekocht, kun je het meteen downloaden en spelen. Sluit je aan bij de Steam-community Je kunt iemand vinden om mee te gamen, afspreken met vrienden, groepen met dezelfde interesses zoeken, en chats, wedstrijden en toernooien organiseren en bi…
Laatste reactie door martijn1, -
Hey, Ik heb nu FIFA 08, alles is nieuw dus. Ik heb ff Nederland goed gemaakt, opstelling, spelers ensoww. Maar kan iemand mij een Patch geven van EURO 2008 Landenshirts, Logo's, Spelers ensoww. Ik had nog zo'n Patch gedownload, maar die veranderde de namen van de landen in het Duits. Dus iemand een goede Patch?
Laatste reactie door Cédric., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]20-09-2011 [/td] [td]Platform:[/td] [td]Xbox 360[/td] [td]Genre:[/td] [td]Actie,Shooter[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Microsoft[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Geen[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Ja[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Epic Games[/td] [/table] verhaallijn: In Gears of War 3 neemt Marcus Fenix samen met Dom Santiago het weer op tegen de locust die de mensheid en zijn eenheid van trouwe soldaten, Delta Squad naar de afgrond hebben gedreven. De laatste stad van de mensheid …
Laatste reactie door Thijs., -
Black ops
door appeltje123- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo iedereen Een maat van mij heeft de first strike van black ops gekocht en gedownload op zijn ps3. Ik heb ook een ps3 en ik had gehoord dat je de first strike 5 keer op verschillende ps3 accounts kunt downloaden, alleen mijn vraag is, kan dit wel? Zo ja; HOE? Alvast Bedankt
Laatste reactie door Zombymario, -
USB Loader
door Marith- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Hoi, Ik las op verschillende sites dat je een USB Loader kunt hebben.. (voor de wii) Nou heb ik een externe hardeschijf, dus zou moeten kunnen, maaarr.... Als ik Home Brew Channel opstart krijg ik alleen maar de keuzes: - Cios Rev10 Installer - IOS Downgrader v1 - WAD Manager v 1.4 Ik word er niet wijs uit, kan iemand mij helpen? Wat kan je verder nog met Home Brew Channel?? Groetjes, Marith
-
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Yo gastn, COD4:mw ligt nog altijd duur in de winkel dus wil ik dat boeltje gewoon met uTorrent downloaden(FREE) Op de pirate bay vind ik wel veel torrent voor COD4:modern warefare -> 4 <- en enkele voor COD4: modern warfare.k'ben nu juist eentje aan het downloaden die 11uren duurt. Is dit normaal? This een Samsung Windows XP. Maar ik krijg binnen enkele weken Windows Vista. Maar nu nog de laaste tijd verslijten aan deze pc voor ik hem een m'n broer heef,wil ik COD4:mw downloaden,jullie hebben ernorm veel ervaring met games ,welke torrent is het snelst/betrouwbaarst/gewoon de best ,graag link geven Mvdg, Karel
Laatste reactie door Karel!, -
**%$#! acekard 2
door schie000- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Heeft er iemand ervaring met deze ..... card. ik heb zelf cyclo, werkt perfect. De ak2 zou ik even voor iemand aan de gang maken. Ik krijg steeds de melding "file missing". Terwijl ik de benodigde software, van acekard.com,erop heb gezet. Wie weet raad ? Bijvoorbaat dank martin
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Ik heb COD 4 gedownload maar als ik ´m dan opstart geeft ie deze melding Video card or driver doesn't support UBYTE4N vertex data. Weet iemand hier wat voor?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Gratis MMORPG
door pelle64- 16 reacties
- 1,8k weergaven
Hey iedereen, Ik vroeg me af of er mensen zijn die van MMORPGs houden maar het te duur vinden om te 12 euro per maand te betalen. Ik heb zelf wow gespeeld maar ben gestopt omdat het te duur was. Nu speel ik Runes of magic. Is vergelijkbaar. Wel iets minder natuurlijk maar als je niet al te kritisch bent erg leuk. Als je gaat spelen kom dan ff naar NL server zit ik ook
-
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Toen ik deze middag MW2 wilde opstarten werd ik direct teruggezonden naar het PS3-menu. Ik heb de disc al proper gemaakt en alle data verwijderd. Kan ik iets doen zodat het spel terug werkt of is het spel kapot?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Weet iemand een goede torrent voor Counterstrike: Source en een uitleg hoe je op cracked servers kunt komen?
Laatste reactie door Skelito, -
hallo ik heb een linksys router en op die is al een ps3 geiinstaleerd.nou wil ik nog 2 ps3 op die router instaleren,hoe doe ik dat? gr bavaria
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 4 reacties
- 1,8k weergaven
kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
kan je computer het wel aan ?
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
wie speelt hier nog meer www.crimeinc.nl?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Valt de 8C om te bouwen???
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1,8k weergaven
Heb net een spel geinstalleerd die om de CD vraagt als ik het wil opstarten?? Het is een legale versie en ik zou dus aan het verzoek kunnen voldoen maaar tis toch een beetje omslachtig dan. Bij andere spellen vraagt ie er echter niet om en kan ik ze gewoon CD-loos spelen? Mis ik iets?? Waarom start het spel niet gewoon nu het geinstalleerd is?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje …
Laatste reactie door Robin, -
Gaming toernooien
door mummy- 4 reacties
- 1,8k weergaven
Dit is geen probleem, maar meer wat informatie die ik hier graag over wil hebben. Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar zonder op te scheppen kan ik zeggen dat ik met name in Black ops behoorlijk goed ben. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team. Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Ver…
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi beste Menen! ik heb op mij NDS nintendo ds browser maar dit komt er voor press power or touch the checkmark to power off,then insert the memory expansion you received when purchasingyour copy of the nintedo ds browser. weet jij wel wat ik nu moet stuur een berichje terug Alvast Bedankt
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1,8k weergaven
Hey, Mijn internet vraagt neit meer of hij downloads moet opslaan maar download ze direct naarme pc en opent ze direct (kut dus) Correctie: Ik heb een bepaald bestand de vrijheid gegeven direct te openen .rar bestand maar hoe zet ik dat in godsnaam weer trug hoe zet ik weer vraagd wat hij er moet? reageer alsjeblieft snel! Alvast bedankt PC
Laatste reactie door Fredpascal,