Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4.286 discussies in dit forum
-
ik heb een psp slim&lite ik heb hem om laten bouwen. nu heb ik een spel gedownload. het is een winzip bestand maar in welke map moet ik diewinzip zetten (of moet ik de winzip openen)? alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 5 reacties
- 1,6k weergaven
hallo ik heb eigen server ik heb een klein probleem ik zie me server staan in xfire maar niet in cod 1 mp wat moet ik doen :'( O0 dit is mijn master servers set sv_master1 "codmaster.activision.com"set sv_master2 "master.gamespy.com:28960"set sv_master3 "codmaster.activision.com"set sv_master4 "clanservers.net"set sv_master5 "codauthorize.activision.com heb ik wat vergeten of zo help plz MVG engin O0
Laatste reactie door engin1234444, -
red faction 2001
door katarina- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Hoy Kan iemand helpen met dit spel klopt die beeld niet -Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
USB Loader
door Marith- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hoi, Ik las op verschillende sites dat je een USB Loader kunt hebben.. (voor de wii) Nou heb ik een externe hardeschijf, dus zou moeten kunnen, maaarr.... Als ik Home Brew Channel opstart krijg ik alleen maar de keuzes: - Cios Rev10 Installer - IOS Downgrader v1 - WAD Manager v 1.4 Ik word er niet wijs uit, kan iemand mij helpen? Wat kan je verder nog met Home Brew Channel?? Groetjes, Marith
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
heey ik had hem geinstalleerd en alles alleen als ik hem nu wil opstarten komt er kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll en als ik hem bij de j schijf open komt er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Laatste reactie door dundee, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
is dit spel alleen voor de dsi of ook voor de ds.
Laatste reactie door Zombymario, -
DSTT .gba files
door snor1991- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Is het mogelijk om .gba files af te spelen op een dstt kaartje?
Laatste reactie door snor1991, -
heey, ff een vraagje als je een patch wil installeeren, dan plak je hem altijd over de orginele exe heen. kan je het spel dan nog wel spelen als hij gedownload is? mij lijkt van niet, want dan overschrijf je de crack. zoals de crack van CoD4 alvast bedankt, fons
Laatste reactie door fonzzz, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
nu gaat Test Drive Unlimited terug maar nu hapert hij op de minimumvideo kwaliteit hoe moet ik mijn systeem sneller maken ???
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik heb een vraag op school zeggen ze dat je geen gedownloade spellen op windows vista kan spellen(dat vista anti crack is) als iemand weet of dit zo is zeg het me effe kan iemand me ook een handleiding voor cracks openen en die op het spel zetten zodat je het kan spelen(crack openen op spel zetten en wat je moet dan met rar. bestand en .iso bestand ???) bvd!!!!!!!
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 1,6k weergaven
Ik wil online met underground 2 maar ik weet niet hoe? Steeds als ik naar het vakje internet ga zijn er geen games om te joinen? Ik heb de illegale versie.
Laatste reactie door martijn1, -
- 10 reacties
- 1,6k weergaven
Hellow everyone, Sorry dat ik zo'n noob ben in games : Maar ik heb een vraagje, Ik heb laatst Saints Row 2 (Direct Play) gedownload. Maar ik kom er niet helemaal uit :redface: Here's a Screeny ^^ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door SneakySnake, -
sims 3 help
door yde- 2 reacties
- 1,6k weergaven
ik ben radeloos... ca. 4 weken als ik de ea registratie code wil dan moet ik naar Crack/TS3.exe gaan, ts3 moet ik dan knippen, plakken in games/bin. maar dat lukt niet, de knip optie staat er niet bij. als ik wil kopieeren dat staat er dat er te weinig ruimte is, de map zit al vol.... :-[ wat moet ik doen?
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Beste members, Ik heb FIFA 11 gedownload en als ik het spel wil starten komt er een wit scherm. Ik heb een r4ultra kaartje Ik heb versie: v1.55(volgens mij is dit de nieuwste versie) Alvast bedankt, [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik wil dus call of duty 4 pro mod gaan spelen, alleen hoe installeer je dit precies? MVG Thijs Post Merge: april 01, 2009, 01:06:47 pm Er is heir dus niemand die ook pro mod speelt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb de torrent van sims 2 nachtleven gedownload Maar wat nu!!!! Wil iemand mij hier mee helpen. Thnks
Laatste reactie door djdiontje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo mensen, Weet iemand hoe ik auto's in Trackmania Nations Forever kan importeren ? Want ik heb geen idee hoe dat moet. Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Ik had eergisteren de Sims 3 Showtime gedownload, geinstalleerd en vrolijk gespeeld. Gisteren ging mijn laptop weer eens uit omdat deze te heet werd (ook door de Sims 3, das altijd bij dat spel...), vervolgens krijg ik mijn PC niet meer normaal opgestart en kreeg ik de melding dat het beter was om de PC te herstellen. Dat heb ik braaf gedaan, maar nu is mijn icoontje (snelkoppeling) weg op het bureaublad. Via C schijf -> De Sims 3 -> De Sims 3 Showtime -> Game -> Bin -> spel.exe aangeklikt, maar hij deed het niet, kreeg de melding dat mijn spel mogelijk niet legaal is. Dus ik ga opnieuw starten via de virtuele schijf en klik op de Setup... Installeert hij…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb GTR Evolution gedownload maar als ik het spel wil opstarten dan staat er: ERROR Config.exe and RaceConfig_Steam.exe are missing Ik heb de computer al doorzocht naar deze bestanden maar ze staan er niet op. Zijn deze bestanden misschien ergens te downloaden of is er een andere oplossing? mvg. Niek
Laatste reactie door niekerd, -
Lord Of the Rings Battle for Midddlearth II Crasht!
door Gast dibyo- 4 reacties
- 1,6k weergaven
Ik snap niks van game.dat cracks:S Bij de tekst staat: copy the game.dat in your game directory and have fun backup your original for updates BB Hoe kom ik in me gamemap? Ik heb het geprobeerd door op rechtermuis van het logo van de game te klikken en daar die game.dat te vervangen met deze. Er staat dan eerst op Game is already started en nog geen halve seconde later: Er is een fout opgetreden: game.dat werkt niet meer. Help plz:( Nu heb ik met een nieuwere versie crack gedaan en komt er dus dit te staan Als jullie de afbeelding niet zien dan: http://img163.imageshack.us/i/crashd.jpg/ [modbreak]Één uitroep teken is voldoende[/modbreak]
-
- 6 reacties
- 1,6k weergaven
Ik heb dus cod 4 (call of duty modern warfare) gedownload, maar nu kan ik geen private servers spelen ik krijg de erro "key code already in use, try reconnecting later" wat moet ik hier tegen doen ik kan dus nergens een goede key code vinden \ bvb dank
Laatste reactie door r12dannys, -
Ik heb GTA IV gedownload dus ik heel blij de DVD mounten. Gedaan. Start de DVD niet automatisch. Dus ik naar de DVD gegaan en autorun.exe dubbel aangeklikt, maar nog steeds niks. Het enige wat ik krijg is een zwarte cmd scherpje wat ook gelijk weer afsluit. Weet iemand misschien wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen? Autorun als tekstbestandje is helemaal leeg. [img width=150 height=109]http://img235.imageshack.us/img235/2231/gta2om2.th.jpg Alvast heel erg bedankt
Laatste reactie door Devellish, -
- 8 reacties
- 1,6k weergaven
Hallo, Ik heb nu nog de oude standaard versie van fifa 09 op de psp. Alleen nu zou ik graag de patches installeren voor de nieuwe spelers, stadions, velden, shirts etc etc. Waar kan ik die vinden en hoe installeer ik die? Gr, Snor
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 1,6k weergaven
Hallotjes Heb zojuist Fifa manager 08 gedownload uitgepakt gemount geinstaleerd. patch #2 geintsaleerd alleen wanneer ik heb probeer te spelen krijg ik bij het opstarten Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA Manager 08. nu heb ik een ''crack'' geprobeerd te doen ofzo maar als ik de schijf (fifa 08) verken dan kom ik dus in die map en dan kan ik het er niet in plakken omdat er staat dat er niet genoeg schijfruimte beschikbaar is. (op mijn schijf heb ik nog 100gb beschikbaar dus daar gaat het niet om) Ik kan ook geen bestanden verwijderen en dan opnieuw plakken etc. Had precies hetzelfde met een ander spel en kon geen opl…
Laatste reactie door Vico,